/mämmi/

Tania -painos

Other urls found in this thread:

jimms.fi/fi/Product/List/000-0KD
youtube.com/v/[videon
twitter.com/NSFWRedditGif

Onhan sulla meidät nyymi hyvä

Lol, apua mulla on ihottumaa persvaossa.

Tän takia en haluaisi asua siellä Lapissa.

What a cute

>Kuopio
>Lappi

Vantaalla on 14C nyt.

Paras noita

*sytyttää noitarovion jo etukäteen*

Noin, nyt vaan sitten odotellaan "parasta noitaa" lankaan.

t. Paras nunna

Ootko läski vai pyöräilijä?

Muuten en keksi syytä ellet ole pyyhkinyt pyllyäsi kunnolla (kostealla wc-paperilla :3).

*tussauttaa nunnan taas atomeiksi*

Elikkäs molemmat coret pyörii nyt tuollaisessa 65:ssä kun auki on lauta, pari foorumia ja Twitch-striimi. En tarkistanut lämpötiloja ennen puhdistusoperaatiota.

>etukäteen

>hesecuckin yleistieto

>ei omista pillupuhelinta
semmonen kakkapylly sieltä

No niin on, mut täälläkin pyörii välillä niin kovia vittuilijoita et tulee paha mieli :(

Kaikilla ei mee nallekarkit tasan ja sen takia sit on niin vitun saamaton ja huono ihminen.

Kiva silti et on niitä jotka on niinku sä.

Those are kinda cute too

Mutta ei nyymeiltä saa läheisyyttä

oispa nyymi jonka kanssa nukkua lusikassa

What's up Macebro

Nukuin intissä leireillä nyymin kaa lusikassa :3

Toi oli aika hauska paitsi toi auto kohta. Stadissako ei muka autoja?

Minä olen sanonut sen jo tuhat kertaa ja sanon sen taas. Miksen menisi suihkuun samantien joka kerta kun käyn paskalla, koska teidän pillupuhelin uskovaisten mukaan toimenpiteeseen tarvitaan:
A. pyyhe
B. saippuaa
C. kädellä paskasen perseen hankaamista

Siinä sitten kuivaat persettä ja reisiä ja mitälie, tarvinee ottaa housutkin ihan kokonaan pois kun siitä pytyltä nousee ettei valu vedet perskarvoista housuille.

Juuh, aika kuumat olot.

Laita prime95 tai muu rasitussofta päälle tunniks ja postaa lämmöt.

Eikä tarvita. Se vesi tulee sieltä tarpeeks kovalla paineella ettei sun persettä tartte hinkata, suihkutat vaan pruuriin niin hyvä tulee.

Thunderstorm is about to pour in from above.

Ootko vaihtanu lämpötahnaa millon?

Armeija on kyllä homoin keksintö maailmassa

Oispa kirnu jonka tunkea tietokoneen sisälle.

Minkähän sortin prossu sulla oikein on
Pentium IV ehkä?

Se on veljeyttä ei homoa

~~

Minä olen kyllä kokeillut tuota ja voin todeta että ei toimi jos tulee semmoista sitkeää paskaa. Ootko koskaan tarkistanut et jääkö sinne perseeseen kakkaa sit kumminkin? :3

Suihkasetko sä koskaan jalkojes välistä sitä paskavettä vahingos naamaas? :D

Pyyhit sitten pelkällä vedellä liotetun paskapersees johonkin pyyhkeeseen? tarviiko se pyyhe pestä joka kerran välissä vai käytäkkö sä todella useempia kertoja sitä saastasta pyyhettä hanurissas?


Lyön vetoa ettet paskaa edes kyykystä senkin amatööri.

En tiedä uskallanko. Tää pysyy nyt kuitenkin tällä hetkellä parikymmentä astetta maksimin alapuolella toiminnalla joka aikaisemmin johti ylikuumenemiseen, mikä on periaatteessa ihan tarpeeksi.

Kuva liittyy.

Suski on lewd!

Ok tän on pakko olla baittia. Mut pillupuhelin on 9000 kertaa tehokkaampi perseen puhdistamiseen kakalla käymisen jälkeen kuin paperi. Ja aina kakkimisen jälkeen vetäsen vielä paperilla ihan varmuuden vuoksi että onko jääny animea perseeseen.

Lämpötahna on se mömmö jota laitetaan prosessorin ja sen siilin väliin, koska vaikka ne molemmat pinnat on sileitä, jää sinne kuitenkin vähän ilmaa väliin ja ilma ei johda lämpöä niin hyvin kuin tarkoitukseen tehty tahna.

Intel Pentium CPU B970 @ 2.3 GHz

>Kuva liittyy
jimms.fi/fi/Product/List/000-0KD

Siis sitä laitetaan tonne prosessorin ja tuulettimen väliin, muuten prossu ylikuumenee. Ootko ostanu just vähän aikaa sit uuden prossun tai tuulettimen? Sillon tota pitäis laittaa. Vai onko vaan vanha prossu et pitäis laittaa uudet tahnat?

>Hän ei koskaan istunut sylijonossa eemelin perässe veljeskunnan kanssa intissä.

Mihinkään en ole nukahtanut niin helposti ja nopeasti kuin pimeässä eemelin takakontissa kaverin syliin :3

Helvetin moduuli istuimet pilas kaiken.

Jaa, aika kusisen oloinen, varmaan stocki jäähyllä kans?

Saavuin Kouvolaan

Kyllä tää on tsernobyl-vertailun ansainnut

Itsehän rassaan kokkareet suklaanapistani terräsvillalaikalla

Oispa Kouvolalainen rönttönen

Eiks tää oo joku mobiili ja Lauri siis postaa läppärillä?

Ei mitään sit, jatkakaa.

Miks kukaan menis vapaaehtoisesti Kouvolaan?

>vetäsen paperilla märkää persettä

Niin, vai kuivaatko (ja samalla pyyhit) ensin paskasen persees siihen pyyhkeeseen?

Sen verran voin sanoa et jos pyyhkäset märkää persettä vessapaperilla niin sulla jää semmonen märkä paperimytty vaan sinne perseeseen.

Mä koitan taas tänään illalla koulun jälkeen tätä vitun juttua, ei ole toiminut hyvin vielä koskaan.

Niin ja mitenkä, sulta jäi vastaamatta et käytätkö sitä paskasta pyyhettä montaakin kertaa? alkaako se jossain vaiheessa haisemaan? :D

>Lauri siis postaa läppärillä?
juuh

Pääsykokeet jtp

Ei vaan annan oikeesti koiran nuolla mun kakkasen pyllyn puhtaaksi.

Amatööri

>vetää vessan ennen kuin se on täynnä

Sä oot se tyhmä trolli joka vastas johonkin jo munkin puolesta edellisessä. Luuleks et menisin tämmöseen halpaan ku se sattu itellekki?

Häpee

>Pääsykoe Kouvolassa

Sieltä ei kyllä mitään hakemisen arvoista opiskelupaikkaa ole olemassa

Ei tää ny ykkosvaihtoehto oo mutta mennää kuiteski

mulla on yliluonnollisia kykyjä

doxasko joku antabin
mitä oon missannu

Mielipiteenne savolaisista?

1 päivä 8 tuntia TÖI TÄ, ja nyt jo tuntuu että kohta en tee muuta ku syön, nukun ja meen TÖI HIN

Mullapas on aliluonnollisia

Viime langassa saatiin selville että se asuu Kuopiossa.

Kansa joka osaa puhua tunteja sanomatta mitään.

Jos sä meet hiirellä tohon postia merkitsevän numerosarjan päälle, joka on siis >>numerosarja, sä voit katsoa sen viestin mihin se henkilö vastas. Näin voit helposti lukea koko aihetta käsittelevän viestiketjun.

t. lautailu pro

Mitkä on teidän mielestä kaikista alfoimmat maat? Mul olis nää

>MAKEdonia
>Chad

Ruotsi
Makedonia
Suomi

Ruotsalaiset on epäironisesti makeja

kyl se ois toi
>Mongolia

Katoin eilen ekaa kertaa kokonaan jonkun pewdiepien videon ja en sen perusteella ymmärrä, et miks tolla on 55m tilaajaa.

Suomi

Pääsykoe ylihuomenna

Hymähdin kuvalle

Kyl toi menee niin että anglot tulee ensin ja germaaniset kansat sen jälkeen.

Oispa tekemistä.

Se on komea, lasten mieleen ja teki tota ensimmäisenä.

Hyvin se menee kun menet itseesi ja olet suihku

se oli pitkään Disneyn kanssa yhteistyössä niin materiaali vetos joutilaimpaan ikäluokkaan ja sitä mainostettiin.
ois sillä tieten ilmankin katsojia, youtuben muuhun tavaraan verratessa.

This, more of her?

Mee paskalle ja pese bers vedellä ja sit annat meille raportin

Perkele torille

Hmm, juuh, okei. En koskaan käytä youtubea tilin kanssa, paitsi kerran kattoessani jotain penispumppu videoita kun niitä ei ilman pystynyt, niin en oo koskaan subannutkaan kenenkään kanavalle.

>ei tiedä miten kiertää ikärajoitetut videot kirjautumatta

Kerro miten, mestari.

pistä "youtube"n tilalle "listenonrepeat" tai "youtuberepeat" osotteessa nii pääset aikuisfiltterin ohi kirjautumatta.

Jaa, kiitos.

Mitä mieltä h*mäläisistä?

anglot on germaaninen kansa

Pistät linkin muotoon youtube.com/v/[videon koodi]

Linkki muotoa /watch?v/638xje8... --> Sup Forums638xje8. Ei tartte mitään muita kikkasteluja

Ite oon puoliks hämäläinen niin ihan jees kansaa vaikka ite sanonkin

Kiitän.

Anglot ja saksit muutti keskiajalla Englannin alueelle oli germaanisia mutta sekoittuivat pitkälti kelttiläiseen väestöön.

Vähän niinkuin ei l*nisuomalaiset oo ruotsalaisia vaikka niiden esi-isät olikin hurreja.

jösses mikä vonkale tuli väännettyä

hyvä kun ei putkimiestä tarvinu kutsua

lälläslää mun isoisä oli ruotsalainen

Ookko täällä OC_sammakon_apustus_nyymi?

Onko sammakolles sattunut mitään kommelluksia viime aikoina?

Luulin että mun isoisä oli paska jätkä kun oli väkivaltanen juoppo mutta jätkä vei kyllä pidemmän korren.

Kyllä se siitä nyymiseni.

itle tuli vaan ribalia

Hajotti pleikka kakkosen ohjaimen ja neljännen apple tabletin. On syöny ihan simona kaupan mansikkahillopurkkeja tyhjäksi. Ihan normimeininki

/f/lashissä on sitte ohjeet miten Chromet ja muut Flash-vastaiset saa pyörittämään näitä Sup Forumsvideokoodi -linkkejä ja fullscreen fläsyjä /f/ssä

On se kyllä veijari.

Minkälaista apustusta sä sille tarjoot? Seuraa ja pientä arjen apua? Minkälaisen koulutuksen apustaja tarttee?

Ei mulla oo koulutusta xD. Apustelen kaikenlaista, mutta enimmäkseen vapaa-ajan toimintaa ja retkiä. Paperihommat on vittumaisimmat apustukset