/Norgetråden/

kva hvis Breivik var eit kvinnfolk-utgaven

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=kQP2YM093Q0
youtube.com/watch?v=oKY600o3CXw
youtube.com/watch?v=PLqMpnc54j8
twitter.com/NSFWRedditGif

bra tråd

fin utgave

Nå må dere slutte å mobbe jærenanon

Dette blir ukas kanskje fineste tråd, men bare om vi er greie med hverandre g-gutta

youtube.com/watch?v=kQP2YM093Q0

>livets meningsloshet plager ikke vanlige mennesker

Skål

drakk 40 cl fireball sist, jeg bovser stadigvæk kanel

>fireball
er du en jente i 20årene?
skal vi pule?

fireball smaker godt fåvæ

Mintu peppermint smager også godt favæ

Drikker minttu akkurat nå fåvæ

har hort om det men har aldri sett det

De har det på polet i vodka advelinga

hvis dette er sant skal jeg kjope ei flaske når jeg får penger

prosenterne kommer vel tilpas

vil bare si at dere er elendig på å diskutere politikk

kanskje dere burde begynne å bruke mindre tid her og mer tid på politiske boker

jeg er mye smartere enn deg

>antyder at noen her leser boker

dette, jeg og

mener at dere vet så lite og brever så mye om ting dere ikke kan. jeg kan heller ikke mye, men jeg holder meg ydmyk mens jeg prover å lære mer om politikk. den forrige tråden var bare helt på jordet.

#
Angry little baby, you're adorable ah
#
#
I'm deleting my Facebook, that place is cancer
I would not mind talking with him though, he's a nice guy and I would like to be his friend

Det er faktisk ikke så slemt. Hvis du graver litt, finner du gode og interessante boker. Det gik opp for meg for 1 år siden.

>I'm deleting my Facebook
helt sikkert, din jævla hore

dette fåvhæ sdm

Why are you being so mean? (>-

å fy faen jeg er så jævlig lærd, jeg har lest så utrolig mange 'politiske boker fy faen jeg er smartere enn hele norgetråden dere kan ikke en gang diskutere politikk riktig fy faen 'politiske boker' er utrolig viktig å lese gutta les litt stirner så blir dere smart som meg

det er ikke det jeg sa engang. ville bare si at forrige tråd var jævlig kringlete.

hva var det som ikke falt i smak

Det er en ting å diskutere politikk, en annen ting er at folk bare er ideologiske Pinocchioer som bokstavelig talt ikke har noe menneskehet igjen i hodet sitt og bare er en vandrende idé som kun ser ut som et menneske på overflaten.

du har sagt det et par ganger nå
fått med deg at du syns det

Enig. Men dette er mest sansynlig det eneste stedet de kan gi uttrykk for hva de mener.

Ja, jeg har sagt det et par ganger nå, og alikevel så fortsetter folka i tråden med det samme.

Nazistene i tråden er helt like sosialrettferdighetskrigerne fåvæ, null selvinnsikt, bare pur ideologi.

Dette er hvordan det foles å være meg

Du er en havfue?

Dette er hvordan det foles å være meg

youtube.com/watch?v=oKY600o3CXw

dette er det skattepengene våres går til gutta...

Sånn foles det å være meg.

h-hei

Er du h-homo?

Hei på deg!
Kan ikke si at jeg er det nei.

vil du bli kjæresten min?

ok takk

Det er ikke lov med jenter i tråden!

Tihihi toyse user.
Du kan ikke stoppe meg!

du er ganske kringlete, vet du det? "pur ideologi", hvordan faen er det du tenker på andre folk? som mindre mennesklige enn deg, bare fordi de tenker litt sterkt om sine politiske synspunkter?
tror det ble nevnt i forrige tråd, , de sitter ikke rundt og tenker kun på nazisme, på samme måte sitter ikke SJWer og bare tenker på rettferdighet, de er faen meg like mye et individ som deg eller meg. Du er faen meg like indoktrinert i den sentristiske objektivistmokka di enn både nazistene og venstrefittene, du må ikke tro noe annet. Hvis noe så er du verre siden du foler deg overlegen for å ikke ta del, og du har utviklet en slags misantropisk synsvinkel på alle som har konkrete meninger, som jeg kun kan anta stammer fra isolasjon.

"og alikevel så fortsetter folka i tråden med det samme." du har faen ikke kommet med noen argumenter for at de ikke skal gjore det, du har bare hevet deg selv over dem og kalt dem sauer, du tar ikke tak i noen av bekymringene deres, fy faen.
få folk som irriterer meg mer enn sånne som deg.

Pupper og timestamp, ellers fake.

noen burde sende denne til ribskog

youtube.com/watch?v=PLqMpnc54j8

kanskje han blir friskere

Liker dette brevet. I tillegg tviler jeg på at han du snakker med nå har lest böker som Culture of Critique etc, å lese forordet til den burde være minimum kunnskap för du hopper inn i debatt om jöder.

Virker som at han er en sentrist og kommet dit ved å lese böker som Gulag Archipelago og fölte seg heftig smart da han innså at "fy faen, kommunisme er jo nesten verre enn nazzzisme!"

Setter en tier på at han er lolbertarian

Jeg er ikke en hore user!

du er enten gutt eller ei ku

Nå ble jeg lei meg.

...

burde egentlig legge meg

MEN

vil egentlig ikke det

der er en lille sjanse for at du ikke våkner opp igjen

Tenk at det finnes jenter i Norgetråden

Gi meg penger!

...

tenk at folk bryr seg

Ikke bli lurt anonsen, dette er bare lureri!

tenk at det finnes sote gutter med flotte, runde og helt naturlige oyeposer i norgetråden

Vær så snill a, oyeposeanon

en kan håpe

havde været uheldigt at ikke vågne i verdens lykkeligste

land

hva er det? redd for litt blod?

Nei, men det minner meg om meg selv så jeg vil helst unngå det

"verdens lykkeligste land" er et megmeg. Det er ikke sol her halve året og masse folk tar livet sitt, og vi har en undertrykkende sosial kultur.

Hvorfor flytter du ikke da?

Snart gutta

...

Hvor lenge er du på ferie denne gangen?

tenker at jeg holder meg våken til butikkene åpner, sykler bort og handler, legger meg, for å så våkne og lage meg en stor og deilig frokost

det blir bra

veææææl

>mamma kaller meg en empatilos voldektssympatisor

mamma er ikke glad i meg lenger gutta
hva faen gjor jeg nå
jeg mener det
jeg har ingen lenger
jeg skjonner ikke hva jeg gjorde

hjelp vær så snill :(

Det er min plan også. Legge meg kl 9-10
Spise frokost kl 16 kanskje
Mmmm blir digg

Hva kan du ha sagt som får henne til å si noe sånt?

Mora mi er sånn hyperfeminist og mannehater, og har vært ganske klar på at hun ikke er noe særlig glad i meg. Kanskje det er noe av det samme for deg?

jeg ba henne bytte kanal under minnekonserten for terrorofrene i manchester
jeg klarte bare ikke å se den jævla politimannen danse med tilskuerne, det fikk meg til å tenke på en hypernaiv disneyfilm hvor alle deltakerne avslutter med å danse rundt bålet og feire hverandre. jeg ville helller hore hvordan det gikk med alle de som var tilstede og ikke en jævla minnekonsert

vet ikke helt hvordan jeg skal uttrykke meg
planen var å bo hos mammaen min hele sommeren til jeg fant meg noe nytt

men nå vet jeg ikke om jeg har noe sted å dra

Hores jævlig sært ut. Så mora di kaster deg ut fordi du ikke ville se på en minnekonsert på TV? Hvor gammel er du? Har dere hatt problemer innad i familien for?

What does gutta mean
Isnt it written gutter ?

It's an informal way of addressing a crowd of guys. "The guys" or "the boys" would be the proper English translation. Like "I'm gonna hang with the boys later this afternoon", here you would use "gutta".

Formally you would say "gutter" (indefinite) and "guttene" (definite) though.

Hun vil ikke kaste meg ut. Det er det verste. Hun bare kalte meg empatilos. Tidligere har hun kalt meg voldtektssympatisor (under hemsedal-saken, fordi jeg nektet å si om jeg anså de antatte gjernigsmennene for skyldig)

jeg vet ikke hva hun vil
jeg skal liksom flytte inn hos henne midlertidig i host mens jeg leter etter jobb, men jeg får bare inntrykk av at hun hater meg

hvordan kontakter man psykolog

jeg vil ikke dette mer

It is, but -a ending in this instance is for emphasis among friends.

It's mostly just a dialect thing.

Vilken korkad kommentar. Vill du att ditt land ska bli en jävla soptipp? Där alla som är intresserade av reform och förkovring utav staten ska flytta utomlands, vill du leva i en jävla linjärlinje där staten eller landet aldrig förändras? urkorkat. Jag har också upptäckt att lycka för skandinaver inte är detsamma som för andra länder, här är lycka nästan ekvivalent med tacksamhet. Vi matas konstant i skolan med "tänk på barnen i afrika", "ojjj va glad att du är född i norge/sverige" eller "vilken tur att du är född här". Så när det kommer en undersökning så säger vi att vi är lyckliga som i tacksamhet, för att vi har det bra och """"ska"""" känna oss lyckliga vilket många inte gör.

Tror du heller skal bare la være å flytte inn hos ho fåvæ, å bare pröve å finne deg jobb fort som svint.

Höres ikke ut som ho er interessert i selskap.

For å gå til psykolog må du kontakte fastlegen og be om å bli henvist. Eller du kan ordne time selv hos en privatpraktiserende psykolog, men det koster gjerne mer. Å gå til psykolog er en prosess jeg av diverse grunner ikke vil anbefale, det har bare gjort livet mitt verre i hvert fall. Prov heller å snakke med mora di om dette. Si at du blir såra av at hun kaller deg empatilos osv bare fordi du sier noe hun ikke er enig i. Hvis det bare blir helvete av å prove å ta opp dette med henne (og det hores det ut som det fort kan bli, hun virker ikke helt stabil, no offence), så får du ta det derfra. Evt. finne jobb nå i sommer.

>bry sig om rostbiffar

hahahaha

Har du sätt textutdraget från den där jävla konserten. Nog världens mest dekadenta text, texten handlar enbart om att suga snopp och att bli knullad. Isis gjorde det vita västerlandet en tjänst.

Hvordan har det gjort livet ditt værre å gå til psykolog?

Gjör du i det hele tatt noe av det psykologen ber deg om å gjöre, eller er du sånn som resten av tråden her som tror at psykologer klapper med henda så er alle problemene dine löst uten at du må löfte en finger?

>norr""""""män"""""

vad är ni för jävla mesar. Gå och prata med kvinnfan och få det sagt som ska sägas. Hur jävla svårt är det att säga att det var ett gäng värdelösa rostbiffar som dog som ändå skulle rösta in mer smällare i landet.

Å heng deg. Jeg gidder ikke diskutere dette med folk som mener alt psykologer gjor er bra. Min loy på henvisningen min, og nå har jeg en diagnose som ikke stemmer, og som jeg litterært aldri blir kvitt.

norrmän......

jeg har fast deltidsjobb heldigvis, men det er ikke nok til å dekke leie noesomhelststeds

jeg har tidligere provd å snakke med henne om dette, det var den gangen hun kalte meg voldtektssympatisor. jeg ropte og kjefta på henne for at hun kalte meg det (jeg er en ganske stor fyr og tror jeg skremte henne litt) men hun brydde seg egentlig ikke, jeg vet ikke hva jeg skal gjore mer. kan jeg bare bestille time hos fastlege og så be om å bli henvist til psykolog? jeg driter i om det tar lengre tid eller ikke. jeg er bare så jævla sliten anonsen
jeg orker ikke at hun skal si noe sånt noe mer

bare do din jævla proxysvenske fy faen

Det er ingen som inviterte deg til denna tråden svenne.

när ska norge gå med i kampen?

>Jeg gidder ikke diskutere dette med folk som mener alt psykologer gjor er bra

Jeg mener ikke alt psykologer gjör er bra. Men litterært hver eneste person som har åpenlyst sagt at de går til en psykolog i Norgetråden har hatt problemer med psykologen sin.

Og bare rein statistikk tilsier at det er större sannsynlighet for at det er spergherrer i Norgetråden som er problemet og ikke overutdanna folk som tjener 800kr i timen.

Jag är medborgare i svea-heligarike jag för mig vart jag vill föras inom rikets helgade gränser

>kan jeg bare bestille time hos fastlege og så be om å bli henvist til psykolog?
Jepp! Jeg måtte skrive en liste over alt som plaget meg, så kanskje gjor det forst så er du forberedt. Det kan være lang ventetid, men det hores ut som om du sliter, så du havner nok langt framme i koen.

>har en konversation
>måste gå till psykolog

vadfan är det för fel på er

>norska"""""män""""' behöver pyskolog efter en diskurs med sin mor

vadfan är det jag läser. Kan ni inte prata med människor eller vadfan är felet på er? Lever ni så jävla isolerat att kontakt med en annan människa är livsomvälvande eller vad fan är det frågan om?

Daglig påminnelse det finns bara ett botemedel för bögeri