/norgetråden/

Troll-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

strawpoll.me/13073364
youtube.com/watch?v=Y00dNbRtsZo
youtu.be/66GKZR-YzRs
en.natmus.dk/historical-knowledge/denmark/prehistoric-period-until-1050-ad/the-viking-age/religion-magic-death-and-rituals/the-viking-gods/
youtube.com/watch?v=-2jAG58dnmg
youtube.com/watch?v=rM8ripvMag4
en.wikipedia.org/wiki/Hell,_Norway
youtube.com/watch?v=SNvDUO42Hys
twitter.com/AnonBabble

PENIS I VAGINA

hei

>Vært forelsket i 2 jenter ila livet
>Vært forelsket i 5 fiktive jenter
Bare knull dritten min opp. Men det fine med fiktive jenter er at jeg ble ikke en creepy idiot av det.

>dfn ingen viking-jv.

>vært forelsket i 1 jente i hele livet
>avblåst
haha joda

Brever denne for siste gang, så nå må dere faktisk stemme, gutta

strawpoll.me/13073364

strawpoll.me/13073364

strawpoll.me/13073364

strawpoll.me/13073364

...

>hvite menn ikke et alternativ

Sånn, da må dere lage middag

Nå er det helg gutta, dette blir en fin tråd, der alle tar vare på hverandre

Angrer litt på at jeg ikke tok med Sverigeanon som et valg på den undersokelsen fåvæ.

innafor å se lange flate ballær?

rod til eg dor

Ser nok ut som at du skal forst inn i gasskammeret kompis.

Eg e ein sterk gut eg

Skal på fest for forste gang på et halvt år gutta. Det pissregner, jeg er trott og sliten som faen, og jeg har hodepine. Faen ta gutta.

so ikkje gå då

Nei dette blir for veikt anonsen, nå knekker du opp noen par tre egg og sluker det ned, også tar du en joggetur og tar noen push ups og situps når du kommer inn

God morgen gutta

JEG ORKER FAEN MEG IKKE MERRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

>klokka er seks alt

>dfn ingen anri-jv

Er det innafor å lage seg en djåynt nå?

>ingen jv på 4 år
>ingen ligg på 4 år

>ingen jv på 19 år
>ingen ligg på 19 år

t. 19år

tror det begynner å bli enda lengre for meg.. jaja...

>ingen jv på 21 år
>ingen ligg på 21 år

Gutta jeg holder fest i morgen bare å komme vær så snill å ha med noen jenter siden det er sånn 6 jenter der og 16 gutter så det er maks polsefest, takk.

Jeg kan kle meg opp som en jente om det funker.

Er du sot?

youtube.com/watch?v=Y00dNbRtsZo

Hvis du ikke er fra Jessheim er du ikke kul ass.

Tofte som regjerer
youtu.be/66GKZR-YzRs

Hva er en bra serie gutta jeg trenger popkulturelle referanser å basere småprat på
t. har nesten ikke sett en eneste serie

kan noen motivere meg til å ta oppvasken og lage taco

Ta oppvasken og lag taco.

Ta oppvasken NÅ
Lag taco ETTERPÅ
din piiiiiikkk

Broren min mener på at "The Hundred" er bra, men har ikke sett det selv

>åpner videoen
>det förste jeg ser er flagget til CSA

>ned 2kg i kroppsvekt (ned 1kg i uka)
>opp 5kg i kneböy

så dette...... er styrken til... strukturert autisme......

Blir ny 1RM test når jeg havner på 81-83kg. Dette ser bra ut

Innafor å dra alene på konsert?

slutt å syte og gå på festen

Thinking of visiting Jæren some day. It's funny because the "Jæren hotell" looks kinda crummy but it's right next to the water. On the other hand "Bryne Kro & Hotel" looks really nice but is more expensive. Anyone have any opinions on this?

>Torshammer
Det er sånn du vet at de er falske. Vikingene tilbed Frǿy og Tyr. Tor og Odin er i forhold to "upstarts" som ikke hadde den veldige store betydningen for folket flest. Odin i sin helhet var knapt tilbedt i det hele tatt, og kun av kantete haudinger som likte å leke machiaveli

Om du liker bandet så. Har gjort det selv (de jeg skulle være med måtte melde avbud i siste liten)

Kjenner henne

Vet ikke hvor du har det fra, men Thor var jo trolig den mest populære guden blant de. Det har i hvert fall historikere sagt i de bokene jeg har lest om de nordiske gudene.

Hvor er "anons"?

nesten 500 kass på 2 dogn
7 slep
send hjelp

takk det ble taco til midagg

en.natmus.dk/historical-knowledge/denmark/prehistoric-period-until-1050-ad/the-viking-age/religion-magic-death-and-rituals/the-viking-gods/

>Thor was the most popular of all the gods.

Hmmm.

Hvil i fred, Mercedesen min.

youtube.com/watch?v=-2jAG58dnmg

...

...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

EPISK

FOR ET MEME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

...

What's going on in this thread? What's with all these ancient earth runes being posted? Are we about to lock in a Stargate or something?

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
O
O
O
O

O

O

O

OL!!!!

...

går han på juice?

>Stargate
Stargåte heite det

...

hillbilly shithole

youtube.com/watch?v=rM8ripvMag4

Du er ikke "plus size" du er doende.

...

Om du leser hele artikkelen så ser du kansje at jeg har rett? Og videre, om du faktisk leste bǿker som "Liv og tro i vikingtiden" av faktiske eksperter så ville også få bekreftet det?

Nei, google gjǿr alt arbeidet for deg, uansett hvor lite kildehenvisning "kilden" har!

Why not Hell? You'll stay at Hell Hotel, watch the Hellywood sign and get to check out at the Gods Ekspedisjonen

...

>Om du leser hele artikkelen så ser du kansje at jeg har rett?
Nei, artikkelen avkrefter det du sa. Du tok feil. Det danske vikingmuseet kan dette en milliard ganger bedre enn deg. Det var alt jeg ville si, din amator.

Les noen bǿker fra faktiske historikere enn hva museum som selger "allmenn kunnskap" for å tjene penger sier.

Spesielt anbefaler jeg Magnus Magnusson, da han er en hǿyst kreditert historiker innen norrǿn tro. Boken jeg nevnte spesielt av interesse. Dog det er sagt betyr ikke det at Tor var ubetydlig. Men Tyr og Frǿy var folket's guder.

Tyr mistet sin rolle som sjefsguden til Odin, da Odin sin rolle appellerte de adlige, og med tidens tann og de fattige's trang til å være "adlig" tok Odin over Tyr's rolle.

Njord var også særdeles hǿyst beundred blandt handelsmenn og fiskere, men knapt vet om han's viktige rolle i samfunnet i dag.

Ikke han, men jeg har lest mange boker om vikingtiden jeg også, og kan bekrefte at historikere mener Thor var tilsynelatende den mest populære guden blant vikingene. Har ikke lest din bok, men det skal jeg se om jeg ikke får gjort. Står det der at Thor ikke var populær? Hvilken historiker er det som påstår det, egentlig? Forste gang jeg horer en historiker si det om Thor fåvæ.

Nei, Tor var så klart ikke upopulær, han styrte jo været som bonden var avhenig av. Men i den yngre vikingtiden så var Tor mer en "sidestǿtte" til Frǿy enn en egen storstaslig gud for bonder og dagsfolket. Av idoler blandt ruiner som har blitt funnet fra tidlig vikingalder så var i de fleste tilfellene Frǿy den stǿrste figuren (og derfor ansett som viktigst) hos familien som hadde dem.

Når det er sagt, så vidt jeg vet finner du ikke figurer av Tor uten Frǿy, eller Frǿy uten Tor.

Jeg innser også nå at jeg har formulert meg meget dårlig vet å ikke nevne at dette gjelder tidlig vikingalder, ikke mot slutten da Odin og Tor ble de 2 store. Så beklager misforståelser jeg har påfǿrt ved mine påstander

Ja, men han hadde utrolige löft og en respektabel kropp för han begynte å like juice.

Noe som er litt merkelig er at Tor er jo egentlig Guden for maskulinitet, hvorfor går et kvinnfolk med hans symbol?

Hvem i Molde er voldtektsmann?

Privatiser lånekassen.

Jeg godtar din unnskyldning. Men slutt å kalle Thor "Tor", er du snill.

Originalt navn var Þórr / Thórr.

Thor blir da det mest naturlige i 2017. "Tor" er fittedansk for det anminnelige guttenavnet Tor.

Tor er ikke guden for maskulinitet, men symbolet "torshammer" er (tenk baller og kuk)

Eksplosjoner i Stockholm.

Kjente 5 Tor i min barndom, så er vanskelig å omstille seg navnet da. Men om vi skal fornekte modernisering av Thor så kan vi jo like greit bare skrive islandsk, og aldri tale norsk fordi det er langt unna gammelnorsk som det blir. Tor er tross alt utvikling videre av Thor, på samme som at vi sier PC istedefor komputer eller personlig komputer

kilde?

Men om våpent hans er symolsk for maskulinitet, betyr ikke det at han som bærer den, og som alltid er forbundet med den også er hvertall delvis gud for det?

Hvilket andre lett gjennkjennelige norǿnne symboler vet du om? Bildet er helt klart ment for å vise "gode gamle dager" (uten å vise at folk så ut som troll uten sminke og bra næring), og da er torshammeren den enkleste for formålet. Om jeg ikke husker feil så har hammeren blitt adoptert av moderne "norǿnne" religioner, som den på island, Asatru og div grupper i USA

Fordi noen går rundt med et lynbolt-smykke betyr det ikke at de er zoofile selv om Zeus var det.

Hvorfor skal vi modernisere det mer enn "Thor"? Det er fremdeles populært å inkludere h-en i navnet.

>t. Christian Christianson

>t. har ikke forstått noe av det jeg og den andre anonsen snakket om

brev bryst

>Hvorfor skal vi modernisere det mer
Fordi det ikke er modernisert i det hele tatt. "De" og "dem" er moderinsert til "Du/dere", men Thor til Tor har vært normen i over 300 år, og da blir det for dumt å krangle at vi må "tilbake" igjen uten å tenke over implikasjonene at vi da må ta hensyn til alt annet.

Får vel ta meg en småg, jeg da
Noen som joiner?

I'm not really sure where that is

Ganske sikker på at han mener en.wikipedia.org/wiki/Hell,_Norway

Ikke den du snakket med, men Ivar Aasen gir deg helt rett. Han kunne visstnok observere [tʰ] i noen få dialekter, men det var alt.

Hm, Ivar Aasen fikk jeg litt sansen for nå. Ikke ofte at gamlinger er enige med meg!

Jeg skjönner ikke hva han sier.
( [tʰ] er for övrig standarden i de fleste dialekter, det må være en större eller mindre grad av h som er forskjelleg)

Sier han at noen dialekter skiller mellom t og th, men at disse skillene ikke fölger det game skillet?

Noen som savner CSS?

youtube.com/watch?v=SNvDUO42Hys

I was planning on traveling around the country once I have enough money, so that would definitely be a stop on the road.

eg fåvæ

jeg fåvæ. savner å spille cs på lan med kompisene mine

hvem sine bryster er dette