I didn't chose to be valencian. I was just lucky

I didn't chose to be valencian. I was just lucky.

Other urls found in this thread:

levante-emv.com/comunitat-valenciana/2008/12/07/valencianos-15-herencia-genetica-sefardi-13-norteafricana/528748.html
twitter.com/NSFWRedditImage

>Little Catalonia
>Good

>born in asspain
>lucky

I didn't choose to be born in the US, God just loves me :)

drown in your hate, filthy non-valencians

>valencian
how are you different from Catalans?

we're not commies

I'm going to Cantabria like every summer

looks comfy

nice choice. get your filthy castilian ass out of my kingdom

who cares? your country is moor territory anyway you NEED to leave

want to get your women VALENCIANE'D again?

THIS

who cares? your country is moor territory anyway you NEED to leave

>being valencian
>lucky

...

Valencia is a complete shithole, full of gypsies, niggers, moors and sudacas. I wish I didn't live here.

then go back josé

Además de marica es furry

But u r weedless.

>Is an user from Lebanon... a Lebanon?

I have nowhere to go back to unfortunately.
Please name one (1) good thing about Valencia.

los fueros

valencia is the worst part of spain along with murcia and some parts of andalucia

t. Manolo José Tarradellas

No tenemos fueros.

joder, todo el mundo tiene fueros menos castilla :((

Los recuperaremos con unión, fuerza de voluntad y perseverancia

Its just from personal experience
apart from the obvious guiris, gypsies and such the valencians i've met are mostly retarded

NATROS

FOREM

REIS I MERDAAA

catalan master race incoming, suck daddy's cock

mai fóreu un regne

tete valencians are catalan rapebabies, also not even the favorite child, the balears got that position

>let me tell you about your country

white?

>country
valencian nationalism is truly funny, you don't even have an independent culture or language, valencian is just retarded catalan, now shut up and suck daddy’s cock just like you did with the catalan aragonese kings

la alianza castellano-catalana atacando de nuevo, oy vey!

tanto os jode el siglo de oro?

>Podemos
No, it's Compromís, a coalition of a native left and the center-liberal nationalism

>PSOE
in coalition with Compromís and also
>PSOE
>communist

HAHHAH

we're a centrist society. we hate communism. accept it. there isn't a single communist deputy in our parliament. our left is often considered "burgeois nationalist scum" by the spanish commies

you are under the control of PSOE-Podemos
atacando de nuevo? si no sois moros es gracias a que conquistamos valencia, gracias a nosotros podeis chimping out en que sois valencianos y hablais valenciano cuando ni existe valencia mas alla de ser un reino siempre bajo la autoridad de los reyes catalanes y el valenciano no es mas que catalan pero corrompido por retrasados

el reino musulman de valencia, que ya era un reino, hablaba un morisco latinizado muy proximo al valenciano actual, lo unico que cambio la reconquista fue nuestra religion, nada mas

por mucho que os joda a la pinza antivalenciana catalano-castellana, valencia ha sido siempre una entidad diferenciada

in your dreams you are ruled by Compromis (which is basically Podemos just with more autonomy) and PSOE which are little more than a lot of commies LARPing about how bad is the heteropatriarchate and how women should rule everything and to make it worse the PP sacked your whole community

quieres dejar de hablar en ingles para ocultar tu ignorancia?

como va a ser compromis podemos con autonomia SI COMPROMIS EXISTE MUCHOS AÑOS ANTES QUE PODEMOS, IMBECIL

habláis catalán, que coño si el catalán viene del romance occitano a no ser que por arte de magia llegara a valencia para que los moros lo pudieran hablar mientras violaban a vuestras mujeres y os hacían mirar dudo que tengas razón, y no erais una taifa poco mas que un ducado en un mar de un montón de moros que todos clamaban ser los verdaderos sucesores del al andalus, este si que era un sultanato (un reino), ahora mi querido rapebaby chupamela como se la chupasteis primero a los moros y luego a los catalanes-aragoneses

los moriscos hablaban dialectos del latin propios de valencia que obviamente tienen similitudes con los hablados en cataluña

el reino de valencia ha sido, es y será una entidad diferenciada de catalanes y castellanos

tuvimos un siglo de oro mientras vosotros arabais el campo

y sabes que, manolet? si te jodes, puedes venir y chuparmela :)

se unieron a ellos cuando las mareas y demás, a joan baldovi incluso se le recomendó que se uniera al grupo parlamentario de podemos antes de que se fuera al grupo mixto, son de la misma ideología ahora chupapollas valenciano tira a chupársela a los a los pedos del PSOE como ese que salió en Elche al que le gustaban las violaciones de bebe, dais jodido asco

>balansiyya

alhamdulillah akhi

me haces reír tete, que reino de oro? si eso vino cuando fuisteis conquistados por los catalano-aragoneses y valencia también estaba llena de campesinos, como te he dicho el catalán y el ''valenciano'' provienen del romance occitano así que es imposible que una panda de moros supiesen hablar una lengua proveniente del sur de Francia, la taifa de valencia no duro apenas nada y bajo los catalanes-aragoneses fue vuestra edad de oro que aun así siempre Barcelona y cataluña os eclipso por eso los burgueses catalanes siempre tuvieron mucha más importancia

el demagogiometro acaba de estallar
a llorar al rio, camperol

si esos son tus argumentos me alegro, stay mad tete

WE WUZ NORDICS WITH ESTRELLADA N SHIET

you know even some turks and arabs have red hair so well your arguments are quite stupid, also the esteladas are for indepes which i'm not, recuperem el seny recuperem la senyera

Lmao catalonia has alyas been rightwing but fucking spain has made catalonians hate everything about right

Mira, puede que tú seas el más alto y el más fuerte, incluso puede que, si quisieras, te follarías a mi novia, pero como entre en acción verás como un sólo hombre de 1.48 puede arrollarte. No tendrás tiempo ni de reaccionar, simplemente una mole de 102kg te habrá saltado en la cara y no podrás hacer nada, recibir el impacto de mis nalgas/ano en plena nariz, caer al suelo, y tener a un gordito que no ha tocado una pesa sentado en tu cara.
Y no pienses que acabará ahí la cosa, como no podrás moverte ni apartarme, me comeré una lata entera de pepinillos (me tomaré mi tiempo) e iré tirándome pedos que inhalarás a presión sin oponer resistencia y llegarán a tus pulmones e incluso a tu corazón. Además de todo esto puede que te pellizque las pelotas; no creo, porque mi barriga sería un impedimento, pero ahí queda la posibilidad.
Además, podría darte con los pies (que sí llegaría) y tú sólo podrías llorar en silencio (nadie te oiría) y admitir mi superioridad física y sexual.
Ándate con cuidado y que no te vea por mi fábrica.

>catalano-aragoneses

Lmao i r8 8/8 m8

el caloret de l'invern

do you prefer aragoneses-catalanes?

I prefer not using unhistorical meme terms

the dynasty were the ''de Barcelona'' the kingdom ''Aragó'' so it's not ahistorical

>catalan aragonese
You mean the Crown of Aragón, right?

Still no evidence for them being called "catalano-aragonese" or any other bullshit terms made up by catalan nationalist historians

tengo un lugar para todos los castellanos, murcianos, andaluces, y gente de mal vivir en general

>Implicando que no acaberíais dentro de ellos los valencianos si intentáis forzar campos de concentración

Paco, los únicos que ganarían una guerra estilo balcanes son los moroandaluces. Son 11 millones y subiendo.

which was ruled by a catalan dynasty ''de Barcelona''
and I did not claim that they were called that in the medieval-renaissance times, they were called ''Corona d'Aragó'' upon which were all the titles from king of Aragon to comtes of Barcelona, it's just as right to call them catalano-aragonese than calling Isabel of Castile spanish, I’m not a catalan indepe but it’s rightful to call it that they were both

t. Shitcano

I was told that Valencians are Jewaboos. Is this true?

same than catalonia and basically non-castilian spain, idk why but castilians hate jews

They are very close to the ancient catalano-hebraic peoples

Deja de insultar a la historia pedazo de subnormal.

Espera, voy a mejorar el no,bre de la corona de aragon, para que se tengan en cuenta sus poblaciones, como hacen los novohistoriadores ctalqnes y sus anormales seguidores:

Realmente hay que llamar a la corona de aragon como corona valencianobalearsiciliananapolitanacerdeñacatalanoaragonesa, asi mejor?

No one gives a damn about jews here.

yes levante-emv.com/comunitat-valenciana/2008/12/07/valencianos-15-herencia-genetica-sefardi-13-norteafricana/528748.html

>the same 2008 'studio' everytime
This data is bullshit

...

But this is bullshit, look the autosomal data of spaniards, its a big difference than this shitty studio

Bump

Ese nombre es excluyente para los griegos de Atenas y Neopatria (yo soy griego).

>anticommunist separatist

wew

Visca la República Soviètica Valenciana!

I want to move to Valencia. Such a pretty flag.

Thank you. Everyone is welcomed here.

I'm poor tough. I need to find myself a wealthy Valencian husband so I can hang out with the kids at home.

Everyone is poor here. The valencian government gives you a basic rent enough to live. Don't worry about it.

LO PARE DE LA PÀTRIA

Are official things generally in Valencian or Spanish? What would people speak at offices? I might try to find a job in tourism or something.

Both, use the one you like the most. But it would be really nice if you used valencian >.

my fucking sides

...

realmente eres subnormal, se le llama ''Corona d'Aragó'' por que los reyes hablaban el catalan eso primero y se le llama ''Corona'' por que ngloba todos los titulos, sino seria reino de aragon, de valencia... Eres subnormal o que? Si es que se que eres un lerdo que ni tiene ni idea de la historia de España pero joder vaya retrasado que estas hecho.
forma parte de la venganza

catalonian here, historically yes, the kings had to help jews when the peasants tried to massacre all jews then later the inquisition and the catholic churches did a better job and got rid of iberian juden once and for all, nowadays most people don't care about your kind but I’d like to point that if montjuic is called montjuic it's because lots of your kind reside there, under the ground

brit here. how do I cook a paella? I've got the chorizo and the shrimps. Do I need to add chicken too?

EL ARAGONIANO: DURANTE SU NIÑEZ... ES OBLIGADO A VENERAR A CASTILLA ..
EL ARAGONIANO NO ESTUDIA. NO ENTIENDE. ES INCAPAZ DE ACEPTAR SU HISTORIA...

..

uma delicia

EL CID CAMPEADOR

That's all I know about Valencia. Wasn't he castillian though?

kek