Sverigetråden - Eftermiddagsupplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=UVD6_Fu3MK8
youtube.com/watch?v=vZqInpk1LNk
youtube.com/watch?v=z6n7qGg3xgU
imgur.com/a/bMVZU
youtube.com/watch?v=6A-IoOEPbUs&t=190s
shbf.se/wiki/index.php/Lagstiftning
youtube.com/watch?v=D33PZ8cozvs
twitter.com/NSFWRedditVideo

Jag vill drunkna i hans sperma

först för olle

alltså vilken massiv jävla bög

Faktum är att det är sådana där killar som tjejer smälter för. De vill ha snälla och feministiska killar SOM är snygga. Är du ett fult fetto så blir du bara patetisk om du håller på med feminism och "snäll kille"-stuket men är du snygg så är det guld. Hade han istället betett sig som något rödpiller-PUA-miffo så hade han haft mindre framgång.

Kan lova att Svea får doppa via fnöske som en galning.

mm bra lista
t. röstade zara

oironiskt detta

sen så är ju svea sån där halvpedofil och knullar endast 15-åringar

d1a tyvärr
funkar dock inte om han är feminist på riktigt, då blir han för beta, är han lite småstödig, eller kanske lite "ironiskt" mansgris när han träffar dem i verkligheten så blir de riktigt tokiga

>dkn ingen babbehona att älska

Du sitter vid datorn när den här räven plötsligt dyker upp vid din dörr. Vad gör du?

youtube.com/watch?v=UVD6_Fu3MK8

...

ping mjödanon igen
har köpt hem 5 kg honung från lantgården i närheten, ska man använda allt på en gång eller ska man köra på dom vanliga 4.5 och söta mer senare?

Chad förlorar aldrig

Drar igång motorsågen och kör in den i magen på dig, 2D-cuck.

jag på bilden

>cuck
>inte hanrej

chad...

oironiskt jag
mvh 3400 timmar i victoria 2, 3000 i hearts of iron 3 och 3000 i europa universalis 3

vad gör jag med mitt liv

vet inte favä kanske denna videon hjälper

youtube.com/watch?v=vZqInpk1LNk

>det är ett "captcha bilderna går inte att klicka på de första tio rutnäten" avsnitt

>döpa sitt barn John Jönsson

snälla rannsaka dig själv

Kör 4.5kg till och börja med (till 22l vatten) annars kan det överjäsa i första batchen och då blir det ingen kul.
Om du var samma som fråga angående jäskärl förut så funkar det bra med hink om du hittar ett lock med fäste för vattenlås.
Här har du två sätt jag jäst. 10l dunk med vattenlås kork och jäskärl.
Jäskärl är enklast, lättare att få rent och sanerat innan du jäser. Och lättare att se klarheten innan du tappar upp det.
>översta bilden i andra stadiet, smaksättning och sötning med äpple/svarta vinbär

youtube.com/watch?v=z6n7qGg3xgU

...

>sk*ningar tror oironiskt att de är svenskar

äh, jag hoppas det inte är så illa, jontade bort några år då jag mådde piss och var neet, nu har jag skärpt till mig.
ikväll ska jag:
träna
omplantera lite plantor jag sådde i våras
dricka kaffe hos en jonte v
sedan spela någon timme innan jag lägger mig

det är riktigt jävla svårt ibland dock, sätter jag mig för tidigt så är det lätt att fastna i datorn också ryker en hel helg. det är svårt att hålla jontandet på en bra nivå

pingade polisen

hej reddit

Frågar vad jag kan hjälpa henne med, man ska vara snäll och artig mot räfflickor

hur kan vi kukkultingar ens konkurrera?

imgur.com/a/bMVZU

sidf...

Att vara "svensk" har lika mycket betydelse som att vara "brittisk".

d1a

med vänliga hälsningar från en vänlig hälsing

fan jag har ju gardinerna öppna

>pingade polisen
Av vilken anledning? För att jag tillverkar 100% lagligt mjöd hemma? Är du efterbliven?

Britter tror oironiskt att vem som helst kan bli brit.
Vanliga svenskar tror inte på öppen svenskhet.

vi klarar oss nog ändå

Fin skadekontroll, user, det kommer inte att hjälpa dig.

0-4 ät upp köttfärsen i kylen och släng korvarna och brödet
5-9 stek korv med bröd och släng köttfärsen

snäla begå mitt liv

t. muhammed ibn jamal al hadiqat alwurud

Tack för att du slösar deras tid och våra skattepengar, mjöd och öl får du tillverka hur mycket du vill hemma. Det har kära Svea inte förbjudit än..

dubletter - släng båda och ät KYCKLING RIS BROCCOLI

Det här.

>diskuterar invandring när jag hälsade på farsan
>ickesvenskar kommer på tal
>jag: "men vad menar du, de bor ju är nu, de är ju svenskar :^)?"
>farsan glodde på mig som en jävla idiot
>"du vet vad jag menar"

farsan är rejält rödpillrad, men han blev nog orolig ändå, syrran tror faktiskt på sån där skit, öppen svenskhet är för rasistiskt för henne för "vad spelar svenskhet för roll?"

Det verkar vara bra mycket bättre ordning på svarta britter än de som vi har i norden.
Är det bara för att familjerna har varit längre i landet?

Det är inte samma person men modellkillen kunde ha en 12cm kuk och han skulle fotrfarande bada i fitta.

nej du ska leva och älska ditt lidande

döda dig själv

sverige
youtube.com/watch?v=6A-IoOEPbUs&t=190s

>sedan spela någon timme innan jag lägger mig

Varför? Är du 15 år?

Vad?
Här har du reglerna tokskalle
shbf.se/wiki/index.php/Lagstiftning
Öl, cider, vin och mjöd får du brygga hur mycket du vill. Något som tiotusentals gör varje dag.

dålig dag?

>syrran tror faktiskt på sån där skit, öppen svenskhet är för rasistiskt för henne för "vad spelar svenskhet för roll?"
Fy fan vad jag hatar svenska kvinnor
t. ignorerar syrran helt.

>klarade kursen

>smaksättning och sötning med äpple/svarta vinbär
Oj låter riktigt gott. Då ska jag testa jäsa i dunk då istället.
Hur smaksätter du med svarta vinbär? Hela eller mosade/saft?

varför?

>Xcom 2 avslöjande om 3 och en halv timme
Lätt förväntansfull favä, hoppas det är något bra.
>omplantera lite plantor jag sådde i våras
Kul, vad har du planterat för något roligt user?

>försökte inte med kursen

varför kan man inte bara få dö och reinkarneras i en 2d värld

>inte studerat på över sex år

>öh tjena user, du, kan jag låna 10k SEK? polarna ska till *festställe i medelhavet* och jag tänkte hänga med, jag vet att du har pengarna så vad säger du, kan du överföra pengarna nu?

J/N?

t. syrran som har sagt att hon inte älskar mig

Jag måste upp och jobba dagen efter, eller vad menar du?

Xcom 2 är väldigt kul favä

>dkn satt uppe hela natten för att se Bethesda presentera bokstavligen ingenting

Bästa böcker att läsa om sveriges historia?
Är Ett rike utan like bra?

3 weeks vacation from now! Regaining strength in the Swedish forest. It's always a special feeling going out in the beautiful northern forest. Me the northern brother, you the normal people!

>t. syrran som har sagt att hon inte älskar mig
säg åt henne att suga en feting

>Hur
Just bär är lättast med saften. Äpple/päron etc är det bara klyfta och lägga i.
Mosar bär själv och häller i. Sen får man filtrera det en gång extra bara.
Passar bra med honungen och gör mjöden riktigt fyllig.
Var försiktig med att inte köpa/plocka besprutade bär bara om du pressar saften själv.

Nej. Be henne argumentera varför hon förtjänar det och hur hon har tänkt betala tillbaka det.

>låna 10k SEK
>jag ska va en slampa vid medelhavet för pengarna
>t. syrran som har sagt att hon inte älskar mig
Är detta ett gyckel?
nej för helvete

bra gyckel

Riktigt jävla avundsjuka bögar

youtube.com/watch?v=D33PZ8cozvs

Var dutuben ett misstag?

>låna ut pengar
>någonsin

>han är inte hajp inför voffenstein 9

nej för helvete

>v shvediskom lesu
vad menade han med det här?

Du vet vad som kommer hända på feststället, user

Finansiera inte din syrra till att bli en hora

>lövskog
lel

Låt mig gissa. 70% är homo/trans/queer/etc...

vars ska du någonstans

>Kul, vad har du planterat för något roligt user?
Morötter, palsternacka, potatis, sockerärtor, spenat, grönkål, blomkål, sallad, timjan, basilika, oregano och rosemarin.

Har dragit upp en bit av åkern som jag inte arrenderar ut så jag tänkte få igång mer matproduktion själv. Sedan har jag en gammal ho jag ska göra till kryddland, det blir topp mys på baksidan av ladugården mot södersolen.

Det ligger i kvinnors biologiska intresse att ha en stark "solidarisk" välfärdsstat. Den ersätter nästan helt mannen som försörjare och försvarare av familjen och tillåter samtidigt henne att föröka sig med alfahanar. Utländsk eller ej spelar henne ingen roll alls. Därav följer det att de män som är mest lösdrivande och med högst sexualdrift också är de vars gener förökar sig mest, vilket i Sverige råkar vara invandrare från låg-IQ länder.

>Be henne argumentera varför hon förtjänar det och hur hon har tänkt betala tillbaka det
f1 h1

Svea...

>Döda viting 9
ummm så jävla hajp

tänkte vänta tills veckan innan de har planerat att åka innan jag säger nej. problemet är att morsan blir sur om jag inte "hjälper till".

hatar min WT familj favä.

ödapillret

>ummm så jävla hajp
häng dig nazistbög

Man vet att det är en ovädersbög när de svänger sig med "möh biologi" och "möh IQ" vart om vartannat.

ligger jävligt risigt till asså

Förrädarland och Min Svenska Historia av Vilhelm Moberg kan jag rekommendera.

nej jag är inte självmordsbenägen ladsförräderi som dig

Mm eller så är det bara så att kvinnor generellt är mer känslomässigt styrda och därför lättare blir påverakde av muh stackars flyktingbarn som drunknar i medelhavet.

>m-men morsan blir sur om jag inte ger bort mina pengar :(

Säg att det är dina pengar och be dom dra åt helvete om de försöker tvinga dig att finansiera din syrras "som inte älskar dig" horeri, din jävla beta

>ojsan, verkar som det är slut på platser haha. kom så får du sitta i mitt knä då!

...

...

Ja det är nästan bara slayqueeeeenssss och bögar, blandat med någon enstaka fifa-strömmare eller "prank"-nbög för att locka in småkillarna också. Bokstavligen alla ungar sitter och ser på sådan här skit och blir matade propaganda om hur "transsexualitet" är något normalt.

>libanon dampar sönder

jag klarar mig nog ändå

gör det bunkeranon din horunge

>när