Sverigetråden - Eftermiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=diT3FvDHMyo
svtplay.se/video/13658516/agenda/agenda-partiledardebatt-inkl-for-och-eftersnack-14-maj-18-45
sukebei.nyaa.si/view/2303973
youtube.com/watch?v=eFTLKWw542g
portableappc.com/internet/thunder-portable/
twitter.com/AnonBabble

youtube.com/watch?v=diT3FvDHMyo

>svtplay.se/video/13658516/agenda/agenda-partiledardebatt-inkl-for-och-eftersnack-14-maj-18-45


>baserade sjöstedt säger att miljöutmaningarna är större problem än invandringen eller gränskontroll

>dkn flicklampan har skickats

Anime som är gjord innan 2000-talet är dock helt ok för att vara helt uppriktig.

HELL SEGER

påminnelse

tumblrbögen, du väcker avsky i alla individer här i tråden.

...

Nej hon blev dödad av hennes wt expojkvän och hans wt vänner

Vilket syfte fyller bilder som dessa? Tror skaparen att det finns människor som tycker att sina mobbare är tuffa och coola?

Den bilden är lika iqbefried som skyltar där det står "jag andas luft"

Akagi & Kaiji är bra grejer från 2000+

Använder ni någon nisch dejtingsajt?
Jag har fixat ligg på klubb6 två år sen, bestämde att besöka sidan några dagar sen och 90% av alla brudar där är samma som de var två år sen jag använde sidan. Ganska sjukt, nästan äcklig.

sasageyo
sasageyo

>Autism är inte valfritt
Jag vet att det inte är ditt fel, men du skulle faktiskt kunna göra en insats för att bete dig.
Det finns många personer med autism som kan fungera relativt normalt i samhället.

user har du länk till liru spelet :3

Finns det någon dejtingsajt för folk som letar efter sötpojkar?

Shiiinjite sasaageo!

Jag mobbar inte dig, jag försöker aktivt få dig att begå självmord. Hade det varit lagligt hade jag slagit ihjäl dig själv. Förstå skillnaden ditt bögmissfoster.

sukebei.nyaa.si/view/2303973

där

hoppas du njuter gott

Jag gör redan en insats med våra autister här i tråden som sysslar med följande:

>Homosexualitet
>2d
>dekadens
>transexualitet

Tänk om istället för att vara värdelös NEET man hade pengar och kunde köpa roliga saker.

Vänlig påminnelse att tumblrpedofilbögen är i tråden.

hörru så går den faktiskt inte

>dkn ingen retro fv

jag tar inte i hand såna som du...

youtube.com/watch?v=eFTLKWw542g

Skatt är stöld.

>Det finns många personer med autism som kan fungera relativt normalt i samhället.
Och många som inte kan det.
Asperger/Autism kommer i olika nivåer.
Själv har jag diagnos för Asperger och enormt svårt för ansiktsuttryck och tonlägen etc så har enorma problem med sociala grejer.

Jag har dåligt minne! :

gen.lib.rus.ec

Tack.
Njuter verkligen att runka av min stora qk ;)

SSD är stöld och helt onödigt.

SNSD...

när gav du upp? jag var 19, är 26 nu.

Jag ska vara helt ärlig med dig, att börja tjuta högljutt när du ser något som inte faller dig i smaken är ett steg i helt fel riktning om du vill kunna vara som alla andra.

det är ok

När jag gick ut gymnasiet, är 28 nu.

>gick ut gymnasiet
nbög

*förför dig*

Önskar jag vore nbög
har varit neet sedan dess och ingen koll på omvärlden

Pröva en gammal version av Xunlei (kallas även Thunder)
portableappc.com/internet/thunder-portable/

Tror ni att de dödade Kevin, eller var det en bögpedofil?

>när gav du upp?
Du antar att jag någonsin brytt mig.
Inte ens som liten parvel hade jag några mål eller drömmar.
Så länge jag får supa och fiska så är jag nöjd.

>tatuering på tuttarna
Legitimt skrämmande.

Jag orkar inte pilla med det nu, jag får försöka köra det från en annan dator.

Ledsen gillar divi, förför istället psykfallsanon

>SSD
>den enda onödiga delen i en dator
Grafikkortet köper du från HK eller den där tjeckiska sidan. Allt annat köper du från kina eller skiter i.

fokusera på min bula istället~~

känner igen mig. jag menade dock att man rent rationellt gav upp på att "försöka".

när jag var 21

är 34 nu, fortfarande oskuld

Du har väl en VM uppe, är ju bara att hämta slumpmässiga .exe-filer och köra tills det kommer upp en ruta med kinesiska tecken.

Var är din qk?

>grindr vattenmärket
vad tror du?

Förstår. Har nog aldrig "försökt" för att vara ärlig. Känner inget behov.

musen?

...

Gosade med katte så här får du en sen kram
t. Mobilbrevar

Ser ingen qk

Glömde dua baka

Tack sötis!

t.erlanganon

>Inte ens som liten parvel hade jag några mål eller drömmar.
Hur fan föds man så?
Själv ville jag bli brandman och allt när jag var liten. Nått måste du väl drömt om?

Orme ger er en önskan, vad önskar ni er? Obs om ni försöker få allsmäktighet eller fler önskningar eller dylikt så biter orme er istället

nej jag är inte nån jävla trådnamnare, jag är user

ja, jag kan levitera

levitera min depression och de förkrossande ensamhetstankarna

jag kan levitera de över mitt huvud så att de inte påverkar mig så att jag kan skitbreva så som jag gjort i 10 år nu

Någon eller något slår drömmarna och hoppet ur din själ.

>Nått måste du väl drömt om?
Nä. Aldrig velat ha jobb eller nått.
Vill bara bli lämnad ifred och få vandra vart fritt. Tur är så tillåter min ekonomi det.

Varför beter du dig så fjolligt?

Har du inga kulor eller test?

Låt det finnas magi i världen.

Jag ska göra försök nummer 3 på att lära mig Erlang i sommar om jag hinner, ska först plugga in kombinatorikkurs,gå igenom SICP grundligt, skriva partikelsimulationsskit i C++ och sedan om tid finns så blir det Erlang
Så mycket att göra, så lite tid, men språket var topp comfy iaf det lilla jag gjorde i det

död åt alla reptil"""djur""" i världen

Lycka till sötis!

Kunna läka(kroppen & sinnet) andra och mig själv.

Lär dig haskell först, enklare.

>dkn brevar på en samsung galaxy s8

Ring mig när Haskell har homoikonitet, macros och sö po

Varför ska du lära dig erlang då om du egentligen vill lära dig lisp?

För jag kan Scheme redan?

Vad är ditt syte med att lära sig erlang då? Få jobb på sveriges kanske sämst skötta börsnoterade företag?

haha mm fast i verkligheten så är programmering, precis som matte och fysik, direkt relaterat till IQ och det är vetenskapligt fastställt att hög IQ är kopplat till högre testosteron. Fjollbögar har inget testosteron överhuvudtaget och är därför direkt korkade. Detta kan man ju också se, finns inga bra programmerare, matematiker, fysiker eller ingenjörer som är små fjolliga bögjävlar.

>Svensk man misstänkt för Toves försvinnande
>En historia med att bruka droger
Sammanträffande? Tror inte det va, vidriga loliberala pundarsvin.

>vetenskapligt fastställt att hög IQ är kopplat till högre testosteron

>erlang
>haskell
>lisp
Varför bara jagjag-språk?

Avsluta dig själv din frihetshatande statist.

Skoj och intressant
Mm tur är så har jag testat IQ hos psykiatriker när jag gjorde autismutredning och gjorde mensas test, enligt de testen så borde jag vara bland de manligaste män i samhället

>Hög IQ
>något autismmongo till kodapa som suger kuk

haha aa

plötsligt är jag väldigt manlig, najs

Därför som ryssar är så bra på programmering och fällor lyckas få kvinnliga programmerare som grupp att få bättre snitt än manliga programmerare (githubstudien, folk med kvinnliga (läs: 2d) profilbilder räknades som kvinnor)

Som du avslutade Tove för att hon inte ville "puffa på" då eller? Ditt jävla avskum.

Brevade bilder på det för några år sen, så bara gräva i arkivet om den sparat sedan dess
Kan C som mitt icke-jagjagspråk om man måste göra någonting som måste gå snabbt som grafik eller partikelskit

Honk honk

Skulle säga att hög IQ är direkt kopplat till autism

t. autist

Haskell har en begränsad användning, resten är fullständiga jagjag. Tråkigt att vi inte ser fler program i asm, de som finns är ju riktigt imponerande. Finns en webbserver i

>dkn hög iq
>dkn fortfarande dum i huvudet

jag tycker om Akira, det är en bra film

>C
>icke-jagjagspråk

rassera
rassera
rasserasserassera

>dkn shabbosgoy åt (((skånemejerier)))

Olof?

>dkn ingen storasyster 2d fv

Hahaha jävla idiot

påminnelse om att alla gamla 1 & 5 kronor samt alla gamla sedlar blir ogiltiga den 30 juni!

glöm inte bort att använda upp dina gamla pengar innan dess!

har du inte exakt växel så kan du oftast betala en del kontant och resten med kort i kassan!

jag har gått på myntjakt här hemma och jag måste säga att det är väldigt roligt att se vad man kan hitta! :3