autismivapaapainos
/mämm/
Other urls found in this thread:
youtu.be
instagram.com
youtube.com
youtube.com
twitter.com
juon viinaa ja runkkaan animelle
toka safespacelle
Tuon autismin tänne.
oispa loli
Menen kakille, ei saa kurkkia hihi!
ei tytöt kakkaa
varsinkaan anime tytöt
joten sä et oo anime tyttö!! oot vaa likaine 3d mies ei kukaa semmost haluu kurkkii hyi hhyi
Olisinpa Vietnamin sodassa.
No tää koko homma lähti varmaan siitä kun sanoin että ihmettelen tätä solvaamista mitä täällä harrastetaan. Tää mitä tässä paasaan ni on vaan lähinnä mun mielipiteeni asiaan ja kyllä mä tiedän että tämmönen on ihan yleistä ja ei siinä mitään. Toivottavasti herätin jotain ajatuksia joissain ihmisissä tai jotain, mutta en mä oo ketään niinkun kieltämässä mitään tekemästä tai silleen ja mulla ei varsinaisesti oo mitään ongelmaakaan tän asian kanssa. Kunhan lämpimikseni paasaan.
Kuten sanottu, tää ei oo mikään safe space, mä vaan suolsin jotain valmiiksi pureskeltua pohdintaa ihan sen varalta että joku muu ei oo asiaa vaikka tältä kantilta aatellut
Kyllä se vaan niin on että oikeassa elämässäkin joutuu ilkeitä asioita kuulla ja sitä sen takia pitää myös pystyä kestämään että tällänen poliittinen korrektius on pelkkää paskaa.
Meen kauppaan, haukukaan vaikka läskiksi ja paskaksi kun toin tän yjrökeskustelun tänne lankaan.
tää
pyllyreikä on toinen lemmenreikä 2d tötöissä, eikä sieltä tule kakkaa!
0-4 ostan
5-9 e
mulla on steam suomeksi
Pelaan overwatchia, kohta vois pelata skyrimiä.
Viski korkattu.
Ne sano just uskonnonvastaisen vitsin uutisvuodossa.
kaikki on tolta kantilta sitä aatellut koska toi on just sitä mitä feministi lepakot paasaa että tunteet on kaikista tärkeintä jne. se on puhadasta yhteiskunnan ylifeministymistä ei mitään muuta eikä varsinkaan tervettä toimintaa, miesten pitää olla vahvoja niin fyysisesti kuin tunnepuoleltakin, pitää kestää kaikki paska mitä maailma kaataa niskaan koska jos me ei sitä kestetä niin sit ei kestä kukaan ja kaikki tuhoutuu
Hyi vittu, jotain Overwatchia.
pelaa mun kans overwatchia
tää ja sitäpaitsi ei tässä kukaan edes ketään heikompaa oo sortamassa, ilmaisi vaan mielipiteen asian komeedisuudesta koska tyty olikin poju mikä on niin perus meemiä
ME
Haluutsä pelata mun "overwatchilla"?
>Kyllä se vaan niin on että
Joo, mut riippuu vissiin kontekstista eikö?
Minä en hae tässä mitään poliittista korrektiutta tai päähän silittelemisen asennetta, porukka tuntuu vaan heti vetävän aasinsillan siihen heti kun sanoo tämmösiä tosi edgyjä ja rajuja mielipiteitä
Mähän sanoin että maahanmuuttajat raiskaa jne.
konteksti tässä on että meemi toteutui, tosiaan pakenen tästä kauppaan että moro
Ei pojat. Ei todellakaan aloiteta taas tuota paskaa.
Mitä paskaa?
*rakastele poroja* lälläslää
Sitä ihmeen omahyväistä väittelyä siitä mitä internetissä saa ja ei saa sanoa
>kaikki on tolta kantilta sitä aatellut
Ei välttis muuten oo
>toi on just sitä mitä feministi lepakot paasaa että tunteet on kaikista tärkeintä jne
En mä noin ole koskaan sanonut, mut toisten tunteet voi olla joissain asioissa kyllä aika relevantteja
>miesten pitää olla vahvoja niin fyysisesti kuin tunnepuoleltakin
Oon ihan täysin samaa mieltä, mut mun mielestä se ei ole mikään solvaamisen tai väheksymisen aihe jos ei näin satu olemaan
>pitää kestää kaikki paska mitä maailma kaataa niskaan koska jos me ei sitä kestetä niin sit ei kestä kukaan ja kaikki tuhoutuu
Joo, mut tosta ei tarvi vetää aasinsiltaa siihen et kaikkien tarvis ihan yhtäläillä kaikkea kestää, eikö se ole ihan dominanssi hierarkiankin mukaista että ne vahvimmat on vahvimpia ja pystyy kannattelemaan koko touhua just sen takia kun on vahvoja?
Tässä ei nyt varsinaisesti ole sellaista mitään vastakkain asettelua, ainoa mikä mulla on mun pointti on se että kaikki ei välttis ajattele sitä että omilla teoilla voi olla negatiivisia seuraamuksia
Joo, mut kyl sitä joskus tapahtuu
looking for finnland freinds
juuh mieki
En uskalla puhua muille kuule, parempi siirtyä skyrimiin
Joo, mutta tässä on haarauduttu aika pitkälle jo alkuperäisestä aiheestakin sillai, tää koko keskustelu muuttui siihen mikä on vahvuutta ja mikä ei, mut tää keskustelu on aikalailla munkin mielestä jo loppuun käsitelty, koska vastakkain asettelua ei juurikaan ole, täällä vaan taistellaan omia tuulimyllyjä vastaan näköjään
>mitä internetissä saa ja ei saa sanoa
ei tässä siitä ole kyse ollut alun alkaenkaan
en mie nyt puhua ois halunnut mut ois joku syy pelata kun pitää olla seurana tj
how do I get a finnish gf? need to know before I kms
>naisten kauniit kasvot onkin vain optisia illuusioita
I only know how to get a girl (male).
šou program
mitäs niillä heikoille miehillä tehdään jotka eivät jostain syystä ole vahvoja automaattisesti? todella moni tarvii juurikin sen ulkopuolisen paineen että muuttuvat (kasvavat) vahvemmiksi aikuisiksi, johan se täällä mämmissäkin nähdään mimmosiksi miehiksi ne pojat kasvaa kun ei ole mitään pakkoa tehdä mitään kun ei halua
I hear you have to just talk to them
However, I have talked to countless finnish girls lately and I still don't have a gf
So I don't know whats wrong, maybe the advice is flawed?
Mä tunnen sen jo kasvavan, kullin kourassain
youtube.com
Mun faija nauro näille seteillle. Vitun jäbä. :D
Mä kysyin vissiin jo aikasempaa et mitä semmosille tehdään jotka on saanut liiallisista huonoista kokemuksista sellaisen defeatismi asenteen
Luuletko että vahvaksi voi kasvaa ainoastaan sen kautta että kokee pelkästään tai vähintään ihan vitusti vastoinkäymisiä?
Toiset kasvaa vahvoiksi juuri vastoinkäymisien kautta, siinä ei ole mitään ihmeellistä, mutta mitä tehdään niille joille se asia ei mene näin?
mun faija kuoli kurkkusyöpään 9 vuotta sitten, vitun jäbä
ei niille voi tehdä mitään, mies joko nostaa itsensä paskasta tai se sitten kuolee sinne
ei kaikille ole onnellista loppua, miehet on muutenkin uhrattavissa kun ei kaikkien tarvi päästä lisääntyyn
yritä muistaa et me ollaan vaan eläimiä ja ei luontoa kiinnosta mikä miestä on reilua ja mikä ei
imikö liikaa tautista munaa vai mistä moisen sai?
30v tupakointi / työolosuhteet, jompikumpi tai molemmat
Olen noilla tekosyillä aikoinaan perustellut minkä takia olin koulukiusaaja. Niistä ujoista ja herkistä pojista ei kyllä kenestäkään tullut mitää vahvaa alfaurosta mun kiusaamisen myötä, päin vastoin, entistä sulkeutuneimpia ja syrjäytyneimpiä ihmisraunioita.
tulispa just tommone maailmanloppu että voisin ryhtyä stalkeriksi
kuten sanoin ei kaikkien ole tarkoituis menestyä, mut jos tota kovaa testiä ei ois niin sitten ei menestyis kukaan, se muutaman uhraus on sen väärtti
Ydintuhon jälkeisessä maailmassa olisi omalla tavallaan simppelimpi elää. Okei, elämä saattaa päättyä heti huomenna pään osuessa luodin eteen, tai muutaman viikon päästä nälkäkuolemaan, mutta kaikki ongelmat olisivat maanläheisiä ja yksinkertaisia.
>ei niille voi tehdä mitään, mies joko nostaa itsensä paskasta tai se sitten kuolee sinne
Ei välttis pidä paikkaansa, toisten ihmisten myötätunnosta ja ymmärtäväisyydestä voi olla apua ja toiset jopa tarvii sitä selvitäkseen
Mitä /mämmi/ opiskelee tai tekee työkseen?
t. tilintarkastaja
juuh päiväkausia säteilytaudissa kituminen on kanssa aika maanläheistä aj yksinkertaista
Ei hauska. Ikävöin mun faijaa. Oon atm 26v ja ikävöin niit aikoja ku jutkutettii mutsii.
youtube.com
automaatiotekniikkaa
t. teekkari
mut menee opinnot päin helvetiä lol
Mitä monimutkaista siinä on?
>mut jos tota kovaa testiä ei ois niin sitten ei menestyis kukaan
Toi nyt vaan on ihan vitun tyhmä ajatusleikki markus, ensinnäkään todellisuus ei salli tuommoista tilannetta alunperinkään ja näin ollen ei voida ikinä tietää että pitäisikö väite paikkaansa edes, sä oot vaan niissä sun omissa tuulimylly fantasioissas taas
t.eri
Leikkaan lihaa
VOI olla apua OSALLE juu, mut sen takia ei kannata muuttaa systeemiä joka toimii paremmin valtaosalle
ne hoivaamisen resurssitkin on parempi käyttää naisiin lapsiin ja vanhuksiin kuin heikkoihin miehiin
Juuh, ite olin vasta 14 kun se kuoli nii en edes loppujen lopuks ihan hitveesti muista koko miestä. Emt ehkä mä olin jotenkin kaukainen näitten mun autismien kanssa, tuntuu että sisko tunsi sen paremmin. Faktan jälkeen ois ollu mukava käydä keskusteluja monestakin asiasta näin kun on aikuistunu, mutta minkäs sille voi.
puhut paskaa poika, mene heitteleen korista
Ompa taas edgyä. Kyllä kusipäät aina keksii jonkun selityksen sille omalle raukkamaisuudelleen. Ja sitähän se nimenomaan on: se on aika kaukana miehisyydestä kun alat jotain autistista hikkyä vetämään dunkkuun (verbaalisesti tai fyysisti) joka ei osaa suojata itseään.
oispa nyymi jota hiplata ja sen jälkeen nukahtaa lusikkaan
kohta menen ulos.eilen leikin oravaa kallen kanssa eilispäivänä. oli kyllä hauska leikkiä mutta en kyllä halua kallen kanssa enää ikinä.
ihan rauhassa saat kutsua luontoa edgyksi kun eläimet tappavat toisiaan joskus tarpeen takia joskus huvikseen, ei sitä sua ulinat kiinnosta
ei se ole miehisyydestä kiinni vaan se on osa mieheksi kasvamista että osa miehistä on just niitä kusipäitä jotka tekee toisten elämästä vaikeaa, eli elä sekota yksittäisiä miehiä siihen evoluution luomaan prosessiin mistä saadaan vahvoja perheen päitä ja kansojen johtajia
Jooh kalle on kyllä aika kuraa. Ite ostan aina jallua
Juuh tää mut nyymin tilalle tytynyymi (ellei nyymi oo supersöpö)
mun faija aina opetti mua mua
>ei kannata muuttaa systeemiä joka toimii paremmin valtaosalle
Mihin perustat väitteesi?
Onko maailmassa muka jotain kauheaa tungosta menestyjien saralla sit nykyään?
Luuletko sä että toisista kasvaa sen takia heikkoja jos ne elämässä kohtaa myötätuntoa ja ymmärrystä epäonnen kohdatessa? ja tällä en todellakaan tarkoita mitään pumpuli käsittelyä ja pään silittelyä niinkuin varmasti haluaisit ymmärtää. Eikö vahvaksi voi kasvaa jos kohtaa elämässään myötätuntoa?
Että ainoa tie vahvuuteen on just nimenomaan se jatkuva solvaaminen? se että hiili muuttuu timantiksi kovassa paineessa niin päteekö sama logiikka sitten ihmisen psykologiaan aina vaan?
>ne hoivaamisen resurssitkin on parempi käyttää naisiin lapsiin ja vanhuksiin kuin heikkoihin miehiin
Tää on just tätä toksista maskuliinisuutta, etkö sä huomaa että mä oon kulminoinut tätä asiaa siihen suuntaan et saisin sun sanomaan et nämä "heikot" miehet pitäisi tappaa
Eivätpä nämä pojat ole varmaan vielä edes kalijaa maistaneet ja silti ollaan niin olevinaan.
On kyllä mainio lauantai-ilta käynnissä.
Lämmin auringonlasku, kaljaa ja makkaraa.
Tuntuu hyvältä olla suomalainen.
oisit kysynyt vaan suoraan, juu pitäis ne tappaa koska ne tuhlaa resursseja, tosin kait niistä on hyötyä jos pidetään varoittavina esimerkkeinä nuoremmille ettei kannata perseillä
jooh eli android känny on parempi wifi adapteri ku toi asus pce68 joka maksoi joku 80e
Noniin, nyt mä voin postata smugin anime naaman ja sanoa et ompas edgyä ku päästiin tähän pisteeseen
>ompas edgyä
Tajuutko että sä olet just niitä raukkamaisia miehiä mistä tossa oli puhe, mut ethän sä voi siihen mitään vaikuttaa ku se on vaan osa luontoa ja evoluutiota :D
tota nössöt sivariin eikö se aika pitkälti sillä oo selvä
Sori kun alotin tän väittelyn. Halusin vain kertoa tarinani.
en mä ole raukkamainen mies
etkä sä pysty vasta argumentoimaan mun kanssa
hävisit
Joo et saa anteeksi mutta mitä meinasit sillä transulla tehdä?
Tota noin niinkuis kaikki inttiin jos ei ole oikeaa syytä olla menemättä
Voit sit vaik tappaa oman poikas jos joskus saat semmosen jos siitä ei kasva vahvaa sen takia et sä aina vaan solvaat, väheksyt ja hakkaat sitä :D
Eikä siinä kai ole mitään raukkamaista vaan se on vaan osa luontoa ja evoluutiota johon sä et pysty ite vaikuttaa :D
jos mul ois tollanen pottunenä niin työntäisin sen peppuun. onneks ei oo :D
Postaa kuva transusta niin nähään oliko ees menevä
Ajattelin ihan pysyä sen kaverina. Tyttöystävän lisäksi se oli myös mun paras kaveri (jo ennen kuin alotettiin nettisuhde). Valehtelua en varmaan ikinä pysty antamaan anteeksi, mutta en halua menettää sitä kokonaan.
Tosin oon tällä hetkellä varmaankin vielä suruprosessin ensimmäisessä vaiheessa. Osa aivoista ei suostu hyväksymään sitä, että kyseessä ei ole tyty. Vaikea sanoa mitenkä ajatukset muuttuu ajan myötä.
> :D
en tule hankkimaan lapsia ja jos hankkisin osaisin kasvattaa niistä vahvoja ja menestykkäitä valioyksilöitä koska ymmärrän ihmisluonteen läpikotaisin
Viteopeli
huomenna sä varmaan sitten skitsoot täällä koko päivän
itekkään en oo ikinä pannu pilluun mut jons panisin nii antaisin monia orgasmeja kerralla
neekeri neekeri neekeri
Hei tikinkiniikki
olen pannu useammin kuin olen jaksanut laskea
Ei oo kuvia. En ikinä nähnyt sitä.
Mahdollista, mutta yritän jättää tän tähän. Ei tarvi mämmiä täyttää blogeilla.
mitä vittua, et oo koskaan nähnyt sitä, et oo koskaan kuullut sen puhuvan, silti uskoit et se on nainen 3 vuotta
>En ikinä nähnyt sitä.
aikuisten oikeesti täähän on ihan sama ku nigerialainen prinssi huijaus
What are you up to?
Olen nähnyt savikukon
oispa nyymi jonka palleja lämmittää lusikassa
some user found out that he's been online dating a man for three years, not much, you?
kek, reminds me of a girl (male) using voice changer to get friends in dota
Pallini ovat valmiiksi hiestä märät, kiitos vain.
this user never even heard "her" or saw "her" yet thougth it was a girl, for 3 years
and now he is shocked