Fargerikt felleskap utgave
Forrige
Hold fremmedfiendtlighet til et minimum
Fargerikt felleskap utgave
Forrige
Hold fremmedfiendtlighet til et minimum
forste for norges neste statsminister
...
>Hold fremmedfiendtlighet til et minimum
Slutt å poste ting som kan lede til antisemittisme!
fjerde for nok en knusende dag på jorden
Blir vel heller Store som blir den neste. Deretter kan det hende Store tar fire nye, evt borgerlig regjering i 4/8 år, og SÅ kommer Talia på banen, hvis ikke det har kommet en mer populær politiker innen den tid. Hvis vi er heldig så slipper vi henne som statsminister.
Men har dere tenkt over at media på en måte styrer hvem som er de "populære" eller i hvert fall synlige politikerne? Jeg mener, de politikerne som hele tiden vises på forsidene og i artikler er jo alltid en liten håndfull politikere. Det er de få fra AP som media liker og skriver positivt om, også er det de fra hoyre som media ser ut til å være kritiske til, også er det de fra Frp som media skriver dritt om så mye det lar seg gjore. Også har vi såklart 1 politiker fra hvert småparti, alltid lederen. Men det er aldri særlig flere som er synlig i media. Hvorfor? Det skulle vært spalteplass for mange politikere fra alle parti sånn at de politikerne som faktisk ble godt likt også var de politikerne som kom seg opp og fram i sine parti - og til sist populær nok til å bli statsminister. Tenk på Store da, han er jo sannelig ikke en populær fyr egentlig. Han har bare blitt den som folk ser på som den neste fordi det ikke er noen andre (enn Talia). I media er ingen andre APere spesielt synlige. Det er liksom bare de to. Hvis folket hadde hatt en sjans til å påvirke hvilke politikere som ble populære så hadde vel aldri Store vært "statsministerfavoritt" i Norge, hadde han det? De stemmene han har fått er fordi det er tid for regjeringsskifte og folk velger visst AP fremfor Hoyre. Jeg har inntrykket av at folk velger AP, ikke Store. Store er rett og slett det alternativet som er der, uavhengig av hva folk skulle mene om han. Hva tenker dere om dette?
...
>Nesten 70 prosent av journalistene kommer til å stemme blodrodt og rodgront til hosten.
sissener.blogg.no
Er ikke noen hemmelighet at journaliseter er overrepresentert på venstre side.
At den gamle höyremannen og millionærarvingen Störe er leder for AP er meg en gåte. De fleste ledere i politiske partier er jo "groomed to lead". Som f.eks Stoltenberg.
Dette er sant, hvilket er grunnen til at de aldri er negative mot AP. Særlig når det nærmer seg valget så er de alltid på hugget mot den borgerlige regjeringen. Ikke noe nytt det.
Men jeg tenker mer på det forholdet media har til partiledelsene. Det må være en grunn til at kun en håndfull politikere slipper til i media. Er det media som styrer hvem de onsker å slippe til, eller er det partiledelsen som kun lar sine utvalgte slippe til i Media?
Uansett så blir det litt som om politikere får hevde seg opp og frem innad i partiet, isolert fra offentlig mening, også kommer de på alle forsider når de forst har kommet seg til det ovre sjiktet. På det tidspunktet har vi aldri noe valg, det blir disse politikerne som evt blir ministere uansett hva vi skulle mene om det.
hadebra
Luft i lungene og mat på bordet er alt du trenger her i livet, kompis. Vær glad du lever, og fortsett å nyt det.
>eller er det partiledelsen som kun lar sine utvalgte slippe til i Media
Det er dette. Folk uten medietrening sier ofte de rareste ting under intervjuer, og partiene har ikke veldig lyst til å måtte gå ut og fikse ting hele tiden. Unntaket er når de ser seg tjent med å ha en lǿs kanon som skaper oppmerksomhet de mener å tjene på (les: Per Sandberg).
Jeg synes det er synd at ikke politikere er mer synlig for de når toppen. Det gir oss ingen valg i hvem som skal styre valget. Kan ikke gjore noe annet enn å bruke megmeg-begrepet elite om hva politikerne er.
ka dokke...eg....skjon...ik.e...
Dette.
Heisann
Er det innafor å föle seg som en skikkelig dust til enhver tid?
du kan meir enn du trur
Shalom, venn.
HNNNG
>dfn ingen söt jödepappavenn til å bite av forhuda på pikken din
Men jeg kan ikke det som trengs/får resultater
lov å melde seg på grafikalt trunnkurs som 21 åring
Lykkelige kjöpmann, du er min beste allierte!
Du må jo gjöre det för eller senere
Og jeg var eldre enn det
t. USA
Vetle, ver så snill
Mr. Sjekelberg jeg tror det er på tide du blir med oss
vrææææææl
Er du ikke klar over at det er meningen at du skal delta i partiet som ligger deg nærmest hvis du ǿnsker å påvirke dette?
miff-fastforisrael.kr-avtalegiro.no
For hver gang noe antisemittisk blir postet i denne tråden skal jeg donere penger til Israel!
Kanskje det får dere nazispirer til å slutte opp!
Hva er egentlig meningen med livet?
Knus dine fiender. Se dem drevet foran deg.
Hör deres kvinner sörge.
Hva var vitsen med denne union (Norge-Sverige) for begges del? Ingen tjente vel noe på det. Begge land var fullstendig selvstyrte innenriks og tollbarrier eksiterete mellom landene. Eneste som var felles var kongen og han bare en utsettelseveto her til lands og utenlandskonsuler, noe som var til bry for begge.
Å la meg CUM'E I TRYNE DITT ! !
Forbered deg på å gå konkurs.
Det var noe jodene som styrer Sverige fant på for å kunne oppheve jodeparagrafen (ikke tull engang)
Du kan få fradrag i skattepliktig inntekt for pengegaver til visse forhåndsgodkjente frivillige organisasjoner og tros- og livssynssamfunn, gojim. Som betyr at jeg får igjen pengene på skatten til neste år.
NÅ må du nesten utdype her.
>telefonen ringer med utenlandsk nummer, tar den av ren interesse
>hello, i'm calling you from Youtube...
Er dette virkelig det beste de kan komme på?
Men de fleste gjor jo ikke det.
24 dager
Hahaha.
Spurte tidligere i tråden også, men igjen ser jeg at det er mer jodeprat i tråden. Det har blitt mer og mer jodeprat i det siste, og det er visstnok en trend å mislike joder for tiden. "Jodene har skylden i det meste"
Det er jo nesten litt mer kreativt da, med tanke på at de har brukt "hello im from microsoft" for evigheter
De har fortal meg at "We arre cålling fråm maycråsåft compootars to infårlm yoo of ey malichious virlås on yoor windåos compootar"
Jeg har fått den også, men da var det "i'm from windows", morsomt nok.
>det er visstnok en trend å mislike joder for tiden
Ja, antisemittisme er jo veldig nytt..
I tråden mener jeg jo.
Det er ikke vår feil.Jodene startet denne konflikten vi onsker bare å avslutte den.
youtube.com
>han tror alt han horer om jodene
Stikker til butikken fåvæ
>han tror ikke alt han horer om jodene
Joder drikker blod fra ikke jodiske barn!
I morgen skal jeg på LAN gutta
Blir moro gutta
faen det höres jævli ut å gå på svensk LAN
faktisk ganske varmt ute selvom det er gråvær
Kjopte en ny super sick fidget spinner I stedet, hvor mange fidget spinners har dere
Dette er en tråd for NORDMEN !!!!!!!!!!!!
UT AV MIN TRÅD!!!
VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL
mmmmmm... Lan.....
Vær ro :D jeg bare onsker å rape your chose, tror jeg at vi kommer til å bli gode venner
Er norsken min god? Leselig? Jeg holder og lærer meg norsk for nesten to år siden
*******Chode
google oversetter nivå
Kanksje jeg skal konkurere verden...?
If you've learned for two years and still has to resort to Google Translate to post a simple post asking about how good your Norwegian is, I gotta admit, it's pretty shit mate.
Nei, jeg prover egentlig å skrive bare fra sinnet sitt
Can never get your stupid fucking genders right fuck you
Hvor flat er rumpa hennes? Om jeg husker rett hadde Marie Amelie hadde ganske flat. Uansett så er det en oppgradering for /vår mann/ Eivind Trædal.
REEEE IM NOT USING FUCKING TRANSLATE WHY DO YOU THINK THAT
ooooh cos it's that shit right gotcha cheers nivå didn't click right away, thought it was nephew and was a bit confused why you'd call me your nephew
Vær ro = keep calm.
Jeg bare onsker = I just want
It's pretty obvious, and in any case, it's not very good.
>Vær ro :--DDD
Slapp av
>Jeg bare önsker å rape your chose, tror jeg at vi kommer til å bli gode venner
Jeg vil bare voldta "chose"-n din, jeg tror vi kan bli gode venner
>Jeg holder og lærer meg norsk for nesten to år siden
Jeg har holdt på med å lære meg norsk i snart 2 år
>Eivind Trædal
Er han litterært autist?
Alvorlig sporsmål
Han er en del av norges twitterelite.
Genuinely appreciate this, these threads are all I have in ways of actual exposure to Norwegian
Hadde en autist klart å knulle seg inn i alle mediabildet som mann?
Trædal er en mannling
Han drar damer så det har ikke noe å si.
t. en småtass
Hvorfor lærer du aldri?
>stygg kinajv som sikkert ligger med andre uansett
>drar damer
jaha ja
> En akkurat under 1,80
Sett fyren, 1,70m - 1,75m er hoyden hans
Si det til fjeset mitt og ikke på internett å se hva som skjer.
Han svommer i fitte.
Tenk å ha en så sot kjæreste.
Hvor vil du mote meg, i Lillehammer eller Lillestrom?
Kan noen rodpille meg om Joshua French?
heng deg Eivind
De er feminister så de har ikke sex. Tenk deg det
han er neger
G... gutta?
Lillestrom takk. Ha på deg noe pent så går vi ut å spiser etterpå :3
Jeg er ikke Eivind, jeg er ensom og alene.
>å
Jeg er gresk.
Hvis du tar med deg dama di Eivind så skal jeg vise deg hvordan man knuller en dame ;)
Jeg er ikke Eivind.Skulle onske jeg var Eivind fåvæ, da hadde jeg hatt en jv.
Okei, kan du kle deg ut som Lan da mens jeg knuller deg? Kan leke at jeg er Eivind hvis du er into sånt
Det kan vi. Skal jeg snakke med en sånn typisk asiatisk aksent også? Knull meg haldt stole gutt!
eg e vel triste eg då
>Sverige
Lan snakker da norsk uten aksent. Vil ikke at du skal hores ut som en thaihora til Kai-Even eller Roy.
Jeg har aldri hort henne snakke fåvæ
>"skru meg på når jeg er full" betyr "knull meg når jeg er dritings"
neimen ærlig talt. vänsterpartiet er jo rein kreft.
Hun kom til Norge som liten unge etter Vietnam-krigen, hvis hun ikke ble fodt her av flyktningforeldre. Hun snakker flytende norsk.
Nei, V er basert. F! og MP er kreft.