/NEDERDRAAD/

Ons hoofdkwartier is de Sterrenreebok van Antwerpen uitgave

Welkom: Nederdraders
Niet welkom: Niet Nederdraders

Other urls found in this thread:

instagrampuntcom/himiwako/?hl=en
youtube.com/watch?v=5clTGfXLMYA
youtube.com/watch?v=1mP6l6djwMU
twitter.com/tmmchristiaens/status/862028303762370562
twitter.com/NSFWRedditVideo

/koffie/

Nee, ik moet een gewone gebruiken oetz, gr is alleen voor wiskunde en er is niks mis met rechten t-toch
Trouwens in welke stad woon je?


emily

Lang haar beste haar.

Denken jullie dat de huizenprijs ooit zal ineenstorten in onze volgebouwde landen? Of is dit praktisch onmogelijk?

Lets say Belgians meet in the center of their country how do they know what language to speak to each other?

Both dutch and french. That's basically what Brussels is

deze freakshow is nederlands
instagrampuntcom/himiwako/?hl=en

Als het vol is maken we gewoon een provincie erbij.

Ik wil geestesziekje vastbinden en haatneuken!

Isnt that confusing

Warm

Not really, most people in Brussels are perfect bilingual, and can tell a story using both languages. For the other parts there's a normal border where french starts.

>Bel met vriendin
>Ze vraagt ineens of ik me stem wil gaan aanpassen
>Zeg dat het te duur is en te riskant om iets aan m'n stembanden te gaan doen en vraag of mijn stem zo erg is aangezien ik zo zacht praat
>Ze zegt van niet maar ze denkt ook dat ik niet voor eeuwig op die manier kan klinken en ze zegt ook dat zingen helpt om je stem te vervrouwelijken.

Z-ze wil tenminste helpen.

"Nederlands"

nederlandstalig

Ik las dat ze zei dat ze geboren en getogen is in Amsterdam, maar dat haar ouders van /carib/ zijn.

Die moet vast enorme rugklachten hebben.

Interesting thanks for the info

Zing je niet dan? Hoe oefen je anders je stem?

Ik zing eigenlijk alleen onder de douche.

Ik probeer via m'n keel te praten maar dat gaat nog al moeilijk, ik oefen nog altijd. Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik 10 jaar gerookt heb maar volgens iemand die mij dat advies heeft gegeven is mijn stem nog niet kapot gegaan door het roken en er is nog genoeg ruimte voor improvisatie.

Waarom zijn Limburgse en Belgische dorpen zo comfortabel? Ben er drie weken geweest met mijn oom na het overlijden van mijn moeder en het lijkt wel alsof ze daar meer leven. Tijd lijkt langzamer te gaan. Of komt het door de ruimte om alleen te zijn? En vrienden van vrienden zijn heel snel ook jouw vrienden. En ik zuig in sociale contacten. We hebben een week geslapen bij een vriend van mijn oom net buiten Maastricht aan een provinciale weg en in hotels in Tongeren en Aken.
Het was mooi.

Ik zal nooit meer Limburg en België nooit meer belachelijk maken.

/blog

Onder de douche moet je alleen zingen als je pavarotti wilt nadoen. Wat ook leuk is op zijn tijd. Daar zing ik altijd o sole mio of nessun dorma.

Je moet meer mikken naar je middenrif toe. Dan gaat het natuurlijker door je stembanden heen.

>Je moet meer mikken naar je middenrif toe.

Ik probeer dit al jaren maar het lukt me maar niet om de een of andere reden. Of ik heb nog altijd geen idee hoe je het echt moet doen of ik heb er zelf totaal geen controle over.

HET BOURGONDISCHE LEVEN

Welkom in Limburg.

Keel open zetten, niet dichtknijpen. En realiseer dat je stem niet in je hoofd zit, maar door je longen uitgeperst worden via je stembanden in je keel. Beter kan ik het niet uitleggen, het was een hele lange tijd geleden dat ik les erin kreeg.

Oh

OHHH

Ik denk dat ik het snap.

Bedankt iedergeval maar hoe weet je dit?

Ben jij ook...uhm.

Nee, stond vroeger op een podium.

Phew, ik dacht dat jij een van de mensen was die mij zocht in /lgbt/.

Maar leuk dat je op podium stond! Heb ik vroeger ook willen doen.

Ik ben zo terug

Was ook erg leuk om te doen oetz.

Maar kan jij dan ook een vrouwenstem nadoen of valt dat wel goed mee?

Want je advies klinkt bijna hetzelfde als de gene die mij dit advies ook had gegeven.

Haha homo

Welkomm zu Letzebuerg

Ben ik de enige hier die Geestesziekje wil neuken?

welke van de vier?

Mijn vrouwenstem klinkt ongeveer als Consuela.
youtube.com/watch?v=5clTGfXLMYA
Ik zing 1 keer een De Miserabele liedje naar m'n vd en ze ligt plat.

Maar ik wil niet als haar klinken.

De originele die door Martijn is geannexeerd.

Ik heb ook niet geoefend op een vrouwenstem. Je moet zoeken naar de juiste kleur en daar op oefenen totdat je die kleur hebt. Ik heb alleen consuela geoefend voor de lol.

alle dan

Diegene heeft ook gezegd dat ik een dinosaurus of Mikkie Muis moet nadoen als ik mijn stem naar boven wil halen, maar ik voel me daar zo ongemakkelijk bij ook al zing ik onder de douche liedjes van Dean Martin of Frank Sinatra.

>niet Limburger of Brabander zijn
God haat je.

Nou, misschien moet je meer Lady Gaga of Edith Piaf gaan zingen dan.
youtube.com/watch?v=1mP6l6djwMU

Daar ben ik weer

Geen slecht plan, dankjewel voor de tips in iedergeval.

Waarom sta je eigenlijk niet meer op podium? Anders dromen?

Hallo.

Amsterdam, jij?

Welkom in deze draad

Dat zou een heel lang verhaal worden, maar laten we er maar op houden dat ik mijn aandacht op andere dingen had.

Godver wat heb ik kenkerveel zin om oorlog te voeren met /lgbt/, ergste bord van heel 4kan.

Oh ok, ik hoop dat jouw nieuwe dromen je ver hebben gebracht.

>Godver wat heb ik kenkerveel zin om oorlog te voeren met /lgbt/, ergste bord van heel 4kan.

Vertel maar eens aan ome user wat eraan scheelt.

Iets over gras dat groener is aan de andere kant ofzo.

Ik heb geen spijt van mijn keuzes. De uitkomsten waren anders dan verwacht, maar ben gelukkig.

Maar wees niet bang voor "gekke" of "rare" stemmetjes te oefenen. Kan erg leuk zijn om te doen. Maar vergeet niet je stem rust te geven en als je een te overdreven stem doet voor een lange tijd kan je stem ook sneller vermoeid raken.

>Not really, most people in Brussels are perfect bilingual

Ok ome user.

Ik haat ze en ik wil dat /lgbt/ verdwijnt van de aardbodem.

Het zijn allemaal domblrinos en sociale rechtvaardigheid krijgers.

Ik denk dat het de bedoeling is dat mijn stem op een gegeven moment "breekt" zodat ik niet meer terug kan naar een mannenstem en dat is waar ik voor wil gaan.

Guys mohammed is homo kek
Zelfs iphone masterrace weet het

i just wanted to say that the netherlands is my favorite european country

thanks for listening :)

Het is inderdaad een poel van zuivere kanker.
Geen wonder dat Geestesziekje er ook paalt.

Ik zie het meer als groeien naar een richting toe dan breken. We willen niets kapot maken, maar transformeren als een vlinder.

>guys
>kek
>iphone
>masterrace

Dat mag je dromen.

Hij is mijn vriendje, domme kikkerpaler.

Hallo, ik zie dat je nieuw hier bent, welkom. Je kan nu weer vertrekken, doei.

We like you as friend, but we love /carib/ more. Sorry.

Rust vindt je niet in de randstad. Die rust vindt je met lieve mensen om je heen.

>Het zijn allemaal domblrinos en sociale rechtvaardigheid krijgers.

Beter dan /polgbt/, /milo/ of speciale conservatieve homo vlokjes.

Ze zijn zo verschrikkelijk zuur, niet een optimistisch geluid, niet een. Ze zeggen allemaal dat ze zichzelf lelijk vinden terwijl er wel degelijk mooie transjes bij zitten.

Ik vind mezelf nou ook niet moeder's mooiste maar ik blijf optimistisch erover.

Dat vind ik een mooie uitspraak, ik zal mijn best doen.

Als het zover is en ik denk dat mijn stem """perfect""" is zal ik hem palen.

>/milo/

Ik dacht altijd dat hij een acteur was.

>Ik dacht altijd dat hij een acteur was.

Is-ie ook.
Alles voor de aandacht.

>Ze zijn zo verschrikkelijk zuur

Dat zijn ze niet.
Stop met generaliseren.

Ik weet niet hoe het op /transgen/ is maar /femgen/ en /gaygen/ zijn verre van zuur.

>ze zijn helemaal niet zuur!!1!1

t. zuurste homo van hen allemaal

Als ik echt zo zuur was dan had ik nu geen vriendje

Hij is er zo slecht in dat mensen er in trappen.

Wat een leven.

/gaygen/ misschien.

Ben nog nooit naar /femgen/ gegaan maar /transgen/ is wel het hoogtepunt van zuur en kwaad.

Je moet 18 zijn

>Hij is er zo slecht in dat mensen er in trappen.

Het zijn vooral de Rooddhetflikkers die erin trappen.

>le GEBASEERDE HOMO
>le /ONZEKEREL/

Kanker, wat haat ik Rooddhet.

Ik haat hem niet echt, hij is maar een acteur die allemaal stierenschijt zegt maar ik snap niet waar die verëering vandaan komt. Misschien omdat hij pro-Troemp is.

Maar ik heb nou ook niet héél veel van hem gezien oetz. Alleen toen hij op programmas was zoals Bill Maher en Deef Roebin, dat van Berkeley en ik heb ooit een speech van hem gezien toen hij daar mocht komen spreken. Wat een stierenschijterij wat hij allemaal zegt maar ik dan bedenk ik me wel dat hij een acteur is.

Ik vind het af en toe wel leuk om dat soort 'wereld skeptische" kanalen te kijken, gewoon om andere mensen hun mening te horen.

reddit betekent teruggeven in het latijn

Volgens goegel vertaal is het afkopen.

Maar goed, goegel vertaal is altijd dronken.

Koekel weet niets van onze superieure taal oetz Het is net als een Amerikaan een bitterbal uit de muur trekt en verbaasd om zich heen kijkt. En het probeert te verwoorden.

>translelg heeft weer een tirade tegen anders geaarden

De zelfhaat zit diep

Wat

Waar heb ik een tirade tegen anders geaarden?

Ik heb gewoon gezegd dat /transgen/ een zure boel is.

Is Geestesziek /onze jongen/
>komt op voor gezonde mate van seksualiteit
>trekt de grens bij extreme gevalletjes
>wiskunde-examen geslacht
Hoe gebaseerd kan 1 persoon zijn?

GODVERDOMME HET IS KANKERWARM

Genoeg drinken, jongens!

Ik ga nog wat chocomel halen bij de aldi. Moet ik nog wat meenemen voor jullie?

Hoe warm is het daar, hier in Duitsland zweet ik mijn ballen eraf, zelfs met al mijn ventilatie open, met 195km/h op de motor.

Neem een zak sjippies voor mij mee.

>aldi
>sjippies

Ja, die hebben lekkere sate sjippies.

27 graden in mijn kamer en 29 buiten
neuk mijn schijt omhoog

Ik weet niet of hij gebasseerd is maar wat ik wel weet is dat ik hem vol wil pompen met zaad

Maar hij kan helemaal niet zwanger worden

Dan moet hij harder proberen.

Maar je moet niet per definitie zwanger te kunnen worden om vol gepompt te worden met zaad

Ik word pro voetbal gokker. Het staat in de sterren geschreven

twitter.com/tmmchristiaens/status/862028303762370562
Wie was er hier verkeerd?

Geen idee, nootjood, geen idee

Maar wat is dan nog het nut daarvan?

ik heb geen audio wat zeggen ze

Je bent een week te laat.
Die linkse stoorzenders uiteraard. Ze protesteren tegen onze rechtse regering omdat die onze vrijheden zouden beperken (?) terwijl ze zelf iedereen die een andere mening heeft de mond snoeren.

+ Het waren leden van Comac, de studentenvereniging van de PVDA, communisten dus. :^)

Klaarkomen in Geestesziekje's strakke jongenskutje

>nootjood die weer op zichzelf reageert

Word je er nou nooit moe van