/mämmi/

Kaikki kunnon miehet suojeluskuntiin painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=_Z-cZNp2_e0
youtube.com/watch?v=DKKu1UaoTro
youtube.com/watch?v=ZpyUxxy5AMo
yle.fi/uutiset/3-9644829
twitter.com/NSFWRedditGif

Oispa kaljaa.

Tyty ei suostu käyttään. En kyl minäkään muutenkaan käyttäis.

Antaisitteko tekoälyllä varustetun androidin kantaa esikoisenne tähän maailmaan?

Meidän pitää turvata meidän kansamme olemassaolo sekä tulevaisuus suomalaisille lapsille

Vissy on parempaa

Oispa okuu jolla keittää kananmunia.

Oispa suojeluskunta ;___;

Nauti elatusmaksuista ja syfiliksestä

Onks tääl kaikki niinku riemurasian käyttäjiä?

siis jylppy69

Nyt on kesä niin on.

Varmaan syntyvät uudelleen seuraavan kahden vuosikymmen sisällä. Euroopan-laajuinen etninen sota on väistämätön tässä vaiheessa

Muistan kun riemurasiakin oli viellä ug mesta

VIISI VUOTTA

/väärä uus/

Tarkotus on kyllä kakaroita hankkia myöhemmin. Ei sillä oo tarvetta salaa hankkiutua paksuks.

Homot

Kuvaton > naurunappula > riemurasia

Mihin tämä 5 vuoden arvio perustuu? Eihän mitkään robottikuviot ole edennyt viimeiseen 5 vuoteenkaan kauheasti.

Painu sinä ponihomo vittuun

Onko siellä sitten oma /mämmi/ komppania?
>"Hei...hei sä...käviks semmosessa paikassa ku /mämmi/?"

Ootas vaan kun on seuraava kunnon riita ja sen jälkeinen sovintoseksi
*hups* unohdin ottaa pillerin, kuinkas se nyt noin

Viikonloppu alko nyt!!

youtube.com/watch?v=_Z-cZNp2_e0

Se perustuu siihen että se on viisi vuotta viiden vuoden päästä.

Ottamatta edes huomioon minkä hintaisia nuokin botit olisivat markkinoille tullessan, jos jotkut vitun vr-lasitkin maksavat käytetyn henkilöauton verran.

>Jooh elikkäs juuh elikkäs jooh elikkäs juuh elikkäs

kas kun et sanonut viel et naamapalmu

Ainii joo ja sit vidl

Naamapalmu > feissarimokat > vauva > murobbs

oispa nyymi jonka pyllystä nussia paskat pihalle ja sit hengästyneenä nukahtaa lusikkaan

aika likaista

Tuon takia noi implantit on aika hyviä. Pitää mennä lääkäriin asti poistattaan, eikä ole unohduksen vaaraa.

>tönttörönttö jätti vessaan ihan saatanallisen löyhkän
hyi vittu, julkiset vessatkin haisee kivemmalle

en haluu lapsia

ketä /mlp/ täällä?

>Töissä
>Pomo tulee vastaan
>"Moi nyymi! Tota mä kuulin tolta nyymiltä et sä oot hyvä leipoja"
>"J-juu kyllähän mä perusjutut hyvin hallitsen"
>"Juu no meillä olis poikien kanssa sauna ilta tossa huomenna niin kehtaisitko sä tehdä meille vaikka pullaa?"
>"No emmä nyt tiedä. Miks ette tilaa vaikka ruokalasta?"
>"Ei me näin lyhyellä varotusajalla oikein voida. Suostun maksamaankin"
>"Ai no, kyllähän tuo sitten käy."
Toivottavasti sitten kelpaa. Väänsin näitä varmaan 5 tuntia putkeen.

Hyi vittu. Oikeasti taitava kokki ois voinu käyttää noi jauhot johonkin hyödylliseen ja maukkaaseen.

Pelasin taas melkein koko päivän Rising Storm 2: Vietnam. Havaintoja:
>monesti jos viet congilla spawnaa liian nopeesti (ensimmäisenä kartassa), et squad leaderina saa hakkua jolla kaivaa tunneleita (= et voi spawnata omia joukkoja)
>kuoleminen ja respawnaaminen korjaa tän

>Red Orchestra 2 betasta asti ollut bugi (2011), jossa pystyt sprinttaamaan ja ampumaan samaan aikaan on edelleen pelissä
>sen toteuttaminen tosin on vähän haastavaa mut juuh

>fall damage toimii vähän erikoisella tavalla
>jos sprinttaat ja hyppäät alas kalliolta osuen vastapään kallionseinämään, et ota ollenkaan fall damagea koska peli ilmeisesti luulee et osuma seinään = oot maassa
>ei aina toimi tosin

>melee hit recognition on aivan järkyttävällä tasolla
>monesti saatat pyöriä vihun kanssa ympyrää toistenne ympärillä ja mätkitte menemään ja mitään ei tapahdu

>viis
>vitun
>karttaa

>peliäänet bugaa
>spooky (sellanen kopteri jossa on konekivääri) tulittaa kohdetta 200m päässä ja luotien osumaäänet tulee sun jalkoihin
>ihmisten puhe ei ole millään lailla ensisijainen ja se hukkuu mm. äsken mainittuu kk-tuleen
>ei mitään toivoa kuulla kenenkään puhetta jos oot jossain bunkkerissa ja tykistökeskitys tulee lähistölle
>kai tää on sit sitä realismia lol

>spookyn luodit menee joskus monta metriä maan alle luolastoihin

>en tiedä onko tää joku servuasetus, mut peli alkaa siitä hetkestä kun eka pelaaja valitsee roolin
>monesti tää johtaa epätasapainoon jos toisella puolella on paljon SSD homoja rynnimässä objektiiveihin
>1) valitse ssd homona puolustaja ekalla kierroksella 2) ota joku kiva ase 3) rynni ristituliasemaan ennen kuin kukaan vihu ennättää edes liikkua 4) voita 5) voita toinen kierros vielä helpommin koska vihun moraali romahti

>viis
>vitun
>karttaa

Ihan kivaa toi on kyl ollu

Oispa lihaksikas ja isotissinen soturiyde (naaras)

amtabi

Itse pyysivät pullaa.

Kunnon homoja jos pullaa pyysivät. Taitavat haluta nyymin omaa pullaa...
Omat saunatoverit vaan pyytävät kaljaa

Olen

why do they put mountains on background? everyone knows that there is no mountains in Finland

Ihan komiat setit

Vähän kyl oudolta kuulostaa et pyytää saunailtaan pullaa

Tää aika pitkälti, mitä se homo pomo oikeasti halusi?

Why would I ever want to live in Russia? Pretty much all the russian people I've met during my entire life have been incredibly rude, violent and dumb.
I'd rather hang myself than live around such subhumans. Why you're even allowed on the board is beyond me, I seriously wish I'd never have to have anything to do with you, your shitty alphabets or your pigshit poor slav country.
There's nothing exotic or cool about a country full of thieves, assholes, corruption and poverty. Fucking bomb yourselves.

>implikoiden jotta valkoista jauhoa voisi käyttää yhtään minkään maukkaan tai hyödyllisen ruoan valmistamiseen

Juuh jooh ei, nää on taas näitä mämmin ruoka eskprerttejä

Voi kyllä siellä sitä kaljaakin on 2 täyttä jääkaappia. Kato firmahan ne järjestää

Mitä se teki siellä?

amsterdam

Those are ural mountains.
youtube.com/watch?v=DKKu1UaoTro

pula nyymi

...

>tytynyymi leipoi äidilleen äitienpäivänä kakun
>tytynyymi ilmoittautui lankaan aikaisemmin tänä iltana
>joku nyymi on leiponut pullaa pomolleen

Tämä oli liian monimutkainen palapeli suurimmalle osalle /mämmi/läisistä.

ah ok I get it
but not this time right Adie?

Voisin mäkin postata leivonnan tuloksia. Tänään tehty vadelmasuklaakakku.

>tytynyymi leipoi pullaa?

Niin? sehän on mainostanut niitä jo aiemminkin. Viime langassa ilmoittautui mielestäni jo 2 tytyä ja mä oon siinä käsityksessä et niitä lyhyitä kyssäreitä mihin kaikki aina vastailee tehtailee kans joku tyty

Mäkin oon tyty.

Näyttää hyvältä. Onko sisällä jotain vadelmakreemiä?

Eikös me kaikki olla?

4kaanihan on täynnä pikkutytyjä

sinä söpö grilli?

Muistakaa että yrityksen voitonmaksimointiehto toteutuu kun rajatuotot kohtaavat rajakustannukset. Koska työntekijälle kannattaa maksaa sen rajahyödyn verran niin viimeksi palkatun työntekijän palkka on 0.

Vittu sä jätkä oot varmaan lihava. Vihaan sua ihan vitusti, vittu sä teet myös paskoja kakkuja et osaa yhtään leipoa homo.

Oon jäbä ja tykkään leipoa ja laittaa hyvää safkaa. Pure minua. Laitoinpa muuten srirachaa tänään glazeen kjeh heh.

Oispa TBC
youtube.com/watch?v=ZpyUxxy5AMo

Sori mut oon tyty ja tykkään kovista miehistä. Joo siis sori mut ei.

>stk ymmärrän olevani ainoa mies syrjäytyneiden rönttösten rupattelu langassa
kaiKKI palat ovat nyt paikoillaan

>Poju
>Osaa laittaa ruokaa
Näitä on? Seksikästä

Kermavaahdosta, tuorejuustosta ja vadelmista tehty seos. Viime kesän ite poimittuja vadelmia.

Mä tein samalla lailla sen pätkiskakun. Vadelma on aina hyvää

Onko sriracha hyvää vai onko se vain tabascon kaltainen meemimauste?

Säkin painat varmaa 120kg vitun läski paska homo tunge kakkus perseeseen.

Kyllä se kanan kanssa menee, mutta enimmäkseen meemu

mämminyymit tosiaan saavat minut aina välillä miettimään että mitä ihmettä tämä homoilu oikeastaan on ja ketä siellä oispauksen takana on

REEEEEE

Tääl on oikeesti tytynyymejä!

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

yle.fi/uutiset/3-9644829
>Eurooppa kääntyy Kiinan puoleen Yhdysvaltain empiessä ilmastosopimuksen kohtaloa
Postatkaa ilmeenne kun EU liittoutuu Kiinan kanssa kun jenkit on epäluotettavia.

Have you guys sometime accidentally smelled your own fart?

Paskataa, mutta haluan pidätellä, kunnes paine peräsuolessa eskaloituu lähes räjähtävälle tasolle.

Noh sanoisin kaiken alkaneen arpanetistä

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

*nappaa kaikki hellyyttävät leipurinyymit voimahaliin*

:3

53.8. Juu läskihän mää olen mutta tykkään syöttää kaikki leipomukset mun naapureille ja sukulaisille. Se on vaan rauhottavaa kun onnistuu leipomisessa

Oon ihan mies. Kokkaus ja leipominen on ihan kivaa. Oon kyllä laiska uusien reseptien suhteen niin usein tulee aina vaan samoja juttuja tehtyä.

Kumpa ois tytynyymi kenen kanssa jutella discordissa....

Moi oon tyty.

>Oon ihan mies
En usko, ei netissä oo miehiä

Etkös ole jo oispannut tätä useamman vuoden? koeta nyt päästä yli tuosta bc puutteestasi

työntäkää sormi napaan ja sen jälkeen nuuhkaskaa sormea

Miks Suomesta ei tuu menestyviä näyttelijöitä?

Just katoin Tarzanin ja siinä tää pitkänhuiskea hurri veti hyvän pääosan.

Ite tein joskus kanat ja ranekastikkeen

En uskaltais. Naiset kuumottaa ehkä jopa enemmän internetissä, koska ne voi sanoa sulle mitä vaan ja hylätä sut milloin huvittaa ilman seuraamuksia. hirviöitä

Hei olen nainen ja asun 2km sinusta haluatko halailla?

Uskalsin kattoa sähköpostini.

Reilu viikko sitten tullut viesti gradun ohjaajalta joka kyseli että kuinka kirjotus onnistuu. Oli tarkotus pitää tapaaminen gradusta toukokuun puolella, mutta en viittinyt kattoa edes sähköpostia viime kuun aikana. Gradua ei oo siis lähes ollenkaan kirjoittanut. Vittu mikä mussa on vialla.

Erinomainen valinta

Never accidentally.

Moi olen myös nainen.

Miks menit lipastoon? Painostiko joku sua? Uskoitko meemeihin?

how do I get a finnish gf?

Ei yleisesti mahdollista jos täällä on nyymejä ainakin Hesestä Ouluun

So you like farts?

*prööööt*

Oispa