/mämmi/

Tania -painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=70bNk1ozJnA
twitter.com/SFWRedditVideos

Semmonen goblin siinä

Mulla on viime vuosikymmenen puhelin ja ei ole kyllä vaikuttanut pillunsaantiin tippaakaan.

...

ANTAKAA MULLE TYTY-YDE TAI MUUTEN SATTUU!

Ai Tanya-painos?

oispa loli

Kelpaako tollanen thaityttö? Peniksellä vai ilman? Paljonko suostut maksamaan?

Siis mäntä paska?
Mikä akka vai oliks tää jotai huumorii?

Tos myös palaa punanen valo tos vesijutun kohal, emt mitä se tarkotttaa.

>Tos myös palaa punanen valo tos vesijutun kohal, emt mitä se tarkotttaa.
Onko vesihana auki?

Hinta riippuu peniksen koosta; pieni femiininen kiki on varmaan kalliimpi?

Oispa annayde

Se o särki

Keskiverto on halvin, ja mitä pienemmäksi tai isommaksi mennään niin sitä enemmän hintaa tulee.

>muutu jumalattaresta perushuoraksi

surullita jtp

Onko se sama vesihana kuin mikä pesukoneessa on joka on vessassa?

aikuisuus ei sovi naisille, pilaantuvat iän myötä

t. pedo

anna ei ole edes söpöin tuossa kuvassa

No juu, kai sitä voi siihen verrata. Mulla se tiskikoneen vesihana on tossa keittiön hanan varressa, pitää vääntää se auki siitä. Sama mekanismi siinä mun pesukoneen vesijutussakin on, paitsi et se tulee seinästä.

Eli esim tossa ton itse vesihanan alla on tollanen vipstaaki, joka pitää kääntää auki et saat astianpesukoneeseen veden.

Onks tää sun eka kerta kun käytät astianpesukonetta omassa asunnossa?

Tiedättekö sen tunteen kun poikkis on ollut pari viikkoa kiinni intissä ja kun se tulee lomille revit siltä melkeen housut jaloista kiimoissasi ja se tuleekin kahden työnnön jälkeen?

Ei niin mutta ei jaksa aina postata samoja kuvia Annasta.

Actually, that happened to me once

It wasn't pleasant, since I wasn't consenting

Juuh, ongelma selvis, se vesihana oli tosiaa vaa kiii, en tiiä mitä oon säheltäny kännis ku sen laitoin kii ilmeisesti eilen. Se oli siinä kraanassa semmonen vipu, normi pesukoneessa on erilline.

Joku abdullah somaliasta panee totaki muijaa joka päivä, vituttaako?

>poikkis
onko tää jotain nykyajan rippikoululaisten slangia

joku neekeri tai sit joku vanha rikas mies jolle se huoraa persettään

Semmoset fantasiat sompulla siellä.

No mitä vittua luulit? Jos pari viikkoa on ollut edes runkkaamatta, niin kyllä jo pelkkä ilmanvire alkaa tuntumaan hyvälle.

Hyi, hintti

naisilla on tunnetusta surkea miesmaku ja tekevät jatkuvasti virheitä elämässään jos niiden annetaan itse päättää asioista

Niin, mut tol on ainaki pari kuvaa sen poikaystävästä.

>miettikää että tämän näköiset suomalaiset naiset tulevat katoamaan suomesta 50-100 vuodessa musliimi-invaasion takia

beta orbiittoreita vaan

Noni voi vittu rupes heti vituttaan HAISTA VITTU

Syön eineskiekon ja sit jälkkäriks mansikoit.

etsä ole niitä silloin panemassa niin mitä väliä?

Mun maailmannäkemys ei oo sellanen et "juuh, iha sama vaikka maailma loppuis kuhan mä vaan ehin elää oman elämäni ensin." Ja muutenkin, toi rotukadotus on jo alkanut, ja se tulee vain pahenemaan.

>stk oot jo kuollu 50 vuoden päästä

No eipä ainakaan vituta

kivat selitykset, oon kyl tottunut jo noihin kun ihmisillä ei ole järki käytössä vaan tunteilla mennään 100%, sit kun haastan niiden tyhmät ideat niin itkuhan niiltä aina pääsee

50 vuoden päästä jo?

Juu tod näk. jo ennen sitä

Mitä vittua sä selität? Etkö sä välitä vaikka tää maa menis päin vittua jos se ei koske sua? Semmonen edgy narsisti sieltä. Ja muutenkin se TULEE vaikuttaa myös suhun, ja sit sä vasta itketkin.

>kuluttakaa ja ostakaa statussymboleita, näyttäkää rikkauttanne jotta saatte naisia

no yritäppä järkeillä miksi kenenkään pitäis välittää asioista JOTKA EI KOSKETA NIITÄ MITENKÄÄN????

vitun idiootti neandertalilainen apinamies UGA BUGA!

>edgy narsisti

Kyl se ois toi nihilisti kuitenki ja oon samalla linjalla

t. eri

Ahaa joo, sun vanhemmat ei koskaan rakastanu sua, sul ei oo koskaan ollu ystäviä siks välität vaan ittestäs.

>ei kosketa mua mitenkään

Katotaan et kuka itkee kun shariapoliisi raiskaa sua perseeseen. :D

mun vanhemmat rakastaa mua ja sillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa, yritäs oikeasti jotain järjellistä argumenttia eikä vaan lapsellisia ilkkumista
ystävistä toki välitetään mut ootko sä sitten ystävä kaikkien maailman ihmisten kanssa kun väitätä että sä välität kaikista?

miten ne raiskaa mua perseeseen kun oon ollut jo kuolleena sen 20 vuotta?

Opetteles lukemaan. Sanoin että tää paska on jo alkanu. Ja me mennään koko suomi kovaa vauhtia alamäkeen. En puhunu mistään 100 vuoden päästä. Tää maa on jo varmaan 10-20 vuodessa niin täynnä hiekkaneekereitä ja muuta siihen liittyvää paskaa kun olla ja voi.

>...eikä vaan lapsellisia ilkkumista
>vitun idiootti neandertalilainen apinamies UGA BUGA! t. sinä

Ite ajattelin kyllä muuttaa jos ei elo nykyisessä paikassa enää maita, on syynä sitten mikä tahansa. Mut yritä sie syljeskelemällä sammuttaa palavaa taloa missä asut koska et tunne syistä osaa muuttaa

>vittuilee muille
>muut vittuilee takasin
>YHHYYYY OLEN UHRI!

Mihis aattelit muuttaa sit kun täällä menee asiat päin vittua? Käytkö töissä? Ja kyllä tää koko maailma joka on menossa päin vittua tulee vaikuttaa suhun jollain tavalla jossain vaiheessa, ellet oo helvetin rikas.

ensiksi kittilään, sieltä sitten norjaan jäämeren rannalla ja sieltä sit islantiin
omistan yrityksen, olen miljonääri, ei tule koskaan olemaan raha ongelmia, vaikka menettäisin koko omaisuuteni niin mun lahjoilla ja älyllä pärjään kyllä mimmosessa tahansa maailmassa
asiat ei vaikuta suhun jos et anna vaikuttaa, se on kaikki oman pään sisällä, pitää olla vaan omien tunteitensa herra ja ymmärrätää miten ihmis mieli toimii eikä itkeä ja tapella kuin eläin

ja tää ei todellakaan ole mitään nihilismiä, ainakaan sitä mitä te normot luulette sen olevanne, jos tutustuisitte mihin tahansa idän filosofiaan niin sieltä löytyisi aivan samat periaatteet kuin mistä miekin puhun
se on tää lännen orja kulttuuri joka tätä masennusta täällä aiheuttaa kun ihmisten pakkomielle tehdä työtä ja kärsiä koko elämänsä ja nykyinen elämisen helppous aiheuttavat itsetuhoisia ajatuksia

Sho kerava kuvva taikkurim ruitiuliasta! hui

>miljonäärilarppaajakin paljastui taikuripsykoosiksi

ullatuus

kaikki me ollaan antabuksen sivupersoonia

jaa no antabus on ärsyttävä paskapää nii tapan itteni mieluummin ku alennun tohon

Ja muuten, sä ite alunperin aloit puhuu paskaa siitä että en oo ite nihilisti niin ku sä. Ja vielä se et pyöriskö maailma jos kaikilla ois tollanen asenne kun sulla? Empä usko.

Okei, no ymmärrän sit jonkin verran tota sun ylimielistä asennetta kun rahaa löytyy noin paljon ellet puhu paskaa. Mut suurin osa ihmisistä on empaattisia ja kaikki tunteilee jonkun verran koska ei olla robotteja. Nyt tuli aika hippi maailmanrakastaja tekstii mut eipä kiinnosta.

Mut joo, meitsi lähtee nyt ulos. Se on moro.

Tsekatkaa mun setit.

Siellähän sinä olet :D

>muut ovat empaattisia ja tunteilevat
>mut sä oot hippi maailmanrakastaja

ei nyt oikeen mene noi sun stereotypiat yks yhteen todellisuuden kanssa
oonko mä nyt sosiopaatti joka ei välitä kenestäkään vaan jeesus toinen joka halaa maailmaa?

viis kautta viis kautta viis kautta viis kautta viis kautta

Ei vittu huutikset ja naurikset :D 5/5

Aika söpöt lakanat jtp

Mun otuskuvioinen peitto ei ollu ton kuvan pointti.

>pyöriskö maailma jos kaikki ajattelit niin kuin mä
ei varmana pyöris mutta mä en voi tekemisilläni siihen vaikuttaa miten muut käyttäytyy niin ei sillä ole mitään väliä, tää on sama tyhmä argumentti mikä tulee äänestyksen tai kierrätyksen kanssa "m-mut mitä jos kaikki ajattelis noin eihän tää systeemi toimis sitten?" ei kiinnosta koska mä en voi muiden toimintaan vaikuttaa, ne tekee mitä haluavat riippumatta siitä äänestänkö, kierrätänkö vai en

Ai niin muuten OC_apu täällä on yritetty ennenkin kysästä että kuinka vanha sun sammakkos on?

tosi söpö neitsyys hei :)

oisit noikin rahat käyttää johonkin nättiin käsilaukkuun tyty ydelle ja siten saanut tääs vähän pillua siltä

Luetun_ymmärtäminen. Meinasin et noi mun empatia ppostaukset oli sitä hippisettiä, ei sun.

Mut joo, meen nyt empatiosoimaan ulos kavereiden kanssa. :^)

Ihanat lakanat. Perheelläkin taisi olla jossain vaiheessa ton tyyppisiä lakanoita.

no öhm ähm sun seinäs on aika hienon värinen

Em kero

Jarmo nyt lopetat sen paskapostaamisen ja tulet alakertaan syömään

t. äityli

>asiat ei vaikuta suhun jos et anna vaikuttaa, se on kaikki oman pään sisällä
*ydinpommit tippuu takapihalle* juuh, sellanen master internet argumentti mies sieltä

t. eri

>implikoi että uhraisin velhouteni jollekkin lutkalle.

Kaaoksen pimeät voimat ovat minun aikanaan!

hrmoh taitaapi olla isno sammako

jarmon äiti hei, voidaanko me taas leikkiä lääkäriä? se oli eilen tosi kivaa

>osta salmiakki sipsit
>eivät ees maistu kunnolla salmiakille

Menetetty mahollisuus jtp.

Salmiakkisipsejä?
Hyi vittu

Mikkset?

VINKATTU AIVAN VITUN MONTA KERTAA

ei kosketa mua kun olen jo kuollut
että semmoset jeesuspsykoosis sieltä

Ei vittu haha paras tähän mennessä. Irtos kunnon huutikset.

Oikeimde tiottoen amtanmineen inrtenestisä om varallista

post Finnish qts

ei ole jos ei tiedetä henkilön identiteettiä, siksi lääkäritkin voi puhua potilaistaan julkisesti kuhan eivät kerro nimeä

our le pen

Vittu toi ämmä on sekasin mut panisin kyl

...

she's so cute i wanna die

Huhtasaari oli kyllä fiksuin A-studiossa esiintyneistä politiikoista tossa toissa viikon poliittisen sirkuksen aikana.
Vittu Elo ja Elovaara nolasivat itsensä täysin.

...

...

...

Paikkam ja iäm aj sukkupuollen avula ompi helelpo svlittää kukka. Vanmasia ompi nin vähhän. Menem nty pulottaman simmaa

good tier Le Pen, ours isn't very pretty...
thanfully we have the niece as well

Juu voi se fiksukin olla mut sekasin kun seinäkello ja vittu noista takinkääntäjistä ei tarvii puhua ellei kyseessä ole joku uutinen missä kerrotaan et ne vajukit on tapettu tms

youtube.com/watch?v=70bNk1ozJnA

Oispa

Kreationismi hihhulointia lukuunottamatta vaikuttaa ihan fiksulta ihmiseltä.

lähteitä kehiin