Sverigetråden - slayyyupplagan

...

Other urls found in this thread:

friatider.se/dns-kulturjournalist-sverige-f-rtj-nar-inte-att-firas-den-6-juni
en.wikipedia.org/wiki/Pierogi
twitter.com/SFWRedditImages

friatider.se/dns-kulturjournalist-sverige-f-rtj-nar-inte-att-firas-den-6-juni

>fira nationaldagen
>inte rasist

Bra upplaga

>vänta, ska smörja in dig med solkräm först, vill inte att min pv ska bränna sig första dagen på stranden! :)

>det här landet är supernationalistiskt

>dkn ingen fv som har överseende med att man är ett jävla miffo

Det du beskriver är en andra mamma, inte en fv. Väx upp och sluta vara ett mansbarn.

Var det inte någon i Sverigetråden som gjorde den där bilden orginellt? Någon oskuld från Nordisk Ungdom snodde den och gjorde den till klibbor lmao

H U N D R A S E X T I O K I L O G R A M

Det var ns2d

>Väx upp och sluta vara ett mansbarn.
nej varför

>user jag är så jävla lycklig när är med dig... du ger mitt liv mening.

Hur gammal är du?

24

Bara så att du vet så är det aldrig försent att rädda sig själv.

kommer vara ett miffo oavsett

Går det att bada i vänern/vättern än?

Det är bättre att vara ett lyckligt miffo än ett deprimerat miffo. Om du är ett glatt och lyckligt miffo så är du ju inte mycket av ett miffo längre.

Potatis, gräddfil och sill
>eller
Älggryta
Hmm? Vad ska man äta denna sommardag?
Snaps till båda är obligatoriskt.

Vill se henne ta en stor svart

Jag med

>hörru user, varför är du tillsammans med en gammal tant som mig? du skulle kunna få vilken tjej som helst...

Grytor är höst- och vintermat favä.

>dkn man ska äta pierogis till lunch
kurwa xdddd

gorbys hoppas jag

>Om du är ett glatt och lyckligt miffo så är du ju inte mycket av ett miffo längre.
klart man är, miffo betyder väl inte deprimerad?

Inte i norr.

Nä pierogi köpa på torget
en.wikipedia.org/wiki/Pierogi

Tjockis

>dkn det ser ut som man fick en stroke medans man skrev

Du lät lite deprimerad eftersom du kallar dig själv ett miffo. Bra för dig att du inte är deprimerad. Om du vill kalla dig själv miffo får du göra det, men jag tror ingen som fortfarande är glad kan vara ett miffo.

Idag blir det sour cream chips, öl, kvarting med sprit och senare en inbakad pizza med räkor och en kall cider.
Måste bara köra till Mekonomen först och köpa ny ljuddämpare.

Ja pierdole

sluta prata om mat

>dkn ingen hednisk fv

...

du kmr få hepatit å e-coli din grek

Aldrig. Mat är livet. Och enda orsaken förutom att kunna köra bil till att jag jobbar.
>dkn lägger 4600 i månaden på mat som singel

t. Yahudi ibn Mustafa ibn Hamasson

>grek
Där gick du för långt favä

önskar att det bara var ramadan favä

Kommer du på träff eller?

Ja, ska ju träffa klois efter sommarlovet

>Ja, ska ju träffa klois efter sommarlovet

B-blir ni ihop eller?!

Aa. Träffar inte honom för att vara anständig i alla fall.

Fint gyckel

Kaguya en ytlig hora

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

Kaguya en söt flicka som är villig att föda många barn

mina runkfantasier är ett magiskt underland av perversioner

>dkn jag i praktiken genomför ramadan eftersom jag knappt har ätit något denna veckan och när jag gör det så gör jag det på natten

Hoppas du belönas med söt muslimfv

Vad är det du skriver muhammed?

dds divi

Mina runkfantasier är en dominant tjoccstark tjej

>dkn man vaknar från en mardröm
>dkn man inser att verkligheten är mardrömmen

Du först

Ska han börja plugga på kth???

...

SU i.e. där jag primärt pluggar

Vad är jag inne för?

>cuckholmare
>bögar och 2D-miffon

Ej förvånad

Jaha, då är du hans senpai!
Hoppas du tar ansvar och hjälper honom.

>är min rumpa tillräckligt stor än Mdongo? :3

>stulen lastbil i Eskilstuna
>körde vansinnesfärd
nytt försök till terrorbrott?

>antyder att jag någonsin bott i Cuckholm
Självklart! (även fast jag är endast i autistreservatet 1+ km ifrån riktiga campus)

Hennes rumpa är verkligen inte bra. Bara klumpig och äcklig. Den är stor men har ingen form alls. På mitt gym finns flera bättre rumpor, trots att de är betydligt mindre.

Kom ihåg att inte röra på klois!

>är min kuk tillräckligt stor än user? :3

Sist jag kollade så låg SU i Cuckholm.

Sist jag kollade så kan man åka tåg in i cuckholm

Skulle gärna vilja ha en transa till fv som man kan turas om med ;3

Förmodligen den bästa delen av spelet.

>transa
jävla bög
futa herreras

>le jag bor inte i Cuckholm för att jag bor i en förort utanför

Bor du i Uppland eller Södermanland är du en cuckholmare.

Futa finns inte irl ;_;

irl finns inte irl

>bor man en timme ifrån cuckholm så bor man i cuckholm

>pendla 2 timmar per dag

bokstavligen (bokstavligen) varför?

Inte ens han men det gjorde jag under gymnasietiden med buss. Man vänjer sig, och då har han förmodligen dagar utan föreläsningar.

Fyfan, jag tycker det är nog cancer att cykla i 15 min till skolan.

fyfan vad jag älskar att runka

Man anstränger sig iofs inte när man åker buss/tåg, i det senare fallet kan man ju tom. vara lite nyttig.

Men måste ju vara skönare att bara flytta in till Cuckholm om man ändå läser där? Eller stämmer jagjaget att det är omöjligt att få bostad där? Jag blir fan rädd om jag måste arbeta där efter examen då.

kloanon...

Då skulle jag vara tvungen att flytta ut från sitt pojkrum

Det är omöjligt utan att stå flera år i bostadskö

Och det är negativt för att..? Fyfan att bo hemma i några veckor över sommaren/julen ger mig cancer i hjärnan. Älskar att bo själv så man kan bajsa med öppen dörr, laga mat när och hur man vill, spela hög musik osv.

>le Sverige
Jävla skitland. Verkar som det blir att jobba i Köpenhamn istället.

Kek det är poliser med automatvapen på torget där man ska köpa pierogis pga terrorattacken/fylleföraren

>genomsnittlig bostadskö i stockholms allmännytta, 9 år
Hej och hå, och jag förmodar att vad du än tar då så förbrukar man alla sina köpoäng.

>oironiskt vilja bo i stockholm
Sprid ut er i landet för helvete, det bor nog med folk på ett och samma ställe redan.

gå upp till en och dra i hans vapen så du blir ihjälskjuten tack

Jobben finns ju typ bara där.

Om någon vill knulla var god hör av er några (2) dygn innan. Har problem med planeringen just nu... Tack för sympatin!

Sluta läsa rysk propaganda

Tror ni det kommer hända något kring CL-finalen på lördag?

Haha mm.

Hur är det med kramar och att få ligga med huvudet i ditt knä?

Varför skulle man vilja ligga med huvudet i knät istället för att sitta i knät? Finns inget bättre än att sitta i en stark killes armar, smeka hans biceps och känna hans stånd mot din rumpa.

>Lastbilen stals i centrala Eskilstuna vid 06.30-tiden i dag. Den ska ha innehållit tvätt från ett hotell. Under morgonen hittades vagnar med tvätt vid en rondell i Årby.
>Det finns även iakttagelser om att lastbilen ska ha kört omkring i Årby strax innan den kolliderade med bilar i centrala Eskilstuna. I Årby ska lastbilen ha kört över tolv cyklar.
låter som ett försök till terrorbrott eftersom det pågår matmarknad i centrala eskilstuna