/NEDERDRAAD/

Barbeknoei editie

welkom: barbeknoeiers, levensgenieters
niet welkom: heethoofden

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=OTVfAs7-PSk
twitter.com/AnonBabble

Eerste voor kankerzon

Ik heb vannacht het recent uitgebrachte, 4 uur durende, interview van Vladimir Poetin door Oliver Stone gekeken.

>dvw je barbeknoei ruikt maar je pas donderdag gaat barbeknoeien
Gelukkig eet ik weer een zelfgemaakte kapsalon met kipkebab zoals vorige week

Deel recept.

So he is dat even een geluk bij een ongeluk.

Boerewors > Nederwors

Hoe vraag ik op een lieve, formele manier dat iemand iets moet retourneren, zonder hem onder druk te zetten?

Kook aardappelschijfjes tot ze gaar zijn. Pak een grote koekenpan en bak ze in boter, als ze goudbruin beginnen te worden gooi je de kebab naar keuze in. Als je niet enorm veel van aardappel houdt, raad ik aan om 1:1 kebab tot aardappel toe te voegen. Als alles gaar is ze je het vuur op zijn laagst en gooi je er enorm veel geraspte kaas over heen. Draai alles zodat de kaas op de bodem van de pan ligt en smelt. Het vuur kan nu uit. Voeg ijsbergsla, schijfjes tomaat en enorm veel turkse knoflooksaus. (gewone knoflooksaus doet het hem niet niet) Even alles mixen (maar niet te veel, anders klontert de kaas samen) en je kunt gaan eten!

Ik eet zelf ook liever boerenworst dan gewoon natuur. Het is vooral de extra kruiden combinatie dat het zo lekker maakt.

>hoi, heb je [voorwerp] nog nodig? ik heb [voorwerp] namelijk binnenkort zelf ook nodig

Had je dit zelf niet kunnen bedenken?

Ik ben een trotse homo :3

>dvw morgen een tentamen waar ik een 4,3 voor moet halen

Barbecue > braai

>formeel
>je

Jij bent helemaal geen homo nootjood
Doe nou maar normaal

Maar waar zijn de frieten?

>Het is vooral de extra kruiden combinatie dat het zo lekker maakt.
Goeie man.

Kanker!

Jij bent Translelg niet

Als je wil snij je de aardappelplakjes in frietvorm. Ik heb geen frituur thuis dus ik doe het altijd met gebakken aardappels.

Ik zou het appreciëren dat je me nooit meer homo noemt. Ik ben namelijk geen homo.

Maar je paalde het letterlijk zelf.

>Kanker!
Grillen met kolen is nou eenmaal beter dan gas.
En dan heerlijke kruidige boerenworst, spare rib en heerlijke salades erbij.

Heb vandaag na 1,5 jaar het uitgemaakt met mijn vd
VMA

>kankernomie met vriendin

hoe krijg ik een vd

>kankernomie met vriendin

Niet meer, lekker voor je.

maar ik ben geen van de twee
ik ben gewoon een trotse homo wat is daar mis mee? ;o;

Jy is my friend, kom braai by my :)

Waarom heb je het uitgemaakt

Je bent het enige Belgische IP-adres in deze draad, nootjood.

Wat probeer je hiermee te bereiken?

ik wil ook een vd

Dat was iemand anders, maar aangezien je "mijn" roepnaam neerpende kon ik niet stil blijven.

Heb haar via tinder ontmoet
Wees jezelf en wellicht heb je een klik qua persoonlijkheid
ik heb in ieder geval geen V-kaart meer
Klein boos maagdje ;^)
Ik ging er mentaal aan onderdoor
Er waren erg veel onzekerheden en druk die daardoor meekwamen
Als ik door zou blijven gaan werd ik waarschijnlijk gek
Ik hield wel van haar, maar al het gedoe wat er nog bij kwam gaat je erg zwaar zitten op den duur

Ik zit vanaf het begin in deze draad en jij bent de enige Belg die in deze draad heeft gepaald afgaande op de unieke IP-adressen.

Kanker, wat ben je triest.

Wanneer ga je honken?

WEER EEN AANSLAG IN PARIJS

IK BEN HET GODVERDOMME BEU

NU GEWOON STOPPEN REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

>Heb haar via tinder ontmoet
hoeveel per uur?

Vriendelijke herinnering dat elke Belgische paal in deze draad tot nu is gemaakt door Nootjood.

>Klein boos maagdje ;^)

Je bent 6 jaar te laat met die paal, ik zal hem doorsturen naar mijn vroegere zelf.

Volgende maand afrijden, maand erna voor de trailer
Liefde en aandacht, iets wat vrouwmens erg veel van verlangen
Erover klagen op een plaatjesbord gaat je niet verder helpen
.t 17-jarige toetsenbordridder

Heb ik nu mijn supergeheime kapsalonrecept uitgelegd aan een jood? ironisch

Wat voor gedoe?

>dvw maar 4,5 uur geslapen vannacht
gelukkig ging mijn tentamen wel goed

Ik negeer gewoon alle lelgische vlaggen

Ik snap niet goed wat je wilt impliceren want vermoedelijk is er een probleem met je script. Ik zal me nooit gedragen zoals een vieze gedegenereerde homo en ik gebruik nooit " :3"
Ik zal ter verduidelijking al mijn palen aanvinken.

Als ik jou zou vragen of je me zou willen aftrekken als vrienden onder elkaar, wat zou je antwoord hier op zijn?

Ze was hier op een studievisum (buitenlandse studente), dus na haar studie moest ze weer terug naar het buitenland
Ze wou hier wel blijven, maar daar ging er veel werk en moeite en wachttijd in, los van enkel die problemen heb ik zelf ook mijn leven in stukjes liggen
Ze ondersteunde mij wel, maar alles bij elkaar zou ik er onderdoor gaan

De hoeren zijn niet extreem duur gast

>Vrouwen
>Liefde verlangen

Gelukkig snapte je dan wel dat ze veel aandacht nodig hebben.

Ben je helemaal gek geworden?

...

>.t 17-jarige toetsenbordridder

Ik was toen een 18-jarige toetsenbordridder

er zijn twee belgen oen

ja

Waar vind je mannelijke hoeren?

Het is niet 'mijn' script, maar van 4kan zelf.

Verwijs dan naar de paal van de tweede Belg.
Professionele tip: die is er niet, want alleen Nootjood is hier.

>mannelijke hoeren
de sportschool
zozo grote jongen
Jup, je krijgt er ook wel genoeg voor terug hoor
Het was een erg leuke tijd, maar ik moet uiteindelijk om mezelf denken en daarom ben ik er mee gestopt

hierzo, eerste was 4e IP, tweede was 9e

Godverdomme stomme mongool hoe debiel moet je wel niet zijn om zelfs niet om te kunnen gaan met een pc en dan ook nog zo irritant je eigen groot gelijk te verkondigen in de draad. Ik heb niets tegen homo's behalve een innerlijke walging en ik ben geen homo een ik zal het nooit zijn. Homoseksualiteit is biologisch en evolutionair gewoon de die keuze, om nog meer te zwijgen over de hele degeneratie dat de culturele expansie van de Amerikaanse gay scene teweeg heeft gebracht. Als homo's nu al zouden kunnen beginnen om niet meer met een irritant homostemmetje te praten zou ik er misschien nog kunnen tolereren.

RUSTIG!

Om eerlijk te zijn als ik een buitenlandse vriendin zou hebben die onvermijdelijk terug moet een die ik nooit meer zou zien dan zou ik er wel misbruik van maken. Ik zou al mijn seksuele fantasieën er op uitwerken, ik zou haar geld stelen, ze pijn doen en ze chanteren. Ik zou ze terugsturen met een bevruchte eicel en dan elk contact verbreken.
Maar ja ik ben dan ook een emotioneel en sociaal onderontwikkeld persoon. Ik ben een narcist, iedereen moet mij graag zien, maar ik zie niemand graag.

Schiet mijn school aub niet overhoop

>. Ik ben een narcist, iedereen moet mij graag zien, maar ik zie niemand graag.
je bent in ieder geval wel zelfbewust

Zelfkennis is het begin van alle wijsheid.

...

...

>Om eerlijk te zijn als ik een buitenlandse vriendin zou hebben die onvermijdelijk terug moet een die ik nooit meer zou zien dan zou ik er wel misbruik van maken. Ik zou al mijn seksuele fantasieën er op uitwerken, ik zou haar geld stelen, ze pijn doen en ze chanteren. Ik zou ze terugsturen met een bevruchte eicel en dan elk contact verbreken.
Maar ja ik ben dan ook een emotioneel en sociaal onderontwikkeld persoon. Ik ben een narcist, iedereen moet mij graag zien, maar ik zie niemand graag.

Dit is wel een nieuw dieptepunt voor belgische palers

Je begrijpt het volgensmij verkeerd.

Het probleem is niet dat andere mensen dit niet zouden doen. Het is dat andere mensen het risico anders inschatten.

Normale mensen zouden de kans op negatieve repercussies door acties zoals dat groter eiken dan jij nu doet. Dus zullen ze zich minder anti-sociaal puur omdat dat het beste resultaat aan hun biedt.

Oftewel. Nee je bent geen sociaal onderontwikkeld persoon of een narcist. Je bent gewoon een dom persoon die niet goed inziet hoe hij zijn sociale winsten kan maximaliseren.

mah nigga Louis

>terugsturen met een bevruchte eice
Het zou wettelijk verboden moeten zijn om de genetische fitheid van andere groepen te versterken, het kan een gevaar worden voor eigen land.

Zevenenzeventig aub

>Niet MGTOW zijn.

zie

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahah

>je liefdes/seksleven verpesten omdat het moeilijk voor je is om een vd te krijgen
djz (dood jezelf)

>j-je kunt me niet ontslaan, ik neem ontslag!!

Je kan nog steeds sex hebben maar relaties zijn verboden. Moet wel even kijken of die vlees gordijnen niet te lang zijn anders kan je sex ook schrappen.

>Je kan nog steeds sex hebben
jij niet

>dvw geen mollige vd

gif regen

Helaas zijn mooie exemplaren zeer zeldzaam.

>dvw je best wel geilt op een vriendin van je omdat ze volslank DIKK is

Waarom zijn webms met dunne meisjes bijna non-existent?

hier regent het anders niet

ik ga niet eens een normale reactie schrijven

Die hebben meer zelfrespect

Mijn scheten zijn echt dodelijk op dit moment oetz


BRRAAAAAPPPP

Als er nu nog een verfrissende, harde regenbui komt om de boel af te koelen dan word ik officieel een christen want dat zou een wonder van god zijn.

Spel eerst "God" maar eens met een hoofdletter, heiden

snif snuif....
hmmmm...
scherp...

youtube.com/watch?v=OTVfAs7-PSk

Ik HOU van Boeren!

Zijn Zuid-Afrikanen boeren?

Ja, Boeren en Zoeloes

Hehe Deutschland

homo

alles ist vorbei

Zouden jullie het ongemakkelijk vinden als je broer of neef homo is?

Mijn neef is namelijk homo en hij nam zijn (verwijfde) twink vriendje mee vandaag.

Komm heim kleiner Bruder

Je hebt ze wel in elkaar geslagen hoop ik?