/NEDERDRAAD/

Mitchel uitgave

Welkom: scholieren
Niet welkom: docenten

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=agdMEF8o4QQ
en.wikipedia.org/wiki/EternalBlue
youtube.com/watch?v=cauCimthNTA&t=460s
intel.malwaretech.com/pewpew.html
standaard.be/cnt/dmf20170517_02886566
bruzz.be/nl/actua/uitbraak-hepatitis-homogemeenschap
youtube.com/watch?v=4AHH0bdNKyM
youtu.be/0RyInjfgNc4
youtube.com/watch?v=Sz6NQ48VIUo
youtube.com/watch?&v=uKpTThH4cbw
twitter.com/NSFWRedditImage

/koffie/

SP

GL

Ik heb werk in Nederland, niet in Finland.

Niet iedereen zit altijd binnen Nederland of heeft een gloednieuw abonnement. Normaal is het 12,50

kankerwarm ovetz

youtube.com/watch?v=agdMEF8o4QQ

Ik snap niet hoe mensen overleven in de tropen. Het is nu 28° buiten en ietsje warmer op mijn kot denk ik (bovenste verdieping onder schuin dak met dunne muren, naar het zuiden gericht m.a.w. een sauna in de zomer). Ik kan niets doen, voel me elke seconde uitgeput. Ik zweet veel, mijn kleren plakken aan mn lijf, de lucht voelt drukkend. Hoe kan iemand functioneren hierin? Gisteren ben ik in de namiddag naar de gym gegaan ipv 's avonds zoals gewoonlijk, enkel omdat daar airco is zodat ik de piektemperaturen van de dag op mijn kamer kon ontsnappen.

Deze zomer toen het zo 36-38° was, ben ik een weekje bij mn vader gebleven want daar was het lekker koel.

>dvw niet het hele jaar door tussen de -5 en 18°

>dvw standaard lekker frisse living

>1 keer regent of sneeuwt het niet
>kk tatas beginnen gelijk in hun sokken en sandalen te klagen
witte mensen waren een fout

...

Borsten klagen in hun sokken? Je praat poep.

je went er snel aan oetz

mvg 2 maanden op de caribben geweest

Tering warm buiten

>het is te koud
>draag extra kleren of zet de verwarming hoger

>het is te warm
>???

draag geen kleding

wanneer komt oude moet terug?

Warm, maar wel fijn rosé/bier-weer

>het is te warm
>draag minder kleren of zet de AC aan

letterlijke 1-op-1 correspondentie

poging 273

Paal tetten met tijdstempel

WE LEVEN WEER

3 UUR LANG GODVERDOMME

poging 280

poging 281

ik had de webstek gehekt
moehahaha

Wat hebben jullie de voorbije 3 uur gedaan?

Maar minder kleding dragen is onmogelijk

>ik ben niet gelukkig

Iedere 10 minuten kijken of 4kan het weer deed

Kanker ik moet echt een hobby zoeken

Ik heb lekker een kacheltje aan op mijn kamer.

ben je bloot?
onkuis hihi

onironisch reddit

>mussen vallen van de daken
>meneer heeft de kachel aan

Je moet terug gaan

Over hat WannaCry virus gelezen. Jullie hebben toch al je windows geupdate? Want je bent echt zo gehekt oetz

>virus
>hacken

Het is geen van beide

voor zover ik weet verspreid dat virus alleen als je netwerk geinfecteerd is of als je nigeriaanse mails opent, dus als je niet hersendood bent moet het ok zijn.

maar gelukkig heeft minizacht een patch voor windows XP uitgebracht zodat ook ik kon updaten.

>nog steeds Ikspee gebruiken

Waarom?

en.wikipedia.org/wiki/EternalBlue
Is de exploit die gebruikt is. Door de NSA ontworpen ooit.

En dit is hoe snel je binnen bent. Letterlijk elke windows die niet geupdate is, loop risico

youtube.com/watch?v=cauCimthNTA&t=460s

Repareer niets wat niet kapot is

Ik heb nog een 98SE machine thuis

Nog steeds geen hekken of virus, maar een defect tussen het toetsenbord en de rugleuning.

Leg uit aub.

Live map van geïnfecteerde machines:

intel.malwaretech.com/pewpew.html

De gebruiker moet zelf het programma op zijn pc zetten en starten (door middel van de bijlage in een email te openen).

>dvw hele dag comfy Pokémon GO gedaan.
Wie ook outdoor training gedaan?

Kan foto niet plaatsen, want 4kan nog half kapot. Maar zijn fotos van bank automaten met virus. Dat is dan fotowinkel?

Ik zag de update maar ben eerlijk gezegd helemaal klaar met dat spel

nee betekent dat het een of andere debiel die op hetzelfde interne netwerk zit als de bank automaten de nigeriaanse mails heeft geopend. over een netwerk verspreid het zich automatisch

tis koud op mijn kamertje

Hopelijk maken ze gym battles beter binnenkort zo dat er wat meer interessants te doen is.

Wat voor speciaalbier zal ik zo uit de super meenemen jongens? Heb wel zin in een Pauwel Kwak op zich.

La Chouffe

Ik heb bij me
Femme Fatal
Cluysenaer
Cuvée des Trolls
Malheur 12
Kwak
Duvel

Bier is haram hoor

engels ging best goed jongens

Je moeder is haram

Oeh ja hopelijk hebben ze die Chouffe Soleil nog. Een lekkere Maredsous zuuk op zich ok wel.

De helft hiervan ken ik niet dus hopelijk kan ik daar iets van vinden, altijd leuk om nieuwe biertjes te proberen.

Islam is een misdaad tegen de mensheid

standaard.be/cnt/dmf20170517_02886566

>In de ochtendspits waren ongeveer op hetzelfde ogenblik drie legervoertuigen ’in panne’ op belangrijke knooppunten
>In de Kennedytunnel werd er grote hinder veroorzaakt door twee defecte legervoertuigen.
>‘Op een bepaald moment was het richting Gent twee uur aanschuiven vanaf Sint-Job’, verduidelijkt Peter Bruyninckx van het Vlaams Verkeerscentrum.
>Ook op de Brusselse ring viel er een legervoertuig ‘in panne’, ter hoogte van het viaduct van Vilvoorde.
>De drie defecte legervoertuigen op één ochtend blijken geen toeval. Het gaat om een vakbondsactie.
>Voor de militaire vakbond valt het niet te verwonderen dat de voertuigen in panne vallen. ‘Het materieel van het leger hangt met spuug en paktouw aan mekaar’, staat te lezen in een persbericht.
>De militairen hebben er nu dus genoeg van.
>'Als vakbond hebben wij de taak om ongenoegen en problemen op de werkvloer gehoor te geven. Er zouden nog wel eens meer acties kunnen volgen.’
>‘De militaire gemeenschap kennende weten we dat militairen de middelen, de training en het lef hebben om nog een krachtiger signaal te geven. Mogelijk was dit dus nog maar een voorproefje. '

Nootjood ga weg

Gefietst en Pokemon GO gespeeld.

Jij?

Spreek niet tegen mij, ik heb je daar geen toestemming voor gegeven.

Poe poe

Afspraak gemaakt in Finland
Setje banden besteld omdat ik mijn huidige setje binnen een dag aan gort gereden heb en ik nu letterlijk geen profiel meer heb in het midden van mijn achterwiel.

Koek, waar jij je toch allemaal 'zorgen' om maakt.

Ik deel gewoon een opmerkelijk artikel dat ik vandaag in de actualiteit gelezen heb, wat is hier het probleem mee en waarom insinueer je zaken die ik helemaal nooit gezegd heb?

bruzz.be/nl/actua/uitbraak-hepatitis-homogemeenschap

>België heeft sinds het begin van dit jaar te kampen met een uitbraak van hepatitis A binnen de homogemeenschap.
> Op drie maanden tijd werd in Vlaanderen het jaarlijks gemiddelde al overschreden en ook in Brussel duiken nog elke dag gevallen op.
>Het virus zou zich stilaan beginnen verspreiden zijn in ons land na de EuroPride in Amsterdam in de zomer van 2016.
>Met ook het slotfeest van het Pride Festival in Brussel dit weekend in het vooruitzicht, is voorzichtigheid geboden voor ‘mannen die met mannen seks hebben’ (de term die gebruikt wordt omdat niet elke homo seks heeft met mannen en omgekeerd die daad ook niet meteen homoseksualiteit definieert).
>Hepatitis A is een bijzonder besmettelijk virus dat zich voornamelijk manifesteert in een leverontsteking.
>De overdracht gebeurt door deeltjes in uitwerpselen die in contact komen met de mond.
>Handenhygiëne is heel belangrijk.

Een beetje cynisch dat de auteurs van dit artikel beweren dat de voornaamste reden voor besmetting binnen de homogemeenschap slechte handhygiëne zou zijn terwijl volgens mijn bescheiden mening anale seks de voornaamste factor is voor de overdracht van fecale materie.

Het kan niemand iets schelen nootjood

Krijgen jullie ook regelmatig een foutmelding als je wil palen?

De neo-/nederdraad/ is echt zo stom. Waar is het intellectueel niveau gebleven?

intellectueelniveau is één woord.

(Jij)

Opkankeren nootjood

Dat is het niet.

>74951740
Ik weet niet wie je bent en wat je tegen mij hebt, maar het zou misschien wat duidelijker voor ons beide zijn als je je woede eens onder woorden zou kunnen brengen, dan heb ik er ook wat aan en dan kan ik, theoretisch gezien, je tegemoet komen, maar als ik het niet weet, dan kan ik er niets aan doen. Dat is uitgaande van de situatie dat je überhaupt intellectueel begaafd genoeg bent om je gevoelens onder woorden te brengen, maar aangezien je dagdagelijks je tijd op een autistisch vingerverfforum doorbrengt, vermeod ik dat je dat helemaal niet kan.

If Islam despises Christianity, it has a thousandfold right to do so: Islam at least assumes that it is dealing with men

Wat stel je voor?

>waar is het intellectueel niveau gebleven?

noem me precies het moment dat het hier was

We moeten het wat meer over echte onderwerpen hebben in plaats van discussieëren over de breindodende activiteiten die de noten hier dag in dag uit uitoefenen en proclameren om hun eigen bestaan goed te praten.

>noem me precies het moment dat het hier was
Je geeft nu zelf aan dat je deze plek nooit gekend hebt, vroeger, toen het goed was.

>kan geen moment opnoemen

zoals ik al vermoedde

>gebruikt geen leestekens of hoofdletters

Intellectueel zwakbegaafd en eigenhandig verantwoordelijk voor de neergang van de draad, zoals ik al vermoedde.

Nootjood opkankeren

iemand die het gebruik van leestekens en hoofdletters intelligent vindt..

misschien moet je toch maar eens een krant openslaan, de leestekens die daarin staan zullen je vast meer voldoening geven

>zag net ex fietsen met nieuwe vriend.
Heb medelijden met hem oetz

>iemand die het gebruik van leestekens en hoofdletters intelligent vindt..

Ik vind het niet intelligent, maar het is zeker wel een teken van intelligentie.
Verder slaag ik dagdagelijks de krant open, ik volg de Belgische en Nederlandse actualiteit, maar ook de Europese politiek. Gek dat je wilt dat ik wat meer lees, terwijl je de eerste bent o mme te bekritiseren wanneer ik een inhoudelijk gesprek wil hebben over de actualiteit.

Een van de belangrijkste youtube videos allertijden.

Kijk dit vooral als je een man onder de 21 ben.

youtube.com/watch?v=4AHH0bdNKyM

ik wil niet dat je meer leest, wat jij doet boeit me totaal niet, als je morgen zou sterven zou ik daar niet 1 seconde om treuren, en gezien het niveau van je gepaal denk ik dat de draad je ook niet zou missen

wat ik je echter wel voorstelde is om de krant open te slaan in plaats van de nederdraad, want het is overduidelijk dat je niet begrijpt waar de draad voor dient.

daarbij is het voor de wereld beter als mensen zoals jij zich bezig houden met activiteiten waar maar 1 persoon voor nodig is, zodat de rest van de mensheid niet lastig gevallen wordt door jullie bestaan

die iglo diepvries zak maaltijden zijn goed te eten oetz

>want het is overduidelijk dat je niet begrijpt waar de draad voor dient.
Denk dat dit schilt voor iedereen die hier is. Persoonlijk is het gewoon tijdverdrijf.

>dvw elke keer aan ex moeten denken als je dit nummer hoort
youtu.be/0RyInjfgNc4
>dvw ze dit nummer elke keer draaien in de winkels hier

>serieus op nootjood ingaan

Waar ben je mee bezig

sorry maar ik hou me persoonlijk niet bezig met welke draadpersoonlijk wie is

>wat ik je echter wel voorstelde is om de krant open te slaan in plaats van de nederdraad, want het is overduidelijk dat je niet begrijpt waar de draad voor dient.
>want het is overduidelijk dat je niet begrijpt waar de draad voor dient.


Ik luister Einstein, waar dient de draad voor?

Ik geef geen enkele neuk om wat jij "vindt" waar ik het in de draad over moet hebben. Ik heb het over wat ik wil en jij doet hetzelfde. Enkel discussies waar de ongeleide, anonieme groep zich in kan vinden blijven overeind.

dat nummer gaat over bdsm

Dus?

Oude video, hier is de nieuwere:

youtube.com/watch?v=Sz6NQ48VIUo

Ik heb een kredietkaart besteld dat me niets kost en daarmee ga ik al mijn voedseluitgaven mee betalen. Zo krijg ik een beter zicht op mijn voedseluitgaven en kan ik ze hopelijk beter beheersen en controleren.

Een tukje.

Is it true you can smoke marijuana and fuck prostitutes legally in Amsterdam?

>kopen op kredit

Dombo.
Bovendien heeft iedere fatsoenlijke bank wel een app waarmee je je uitgaven per categorie kunt bijhouden.

>legally
No.
It's decriminalized.

lol weed xD xD

>kopen op kredit
Het is helemaal niet op krediet als je alles op het einde van de maand terugbetaalt. Op krediet met termijnen terugbetalen is echter wel een optie.
Die categorieën moet je echter wel zelf invullen en door het via de kredietkaart te doen zijn de voedseluitgaven echter meteen gecategoriseerd.

Natuurlijk, mijn arische vriend.
Wiet en hoeren zover het oog reikt.

youtube.com/watch?&v=uKpTThH4cbw

ebisch