/mämmi/

/sverigetråden/
/brit/
/ita/ il filo
/balk/
/polska/
/deutch/
/norgetråden/
/skandi/
/mena/
/v4/+friends
/hell/
/ex-yu/
/cum/
/éire/

/balt/

Ei nyt vitussa kutsuta kaikenmaailman savikukkoja tänne. Osaavat kyllä ilmankin.

Yökylä-rolli

Siin mun makaronilaatikot.

Jahas

rullaus

hieno suoritus
hieno makaroonilaatikko

Pyöräansa ei vähään aikaan ole paskojaan pakottanut, joten valitsen tytyyden.

Se on mulle ihan sama mitä sä sanot höpönassu, sä oot aina mun huorani ni sua ei kuunnella, eikä sun sanalla oo painoa >:3

*läiskäsee nyymiä avokämmenellä pakaraan >:3*

Voisin otta triplokset

ps. ketä on kokki- ja tuolillepaskojanyymit?

tossakaan ei ole mitään hauskaa tai kekseliäistä

olet vaan autisti joka luulee olevansa hauska tai jotain mutta ei, oot vaan autisti

Jotkut miehet haluat vain katsoa maailman palavan

Tuolillepaskojanyymi nyt vain sattui paskantamaan tuolilleen.

paskoin tuolille

t. tuolillepaskojanymi

Tuolillepaskoja oli antabuksen tuuraaja kun se piti vuosilomaa mämmistä. Sama tyyppi myös aiheutti pahennusta kirkon edessä

how do I get a finnish gf?

well fuck you too

Paskanna tuolille

nelosten toivossa

Huomenna töihin

Jaa. No mitä kokkinyymi teki? Kokkasiko kenties jotain?

Vittu mä vihaan lankoja

Keräilin pulloja tänä iltan et ois varaa ostaa alepsta rodeota, ja siin kassal päästin niin vitun pahan hajusen darra paukun et ei mitään rajaa. Kassatyty ja varmasti koko alepa haisto sen.

The fuck is wrong with that guy's big toe?

it's white

These feet get all feet fetishist wet.

darra rupee viimein helpottaa. tosin join vaan kaks päivää

>Ywn have a qt finnish trap gf (male) why live

user i think you need to get your toes checked out by a doctor

Vittu kun on saatana

Why?

Juuh eli mietin täs vähän tätä eli soinilaiset on takinkääntäjiä mutta ne ole rassisteja ja sitten on halla aholaiset jotka pitää sanansa mutta heissä on on näitä deus vultteja mukana

Oonko mä yhtään kartalla?

jäbä poisti kuvan

Juu-uh. Tosin Halla-ahoa ei olla vielä asetettu tulikasteeseen lojaliteettiensä suhteen. Jos persut vielä pääsevät hänen johdollaan hallitukseen, niin sitten saamme nähdä.

En ole käynyt missään baarissa tai yökerhossa noin puoleen vuoteen. Onkohan tää ihan normaalia??

Kuopijolainen joka kutsui nyymejä ruokailemaan luokseen.

Vittu tätä elämää.

Tosin miten halla-aho pääsee hallitukseen jos kukaan muu puolue ei suostu persujen maahanmuutto asioihin?

Ite mietin tos samaa 4 tuntia sitten mutta sitten hain alkoholia joten tämä päivä on ainakin kuitattu sillä

Jaa se oli tää kaveri. Luettuani sen yhden tarinan /k/sta ei olisi tullut kyllä mieleenkään käydä ruokailemassa kenenkään nyymin luona. Kai niitä normaaleita tapauksiakin tosin on

Se riippuu siitä miten tärkeäksi maahanmuuttoasiat muodostuvat pommien räjähdellessä ja rekkojen rysähdellessä. Jossain kohtaa ei maksa enää vaivaa olla maahanmuutomyönteinen jos meno jatkuu nykyisellään, tai etenkään jos Suomeen joskus kohdistuu hyökkäys.

Juuh no se jää sitten nähtäväksi, eikös seuraavat vaalit ole vähän alle kahden vuoden päässä?

...

Hyi vittu mulla on 2 viikkoa vanhaksi mennyt kanapaketti jääkaapissa ja se haisee meinaan

Jeps. 2019. Ellei mitään ihan ihmeitä tapahdu, menee ääneni mestarille.

Antaisin luutnantti Hartmannin tuhota kaksois-neuroi-ytimeni, mikäli tiedätte mitä tarkoitan.

roll

Jaa minkä tarinan

Oispa limua/vissyä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vaihtaako joku Huawei Y5 perus älypuhelimeen, käytetty viikko, kuin uusi? 30-40e käy tai sit alkoholia/limua/vissyä.

Vantaa paikkana.

Rollista

rerull

I don't know what any of that shite means, but rolling. Please translate what I got.

Please remove yourself from this thread

Voi kehveli tää neitsyt sielu on kyllä vuoden paras animu

You can leave mämmi and not return

I'm not even joking, that's what it says for triples

Någon kallade på mig

Ebin

Funny, that's what he rolled.

Paskat rusahti housuun

Mikähän oli se elokuva tai sarja jossa naiselta leikattiin kieli ja kämmenet irti ja sitten se kiinnitettiin kuolleeseen puuhun.
Kun se sitten vapautettiin siitä puusta niin se kirjoitti sen käsivarsilla kepillä maahan syyllisen.

Jotenkin jäi tämä kuva mieleen mun nuoruudesta kun katoin yöllä telkkua, ennen kuin olin päässyt internetin ihmeelliseen maailmaan.

ja halå det är hund

Mulla on aivoissa joku ongelma

heti kun mä alan vähän tuntemaan jotakuta ni niissä ei sit oo enää mitään kiinnostavaa

Nämen tjenare, jag är katt

Casablanca

Itellä on se että jos joku tuntuu pääsevän liian lähelle niin työnnän ne pois.

Mulla oli nuoruudessa kyllä kavereita mutta jotenkin ahistaa nykyään sitoutua yhtään kehenkään.

Siinä oli värit muistaakseni

Kauhee paine perseessä

I'm feeling really down. Maybe it's just nervousness talking but it feel a lot like I won't get into either of the finnish universities I applied to. I'd be very sad if that turns out to be the case, cause I'm really looking forward to studying abroad, in Finland. Hopefully I'll get in, but even if not I really hope I'll find out soon.

Mjau

Juuh hoidin koulut viinalla

fug :DDD

onko vaahtoribalenyymistä kuulunut mitään? Ja brassinyymi on ilmeisesti saanut triplat.

Kyykyt on vittumaisia mutta timmi perse on kiva

rolang

what do I ged?

Hello I heard I was invited.

when will you find out?

You get to have a sleepover with foam diarrhea -nyymi

Varför är Sverigetråden så mycket bättre än denna finneskiten?

Spermaa~

Joo en tiedä. Ehkä sun kannatais palata sinne siksi aikaa kun saamme selvityksen tehtyä.

Your elf speak is so cute :3

Taidan tehdä huomenna mämmi rpg-rollin jos töiltäni jaksan

don't embarrass us in front of the mongol horde with your effeminacy you gay bastard

Hur säger man "furry" på Svenska?

Mietin kyllä tosi usein että mikä on se mun juttu, oikeastaan humalatila on ainut semmonen mistä saan mitää oikeaa nautintoa.

Kun justiinsa kattelee näitä kaikenmaailman artisteja/yritysjohtajia jne niin ne kaiketi saa siitä niiden työstä niin isot euforiat että jaksavat tehdä sitä ja opiskella niitä juttuja.

I don't know. It's possible that I've already been rejected from Åbo because the grade I sent in might not have arrived on time. It's possible they should have sent me a confirmation email when they got it, but I can't be sure. After that I have no idea when they will announce it. Could be different days for Åbo and Helsingfors.

You're so cute when you're angry!

Pälsare, tror jag

amstab

Fuck finland

GOOD post
other generals should colonize this one

i wanna fuc

Love iceland

Be careful with that. Last time sverigeträden tried to mess with us we sprayed their thread with highest quality yellow foam diarrhea and 20 people got banned

No en löydä sitä enää mutta niillä oli ollu miitti ja se hostaajajäbä oli tarjonnut niille jotain keksejä ja mehua tmsp. ja jälkeenpäin se postasi kuvan siitä miten se oli mällännyt sinne taikinan sekaan

Noni kuka vitun tampio kutsu kaikki hiekkaneekerit tänne voi ny saatana.

Suosittelen kokeilemaan tuollaista kivikylän juhla suomi lenkkiä. On muuten perhanan hyvää, ja yllättävän halpaa.

Täs joo joku paskempi versio siitä skriinshotista

Juuh kivikylä on god tier