/mämmi/

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=LvA4eV6h5r0
youtube.com/watch?v=QBhOzRvkERc
en.wikipedia.org/wiki/Close_back_rounded_vowel#Close_back_compressed_vowel
youtube.com/watch?v=0dMIjN18uMI
twitter.com/SFWRedditGifs

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

oot:
>kameruton
>luet ja katot ja puhut animea
>et oo töi

Oispa Jarkko

youtube.com/watch?v=LvA4eV6h5r0

tikkurilassa kävellään alasti öisin

Oon harkinnu alottavani kattomaan animee ja noi kaks muuta täsmää jo.

>Kuvis

Ei kannata anime on paskaa oon nähnyt enemmän animea ku kaikki täällä yhteensä, susta tulee vaan sellanen vitun vastenmielinen paska.

kiisulla niin nälkä kiisu syö sormen

NOM NOM NOM!! Söpö pikku karvapallero! :3

prööt hyi lemunstus

Ilmeeni kun oon ollu NEET yli kuus vuotta ja ahdistaa silti, et miten vuorokaudessa on näin vähän tunteja ja tuntuu et aika loppuu kesken.

Muita ateisteja paikalla?

>tfw the strongest army of the north is this

älkää vastatko tähän, se on jekku millä saadaan alaikäbannia kaikille

selvästikkään et oo ollut neet tarpeeksi kauaa kun sul on vielä tekemistä

Juuh, itelläni pohjalla elokuvantuotantokoulutus ja en voi nauttia elokuvista kun mietin vaistomaisesti kamera-ajoja, siirtymiä ja muita vastaavia.

anime

Täs on kato se et mulla pysyy mielenkiinto samoihin sarjoihin ja elokuviin, vaikka on kattonu ne monta kertaa. Katon nyt toista kertaa Voyageria ja katon varmaan TNG:n kolmatta kertaa tän jälkeen tai DS9:n toista kertaa. SG-1 pitäs varmaan kattoo uudestaan jossain välissä kanssa, mut en muista oisko tää nyt 7. vai 8. kerta.

Sit noiden sekaan heitän postaamista tänne ja pelien pelaamista ja kaikenlaisten videoiden kattelua sinäputkesta yms

>elokuvatuottaja (amk)

amtabi

amtabi

oisimpa tommonen autisti niin voisin nauttia loputtomasti asioista

Onko se nyt ihme et jaksaa kattoa uudestaan kun oot niin jurrissa aina et juonet unohtuu.

Ei mut mites ton viinan kanssa mennyt? Repsahduksia?

>(You)

youtube.com/watch?v=QBhOzRvkERc

...

juuh

Viimeks 1. tammikuuta. Joskus oon ostellu niitä 0,0% oluita, mut viime kerrasta on yli kuukausi. Pari päivää sit oli kyl repsahdus lähellä, kun lähikaupassa oli mainos et "osta 8-pack karhua ja saat tollasen hienon tuopion kaupan päälle"

Taidan olla neekeri

kuka täällä muka juo kaljaa tuopista tai edes lasista?

>tuopion
Tuopin siis. Sellanen mitä ravintoloissa monesti on ja siinä oli se karhun logo.

Ostin psykoosipäissäni kahvikermaa ruokakerman sijaan, laitan ton silti broilerisuikaleiden sekaan ja katotaan

Ei aivan. Esimerkiksi japanin う (u) eroaa hieman suomalaisesta u:sta, ja onkin lähempänä ruotsalaista o:ta (ei siis å vaan o).


en.wikipedia.org/wiki/Close_back_rounded_vowel#Close_back_compressed_vowel

...

On mulla kolme tollasta 50cl kolpakkoa, eli siis tuoppi käytännös mut siinä on kahva ja se on matalampi ja leveempi. Se maistuu erilaiselle kuin suoraan tölkistä tai pullosta, vaikka tykkäänkin eniten juoda pullosta.

eli et juo tuopista, sitä mä kysyin, en kysynyt et kuka omistaa tuopin vaan kuka juo tuopista

woah...

Vaikuttaako toi antabus mitenkään alkoholi toleihin? Eli onko sulla tolet ihan alhaalla sit kun kuuri loppuu vai ei?

Vituttaa. Vituttaako teitä?

Jännä sivusto.

Joskus juon siitä, joskus tölkistä, joskus pullosta. Jos en aina tee jotain asiaa, niin tarkoittaako se et en koskaan tee sitä asiaa?

Täs on esim kuva, jonka otin joskus 2013, jossa on kaljaa siinä mun kolpakossa. Mut siis eihän tää tarkota et mä _joisin_ siitä, vaan et mulla on kolpakko.

Oispa amtabin mieli. En saa nautintoa sarjoista ja peleistä jos cs ei lasketa. Hieroin sitäkin 600h ja sit kun pääsin korkeimmalle taitotasolle oon vaan dokaillu kun ei enää kiinnosta se peli

mua vituttaa aina

Ei tää kaiketi mitenkään niitä toleja ylläpidä, ainakaan käsittääkseni. Sillee jos loogisesti ajattelee, niin mun tolet pitäs olla sit kuurin päättyessä aika alhaalla, koska joskus pidin pari viikkoo taukoo ja sen jälkeen mäyriskin iski jo suht kovaa, vaikka välillä olin mäyriksen jälkeen vielä ns. selvänä.

tarkoittaa se, vain se mitä teet useimmiten on sitä mitä teet aktiivisesti, muut jää satunnaiseksi harjoittamiseksi ja ei semmosta lueta tähän

Meil samat. Edes leffoja jaksa kattoa enää. Tänään oon käyny lenkillä ja lukenu yhden novellin. Sen jälkeen vaan painellu f5.

Juuh tää. Kaikki oikeestaan tuntuu aika tylsältä ilman viinaa. Oon nyt kyl pelaillu noit vanhoi GTA ja jotain vanhoi FPS esim. HL ja Far Cry uusiks mut ei muut oikeen nappaa. Oispa jo se TBC.

join pullollisen vitamiinivettä ja kusi muuttui tummankeltaisesta kirkkaaksi

Tummankeltainen kusi on merkki nestehukasta.

en oo kattonut leffoja 3 vuoteen, GoT ja parit random animet on ainoot mitä katon viel, youtubea ja twitchiä sitten tossa toisella ruudulla aina päivät pitkin auki

aloin pelaan nettipelejä silleensä et pelaan aina sen verran et tulee noi erilaiset daily questit tehtyä, vähän pakottamiseksihan se menee mut otan työnä koska muuten hajoaa pää

juuh ok

meil samit mutta oon kyllä diagnosoitu masiskin

nyt oon miettinyt kaks viikkoa kattovani uudet twin peaksit mutta oon vaan juonut kaljaa ja selannut paskoja foorumeita

Itse olen juonut patterin kalijaa ja paskani on muuttunut keltaiseksi nesteeksi.

lopettakaa juominen

oispa nyymi jonka kanssa juoda kaljaa ja tilata kebua ja sit kylläisenä pienessä huppelissa nukahtaa lusikkaan

Miksi?

Jaahas hommat taas vauhdissa.

Neekeri

kuukauden olen jaksanut, eipä se olo siitä ole mihinkään muuttunut

Jtp, niin hommapostailu on usein sävyltään sivistyneempää ja asiapainoitteisempaa kuin takkupostailu

Itel tää alko muuttuu vasta jossain viiden kuukauden kohdalla, josta ei oo pitkä aika vielä. Eka kuukaus oli aika hirveetä jtp

>viis kuukautta ilman viinaa

hmm juuh ei taida tapahtua

Mikä on kauneinta mitä toinen ihminen on teille sanonu? Mulle varmaan se että mun vieressä tuntuu turvalliselle ja hyvälle mitä se nainen ei ennen oo tuntenu.

Haukuin kyllä kännissä sen naisen huoraks sit seuraavana päivänä

Äiti sano että oon erikoinen

"Vittu sä oot hyvä dps. Tervetuloa kiltaan."

Pesin kaksi kierrosta astioita.

Itel tää mut hiilu.

>nyymi on mun kaveri :3

no pidä herran jumala taukoa välillä!

Voinko jättää laskut maksamatta jos saan niistä stressiperäisen paniikkihäiriön?

joo mut luottotiedot menee ja sit kanssa ulosotto

En mä oikeesti pessy vaan astianpesukone lälläslää.

Mistä löydän ihmisiä joiden kanssa tulen toimeen?

et täältä vittu vihaan teitä kaikkia

/mämmi/stä
spoiler et vitussa

Ite oon kyllä sen verta sosiaalisesti vammanen että olen jo luovuttanut

youtube.com/watch?v=0dMIjN18uMI

hienoa

omegle

itellä on kolme tytykaveria joiden kans juttelen lähes päivittäin

top kek

mut onko ne oikeasti pojuja ja sit kolmen vuoden päästä kertoo?

alaikäban

Juuh. Liian paljon mielenvikasia täällä.

Ärsyttää kun lipastossa hauskanpito koostuu siitä että mennään juomaan paikkaan x, joka ei kiinnosta pätkän vertaa.

Ei kiinnosta täysnormot.

psykiatrinen avohoito

now vs then

Äsken oli hirveesti energiaa ja nyt väsyttää iha hirveesti.

>stk ylläsi on oman sukupolvesi maastopuku, olallasi isäsi rynnäkkökivääri ja allasi isoisäsi polkupyörä

vähän siistii hei

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

nyrkitin pieruun. mihin vapautan nyrkin?

Moi kaikki >:)

pieru nyrkki pieru, vapautan pieru PRÖÖT PRÄÄT vapautan pieru nyrkki

Jos sovittaan, että puhutte pieruista vasta kun olette päästäneet ns. syvänmeren pierun

juuh

neekeri

kun kitara soi, ei itkeä saa

moikkelis vaan!

Miten on päivä mennyt?

huora

neekeri

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

paska