Sverigetråden

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=beRNIxYsxcw
youtube.com/watch?v=eilDS0IKhLE
youtube.com/watch?v=qxYDGTo8Ip0
svt.se/nyheter/vetenskap/europa-ett-genetiskt-mischmasch
youtube.com/watch?v=xVEYcTyj1Do
youtu.be/zl2p-G1-r2g
twitter.com/NSFWRedditVideo

Ifall du är rasistisk är du inte en äkta svensk

Varför är stormbögar så anti-intellektuella?

>dkn ingen Krysantemumprinsessa

youtube.com/watch?v=beRNIxYsxcw

>dkn du aldrig kommer vara en amerikan som växer upp på 40- och 50-talet

Varför ens orka mer?

fy fan vad jag hatar judar

Alla som går och lägger sig just nu får en fv imorgon

öhhh de där de ä bara judetrolleri fan jävla mattenördar det är judens fel som gjorde jag fick ig i matten i 7an

Jag reagerade ganska starkt när jag för första gången läste att under nazisterna så var det nödvändigt att särskilja judisk vetenskap med vanlig/germansk(?) vetenskap.

>stormbögar kan inte matte
judeanon...

Man tog tillbaka det senare och sponsrade bl a Heisenbergs forskning starkt men ja det erkänner till och med stormbögar var dumt som fan av Hitler.

>Alla som går och lägger sig just nu får en fv imorgon
Jag börjar jobba om en timma..

>judar är kvinnor
era tankar????

youtube.com/watch?v=eilDS0IKhLE

Skatt är stöld.

>man behöver (((vetenskap))) när man har en fanatisk övertygelse
hehe mm

>Jag börjar jobba om en timma..
Nattskift? Önska jag hade det på heltid..
Körde två veckor förra året och det var underbart.

Skulle du bli förvånad om jag berättade för dig att en stor del av kunskapen från antikens grekland och senare antiken blev bevarat tack vare islam, och detta kunde sedan delas med oss när vi kom på fötterna igen?

...

>han är inte en stenhård materialist

>islam idag går att jämföra med islam från flera hundra år sedan

HELL SEGER.
Varenda landsforrædare som star lealos nærsom regeringen utplanar var ras skall halshuggas, læmlæstas och matas till hundarna. tiden æro snart kommen da var vit och stridsredo myndig man skall ta upp vapen mot de svarta fiendehorderna och aterta makten fran de som vill skada vart folk.

Jag vill mosa en blattes pung med en slägga och sedan skära av hans hals och förtära hans kött!

Japp. Kört nattskiftet i nästan 3 år nu. 00:00 -07:00.
Tyst och skönt på fabriken, högre lön, mindre stress och ingen jobbig chef på plats.

Det är väl ändå själen som är viktigast.

>ær det media
Nej, hora, judemedia framstæller svartingarna som dygdiga ænglar kommna till norden for att frælsa och berika oss. Du vet mycket væl var din fruktan kommer ifran.

f1h1

Jævla undermænniska.
Hæng dig sjælv

...

youtube.com/watch?v=qxYDGTo8Ip0

Känner ni inte till alla dessa 10 sedan innan så är ni obildade.

Taqqiya fran arabhoran dær.

...

>topp 10-listor
Johanna...

Lära mig arabiska J/N? Jag har redan förstått att kristendomen ljög om allt och att Islam har sanningen.

Hazarafghanerna kan ju misstas för kineser om man inte är uppmärksam? Lite fulare, svartmuskigare och ondare men för ett otränat öga är de nog samma.

...

Döda dig själv istället.

Lær dig væl och fly till irak, innan vi ger dig vad landsforrædare sasom dig fortjænar.

inte materialist men jag är stenhård av en annan anledning ;)

>læskiga asiater
KEK.
Om en asiat valtar dig, hur vet du ens?

Kör ni någon fotvård? Jag har lite förhårdnader och sprickor, borde jag köpa en specifik fotkräm/lotion?

haha aa

vad fan gör dansken i Sverige?

LMAO

Ar den bait?

vänta på tråddermatologen och fråga

Gör det.

...

Behöver ingen experthjälp, tänkte om det är några fler i tråden som lider av lite äckliga fötter. Brukar använda en sån där fotfil men får så många sprickor.

>jodelcucken är igång igen

godnatt ses imorgon

Antagligen inte.
Välkommen till Sverigetråden.

Ha en god natt, hälsa änglarna!

felanvändning av cuck där

är du som är jodelcuck just nu

nybögen...

Desu

jodelcucken är ju han som spammar samma konversationer och om hur vidriga svenska kvinnor är, inte en person som brevar en konvo

lol

svt.se/nyheter/vetenskap/europa-ett-genetiskt-mischmasch

>Ur ett historiskt perspektiv är migration normaltillståndet i Europa. Dagens européer är alltså en produkt av människor som ständigt har flyttat på sig, visar en ny studie som publiceras i tidsskriften Science. Resultatet blir en genetisk röra, långt från de sagor och myter om diverse ”unika” folkslag.

>I debatten pratas det ibland om ”vi” och ”dom”, det vill säga vi svenskar och alla andra, ofta syftande på de flyktingar och invandrare som kommer och har kommit till vårt land.

>– Vetenskapligt eller genetiskt kommer vi aldrig kunna svara på frågan vem som är svensk eller inte. Dels för att vi alla är resultatet av en massa av olika migrationsvågor, dels för att vi först måste definiera vad en svensk är. För det finns inget i generna som säger att man är det ena eller det andra, säger Mattias Jakobsson, professor i genetik vid Uppsala universitet.

>Lite grovt, skriver tidskriften Science, kan man säga att vi svenskar och övriga européer är ett resultat av tre större migrationsvågor, varav minst två kom från dagens Mellanöstern.

>Resultatet av all denna migration, skriver Science, är att det inte finns några ”rena” folkslag och så ser det ut över i princip hela jorden.

>Studierna visar också hur snabbt olika folkslag assimileras och blandas upp i varandra. Uppblandning tycks ligga i människans natur.

hur är det här inte politisk inramning av vetenskap?

Detta stämmer ju dock Conny. Indoeuropéer kommer till och med ursprungligen från Kaukasus och började bara röra sig in i Europa för ca 5000 år sedan. Sedan har vi hunnerna, vandalerna osv.

spammande tönten...

Jag menar inte datan, utan journalisterna som skriver "om" den

>sveriges etniska befolkning har 99.8% bla ogon
>0.02% av varldens befolkning har bla ogon
>inte en separat ras værdig att bevara enligt de marxistiska judeforskarna

L O L

Vart är hästen och ryttaren?

Den jäveln kom undan på arkivering. Känner mig fortfarande grovt arg att horungen kom undan i sista sekunden. Hade precis lagt upp allting och han hade gått i fällan. Skulle precis totalt decimera honom och nedgöra honom brutalt, men den där jävla arkiveringen och det är fan alltid vid 300 svarsbrev, det är för tidigt. Hela tråden hade flippat opion och han hade varit 100% utslagen och jag hade fått känna ytterligare en brutal seger i argumentations gåva. Men det togs från mig i orätt, fyfan.

Sikket skit. Folk læser detta? Varfor ær var tredje mening pa engelska?

>Vetenskapligt eller genetiskt kommer vi aldrig kunna svara på frågan vem som är svensk eller inte

>Vart

>Vart

>Vart

Fan snackar du om?

Finns ingen vetenskaplig definition av ras. Det råder fullt konsensus inom vetenskapsvärlden om detta, även hos folk som Charles Murray som argumenterar för IQ-skillnader mellan olika folkslag.

JAG MÅSTE VARA ENSAM

MEDANS JAG LIDER

>Finns ingen vetenskaplig definition av ras
Nej för en neger, en svensk och en kines är exakt likadana eller hur?

>Det råder fullt konsensus inom vetenskapsvärlden om detta
Varenda jävla vetenskapsman borde slängas från höghus.

Du och jag är inte likadana, är vi också olika raser? Samma gäller dig och din stormbögpolare.

youtube.com/watch?v=xVEYcTyj1Do

Ras: en underkategori av en art atskiljd fran andra raser genom genetisk avvikelse via evolution, med fysiologiska och mentala forændringar som resultat.

Du är inget annat än genetiskt smuts. Du hör inte hemma här mdongo.

Om du inte ær av 100% germanskt blod hor du inte hemma i sverige, judejævel

Vilket ej är fallet för människor.

inte ett argument conny

Dettå
HE HEIT "VARS" jävla sörmlänning

hej, vad gör alla?

Jag argumenterade inte mdongo. Att försöka argumentera med en neger är som att argumentera med en råtta, det går inte. En råtta dödar man.

Svensken är 11000 år gammal hinner ske rätt så mycket på den tiden även om vi har fått migrationsvågor från germania som har samma situation att det är ett mång tusen år gammalt folk. Vilket gör oss väldigt unika ifrån den första "vågen" som bildade svensken och germanien. Detta är endå irrelevant eftersom det är vi folket som bestämmer hur vår framtid ska se ut, ovasett att den första svensken var hälften indi-europa/hälften-urnordisk och jag personligen vill inte ha ett sandsverige som är en arabisk understam inom 10 år. Jag älskar svensken, det svenska folkkynnet och anletsdragen, därför tycker jag alldeles ovasett att svensken måste bevaras.

Javla fan helvete

funderar varför jag ens läser en så dålig tråd favä

arrangerade äktenskap när
>dkn rostbiffen som du blev tilldelad dig av kalif libanon käftar emot så du lagligt misshandlar henne till lydnad

Okej men det där betyder ingenting.

Nej vi funderar också på vad fan du gör här tumblrpedofilbögen, vi vill då inte ha dig.

Vad skulle hända om man tjuvtränade på gym och när man blir tagen i kontroll endast uppger falskt namn? Såg en sådan kontroll idag och vakten kollade aldrig ID konstigt nog.

Känns som ett smidigt sätt att slippa betala...
>[Judendom intensifieras]

Rasbiologin lyckades...

Var bara att när DNA-forskningen blev sofistikerad som alla vetenskapsmän gick "can't kno nuffing" och tog det som ett trumfkort mot rasism när det är fenotyper som egentligen räknas

samma favä :

>det råder full konsensus

fel, de har enbart bytt namn på de hela.

>även charles murray

murray själv benämner just det här fenomenet att de enbart bytt namn men forskar/benämner egentligen om samma sak.

Ær du efterbliven eller, jamal? Se pa en neger och jæmfor honom med en vit man eller en guling. Hud, iq, skallstruktur, har och byggnad særskiljer sig. Forutom har inte negerjævlarna nagot neandertalsblod sasom vi har. Æven en nordeurope och en slav særskiljer sig och det ær uppenbart for alla som inte far sina asikter fran SVT och socialdemokraterna.se

youtu.be/zl2p-G1-r2g

men lol, rasbiologin var """"forskning""" på 1800-talet på nivå med astrologi. För i helvete...

Nej men däremot kritiserar Murray att folk använder rasers icke-existens för att påstå att IQ-distributionen är lika över hela världen.

Skillnaden på individnivå inom de etniska grupperna är större än skillnaden mellan etniska grupper, därav finns ingen raser.

Jag funderar på att skaffa såna här skor. Kan man ha dem på sig utan att se ut som en vedbod?

Det betyder rätt så mycket. Svensken har utvecklat något unikt något som är långt bortom de gammla forna indo-europerna/urnorderna. Araben är inte i närheten lik vare sig oss eller indo-europen, så att försöka klumpa ihop oss igenom att skriva mellanöstern är tydligt vilken politisk vinkling artikeln har och ännu sjukare att försöka påvisa att ett vi eller dem tänk skulle vara fel eftersom vi alla är samma som araber????. Det här är ren politiskpropaganda men en subhumansk jude som är för inskränkt för att inse det i jakten på sin raspropaganda ser inte det.

T. Postmodernistisk dekonstruktionist

"Kön existerar inte" "godhet existerar inte"
Se hur smart jag är! Är jag inte fantastisk mamma?
Du borde avliva dig själv favä. Du läter som en 20 åring som går estetlinjen.

Säger bara att vetenskap är ett modestyrt fenomen som är delvis intresserad av makt och erkännelse.

Snälla bara lämna /SvT/ ditt sorgliga fanskap

Varför är svenska spelutvecklare så jävla hanrejade? Vill permaheema den saten på DICE som föreslog detta.

tyst Jordan