/mämmi/

Suski painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=hBrE7Dut14w&
youtube.com/watch?v=C4nFAWpSIaQ
youtube.com/watch?v=NvS351QKFV4
twitter.com/SFWRedditGifs

oispa loli

Oispa Taniayde

oispa suomi poika

etkö sä psykoosisepari oo viel mennyt sinne katkolle vai lähditkö haneen jo sieltä?

Oispa turritytty...

tää on sitä epäironista autismia

Ny rauhotutaa ja kaikki hakee bisset kaupast ja jutellaa vaik maahanmuutosta ja lopetetaa tää interneträhjäys joka on ollu viime viiden langan teema, eiks je?

t. sovittelija

Tytynyymi paikalla. Selvennän että en ole selaillut /mämmiä/ ainakaan kolmeen viikkoon niin en sinä aikana ole ilmoittautunut kertaakaan.

Enää tunti seuraavaan jaksoon!

Painu huora vittuun

Kiitos tiedosta.

Onko sulla vielä se italialainen poju yde?

Jaa että mikä? Mähän olen täysin suudelmaton neitsyt vaikka se kuulostaa täysin epäuskottavalta.

iPhone > Android huippumalli

Ööh okei? Ooks saanu munaa vielä Makelta sinä aikana vai ooks viel neitsyt?

Niin. Mikä on sun pointtis?

Suurin osa matuista jota Suomeen tulee on miehiä, minkä takia oleellisena asiana on miesten määrän kasvu. Naiset jotka tulevat ovat yleisesti perheellisiä, tai sitten vielä lapsia. Näissä tyttölapsissa on myös se homma, että monet ählämimaista tulevat haluavat sitten myöhemmin antaa tyttönsä jollekin serkullensa. Jos tyttö on läheinen suomalaisten poikien kanssa, niin äkkiä sitä uhataan kunniamurhalla.

Miten discordista on tullut niin helvetin suosittu?

Eipä vieläkään ole tullut. Ei ollut heilaa helluntaina kato

Narraat vaa et saisit kiimaset nyymit jyystää sun tiukkaa neitsyt pimppii.

Koska se on parempi kuin muut vaihtoehdot.

Voi kun olis asia edes niin perhana. Kukaan ei vaan anna.

eikä ole, lue se linkki, siinä sanotaan että sama sukupuoli jakauma kuin kantaväestössä että korkeintaan naisia vähän enemmän kuin miehiä

pointti on että sä sössötät paskaa mikä sopii sun agendaan ja hyppäät asiasta toiseen, täs ei ollu mikää mamuilu aiheena vaan naisten halukkuus panna muita hemmoja tai joku tollanen neitsytpsykoosi

>mene kauppaan ostaa broilerii
>osta kaikkee muuta esim. kaljaa, sipsii, limua
Juuh.

Jaa se joka sanoo näin?

>Viime vuonna Suomeen tulleista turvapaikanhakijoista 81 prosenttia oli miehiä.

Miten?

Rassismi

Siis oliko nyt asia siitä että naiset ei yksinkertaisesti halua panna miehiä vai siitä että naiset ei synnytä enää niin paljon lapsia kun heitä ei haluta? Tulin tässä äsken nii en tiedä.

joo mutta sitä ennen oli suurin osa naisia joten se vaan tasoittuu

Mont binii ostan ja mitä merkkii?

no tää kehitty siitä että joku suomalainen nainen ei opettanut suomea sen ruotsissa asuvalle lapselleen

sit oli jotain natsisaksan jotain juttua että naiset panis kaikkia

ja sit jotain mamuja suomessa vie meidän naiset, tää on myös se kohta missä se psykoosi oikeasti alkoi

ja nyt en ees tiiä mistä on kyse

ilmanen, helppo, nopea, kätevät chättikanavat, ei mainoksia niinku skypessä

näin helposti kaikki ihmiset vaan antaa tietonsa pois

...

en tiiä huomasitteko mut täs langas on aika monta mato onkea apajilla

Tiesittkekö että Cheekillä on pakkomielle duunata matskua?

kyll tollasilla quadeilla nyt pitäs kunnolla munaa saada

youtube.com/watch?v=hBrE7Dut14w&

toi ei tule koskaan toimimaan koska ei ole tarpeeksi isoa yleisöä olemassa jollekkin suomiblogikanavalle

Tuossa on lisääntymiskykyisten naisten ikärajoilla.

Suomalaisten suhde on 1.04:1
Ulkomaalaisten suhde 1.23:1

Juuh. Ja sitten kun nuo nykyiset matut otetaan tilaistoihin mukaan, niin ero sen kuin kasvaa.

No jos tuosta haluat puhua, niin anna ihan kunnon vasta-argumentti mun aikaisempaan postiin (). En jaksa uudestaan samoja asioita selitellä.

Juu, psykooseilta kuulostaa. Tää on vähän tällästä

>lisääntymiskykyset
noin kätevästi se maaliviiva siirtyy kun huomaa että väittely on hävitty
oisit vaan rehdisti myöntänyt että tällä kertaa olit väärässä ja mä oikeassa, ei meidän tarvi olla mitään vihollisia

sulle on vastattu jo monta kertaa, mitäs jos ite vastaisit niihin?

Tulkaa vantaalle tappeleen böndet

sori mutta harrastan vaan kotimaan matkailua

Pelasin elokuvaa Mafia 2 pitkästä aikaa ja siinähän oli ihka aito juutalainen.

taikurinyymi

Tuo oli se asia mikä mua kiinnosti enemmän, mutta sanotaanko että menit samalla ansaan.

Tässä kaikki väestö. Suomalaisten suhde 1:1.04 (siis nyt toisinpäin) ja ulkomaalaisten 1.17:1. Eli ero on about yhtä suuri vaikka koko väestöä tarkastellaan.

Esim missä?

Onko tää taikuus on totta nyymi ihan tosissaan vai yrittääkö se pakottaa itsestään jotain tunnettua nyymiä

mikä teissä luusereissa vaivaa, että teidän on pakko pakottaa teidän fetissejä kaikkialle?

Tällänen on oikeestaan aika pelottavaa jos ollaan ihan tosissaan.

oh herttilei sielähän näky tisu

Vittu, oon lihonu sen 10kg ja pitäs mennä mökille ja siel saunoo. Taidan jättää saunat välii jtp.

ei ole muiden työ pitää kirjaa sulle tarkotetuista vastauksista, kannattais olla rehdimpi ihminen niin sun kanssa tulis muut ehkä toimeenkin

Judethan nous jenkeissä toimivissa italialaisissa mafiperheissä huomattavan korkeisiin asemiin huomioon ottaen että oli ei-italialaisia.

>Suomiräpin järkäleet

>Kuuntele Seksikäs-Suklaan ja Dosdelan hillitön Vesa Keskinen ja muut suomiräppihitit

En kuuntele. Suomiräppi pitäis kieltää lailla

Vielä viikko sitten vaaka näytti mulla 52.5 ja nyt 55.6. Oon kyl ihan vitusti turvonnut ja ei paska oikein kule

Sori, mutten pysty vastaamaan vastauksiin joita ei ole olemassa.

youtube.com/watch?v=C4nFAWpSIaQ

Huge L ainoa relevantti joka tekee SUOMALAISTA räppiä

Muut sitten apinoi ideansa jenkeistä suoraan esim. tää uus trap sukupolvi ja gangstalarppaus

On se kai tosissaan, enkä usko että yrittää pakottaa itseään koska usein teeskentelee olevansa eri ihminen.

On kai vaan voimakkaasti häiriintynyt yksilö.

vastaa tähän

Toi ei ole läskiä jos vedät hiilaripaskaa, se kerää nestettä. Kyl se silti tosin turvottaa. Siis vois alittaa sen karpin.

joo ja just pari viikkoa sitten käveli ulkona alasti

Psykoosisepari = taikuri?

Oot raskaana.

Tulin systerin rippijuhlista tossa vähän aikaa sit. Ihan mukavat pippalot, saipahan nähdä tuttuja ja sukulaisia. Se kirkko oli kyllä vähän perseestä.

Ainiin ja jos sua ummettaa nii paska voi painaa jopa 5kg jos on kroonista

Jep

Nyyteilläni on oma kiertoratansa

>Raskaana
>Vaikka neitsyt
Joo, mä synnytän Jeesuksen uudelleen tähän maailmaan odottakaa vaan

Ootko vai joku normo

Tää /mämmi/n kesä on kyl ottanut pahan käänteen: tässä jaksossa antabusnyymi on retkahtanut olueen ja jäänyt taka-alalle ja etualan näyttämöstä on valloittanut terrorisoiva valehteleva narkkari! Mitä tapahtuu seuraavassa jaksossa?

Oho thumbnailissa ei näkynyt.

Suurimmat pahoitteluni hyvä /mämmi/n väki kun aiheutin epähuomiossa teidän vielä kehittyvälle 18+ psyykkeelenne näin hirvittävät traumat.

Räppi on lähtökohtaisesti paskaa ja suomiräppi on vieläkin paskempaa enkä edes halua tietää miten paskaa paskaa joku helvetin Seksikäs-Suklaa on.

No siitä välistä. En vaan kuulu muuten oikein mihinkään

>uli uli, minä olen objektiivinen totuus ni te ette saa postata juttujanne tänne

Tiesiks et noi kaikki mitä sä sanot on vaan sun täysin merkityksettömiä mielipiteitä

Mitä sitä tänään syötäisiin?

Poista tää

ehkä ne on yksi ja sama ja toi viinan kittaaminen on se kayalysti, päivisin normaali antabuskansalainen, öisin joku ihme psykoosiataikuri

Lihahyytelöä

se oli ihan oikea kysymys

Käpyjä

>Jonnet ei muista antabusnyymiä ennen antabusta
Hyi vittu mä oon ollu täällä kauan kyssatkaa mut

...

...

Seis!

youtube.com/watch?v=NvS351QKFV4

Traumoja aiheuttanut kuva tissistä on nyt poistettu ja nyymien psyykkeet voivat aloittaa paranemisen.

Heteroturripostaajat Ky pahoittelee tapahtunutta.

Mitähän Elsa miettii?

>Kukaan ei vaan anna.
>kun puoli lankaa on tarjoutunut antamaan

what is oispa

"i wish i had"

ur mom lolz

Täällä ei kyl ole kovin hyvä tarjonta.

No kiitti vitusti, nyt se sitten iski.

or "i wish there was"

En mä nyt internetistä kyllä aio hakea ketään panolle. Varsinkaan täältä kun ei tiedä minkälainen psykoosi nyymi on siellä ruudun takana.

Juuh mut ei se voi valittaa ettei kukaan anna kun kiikastaa siitä ettei itelle kelpaa

This It's just shortened version, due to how in spoken Finnish words can be shortened soemwhat and it still makes sense.
Olisipa minulla = I wish I had
Olispa minulla = I wish I had
Oispa minulla = I wish I had
Oispa = wish (I) had

Sinä siis kysyit että miksi joku postaa jotain?

Miksi sinä postaat yhtään mitään?

Syy on kaiketi ihan sama

>ilmeesi kun psykoosinyymi pilasi mämmin pillumahdollisuudet