Sverigetråden - Gustafssonupplagan

Sann svensk arier

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=4rT5fYMfEUc
twitter.com/NSFWRedditGif

lägg dig

HELL SEGER

Andra för ndt

>flax
vad menade han med detta

bra tråd favä

Men för satan, här satt man redo med Jimmie-upplagan..

FYFAN vilken dålig domare favä

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

använder du klon för att skydda mig mot stormbögarna om jag dyker upp Kloanon?
t. svart

>1.45
uselt
t. 1.75 och glömde runt 7 frågor på kvant

domaren var perfekt precis som gustafsson. HELL SEGER

Hej,

Vi från SEPPO vill gärna anställa dig till att avradikalisera svenska pojkar. Ditt uppdrag blir att bjuda in dessa ensamma pojkar in i ditt kompisgäng och bjuda dem på "gäris". Är detta kompromissbart? Vi vet att de tillhör orten, men vi behöver dig för Sveriges bästa.

Återkom gärna,
Karin S

>t. Stormbög
Bra bete där

Ndt kommer vara battle royale alla mot alla, jag kommer inte ingå i några pakter.

Jag har redan upplyst afrikanskt kulturcentrum om gärdet om 5 dagar.

Ja, ja. Jag ser dig.

>battle royal
>inte blatte royal
vad FAN gör du

gå med i MC, så ger vi dig en chans att överleva kriget

blir det bättre?

libbe behöver inte svara

Aldrig i livet, länge leve sidf!

That was a good fight. Too bad Gustafsson always loses to African-Americans

Föregivande av allmän ställning, det vill säga att utge sig för att vara polis eller annan myndighetsperson är ett brott enligt svensk lag med ett straff på fängelse i högst två år.

blir vad bättre???

ayy walla Karin vad sägs som attt du lsutar tidigt imron och hänger med mig?

>Ndt kommer vara battle royale alla mot alla, jag kommer inte ingå i några pakter.
m-men Stormbögarna kommer ju gänga upp sig! fan får lära mig kampsport snabbt

>SEPPO

>Gustafsson always loses to African-Americans
pottery

SEPPO är en konstutställning som tacklar svensk vithet

Får jag också vara med?

F-fint namn förresten!

>slutade precis skolan
>kommer aldrig se min HON igen
>kommer tappa kontakten med de jag har lärt känna
>återigen ensam

Han har vunnit över Jon Jones, Jimi Manuwa and Daniel Cormier dock

jag vill PUSSA en söt kille ! :( men jag är ensam

du knulade upp. Borde talat med henne

jvdk

>han är oironiskt monosexuell

youtube.com/watch?v=4rT5fYMfEUc

>dkn för långt till pv för att pussas och kramas när som helst

vad MENAR han?

varför kan du inte säga som det är och erkänna att du är mentalt handikappad och beta.

Pussa min snopp user

S-snälla svara

varför kan du inte säga som det är och erkänna att pojkar också kan vara söta :3

bra brev

pratade och hängde med henne ett flertal gånger men hon verkade inte känna likadant.

He lost to Cormier and Jones you dweeb

döda henne

Hur funkar matten att dubbelt så många killar får ligga?

>>dkn för långt till pv för att pussas och kramas när som helst
don't these guys get braindamage?

>He lost to Cormier and Jones you dweeb
Rånad av domarna din korkade jävla amerikan.
Dessutom blev han headbuttad av Anthony Johnson så han vann den matchen också

ditt bögprat har ingen effekt på mig för jag ser att du inte är mentalt handikappad. du är bara ännu ett offer av zogs indoktrinering

Läs hans autistiska svar där det framkommer att tjejerna är horor och/eller han hittar på skiten

>dkn man håller på att spruta men försöker stoppa det men man kommer ändå och orgasmen blir inte lika bra som om man bara hade kört på

fortsätt missa ut user, du kommer nog runt förr eller senare

Var ni mobbade eller mobbare i skolan?

>don't these guys get braindamage
Självfallet din pucko

jvdk
förstörd orgasm är sannerligen värre än judar

Han syftar säkert på medianen

båda två

>r9k
Håller mig till ett brev i månaden som max så jag avstår nog

mobbad favä

tyst

>I doubt that James Holmes has ever read Guy Debord. Often, people act without reading the relevant texts. Yet Holmes’s gesture carried a tang of situationism. The whole history of the twentieth-century vanguard was reconvened there, and monstrously restaged. ‘Abolish art abolish daily life abolish the separation between art and daily life’, the Dadaists said. Holmes, it struck me, wanted to eliminate the separation between the spectator and the movie; he wanted to be in the movie. So I began to read compulsively about the massacre at the screening of the Batman movie. My interest led me to news stories about other males who shoot and kill people, and to further research into previous mass murders. From these studies, I came to the realization that the current becoming of the world could be better understood if observed through this kind of horrible madness, rather than through the polite madness of economists and politicians. I saw the agony of capitalism and the dismantling of social civilization from a very peculiar point of view: crime and suicide. The naked reality of capitalism is today on display. And it’s horrible.
>Like the large majority of the generation that has grown up in the Neoliberal decades, the young Eric Harris is totally persuaded that the strong have the right to win and to predate. It is the natural philosophy that he has absorbed in the social environment in which he was educated, and it is also the underlying rationale of the video games that he loved to play. But the young man knew very well that he was not going to be a winner in the social game. Instead, he decides that he will be a winner for a moment: I’ll kill and I’ll win; then I’ll die. The murderous action is conceived as revenge for the humiliation that he has suffered in the daily game of competition.

när ska ni robotar förstå att det inte är kvinnor eller nbögar som åsamkar er skada och alienation, utan Kapitalet?

Jvdk

t. Mobbade mobbarna

INGEN bryr sig

Har ni bearbetat känslorna från den tiden?

övervägde nästan detta ett tag, men sedan insåg jag att hon inte kan styra över sina känslor precis som jag inte kan styra över min känslor för henne

>hans huvudbräde är inte /r9k/
Det är ju riktigt mysigt vissa klockslag och dagar.

>ha känslor överhuvudtaget
vgh

>Det är ju riktigt mysigt vissa klockslag och dagar.
>/r9k/

Ingetdera.

ingen aning men har varit psykpatient ett tag så kanske inte.

...

vet inte riktigt vad du menar. men om du undrar om jag har tänkt över det så, ja. kommer inte ihåg så mycket från när jag var mobbad men jag kommer klart ihåg hur jag mobbade folk

varför har de inte skydd på huvudet då?

Bra brev

Så jobbigt att ha blivit född som mer eller mindre autistisk. Vi är dömda till ett liv i ensamhet

tyst

did he grab him by the dick?
what the fuck? I never knew UFC was so homo

Ja, fredagkvällar/lördagmorgonar (beroende på dyngsrytm och tidszon) är alla nbögarna ute.

det värsta är väl att vi inte ens får dom få fördelar som autister har typ matteförmågor.

>men jag kommer klart ihåg hur jag mobbade folk

Vad var det värsta du kunde göra mot folk?

*tar tag i din kuk och lyfter dig från marken*

ta livet av dig

ska oironiskt till neuropsyk för en autismutredning framöver.. bra eller anus? tjänar man ens något på det?

fan va jag hatar r9kbögar

Jag sa att deras föräldrar hatade dem och en kille vars mamma var död fick fnatt en gång när jag så det så jag slog ner honom (i självförsvar) och läraren ringde ambulans så han fick åka in till sjukhuset

Det är nog det värsta som hänt, annars var det väl bara det vänliga, säga att folk är töntiga osv.

du har rätt till autismbux om du får en diagnos

rekommenderar alla på Sverigetråden att göra en utredning

yeah it's a high level wrestling technique

lol It's just banter, bud. Gus is a good fighter

vill helst inte vara en parasit favä men kanske kan vara bra att falla tillbaka på om allt skiter sig som det gör för mig rätt ofta

Vet du mer om ämnet? Finns funktionsnedsättningsbux för min klo?

>nässprayen har tagit slut
>blir en gri vi munandare

det värsta jag gjorde var en gång då två svenne horor kom upp till mig. dom retade upp mig på något sätt så jag drog tag i en av dom och kastade henne mot en av bänkarna i närheten. det var mycket sånt som hände jag kommer ihåg att jag hade ett väldigt dåligt temperament då.

gjorde lite beräkningar och uppskattningar och har ätit typ 600 kcal om dagen i sex dagar

är detta farligt eller bara dåligt

jag glömde bort att säga att efter jag hade kastat henne sprang jag också fram och började sparka på henne när hon låg där på marken

om du äter tillräckligt med vitaminer, mineraler och fett och inte går ner i vikt konstant så spelar det ingen roll

tack för påminnelsen måste äta idag med

Gör några fysiskt ansträngande övningar , lägg dig på marken i 20 sekunder och res dig väldigt hastigt. Om du blir yr/får blodtrycksfall borde du äta mer, annars klarar du dig

I sex dagar? Bara dåligt. I sex veckor? Mycket dåligt. I sex månader? Farligt.

>inte fasta
Haram

>dkn man ätit pizza och druckit läsk varje dag i 2-3 månader nu
>ibland varierar jag med en kebabrulle istället
har gått ner 12kg

en sann muslim fastar 24/7 hela året