/norgetråden/

Ostehövelutgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

a.uguu.se/E2jlK3VX1KU6.webm
strawpoll.me/12970297
youtube.com/watch?v=BBR5v89L6gk
nrk.no/delta/nrk-soker-nye-deltakere-til-_jeg-mot-meg_-1.13486666
youtube.com/watch?v=l41KoElGBPU
vocaroo.com/i/s1BDJMbkJg0h
twitter.com/NSFWRedditVideo

Eg e ein gut eg

For Sverigeanon
a.uguu.se/E2jlK3VX1KU6.webm

forste for gjeninnfor jodeparagrafen

Leseliste

Sjekk disse sifrene

...

Skuffende

Vil egentlig ikke bli doxet i dag.

i'll just leave this here

VI

Må nesten vite kraftnivårangeringen av menneskeraser til hele Norgetråden.

strawpoll.me/12970297
strawpoll.me/12970297
strawpoll.me/12970297
strawpoll.me/12970297

VAR

Hvor er slaviske?

>Lauren Southern
Æsj anonsen.

>muslimer
>rase

?

Om partall blir det det temaet jeg ikke vil ha på eksamen imorra

ônsk meg lykke til, uansett, gutta

>ingen Anglo

Er liksom spörsmålet hvilke av de forskjellige folkene som har störst politisk makt, genetisk sterkest, eller hva?

Uansett en dustepoll

>TSZ på samme liste med alle ''''''''alt-höyre'''''' psevdoene

Synes ideene er helt ok og passer til nasjonen vår, men den siste er helt elendig, den kunne i det minste ha gitt oss 5% disiplin sånn som alle andre nasjoner får når de blir gitt disiplin, i stedet for de der 2,5% om vi fikk. Det er også synd at naval ideas er rett og slett ubrukelige i de fleste tilfeller. De virker ikke å være særlig til fordel for Norge i hvert fall. Ville heller hatt en 10% taxes som kunne styrket okonomien heller enn en jævla -10% ship costs.

Skal fikse dette fåvæ. Ha tålmodighet.

>antyder at han ikke horer hjemme der

Bare les death of the west

youtube.com/watch?v=BBR5v89L6gk

Har han rett?

...

>Nietzsche sammen med erkekollektivistiske rasister og nasjonalister

"Nei"

Skal til Sverige gutta.

Så en rullestol-milf utenfor Coop Obs i dag, gutta.

>nitsje sammen med masse andre autister
"jo"

>erkekollektivistiske rasister og nasjonalister
HAHAHHAHA nei, den lista er fylt med alt-lite sivilnasjonalister libertarian idioter

Ekte menn leser Evola, Guenon, Spengler, Mussolini, Mosley, Codreanu osv.

>kaller Nietzsche autist mens han har brevet et bilde av Kierkegaard

Tar du med Sverigeanon på veien?

>tråden holder allerede på å bli en hylekonsert mellom to autister som ikke kan bli enige

...

Er i Sverige nå, men hvis noen vet hvor han bor, så kan jeg ta meg en tur innom han

...

kan noen si til meg hva jeg burde gjore ifolge han

jeg er dum og forstår ikke det han sier

Sortere deg selv.

hva mener du med det? "sortere deg selv" sier meg ingeting

Fiks deg selv för du pröver å fikse verden. Enkelt og greit.

Du kan begynne å grine over kapitalismen når du ikke er en heroinmisbruker som har tatt 16 aborter.

Jeg kjopte en Fidget Spinner, er jeg Autist nå?

hvordan fikser jeg meg selv? hva mener peterson med "stop saying things you know to be lies"?

MEN I ONANS NAVN! HVA ER NÅ DETTE? VET DU IKKE AT DU KAN HAVNE I HEEEELVETES FLAMMER FOR Å POSSESSERE EN SLIK GJENSTAND UNGE MANN!?

Ivar Aasen

Han sier jo hva han mener med det i videoen. Når du lyver så gjör du deg selv veik. Hvis du snakker sannheten så trenger du ikke gå rundt å bære på alle lögnene dine.

>Elsker Norge
>Skriver ikke på Norsk.

så det han vil at jeg skal gjore er å lage en plan for mine mål og slutte å lyve?

Sverigeanon

...

Helt riktig.

veldig fin

og med "moral obligation" mener han at jeg ikke kan sluntre unna med å gjore det jeg kan for å gjennomfore mine mål?

Ja.

Ja.

Du er smartere enn du tror fåvæ, så forstår ikke hvorfor du spör så mye.

La slurkingen begynne

takk

Tenkte på deg i dag på jobb i dag også kaffeanon fåvæ

...

Husk at kjonn er et spektrum folkens.

Ja, det er jo det. Det finnes jo maskuline kvinner og feminine menn.

Så det stemmer jo. Det som ikke finnes derimot er såkalt "non-binary". Det er bare tullball.

Men men...det er moro mama...

Men herregud da anonsen, her kaster jeg ut åtet mitt så svarer du pent og fornuftig. Du er en god gutt du,slike gutter vil gamle Norge ha.

du snakker om psykologi ikke kjonn

Beklager anonsen... skal ikke være åteödelegger i framtiden.

Nei nei tvert imot fortsett slik.Det er fint.

Kjönn er jo bare hva vi som samfunn anser som maskulint eller feminint fåvæ.

Det er jo nogenlunde biologisk også, men mesteparten av det ligger jo i oppförsel, klesstil og hårsveis liksom.

du får brekke et bein da

det er nok ikke fullt så vilkårlig, dette er roller som har utviklet seg over tid
oppforsel er biologisk

så nei, kjonn er ikke et spektrum, det er feil, men en person er aldri 100% maskulin eller feminin, dette er riktig.

>dfn ingen Elizabeth Debicki jv

Nei nå må du gi deg. Sagaer er islanske, ikke norske. Å si at dette er "norsk" er helt feil.
Men som en EU spiller fra EU2 så er jeg enig i at bonusene kunne ha fått et par hakk buffs. Men igjen, ingen nasjonalidee i spillet er spesielt overkraft. At Norge ikke kan bli stormakt på ideer alene er jo helt naturlig, og forsåvidt historisk.

Men jeg har ikke spilt EU vanilje på lenge, jeg skipper alltid mine redninger fra Krusade Konger 2 til EU.

Savner CK2 > EU2 > Vic > HoI 2 linja. Mange morsomme og rare scenarioer der. Desverre så har dagens linje for mye bra egenskaper til at jeg kan gå tilbake.

Du misforstår hva det vil si at noe er "vilkårlig" fåvæ.

Sosiale konstruksjoner er ikke vilkårlige, med mindre du mener at pengene dine er vilkårlige.

Er dette noe for gutta?
nrk.no/delta/nrk-soker-nye-deltakere-til-_jeg-mot-meg_-1.13486666

metaforisk snakket hvem?

for...for å få en utsettelse...?

Nå er det like for jeg kjoper 4kannal gull altså. Blir faen meg krenket av Google Capcha pisset! En bor ikke bli krevd for å bevise seg selv som menneske av å svare 9 ganger på det samme sproytet, eller sitte å klikke et ikon 100 ganger til "elven" er borte!

Tegn boks rundt noe er beste capcha

...

du faktisk rett det er ikke vilkårlig, men heller veldig spesifikt, og nytt i menneskelig historie, veldig nylig at noen har tatt et så sykelig og de-konstruerende syn på kjonn

>samme alder som meg
>hǿyere enn emg
Konemateriale fåvæ

Altså, de fleste menn har egenskaper som vi forbinder med maskulinitet, og de fleste kvinner har egenskaper vi forbinder med femininitet. Men det betyr jo ikke at hva vi forbinder med maskulinitet og femininitet er satt i stein.

Jeg mener, det er faktisk ikke mer enn 70 år siden det ikke var normalt for kvinnfolk å fjerne håret under armene, men i dag så blir det sett på som urenslig og "feil" for jenter å ha det.

>1,9m hoy

haha fy faen

youtube.com/watch?v=l41KoElGBPU

Hva er problemet?

Er det innafor å sitte alene på rommet sitt og banne stille for seg selv?

Det er kanskje ikke satt i stein således, men det er også begrenset , til hva vi er, hvilket er homo sapiens.
Så man må jo se på historiske utviklinger osv osv til hvorfor ting er som det er nå.
Vi er kanskje ikke helt uenige, ville bare originalt rette på at du sa at kjonn er et spektrum, fordi det er det ikke.

>han sopern snakkes under den viktigste setningen "det kjæreste du har i denne verden er ditt eget folk"
var forresten den videoen de ser på som först gjorde meg åpen for at hitler kanskje ikke var djevelen selv

...

Er det innafor å drepe måker med dynamitt?

>ville bare originalt rette på at du sa at kjonn er et spektrum, fordi det er det ikke.

Ja, men jeg forklarte jo nettopp at det er et spektrum, men du lukker jo bare öya.

Selvfolgelig er det det. Bare drep en måke og ikke en havhest. Havehest er chill, de trenger ikke å do

vocaroo.com/i/s1BDJMbkJg0h

Hvor mye penger er real estate i Norge

ikkje svar amerikanare

...

fy faen..

Du har mann og kvinne, og innenfor hver enkelt mann og kvinne er det variasjoner av maskulinitet og femininitet. Kjonn er ikke et spektrum.

Det er ikke verre enn det, ta også gjor deg selv en tjeneste og innse når du bæsjer på leggen, eller så lærer du aldri noe.

Nynorsk jævla

Ja, ergo du har biologisk kjönn som er fastsatt av naturen, men du har også sosialt kjönn, ergo hvordan folk oppförer seg som kan være forskjellig fra person til person.

en ting til, hva er noen gode mål å ha?

Det er det ingen som kan bestemme for deg kompis.

Ny-norsk ble popularisert av forfedrene til de som skriver med dialekt på Fjesbok.

Bare bannlyse ny-norsk med en gang.