/mämmi/

watashi kawaii uguu painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Yo1QCM54w44
youtu.be/ja1sjfnfjg0
youtube.com/watch?v=WVimwGTo38w
youtube.com/watch?v=JlVxWj3IICI
youtube.com/watch?v=qxF8v0D04kM
myredditnudes.com/
twitter.com/SFWRedditGifs

oispa loli

moi ootko kokeillu pillua siellä viellä?

joko oot käyny yakuzan jäbien kanssa ryypyllä?

uudet perunat venähti vähän, ei vieläkään valmiita

mikä on vituttavin peli mitä te ootte koskaan pelannu?
itel olis toi God Hand

one too trii silämät kii elvis tsekka kikkelii

M'mmi vittu homoneekeri : DDD

: ddddddddddddddddddddddddddddddd

Juuh.

väänsin ton näköset just lavuaariin haha lälläslää

homma tietokone luuseri

hommaa luuseri, tietokone

Kuinka sinä kehtaat?!

ok no tuun käymään minne tuun?

E-en mä tarkoittanut sitä sillä tavalla, sori!!!! Anna anteeksi!!

NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI

Oletteko te RASISTI?!

kansa karkeloi kuka mun rahat joi?

no vittu olen

kun kitara soi, ei itkeä saa

HÄIVY MEE POIS EI SAA OLLA RASISTI EI SAA SE ON PAHA ASIA OLLA RASISTI MILJARDIA KUOLEE JOS OOT RASISTI

youtube.com/watch?v=Yo1QCM54w44

on lauantai ja kaikki on jossain poissa

how do I get a finnish gf?

japani matka nyymi montas japanilaista tönttöstä oot jo puikottanu? jos vastaus on 0 niin mitä vittua seis mies

be black

Nyymit! Jos on ottanut opintolainaa ja vaihtaa opintoja niin siirtyykö se lainan takaisinmaksu uusien opintojen mukana?

youtu.be/ja1sjfnfjg0

Tytynyymin /mämmi/-miitti, 100%:n tarkkuudella oleva kuvaus.

how degenerate are finnish teens?

here I somehow end up interacting with the most degenerate teens in the entire country. Shit is weird, kids that have smoked weed erryday since they turned 12 aren't even seen as unusual in those circles

*pissaa sieraimeesi*

Helsinki is Sweden/san fran level degenerate.

It's not indicative of rest of Finland.

It's more like a containment town for Megg, Mogg and Owl style white dead-ends.

Pilasi ton uuen tuntematon sotilaan sitte jollain vittupaska romanssi paskal siis vittu ku ne änkee ton romanssin joka imiseen leffaan

älä mussuta, oot vasta nähny trailerin

No joo mut 50% siitäkin oli just sitä romanssia niin joo see on varmaa ihan paska

eikä ollu, älä valehtele

Oli siin joku 20s ja sekin liikaa vittu en tajua miksi joka ikisessä leffassa on se romanssi

oh, I meant that I interacted with degenerate chilean teens ("here I somehow spent...")
so I was asking about all of Finland, I don't give that much of a fuck about Helsinki nor did I spend much time there

racist trailer desu xD

VITTU HERÄ

MINÄ HERÄ KYLLÄ LUUTNANTTIKERSANTTI

OLETKO SOTA VALMIUS?

Suomi es paras xDD

i want fin gf and have sexy time
ok

fin gfs are for fin guys

t: finn lust neeger

I can't find the Finnish Air Force Flag for purchase anywhere, could some Finnish anons point me in the right direction?

ok then, fin gfs should all go to spen
except Anne, she's too nice to deserve that

why don't you get it custom printed?

I remember having gone to the finnish air force museum and not seeing any for sale as a souvenir, so I guess they're really hard to find

I need to ask a question on Ylilauata. How do I apologize for not speaking Finnish

I am newfag, do you have any suggestions as to where i can get one custom printed? google doesn't help

en puhu suomea, se ei maksa vaivaa
Ehkä sinun pitäisi rangaista minua :3

sorry, I only know local places

...

Mua luultiin taas ulkomaalaiseks mun puhetyylin takia. Siis mitä vittua. Varmaan johtuu siitä leikatusta kielijänteestä

Olin kirpputorilla ja mä löysin tämmösiä bootleg Sakura värityskuvia

Parempi kuin bootleg Sailor Moon värityskuvia

Onko se totta?

>ota 200g makaronilaatikkoa 400g paketista
>liian vähän
>seuraavalla kerralla laita koko 400g paketti lautaselle
>liikaa
>jos ottaisi 300g niin jäisi vaan 100g ja se ois aika tyhmää

Tajusin vasta nyt et kirjoitin makaronilaatikkoa, vaikka piti kirjoittaa et maksalaatikkoa.

Hyvä lanka

Juuh. Mulla aina sama ongelma.

Joskuis mietin ku oli niit kengurupalloja niin oisko tytöt voinu työntää sen kädensijan pimppaan ja pomppia siinä päällä?

Yleensäkkin joskus oon kelannu et nuorilla tytöillä on varmaan melkosia itsetyydytyspatentteja ollut jos vertaa poikiin. Ite pysty vaan ottaa munasta kii ja vetelemään ees taas siinä missä niillä vaatii aika paljon enemmän duunia.

>Yleensäkkin joskus oon kelannu et nuorilla tytöillä on varmaan melkosia itsetyydytyspatentteja ollut jos vertaa poikiin.
Juuh. Koululiikunta on kuulemma kivaa kun on sitä köysikiipeämistä, jossa voi hinkata haaroväliänsä köyteen.

Aatteleppa miks nykyään lähinnä tytöt harrastaa ratsastusta

Epäilen että helpompiakin tapoja on.

Siis vittu kun vituttaa. Viime yönä naapurit merellinen johonki aamu 5 asti enkä saanu sitä enne unta ja menin klo 12 nuq ja heräsin sit nyt koska unirytmi.

metelöi* autocorrect saatana

mikset mennyt sanomaan niiille että turpa kiinni?

Funtsin tos et oisko mun ees järkee ostaa viinaa tänää, mitä mieltä te ootte? Join viimeks 0.7l leiskaa ja 5 kaljaa yhdessä illassa. Onko nämä tolet jo ihan liian korkeet?

juuh viinaa vaan

Are you a proxy?

Kuuntelen tätä kuulokkeilla peiton alla.
youtube.com/watch?v=WVimwGTo38w

Mistä löydän söpön pojan viemään molempipuoliseni neitsyyden

Kokeiling grindr ja tinderiä , mutta täynnä vanhoja pedareita ja macklemore normoja

Kuuntelen tätä kaiuttimista tietokonetuolilla.

youtube.com/watch?v=JlVxWj3IICI

Vittu että tekis mieli muutakun ei vaan kehtaa

Viinan plussat
>tuntuu höpöltä pari tuntia

Viinan miinukset
>vituttaa krapula
>vituttaa kahta kovemmin kun nousuhumala lakkaa olemasta
>vituttaa kun ei ole kokoajan rahaa tavoitella nousuhumalaa
>vittu

Haistakaa ny kaikki paska.

>hautajais tuomio metallia
Tykkääks Ahabista?

>Viinan plussat
>tuntuu höpöltä pari tuntia
>ei juo hallitusti aamusta iltaan, humalatason tasaisesti noustessa varsin korkealle ilman muistinmenetystä

aina on hyvä päivä juoda viinaa

Huomenta nyymelit! :3

Juuh kyl se Call of the Wretched Sea on jepa. Muita lemppareita on tietenkin Skepticism, Esoteric, Thergothon, lista voi jatkua. Tässä tuntemattomampi ehdotus: Ea - Ea Taesse, nää laulaa jokskin muinaissumeeriksi tai jotain

Kokoajan humalassa olemalla siitä luo itselleen vaan normaalin tilan ja se on vielä paskempi vaihtoehto.

oon kyllästyny teijän mongoli ja haploautistejen meemuihin. keksikää jotain uutta pliis.

Itehän keksin ruudin

>Tässä tuntemattomampi ehdotus: Ea - Ea Taesse, nää laulaa jokskin muinaissumeeriksi tai jotain
Juuh hmm, kuunnellaas.

Siis meinasin tässä et juo yhden päivän aamusta iltaan, ei 7pv viikossa.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

>Siis meinasin tässä et juo yhden päivän aamusta iltaan, ei 7pv viikossa.

Niin mäkin teen, muttei poista noita ongelmia. Sit iskee vaan pahempi darra ja vituttaa. Eikä sitä nousuhumalaa voi ylläpitää loputtomiin.

Mietin et oisko jo nyt liian aikasta alkaa ryyppäämää ku juomat kuitenki loppuis kesken.

Älkää vittu puhuko ryyppäämisestä ku alkaa itteenikin janottaa.

Pidät huolen että loppuu kesken tarpeeks aikasin nii ehdit hakee lisää

youtube.com/watch?v=qxF8v0D04kM
mämmin tunnari musa

On vaa 20e rahaa ja pitäis selvitä maanantaihi asti.

Tää on varmaan tyhmä kysymys mut jos oon hakenu kelasta kuukaus sitten jotain ja sit ne toteaa et oon oikeutettu siihen, kai se maksetaan takautuvasti? Vai onko tää nyt joku valtion nerokas juoni et ne pyörittelee mun papereita yli kuukauden "käsiteltävänä" niin ei tarvii maksaa mitään?

Juuh kyl settii maksetaan takautuvasti ainakin kuukauden verran hakupäivästä

No hyvä. Ihme kikkailua kyllä kun niillä on siellä lääkärin lausunto jossa lukee mustaa valkosella että nyymi nyyminen ei ole työkykyinen ja sit on sairaspäivärahahakemus mutta mitään ei tapahdu.

Kai siellä on sit vaan miljardi muuta hakemusta mua ennen, mutta se on tosiaan ollut "käsiteltävänä" nyt paria päivää vaille kuukauden.

Voi vittu jos mullakin kestää. Mun pitäis oikeesti saada ne vitun rahat tai tulee vitusti karhulaskuja. Voiko esim. DNA:lle soittaa ja pyytää lisää laskuaikaa tähän kelan hitauteen vedoten?

Tehääks kompromissi ja käydään alkos?

Mutku loppujen lopuks jää henkisesti ja taloudellisesti tappiolle.

voi (ei se butter)

mites sit butler james?

juuh

Mut mieti miten kivaa kännissä on paskapostata.

...