/mämmi/

/mämmi/

youtu.be/jvKbRuXwkRw

YAY -painos.

Other urls found in this thread:

sexwork.net/girls/FIN/Helsinki/0/0
twitter.com/SFWRedditGifs

Eka vässyköille, jotka eivät ole koskaan nähneet pillua

Hyvä painos

ihan vitun nolo video, en pystyny viittä sekunttia enempää kattomaan
mitä helvettiä? ootko 14?

Viides Stargatelle.

...

24.

Juuh, Atlantis S4E3 tulilla.

Tää

...

Mä pystyin kattoo kokonaan ilman ongelmia vaik oon melkein 30

Maybe you are the one with the brain broblems?

Eri asia silti et tykkäsinkö

(tykkäsin vähän tavallaan, mut tuo neekeri musiikki ei oikeen)

oispa suomi poika

...

mites, pitäiskö taas alkaa syöttämään vauvoille hormooneja että yleispyöreille käppänöille syntyy pitkiä runsaan sukupuolihormoonin komistamia lapsia?
aika kökköä kun hormoonisukupolven lapset on taas edellisen sukupolven näköisiä ja pituisia pallerokäppänöitä kun neuvola ei enää piikitä kansallisen ylpeyden ja UR HEI LU n nimissä kasvumömmöjä.

jenkit ja poliittisesti arvokkaan väriset ryhmät kuitenkin venytetään esittämisen nimissä vanhempiaan päätä pidemmäksi, sama ois meilläkin lihapullien leikkiä itseään parempaa

Söin jäätelöä (puolet ben and jerrysistä) ja sipsua (semmosen 150g pussin melkein kokonaan (ja dibs)) ja nyt tekee pahaa mahasta

how do I get a finnish gf?

Hyvä painos vai?

Juuh

Miks näitä pokemoneja pelaa aina sen 2 viikkoa putkeen yötä päivää ihan vitun addiktoituneena ja sit kyllästyy totaalisesti niihin kahdeksi vuodeksi kunnes innostuu taas.

>sexwork.net/girls/FIN/Helsinki/0/0

onko nuo tähtiä vaiko kosteuspisaroita

keräilyvietti

köyhinä aikoina teen perunoista kiljuu
poltan karstaa niin että hengitys vinkuu

Vaikea sanoa

Tää kuva on muuten otettu sen jälkeen kun ihmemies kysyy Samia kalaan, mut Sami ei halua lähtee kalaan.

t. asian_tuntija

...

Vaikka ehkäpä takatukka olisi mielummin kysynyt, että haluaako se mennä naimisiin sen kanssa...

Käytös Kukassa Hinku ja Vinku nauttivat kertojan mukaan maaomenoita mikä ihmetytti lapsena minua.

Vasta myöhemmällä iällä luin jostain, että se on vanha murresana perunalle.

...

huoneessa savun seassa lentelee kärpäsii

...

...

Juuh, saattaa olla.

Ihmemiehen tunteet Samia kohtaan, ja Samin tunteet häntä kohtaan, tulee ilmi "julkisesti" jaksossa S04E05 ja sit seuraavassa jaksossa, S04E06, takatukka pussaa Samia.

Niin ja toi kuvakaappaus on jaksosta S06E06.

KISSA

>stk joku kiimainen amazoni tyrkyttää tinderissä numeroaan

Voi jukupätkä, se on vissii menoo ny

Söpö kissa!

amtab

Кoт

Älä lankea sen succubuksen pauloihin!
Se varastaa vaan sun arvokkaat siemenet!!

Kissa (Suomi)
Kass (Viro)
Katt (Ruotsi)
Katze (Saksa)
Kot (Venäjä)
Neko (Japani)
Cat (Englanti)
Kato (Esperanto)

Vois varmaan opetella muillakin kielillä.

ostin pirkan karusellipussin huoltoasemalta

Kaaduin tolla mopolla.
Ehkä minä olen kuitenkin liian vanha köntys leikkimään näillä kaluilla.

amstab

Sillä lailla

Vähän koitin leikkiä tossa pihalla tolla ja sehän karkasi.
Ja vierestä seurannut mökkinaapuri meinasi tukehtua nauruun

Katon yhden jakson Star Trekkiä ja sit meen nukkuu.

Etkai sä nyt koittanut vittu keulia tai jotain? :D

Eikai pyöräl käyny mitää?

ok

Mä meen nukkuu nyt jo, öitä :3

Oispa. Noin yleismaallisesti ottaen.

ole hiljaa vässykkä

olen ainoa hyvä ihminen tässä maailmassa

vitun vässykkä

Pitihän sitäkin nyt kokeilla pitkästä aikaa.
Ja tää kerta sai jäädä sit viimeiseksi.

Pyörälle ei käynyt näillä näkymin mitään kun toimin osittain pehmeänä laskeutumisalustana.

Oispa animetyty ja oma yksiö

väänsin ton näköset just kaksioon haha lälläslää

Käykö kenelläkään muulla niin, että kun elelee muiden ihmisten seurassa pidemmän ajan (+2 viikkoa), niin sitten kun menee taas yksin asumaan niin on viikon ajan masentunut olo? Normaalisti ei mitään ongelmia olla yksin vaikka ainoa sosiaalinen kontakti on kaupan kassa viikkojen ajan, jos nettiä ei oteta huomioon.

ei

Ei, mut ahdistaa kyl aina lopun päivää kun on joutunut näkemään ihmisiä. Päivän alku menee stressatessa siitä, että joutuu näkemään jotakuta, ja sit loppu päivä väsyttää.

Tai siis enhän mä edes tiedä, kun oon asunu yksin kuutisen vuotta.

Ite nään kavereita aika harvoin (kerran kaks per kk) ja tapaamisen jälkeen aina tulee vitun melankolinen olo hetkeks aikaa.

Mutta oon tosin ihan arkenakin yksinäinen.

Nojaa, jos sä meinaat jotain tytyä voi olla, mut mä ainakin helpotun pirusti kun pääsen pois tollasista tilanteista, eli siis takaisin luukkuuni yksin

Sama homma ku muutti vanhemmiltakin veke, kaikki vaan sano et kohta sä itket ja parut sinne takasin, mut ei ole niin käynyt vielä ensimmäisen 8 vuoden aikana ja ajatus siitä että pitäs mennä vanhempien kanssa saman katon alle vielä puistattaa hieman

hyi vittu nää pehmeet salmiakkikarkit tässä pussissa on pahoja
noi mitä tässä pussissa on

Tää.

>pirkka
HYI SAATANA

Ai noi mustat karkit tossa karusellipussissa mikä on tuossa kuvassa? Nuo karkit mitkä näkyy tossa kuvassa mustana?

löysin viime joulun jälkeen kelan pihasta semmosen parin kilon (?) laatikon dumlen piparkakkumakeisia
tää tapahtu kuopiossa, tunnistaako kukaan omakseen? ei ollu myrkytetty btw

laukesin taas vahingossa

osaispa olla edgettämättä

>ei ollu myrkytetty btw

Piiskatti. Tarkoitus oli.

Viettelen usein joulu- ja kesälomia vanhempien luona, niin lähinnä niiden jälkeen. Silloin sitten iskee se yksinäisyys, kun on tottunut siihen, että talosta löytyy muitakin ihmisiä. Jos vaan jonkun satunnaisen viikonlopun vietän porukoiden luona, niin se ei mitenkään sitten vaikuta.

Ite en niinkään välitä että asunko yksin vai vanhempien luona. Molemmilla on hyvät ja huonot puolensa, ja molemmissa paikoissa saan yleisesti olla rauhassa.

Ja nyt kun tarkemmin mietin näitä asioita, niin huomasin että mun sosiaalinen elämä on aika olematon. En aikasemmin oikeastaan edes huomannut, että kassatäti on useimmiten ainoa henkilö jolle puhun viikon aikana. Ei se kyl mua haittaa, mutta vähän omituiselta vaikuttaa.

Löysin siilin kusireissulla, vanha kuin mikä

S I I L I

ÄLÄ SÄIKYTTELE TOISTA

Hui!

I L I I S

SIILI!

S
I
I
L
I

EKKA PERKELE AAAAAAAA SATANAAAAA

En ihan ymmärrä miks tuo Halla-Aho herättää sellasta kauhua sekä poliitikoissa että ihan tavallisissa ihmisissä. Pitääkö hallitus nyt purkaa, pitääkö järjestää uudet vaalit, jne. Ite en miehestä niin paljoa välitä, vaikka oonkin maahanmuuton suhteen samoilla linjoilla, mutta naurattaa noi reaktiot siihen. Onko se niiden mielestä jokin Hitler?

>käy ulkona tarpeillaan
Vitun köyhä. Itsellänihän on vesiklosetti.

Tuhisiko siili muuten vihaisesti kun menit koskettelemaan.

...

ketä sä viettelet siellä vanhempies luona? hyi hels

...

Siskoo

ketä kiinnostaa, ole hiljaa

...

Turpa kii

...

Yhden asian poliitikko. Eikä siinä, ei se nyt niin kamala ihminen ole. Vaikka onhan sen fanikerho hauskaa kun Halla-aho itse käyttäytyy kuin ihmisperse mitä tulee perheeseensä, mutta ei ne sen mielipiteiden painoarvoon vaikuta. Jos persujen mielestä perhettään pettävä on puheenvalinta niin olkoon sitten niin.

Mutta enemmän huolettaa se muuten porukka koska täydet idiootit Hakkarainen ja Huhtasaari valittiin myös puolueen johtoon. Halla-ahon kanssa sentään voi keskustella järkevästi, mutta noi kaksi muuta on sen luokan typeryksiä että huh huh.

haista paska

Ei mua kiinnosta panot. Eikä kyllä parisuhteet yleisestikään tällä hetkellä.

Siili sähisi kerran minulle kun kävelin ohi.

Eipä sähise enää kun potkaset sitä päähän.

hieno koru hermanni

Otin viikko sitten kaapista puhtaat lakanat esille et vaihtaisin ne sänkyyn.

Vieläkään en ole jaksanut.

aha, ok
kiinnosti ihan vitusti

Kohta alkaa microsoftin E3 konferenssi

mun piti siivota ja jynssätä ja imuroida 6kk sitten

Kohtapa minä näytän kaikille nyymeille! Näytän oikein kunnolla!

>finnpoop