/mämmi/

Mestaripainos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=PY8T176X1Ho
youtube.com/watch?v=uzrSZ1SmhFo
youtube.com/watch?v=EUv6Heh4XPc
twitter.com/AnonBabble

Onks tää nyt se kuuluisa kesähulluus? Liika valo mennyt hallituksella päähän?

Tämä lanka pahoitti mieleni, ole hyvä ja poista se!

Kiitos Mestari!

Ostin taas kauppareissulla teksas_beebeekuu_soossi_ sipsuja

Tie Samiuteen on alkanut

>ilmeeni kun Hallis hajottaa persut

Tässähän voi olla ihan kyse siitä, että Sipilä ja Orpo yrittää näyttää puolueidensa äänestäjille, että noudattaa niitä arvoja joiden perusteella heidät hallitukseen äänestettiin.
Eli Sipilä ja poppoo ei välttämättä näihin arvoihin ja muihin paskaan usko, vaan tietäävät että äänestäjät haluavat kuulla juuri tämänkaltaista hevonpaskaa parantaakseen asemiaan ensi eduskuntavaaleissa.
t. psykoosipolitiikkanyymi

Mutta Halla-Aho oli täysin valmis pysymään hallitussopimuksessa jonka sekä Sibils ja Orb vahvisti Soinin kanssa kaks vuotta sitten.
Se vaan vaati että KOKO sopimusta noudatetaan, eli käytännössä myös ne pykälät otetaan huomioon jotka persut sinne sai silloin aikoinaan.

orpo ja sippis on sen verran psykopaatteja ettei niillä mitään arvoja koskaan ole ollukkaan
valta ja raha vaan mielessä, politiikka vain tapa haalia lisää

Ja mitä vittua noilla munattomilla pelleillä oltaisiin tehty? Nyt on sentään mahdollisuus yrittää uudestaan. Soinin taru oli joka tapauksessa lopussa, mitään menetettävää ei ole.

Jos sieltä joku valopää kansanedustaja loikkaa niin tervemenoa, sitä ei tässä uudessa puolueessa 2019 tarvita.

Mitäs nyt sitten? Ketä yritetään houkutella hallitukseen, vai tuleeko uudet vaalit?

Niin, sanoin juuri että tässä he yrittävät nuoleskella äänestäjäkuntaansa, jotka eivät Halla-ahon sanomisista välitä paskan vertaa. Vaikka Orpo ja Sipilä itse olisivat valmiita työskentelemään, eivät he sitä tee koska uskovat että puolueen kannatus kärsisi.

RKP ja Kristilliset kai.
Saa nähdä toimiiko, koska kumpikin haluaa uutta hallitussopimusta jota Halla-Aho oli täysin valmis noudattamaan :DDDD

Nazi

KD ja RKP helposti. Kuten aina ennenkin

KD ja RKP riittäisivät 101 edustajan enemmistöön, tai mahdollisesti jos persut hajoaa ja Soinilaiset jatkaa hallituksessa.
Vaalit viimeisenä vaihtoehtona. Aika vaikeaksi menisi nyk. kannatusluvuilla.

Kerrankin Suomessa tapahtuu jotain mielenkiintoista politiikassa.

Totta kai se oli liikaa niille koska siinä ei ollu koskaan tarkotus pysyä. Se paska kirjattiin sinne ihan vaan sen takia että Soini vois väittää että juu me tehdään jotain samalla kun istuu ministerin audissaan ja tekee kaiken mitä Sipis käskee

Ei riitä koska puhemies ei äänestä. Keskustalla on myös paskapaavo eli Väyrynen varastossa. Jos se tulee takaisin niin sitten paskapaavo pitää koko hallitusta kynsissään yhdellä äänellä.

youtube.com/watch?v=PY8T176X1Ho

anime

Kieltämättä aika kutkuttava tilanne.

En ymmärrä politiikan päälle oikeastaan hölkäsen pöläystä niin on mielenkiintoista seurata miten tämän tilanteen sumplivat.

Mun lemmpari on toi vihreät.

>hallitus kaatuu koska matujen pakkomaahantuontia ois jouduttu hillittemään niinku hallitusohjelmassa sovittiin.

Kyllä on aika selkeää kenen sätkynukkeja Kepu ja Kokoomus on.

aika härskiä jos heittävät vaalit pystyyn kesällä kun tavalliset ihmiset ei seuraa maailman tapahtumia ja yhteisötoiminta on harvassa.
korostaisi hullujen kannatusta kun pelkästään ympärivuotisjoutilaat "opiskelijat" ja "masentuneet" naiset äänestäisi entiseen malliin.

Oon selannu nettiä ilmaan mitään lisäosia nyt pari tuntia (noscript, ublock yms), koska yhellä saitilla yks toiminto ei toiminu noiden kanssa enkä jaksanu tutkia et mikä siinä mättää. Näyttää aika erilaiselle.

Ihan hyvä valinta

Eiku täydellinen valinta haista paska senkin natsi.

ΜΑΣΤΑΡΙ ΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧ

Hi bro

sataa ja haluan kaljaa...

Mikään ei ole täydellistä.

Paraneeko vatsatauti viinalla?

jos ensin juot kahvia sen verran että kurat lentää tyhjäksi asti.
ei pelasta jos se jää paakkuna suoleen

En tiiä mistään mitää.

Se hallitus ei tule kaatumaan yhtään mihinkään. Tämä koko farssi on Sibulsin ja Orpon yritys kerätä humaanisuuspisteitä kun puheenjohtajaksi valittiin tälläinen median Hitleriksi rummuttama rasistifasisti. Entinen meno jatkuu viikon päästä ihan normaalisti

Onpas ja se on vihreät, et ehkä pidä siitä mutta se on miltä täydellisyys näyttää.

sateenvarjo

ehkä ekspertiksi asti, juuh, mutta puolet porukasta ei osaa käyttää tietokonetta sen vertaa että pääsis tänne kirjoittelemaan.
että verraten fiksu olet

>mutta puolet porukasta ei osaa käyttää tietokonetta sen vertaa että pääsis tänne kirjoittelemaan.
Joskus kyl mietityttää kun jotkut sanoo, että
>oon aina miettiny et miten tää ja toi nönnönnöö

Sit nää jutut on aina sellasia, että 5min googletuksella ja wikipedian lukemisella selviää enemmän kuin tarpeeksi.

täydellinen kuin räyhäävä lapsi puolustelevan äitinsä mielestä.
ota ruusunpunaiset linssit pois ja katso suurennuslasilla tarkemmin

Niin mikä päivä mestari kruunataan presidentiksi?

ambart

Miksi falseflagaat ja ylistät kyseistä puoluetta väkivalloin, vaikka riviesi välistä näkee selvästi ettet pidä sen ajamista arvoista.

monet ei osaa, koska tietokone jää elämässä niin pieneen rooliin jos on kavereita.
vähän sama ku miehillä meikit ja naisilla mopot.

Hä?

Niinpä tietysti. Kiitos

Katon kuule politiikkaa teleskoopilla ja just siksi valitsen vihreät.

Syystä tai toisesta satun tietämään meikeistä paljon enemmän kuin mopoista.

Olen heteroseksuaalinen mies.

Aattelin kokata tänään täytettyjä paprikoita

itse en tiedä kummastakaan muuta ku teknistä ja koostumuksellista tietoa koska olen tylsä nörtti

Paskoista paprikoista?

Vihr. > Vas. > RKP > SDP > loput lol ketä ees kiinnostaa

Joo

Ahdistaa

EI VITTU HALUUN JUODA KALJAA RÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH

Pitäs taas tehä ruokaa siskoille huomenna. Mitä ruokaa teen?

onko emolevyllä enää toivoa, jos käytössä olevat USB-portit alkaa kuumenemaan jatkuvasti?
ei tunnu terveeltä

ranet ja kanakastike

korva sieni keittoa

Kaalilaatikkoa

sinappisilliä, voita ja uusia perunoita
ja Baileys kermalikööriä jäillä nii pääset panee

paistettua spermaa leivän päällä kallen mätitahnan kera

Semmoset psykoosit.

anstabi

maukas tunne kun ostokset sai tyhjentämällä kolikot lompsasta.
pitääs aina olla pelkkää korttia ja paperia nahkataskussa

Kumpi?

>ei ole anarko-sentristi

Tällä hetkellä Maria Lohela. Missään ei sanota että puhemiehen on pakko olla hallituspuolueesta.
Paskapaavolle varmaan ihanteellinen tilanne, mutta itsemurhahan se olisi jos äijä tulisi meppihommista ja alkaisi koko hallitusta yksikseen kiristää.

>riippumatta kyvyistä ja taustasta
nyt vittu...
ja vielä yhteiskunnan ensisijainen tehtävä kyykyttää paremmin menestyviä että turhat ei pahoita mieltään

vähän sieltä vähän täältä ja pari meemii kaupanpäälle

t. alt-sentristi

Finland, looks comfy

Punkaharju

myöhempien vuosien Lipposen Keskusta-Sosiaalidemokraatit oli kivoja.
jotain järkeä siinä puuhassa kun lama tais säikäyttää vasemmalla että meneekö kaikki valta ja yhteistyöhalukkuus.

vasemmisto

Voi helvetti olen nyt ihan hilkulla että ryhtyisin tuon yhden patreon projektin tukijaksi, saatanan saatana jos eilispäivän minä näkisi minut nyt se varmaan tappaisi itsensä jottei hänestä ikinä tulisi tällasta lol apua

Radikaalisentrismi

patreonin tukijat on totaalisia idiootteja

...

Punamultahan oli suosituimpia koalitioita itsenäisen Suomen historiassa.

youtube.com/watch?v=uzrSZ1SmhFo

oispa

harmi että SDP julistautui feministipuolueeksi.

anteeksi nyt käyn suihkussa

ihan käsittämätöntä että jotkut etti jotain tällästä sontaa youtubesta

Vargisti

APUA JOKU RÖNTTÖNEN MATCHAS MULLE TINDERISSÄ JA LÄHETTI VIESTIN SAMANTIEN!
Mitä teen, tää on mun eka naiskontakti 5 vuoteen jos ei lasketa äitiä!

laitoin saunan päälle ja käyn hakemassa kaljaa

Osoita huumorintajuasi postaamalla apustajia

Yritän ettii jonkun japanilaisen tyypin kanavaa, jossa se lukee juttuja suomeks, mut en löydä sitä.

sama ku äitilles, muna pilluun ja ah ah

Poista heti sovellus

Kaikki tinder matchit jotka omatoimisesti aloittaa juttelun on huijaus accountteja, blockaa se välittömästi äläkä missään nimessä anna yhteystietoja.

EI VITTU MÄ LÖYSIN SEN KANAVAN

pitikin vaan ettiä suomeks niin heti löyty juuh

youtube.com/watch?v=EUv6Heh4XPc

t. ruma läski

>suomisvenska
pitäskö Correct his Finnish aluksi vaikka tuosta

Mietin täs samal et pitäs varmaan tehdä tili ja vastata ton noihin videoihin, kun se kerta pyytää korjausapua kielioppiin yms

No siis sehän sanoo olevansa kiinnostunut pohjoismaista tossa ekalla videolla, niin toi on silleen oikein. Mut sit en taas tiedä et miks se opettelee suomea, koska ruotsia tai norjaa opettelemalla pääsis paljon paremmin ns. kiinni pohjoismaihin.

tai emt

tuolla kielitaidolla vois soittaa Rovaniemen matkailufirmoille ja mennä TÖI HIN japanilaisten apustajaksi

Ai että naisilta äänioikeus ja ajokortti pois? :^)))))

Mut sit taas tarkemmin mietittynä en jaksa tehä mitään ton kaverin auttamiseks.

ite en luota että ees osaisin korjata oikein ja en todellakaan osaisi selittää miten kielioppi toimii