/mämmi/

oon tänää tyhentämy mu säkit iha ite -painos

>naamiaisorgiat
Muuten juuh mut sinne tulee pelkkiä pojuja, ja useimmat niistä vielä läskejä ja karvasia

oispa ilo onnistumisesta

>ilmeeni kun saan aina tyhjentää säkkini ihan ite

Ookko ottanu selvää mitä maksaa 250km taksimatka?

>pelkkiä pojuja -orgiat
implikoi että tässä on jotain vikaa

pylystä kuuluu praat ja kulokkeista carpenter bruut
menen kävelylle

Tää Kiivi-Omena Redbull on aika hyvää jtp

t. enerkia_juomien maistelija

mulla on pari miljoonaa bitcoinien takia. ei haittaa.

Pyöräilin 17km 35 minuuttiin.

Jes.

...

Kuntopyörällä vai ulkoilmassa?

Jaa.

No kiva kuulla et kaikki täällä ei oo ihan vitun pummeja.

Työnnän sut pusikkoon ja panen sua sanmakkopilluun

Ulkona

Toi on mun juoksutahti. Ootko joku sami kun oot noin hidas?

>hän juoksee 17km 35min
Mites toi maraton?

Ite juoksin ruotsiin ja takas vartissa.

>hän väittelee internetissä
miten ois toi elämä?

torniomiitti koska?

how do I get a finnish gf?

What makes you think this is the right place to ask?

Juuh, oon. En mä pääse kyl paljoa tota kovempaa ellen ensin lämmittele kunnolla vaikka 20km ajan ja sit vedä hanat auki.

Sä rikkoisit miesten kymppitonnin maailmanennätyksen melkein 7 minuutilla sit jos haluisit. Katsis käyd kokeilee.

arvatkaa mitä

Herätys 3:40
Kivoja nuo aamuvuorot.

Ai oot joku kenialainen? Hyi vittu neekeri

suomessa on länsi ja itä

HEIL

Who tf u callin nigga white boy

Si hei!

neekeri neekeri neekeri

Nyt loppu se lippuhomoilu vitun neekerit

juuh lähdin 20:52 polkemaan kauppaan ja poistuin kaupan ovista 12 karjalatölkin kanssa 20:55

Naksautin sormea tälleen aika siistii

oispa koiru

>karjala
Juuh vinkkasin kauppiselle, tulevat kohta repimää sun seinät alas

Juuh, harrastan itse samaa. Mikään ei tosin vedä kyllä vertoja leualle, ranteelle ja selälle.

Hey, how are you guys today?

Nyt on monta kahdeksikkoa.

söpö

Juu se oli Aatu paskapostaamassa tuonelasta

itsehän en pysty naksauttamaan mitään luita ja en ymmärrä miten sen kuuluis tuntua hyvältä

Katsos kun se on se nivel mikä naksahtaa eikä luu

Nivelille naksuttelu on kuin lihaksille venyttely.

>ilmeeni kun Euroopassa taas terrori-isku
>ilmeeni kun kaikki poliittiset hahmot sanoo samat purkitetut, copy-pastetut kauhistelut joita sanoivat tusinaan muuhun iskuun
>ilmeeni kun lippufiltterit

Millon nää iskut lakkaa ylittämästä mediakynnystä?

naksautan sulta kohta niskat ellei pilkunnussiminen lopu siihen paikkaan

Tietäisinpä minne kaikki vanhahomot menivät.
Normoutuivatko he? Mukautuivatko he tähän uuteen paskaan tyyliin? Olivatko he aina normoja jotka osasivat vain käyttäytyä hyvin ennen koska se oli silloin asianmukaista?
Tahdon ystäväni takaisin.

BERGELE :DDDDD

Huutista hopolle :D

Oonko vanhahomo jos oon ollut täällä vuodesta 2006?

t. neekeri

Mul on leuan nivel fakkiintunut napsuttelusta :D

Tai en tie olisko se mennyt fakeiksi muutenkin, mutta ennen napsuttelua ei ollut ongelmaa ja se muodostui pian sen jälkeen. Leuan nivelestä kuuluu hirveä pamaus jos avaan suun kokonaan kiepsauttamatta leukaa silleen hienosti.

No eihän ketään ole oikeasti jaksanut kiinnostaa Ranskan jälkeen. Montako lippufiltteriä näet Facebookissasi?

Tää on nyt uusi normaali ja tähän nyt totutaan t. Lontoon pormestari Muhammad al Rättipää

Itse saan sen pamauksen aikaan puremalla etuhampaat ristiin.

Mä kans siitä 2006-2007 en muista.

Jaa

>The Telegraphin mukaan Abedi syntyi vuonna 1994 libyalaisten pakolaisten lapsena.
Juuh elikkäs.

Näin normoja tuolla pelaamassa mölkkyä, näin myös yhen söpö luokkalaisen rönttösen jonkun toisen rönttösen kanssa.

Mitä tunteita tää herättää teissä nyymeissä että normot on jo alottanu kesänormoilun?

Syrjäytynyt rasismin seurauksena. Peiliin katsomisen paikka meillä kaikilla.

Onks tää se brittien pommiukkeli?
>stk ittes ikäset räjähtelee tuolla ja todistaavat uskonsa luojalleen

>pakene sotaa ja julmuuksia
>tuo ne kuitenkin mukanasi

Maken järki

hyvä musikni maku nymmi

tuntuu höpöltä mise

Pointtina pikemminkin se ettei pelkästään pakolaiset ole turvallisuusuhka vaan näitten lapset ja lapsenlapset myös.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

mun pojupimppa on aika pantava jtp vaikka karvainen onkin

Et oo ite varmaa ollu ees nii pitkää :D

Muistuuks vähä miälee? :D

aijon ite normoilla kans, ei kai täällä nyt kukaan kesää heitä hukkaan?

Olin viime viikonloppuna kännissä lähettäny vihasta viestiä kun mun "kirja" oli muka monta viikkoa myöhässä. Huomasin äsken tos viisi minuuttia sit et olin vahingos heittäny sen lapun pois et lähetys saapunu. Juuh.

miten sen voi heittää hukkaan kun siitä voi nauttia vaikka istuis koko ajan sisällä?

Heitänkö kesäni hukkaan jos palan vitun helposti ja alan kärsimään lämpöhalvauksesta kun lämpötila nousee yli 20 joten olen mielummin sisällä enkä grillaa itseäni auringossa?

En oo ees lihava, enkä erityisen huonossa kunnossa, mut toiset meistä on vaan luotu talveen.

Iltasin voi sit liikkua ku sillon on vielä valosaa, mut voi jumalauta helvetti tota kuumuutta tuota ulkona.

Entä kun käyt kaupassa ja näät normoja niiden kavereiden ja rönttösten kanssa pitämässä hauskaa lämpimänä kesäiltana?

Ei vittu, et kai ole minä?

Kuinka normoillaan? Voinko vain mennä jonnekkin rantsulle juomaan kaljaa ja pinpiä alkaa vain yhtäkkiä tulemaan niin vitusti, ettei jokaisen päällä ehdi edes makaamaan?

miten sen mua pitäis liikuttaa?

...

mee rannalle ja käy vedessä välillä viilentymässä

Kannatti tallentaa Pupu-Kanna

>tfw was not born Finnish

Kannattaako panna Kannaa?

Are you Russian or some of the minority peoples living there? Why would you want to be Finnish?

Perkele vittu :-DDDD

yeah, a binnish neet´s neetbux is higher than the salary of the average russian, and probably many other slavs as well

Koska oletan et oot kaveriton luuseri joka ei pääse nauttimaan mökkeilystä tai muista kesän antimista. Suomen kesä on tosi spessu, muu aika onkin sit karseeta pimeyttä ja kylmyyttä.

Joskus olen miettinyt tätä sensuroinnin pointtia, jos kaiken muun saat näyttää mutta et nännejä tai vakoa.

Kaikkein järjettömin on kyllä se suki-suki -ohut palkki terskan päällä, jonka läpi näkee käytännössä kaiken.

>Are you Russian or some of the minority peoples living there?
I'm a Chuvash
>Why would you want to be Finnish?
Cuz Finns are God's chosen people

>many
All. I would get more money than the average Portuguese if I didn't have such a low rent.

Mun tarvis olla siellä vedessä suurimman osan ajasta että olisi vähäsenkin viihtyisää. Kavereiden kanssa voi toki ja pitääkin esittää että siitä tavallaan nauttisi, mutta semmoisessa suorassa auringonpaisteessa ei kyl pysty olee kovin kauaa mitenkään päin.

Juu tuli väännettyä sen verran rautanen anime pönttöön et meinas taju lähteä, rupes silmissä mustenee alkuväännön aikana

Itel käy joskus sama ku teen raskaita kyykkyjä. Näkö ja kuulo lähtee yleensä samaan aikaan, kuulo kokonaan, mut näkö vaan osittain.

mitä nauttimista on mökkeilyssä, työleiri keskellä ei mitään ja vitusti hyttysiä

mitä kesän antimia, marjoja saa vasta syksyllä

Menikö ekalla vedolla alas?

Ei menny, oli niin paljo tavaraa et meni kaks vetoa

>ei vuokraa mökkiä kavereiden kanssa ja vietä viikonloppua ryypäten ja nussien rönttöjä

lmao, eihän kellään alle kuuskymppisellä ole omaa mökkiä koska siinä ei ole mitään järkeä

tajusin just et en oo käyny mämmissä kolmeen neljään kuukauteen
mikä meno /mämmi/?

Pitäiskö juoda vähän olutta vai lukea?

>ilmeeni kun törmäsin tähän näkyyn pari kolme kertaa päivässä suorittaessani asepalvelustani vessavahdin virassa

Juuh, hyvät setit.

>minkä kavereiden
>alkoholia
>mitä rönttöjä
ootko nyt varmasti oikeessa paikassa

tää
normot vittuun
menkää nussimaan niitä rönttöjänne ettei tarvii kärsiä teiän itsekehuja