/mämmi/

/mämmi/

Jos ei heilaa helluintaina ei kansanmurhaa koko kesänä.

Other urls found in this thread:

fi-fi.sennheiser.com/high-end-headphones-audio-stereo-hifi-hd-598
fi-fi.sennheiser.com/rs-185
howtogeek.com/191416/ask-htg-whats-the-difference-between-open-back-and-closed-back-headphones-and-which-should-i-get/
kaalimato.com/catalog/RealRock - Jaakko 15,5", vaalea_p_35478.html
twitter.com/SFWRedditVideos

/balt/

no

...

Suositelkaa jotain hyvää elokuvaa.

Ei taideta koskaan tanssia Nestorin häitä, ei...

Lyhyttukkainen autokorjaajarönttönen.
K/E?

Ponterosa

Miten pääsen karkuun tinder rönttöseltä joka näyttää kuvissa iha eriltä ku irl, vai käynkö jyystää helpot?

> lyhyt tukka
Ei

yes

Nussikaa mua PP:seen (poju pimppaan)

*ripuloi napaasi*

Takakenossa kaasu pohjaan ja kytkin ylös

*Rupsauttaa ruokaasi*

Miks tinderissä on niin vitusti lähihoitajia?

naiset tykkää hoivata ja se on helppoa työtä

Mitähän tollanen TYÖ_AKKA aattelis miehestä joka
>ei oo koskaan ajanu autoa, eikä edes osaa ajaa, eikä oo ees mopokorttia vaikka on 23
>ei tiedä miten pesukone tai astianpesukone asennetaan
>osaa kyllä kasata tietokoneen osista
>c-mies
>ei oo tehny päivääkään töitä
>kiihottuu antropomorfisista eläimistä

meil samit. paitsi toi vika.

Missä se mies on?

voisko joku rynkyttää mua ripulirööriin

how do I get a finnish gf?

Oon karvanen ja mulla on penis, jolla pystyn siittämään naaraspuolisen ihmisen.

Voisit siittää mun miespuolisen peräsuolen jos tiiät mitä tarkotan.

Sori, en kiihotu maskuliinisista piirteistä tai miehen tuoksusta. En myöskään oo kiinnostunu asettamaan penistäni kenenkään peräsuoleen.

Muuten vois mutta jouduin jättämään rynkkyni Vekaralle aamujen loputtua kesken.

työntäkää sormi napaan ja sen jälkeen haistakaa sormea

mitä jos oon tyty(poju)

läski

Mä kaljuunnun

No ehkä sit jos näytät samalta kuin tää kuvassa oleva henkilö

Nää avoimet kuulokkeet on kyl todella miellyttävän kuuloset ja musa kuullostaa paremmalta yms mut
>kato elokuvaa/tv-sarjaa
>joku koputtaa oveen ja se kuuluu vasemmalta puolelta, niin se kuulostaa samalta kuin joku koputtas oveen tossa mun vieressä
>säikähdä et joku huoltoukko on tullu asuntoon

Äsken säikähdin, kun tässä sarjassa oli ulkoilmakohtaus ja joku ampiainen tai mehiläinen pörräs mikrofonin vierestä, niin kuulosti siltä et se ois ollu tos ihan vieres.

Itsehän en, mutta jos sukuuni tulen niin n. 50v alkaa minulle muodostumaan sellainen niemennokka, että. Parempi sekin kuin pälvikalju tosin.

haluisin kikkeliä mun karvaiseen koloon

Juuh, mullakin on ollu tälläset kuulokkeet jo vuoden, suosittelen.

fi-fi.sennheiser.com/high-end-headphones-audio-stereo-hifi-hd-598

Mitkä kuulokkeet sulla on?

karvakolmio?

fi-fi.sennheiser.com/rs-185

Juuh, tiedän et langalliset kuulostaa aina paremmalta samassa hintaluokassa, mut vihaan niitä johtoja.

Juuh elikkä kys kys vaan teille

Olin nuorempana kyssillä työharjoittelussa

kyssäsitkö vai kyssäytitkö?

juu

Okei. Mun täytyy nyt mennä.

Terve pojat ^^

swiss /k/ meetup is happening. why won't finns attend?

Onko noi jutut tossa sivuilla reidet vai käsivarret?

Katon täs tätä Star Trek: Voyagerii netflixistä ja tos on aina suomenkielinen kuvaus jokaisesta jaksosta. Se hologrammilekuri on suomennettu
>hoitava hätätapaushologrammi

Näenkö nyt oikein että 2 metriä leveä perse?

antasbysm

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Mitä vittua avoin kuuloke tarkottaa kun noihan on ihan suljetut saatana.

antakaa pippeliä

Pitäisikö ostaa PS4 ja Bloodborne vai päivittää GTX 660 --> GTX 1060 + prossutuuletin ?

hmmh, nyt on niin tyhjää seuraavan muutaman päivän verran että vois kokeilla tätä rituaalia.

oispa nyymi jonka kanssa käydä illalla ravintolassa ja sit kylläisenä tulla kotiin ja nukahtaa lusikkaan

Oispattaa ihan sikana

>Wireless, open, circumaural headphones with uncompressed digital audio transmission
Olet kai tietoinen mitä avoimilla ja suljetuilla kuullokkeilla tarkoitetaan?
howtogeek.com/191416/ask-htg-whats-the-difference-between-open-back-and-closed-back-headphones-and-which-should-i-get/

eikö tossa haittaa se, että vessassa kuuluu kerrostalon muiden asuntojen äänet

Vihaan töiden tekemistä

Mikä?

>Syyria sitä syyria tätä lol apua t. media

Mä en tajua miksi vitussa mun pitäisi välittää jostain vitun Syyrian pommituksesta. Tappakoot vaikka kaikki syyrialaiset, sittenpähän eivät ainakaan tule tänne. Samalla voisivat pommittaa koko lähi-idän ihan tuhannen paskaks jos siltä tuntuu. Afrikkaa unohtamatta. Vittu aivan sama.

Miksi mua pitäis yleensäkkään kiinnostaa yhtään mikään?

Juuh, ei siinä ihan täyteen sensedeprivaatioon pyritäkkään vaan sellaiseen täyden tekemättömyyden tilaan jossa vain ollaan.

Oot aivokainen.

Jos et jaksanu lukea tota koko juttua niin kolme kappaletta mitkä käsittelee asian suht hyvin

>Instead of the “in your head” experience that closed-back headphones provide (because they isolate you from the ambient noise), open-back headphones provide a “in the world around me” listening experience. Let’s return to that summer porch to highlight how that experience plays out. When you sit on the porch with your closed-back headphones the sounds around you are dampened or completely removed; it’s as if you were plucked from your porch swing and stuck right into the listening booth at the studio with the audio engineers. When you sit on the porch with open-back headphones, the sounds around you bleed into the headphones. The cars in the distance, the birds chirping, and the rustle of the wind all travel to your ear just like they would if the headphones were off your head.

>Now, for those who have used in-ear or closed-back over-the-ear headphones their entire lives (and have grown used to the lost-in-my-headphones effect those kind of headphones provide) the idea of sound leaking into the headphones might sound awful. The benefit of such a design, however, is a feeling of an increased space. Instead of feeling like you’re right there in the studio booth, it feels like the musicians are sitting around you on the porch, right there in your environment playing. This openness and sense that the music is around you and not in your head makes open-back headphones a popular choice for serious listeners looking to maximize their enjoyment listening to albums at home.

>We framed that last sentence in terms of “at home” because the leaky nature of the open-back headphone makes them very poor for places outside your home or private spaces (like an office at work with closed door). You can clearly hear the audio from open-back headphones outside the headphones, especially in a quiet environment.

amtabi

Juuh tuonkin kaiken voisi tiivistää näin:
Avoimet kuulokkeet: Kuulet mitä ympärilläsi tapahtuu ja muut kuulevat mitä kuuntelet.
Suljetut kuulokkeet: Et kuule mitä ympärilläsi tapahtuu eivätkä muut kuule mitä kuuntelet.

Avoimet extroverteille
Suljetut introverteille

elämäni parhaat persorkut sain sellasella isolla, hevosen(/neekerin) kyrvän paksuisella kurkulla. olin polvillaan pää/hartiat pyyhkeen päällä maata vasten suihkun lattialla ja nussin itseäni siinä asennossa pitämällä kiinni siitä kurkun noin puolesta välistä. pääsin niin kiimaiseen tilaan, että tavallaan vähän pimeni päässä. taisin vahingossa voihkia niin äänekkäästi että se kuului kerrostalon muihin asuntoihin, koska pari naapuria katsoi minua vähän kieroon seuraavan kerran kun sattuivat kävelemään vastaan rapussa.

Puoliavoimet on aika hyvä kompromissi

Puolisuljetut on paremmat

mammi discord where

mua oispattaa rönttöset ihan sikana. haluisin sellasen.

Vedän teitä vittu avoimella kämmenellä turpaan kohta.

Riippuu kuinka paljon pelaat koneella
Ite valitsisin ton ekan, Bloodborne on sen arvonen

Niin siis luuliko toi yks et avoimet kuulokkeet on sellaiset, jossa toisella puolella ei oo sitä kuuloketta ollenkaan, vai mikä siinä oli hämmentävää?

Mä voin olla sun rönttönen tänäyönä :3

*nappaa nyymin lusikkaan*

Kohta suihkuun, nopea iltapala ja nukkumaan. Huomenna alkaa oravanpyörä.

Vitun vittu.

Mites tällainen oikeen iso letku?
kaalimato.com/catalog/RealRock - Jaakko 15,5", vaalea_p_35478.html

>Käytettävän osan pituus n. 36 cm
>Halkaisija: 6,8-7,3 cm
>Paino: n. 1,5 kg

Sit vois sanoo, että on ollu yli kilo kyrpää perseessä.

anime

Jos noita ostais semmoiset 4167kpl niin vois sanoa että omistaa puoltoista kilometriä puolentoistakilon kyrpiä

4167kpl maksas 454 203€.

Saiskohan noista alennusta?

Vittu mitä homopaskaa kun animet ei lataa

totuus mämmistä

...

Venatkaa hetki niin käyn kusella ja pesen ja lankaan sit hampaat

Don't ask here, most of us will never have one

>stk herätys 5 tunnin päästä

lankailen just nyt, monessa mielessä heh heh

NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI

oispa tönttörönttönen

oispa neekeri

Et sä osais tehä semmoisella mitään vaikka olisikin.
Kuin antaisi kalalle polkupyörän.

Oon ite vähän huolestunu et mulle kävis tälleen jtp

pienempiä askeleita, opettele eka olemaan ihmisten kanssa kavereita

Tilasin prossutuulettimen, taidan vain odotella PS4 tarjouksia

28 päivää varusmiespalveluksen alkuun

Pääsispä takas.

Nauti

Oon kuullu ton niin monelta mutta kaikki ovat lopulta myöntäneet että ei ne vitussa oikeasti menisi takas mistään hinnasta.

Tässäkin varmaan menis jonkin aikaa.
>kotona oli aina alle kouluikäisenä lastenhoitaja ja mutsi halus sen mun mukaan päiväkotiin ja esikouluun
>kysyin tästä nyt aikuisena muistaakseni vuosi tai pari sitten, että miks mulla oli edes lastenhoitaja jos olin päiväkodissa ja myöhemmin esikoulussa, niin kuulemma siks et en ois suostunu menee sinne ilman sitä mukana kulkevaa tuttua henkilöä
>silloin kyseenalaistin hänen kykynsä kasvattajana, jos alle kouluikäisen lapsen tahto on liian vahva murrettavaksi
>päiväkodista/esikoulusta ei siirtynyt yhtään kaverisuhdetta ala-asteelle, koska ei mulla sellaisia varsinaisia siellä ollut ja toisekseen kukaan niistä ei tullu samalle ala-asteelle mis ite olin
>ala-aste ei oikeen menny kovin hyvin kavereiden osalta koska lol mitkä sosiaaliset taidot
>samalle yläasteelle ei siirtynyt yhtään """kaveria"""
>yläaste meni ihan hyvin mut pelasin wowia koko ajan niin en viettäny kenenkään kanssa aikaa koulun ulkopuolella
>lukiosta putosin pois ekana vuonna
>tämän jälkeen sosiaaliset kontaktit on ollu pelkästään netissä ja poistan aina välillä vainoharhapäissäni kaikki kaverit listoilta ja vaihan kaikki käyttäjänimeni
>tällä hetkellä on kaks kaveria battle.netissä ja poistan ne varmaan kohta, koska on alkanu ahdistaa et ne näkee kun oon online

Ei mulla silleen ole mitään erityistä halua edes opetella olemaan ihmisten kanssa, kun en sitä enää kaipaa. Toisaalta sit taas ois kiva työntää muna pilluun, ainakin noin ajatuksen tasolla, mut sit se vaatis sen toisen ihmisen ja se tuntuu ahdistavalta. Läheisyys ja kosketus ois kans kivaa, mut siinä on aina se toinen ihminen. Mut sit taas humalassa mulle tulee sellanen tarve jauhaa paskaa netissä kaikkien kanssa.

rääh