/mämmi/

Kesä painos

Other urls found in this thread:

poliisi.fi/henkilokortti/henkilokortin_kaytto
youtube.com/watch?v=NvS351QKFV4
youtube.com/watch?v=75gCMFxCzE8
youtube.com/watch?v=hcycI2wzwzs
twitter.com/NSFWRedditVideo

oispa kesä

Ei tänä kesänä oo kyl vielä ihan hirveesti kuumoteltu, ainakaan täällä Kuopiossa.

Minulla on "pakko-hoitolaitos" jonne otan hoidokin. Pakotan vitsan voimalla erittäin suuren vaipan eristyshuone-häpeärangaistus muovihousuun.

Ensin laitataan hoitava peräpuikko posliiniin pyllyyn. Pylly täytyy olla täysin posliini samoin pippelin alue.

Tule kanssani leikkimään pakkolaitosleikkiä jossa sinä olet roolissasi hoidokki-poika ja minä ankara setä joka teen hoidokille kaikkea erikoista. Mm pakko-imettämistä, sauvaa peppuun, nussimista...ja hoidokki ei voi mitään. Uhkana on saada ankara vitsaselkäsauna jos vastustelee.

Korostan kaikki tämä siis vapaaehtoista ennakkoon suuniteltua kahden täysin terveen aikuisen seksileikkiä. En sido, ei viinaa, ei huumeita, ei rahastusta.

Reilu peli ja pippelin on kiva sojottaa vasten pissamärkää jättisuurta pakkolaitosvaippaa kireissä plastikkihousuissa ja hoidokilla on iloinen turvamieli.

Minulla on paikka ja luottamus ja terveys kaiken a ja o.
Ota rohkeasti yhteyssä sinä suomen tuhma poika, saat kuvia ja annan puhelinnumeron.

TEKISI VITTU MIELI LEFFAMÄTTL ES KOKIS PIZZA PITSA SIPSI SUKLAA POPCORN KEKSI SEKSI ILTAA

kyrpää sinun tekee mieli senkin hinttari

Itehän oisin jo panohommissa

Montas pulkkaa oot jo vetäny?

Venaan pitsaa paikallisessa

Itellä tää

antabusnyymi paikal?

Herra japaninmatkailija, onko japanissa halvat huorat?

HIRVEE HIMO JUODA ES JA SYÖDÄ PIZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZA

Pitäs varmaan kattoo SG-1 uudelleen kun aloin miettii yhtä jaksoa, mutta en muista millä kaudella se tarkalleen ottaen on.

miten huoralla käyminen toimii? siis tuskin voi vaan panna 15min sanomatta mitään ja sit mennä vaan pois

tsekkaa sihteeriopisto

atnabins

atnabus

...

Hyi saatana

onko toi ben änt jerries kooki dou paras tollanen?

Bumtsibum

amsterdam

...

Juuh, kaikenlaisia tyttöjä sitä on, tai siis tyttöjä (karvainen ja lihava mies).

tekis mieli ostaa injustice 2 mut oon iha vitun paska tappelupeleissä

ainut missä pärjään on tekken 3 eddy

Tämä taivas
Tämä mää

OIKET MIEHET EI PELAILE

anteeksi juon nyt vettä

Jaa sää vai

hirvee itku varmaan tulee kun tajuat et sä et voi sun tietokoneella tehä tällästä, mut hei, ehkä tää näyttää teillekkin työssäkäymisen ilot!

hyi vittu kerran ostin, ihan saatanan makeeta ja tuli semmonen vitun äklö olo kun vedin sen koko jutun

Moi tota mä oon suomenruotsalainen ja mä mietin tässä vaan että vihaako suomalaiset meitä?

>työssäkäymisen ilot
>hädintuskin varaa ostaa top5 näyttis
juu

Mää mää vitu lammas :D

Täällä me vapaaherrat vaan kitataan kaljaa ja nautitaan elämästä ku sä vaan orjana töitä teet

chocolate cookie on paras ben ja jerry

Onks täällä söpöjä tyttöjä?

ite oon viel huonompi mut ostaisin silti jos ois pleikkari, tosi hyvä peli mitä on nähnyt ja vaikka oisin kuinka paska voisit pelata sitä tietskaa varten ja pukea tytyjä näteiksi

pierasin nyrkkiin, mihin vapautan pierun?

Kaikkihan me täällä ollaan söpöjä tytyjä :3

Jaahas, sain juuri tietää että minusta tulee isä.

olen miehekäs mies mutta tykkään söpöistä tytöistä.

mä oon aika pikkunen kyl mut en mikää söpö

...

osanottoni

Antakaa runkkauksia kaapelihallintaan. Kotiteatteri näytää vitulta kun piuhoja joka paikassa.

159. päivä putkeen ilman alkoholia ja mielialat heittelee edelleen laidasta laitaan. Joku pari viikkoa tos oli ihan ok, mut tänään taas ahdistanu koko päivän.

ambattan

Itel toka päivä ilman alkoholia ja tekis mieli tappaa itteni.

Juuh noh heräsin krapulassa tänään niin en voi susitella.

jos menet töihin niin sitten säkin voit käyttää vapaa-aikasi tämmösen

Vaikka mulla ei oo paljoo nii pelkään että menetän kaiken

>konsolinetin top 10 myydyimmistä vain 2 on pelejä

ruoka on valmista! mussukat syömään! :3

Mun käsi haisee ihan kalalle. Arvatkaa miks?

Paha olo ei pysty

Perkasit juuri ahvenia.

Kuva liittyy on jumalten kaapeliniksipirkka. Maksaa pari euroa verkkokauppa.com, voi käyttää uudestaan toisin kuin nippusiteet yms

kai olet juonut päivittäisen lääkeannoksen viinaa tai eeässää

en saanut sitä viinaa vanhentuneen henkilökortin takia :(
kävin sit lidlissä hakemassa kaljaa ja siellä oli sandelsit alennuksessa 91 snt/kpl

Jahas kai sitä pitäis alottaa päivän TÖI

heinäkuussa menee umpeen mun henkilökortti. pitäisi jaksaa käydä uusimassa

Vittu äijjä on käyny panemassa

Vitun hyvä kyl

Muistan vielä kun vähän aikaa sitten /mämmi/ oli vielä täynnä hikkyjä, nyt kaikista on tullu makeja ja kaikilla on rönttöset. Mitä tapahtu?

oispa savuahventa

Huomattiin että on olemassa myös viallisia naisia jotka haluu pojy-yden ja kakkille on joku jos vaan haluat

Normot tulee ja vie kaiken mikä on meille tärkeetä.

Tulin tänne mun kaikkien normokavereiden kanssa. Sori.

moi oon luuseri

Perus kesän normoinvaasio. Hikyt on täällä edelleen, jotkut niistä yritti tinderiä jne ja sai nolla matchia.

Mistä niitä löytää? Tahdon ujon nörttitytyn, ei ne ole tinderissä tai baarissa tai edes conissa

normannit tuli, vallotti ja otti haltuun /mämmi/n sairaan nopeesti

jos sun kone ei käynisty alle 10s ÄLÄ VITTU PUHU MULLE

Mitä muita lautoja /mämmi/ selaa? Itel: /x/, Sup Forums, /vg/

vittu nyt meen pois tältä sivulta alaikäban mitä helvettiä huora vittu paska mee pois

5v sitten mennyt itellä vanhaksi, ei valituksia vielä

Onko tossa uuessa tekkenissä denuvoa?

Mielummin testaan eka ennenkö ostan, kuitenkin viimeksi pelannut kolmosta enkä sen koommin ole taistelupelejä pelannut.

käynnistyy koska mul on ssd lälläslää

Mikä on henkilökortti

Mahtaa vituttaa kun mun kone käynnistyy 7s, on 10 vuotta vanha, ja käyttää 100% pyörivää ruostetta

Se on näitä GNU/vapauden iloja, ei tommonen korporaatioiden orja niistä voi ymmärtää

käynnistyy heti kun painaa nappia, työpöydälle kestää sitte vähä kauemmin
kjeh

joo kuulosti vähä turhalta niuhottamiselta,
samalla vanhalla kortilla sain pari viikkoa sit viinaa ihan hyvin
samapahan tuo oli uusia tosin kun ei ole mitään muuta voimassaolevaa henkilöllisyystodistusta
kyllähän sinne yks 70€ meni kun piti käydä kuvattavana vielä

viimeisin bios-aika 9.1

poliisi.fi/henkilokortti/henkilokortin_kaytto

miksette vaa käytä passia?

No mut jos on henkilökortti menny vanhaks nii ajokorttihan on sit vielä kumminkin?

kuulemman aika huono tekkeni ei oottaisin ite ainakin

Sillon 100(7) vuotta sitten kun olin 18v niin ärsytti kantaa passia mukana, ostin henkilökortin joka meni nätisti lompakkoon.

sitä kun ei koskaan ole juonut tai polttanut niin ei ole koskaan ollut moisia ongelmia

hommatkaa ajo kortti

Masentaa. Masentaako teitä? Mua masentaa aina.

>hänellä ei ole alkoholiongelmaa

Itel ois ajokortti ollut nyt monta vuotta mutta koskaan en ole omistanut autoa

joo itellä ei siis ole ajokorttia

youtube.com/watch?v=NvS351QKFV4

youtube.com/watch?v=75gCMFxCzE8

onko tämä se star trek

youtube.com/watch?v=hcycI2wzwzs

Ite hankin natsikortin. Sillä selviää kaikki.

>langassa on henkilöitä joilla ei ole ajokorttia

juuh

kiisulla niin nälkä kiisu syö sormen

Huomenna alotan laiharin.