/mämmi/

Kostaja painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=Ha-ZYq8aiHY
iltalehti.fi/fiidifi/201706162200214025_fd.shtml
iltalehti.fi/fiidifi/201706162200213054_fd.shtml
twitter.com/SFWRedditGifs

Miksi animehomot tekee aina uuden langan 100 postia liian ajoissa?

oispa loli

Koska voin tehdä niin

homottaa

Mun taskumatti saapuu postiin huomena.

koska aivon vama

oispa nyymi jonka kanssa juoda teetä.

Meen nukkuu. Öitä.

ok

uus

Miks toi Klarnan asiakaspalvelija näyttää turbojutkulta tos niiden kuvassa?

Miksi nukkumaan mennään, mutta humalaan tullaan?

>Varmin todiste suomalaisen kulttuurin suuruudesta muinaisena vaikuttajana on Kiinasta.

>Vanhimmat kiinalaiset muumiot ovat suoraan suomalaisia, karjalan sinisilmäisten N1C1-linjaa.
>Sinisilmäiset suomenheimolaiset ovat kiinalaisen kulttuurin ja Silkkitien perustajia 100% geneettisesti todistetuna. Tätä sensuroidaan aika härskisti Euroopassa kuten ranskalaisia hovikirjoituksia kveeneistä.

>Hyperborea on laajimpia kertomuksia kymmenissä kulttuureissa. Tulvakertomusten jälkeen yleisin alkukertomus.

>Alkukulttuuri Pohjolassa.

>King-sana tulee suomalaisesta kuningas-sanasta ja Queen viimeisestä suuresta suomalaisheimosta Kven. Kven-heimon alkuperäinen nimi oli Kaleva. "Viikinki" tulee myös Kven/Kaleva-nimistä. Bysantin kuuluisimmat henkivartijat sen maailmanajan rikkaimmille olivat suomalaisia "viikinkejä", Kalven poikia.

>Jo tällä luulisi olevan aika suuri tulkintamerkitys Euroopan historiaan: Ranskalaisissa, saksalaisissa ja englantilaisissa vanhimmissa hoviteksteissä puhutaan niiden hovien ensimäisistä suomalaisista kuninkaista ja prinsessoista, mm. kveeneistä. Seti I ja muu Ramses-linja ovat vaaleaihoisia "nordic"-muumioita, joiden geenitutkimusta Egyptin hallitus ei suostu julkaisemaan.

oispa nyymi jonka kanssa halailla lusikassa iltaisin

näin unta jossa olin ostamassa jäätelöä jostain kioskilta, takana oli joku tosi läski yli 2 metrinen äijä ja sen muija
olin just maksamassa ja se äijä otti mun rahat mun kädestä ja antoi ne muijalleen
hakkasin sen perusteellisesti ja paiskin ympäri paikkaa
voimafantasiat tuntuu hyvältä mies

Ei se toimi noin

miksi panemaan mennään mutta pannessa tullaan

tollasen manletin fantasiat

ME

OLTII

TRIPLAT

kattooks muut tääl jalkapalloo?

SANKAREITA

youtube.com/watch?v=Ha-ZYq8aiHY

Näin päikkäreil tosi irstasta unta, taidan nyt runkata.

iltalehti.fi/fiidifi/201706162200214025_fd.shtml
voi juku oon visuaalisesti tosi älykäs!!

Minua ei ole profiloitu miksikään nyymiksi niin kai sitten olen vain nyyminyymi.

how do I get a finnish gf?

oho kerrankin mäki!!?!?!?

ehkä ton kuuluu olla vaikeampi jos sen kuvan suurentaa tai jotain mutta ainakin mun pienellä ruudulla toi oli liian selvä ollakseen mikään testi

ei juma nii mäki

>All these indicate that you're officially smarter than most of the population. That's pretty impressive and you should be proud of yourself!!
Juuh.

Juu

iltalehti.fi/fiidifi/201706162200213054_fd.shtml
>Tytär arvosteli äitinsä painoa - äidin vastaus herättää kunnioitusta
>herättää kunnioitusta

Siis ei mitä helvettiä nyt SEIS

>The truth is, I am not fat. No one IS fat. It's not something you can BE. But I do HAVE fat. We ALL have fat. It protects our muscles and our bones and keeps our bodies going by providing us energy.

Ton lapsista tulee vielä ihan helvetin läskejä ton opeilla.

sekoitin just epäironisesti kokista ja pepsiä lasiin!

Oliko tää nyt sitten se unilanka? Näin toissayönä unta että Helsingissä pidettiin joku paraati ja menin sinne pöllimään poliisiautoja ja muuten perseilemään. Olin nähnyt jollain täyteen ahdetulla parvekkeella muslimin ja sanoin siitä jollekin läheiselle varusmiehelle ja ne alkoivat heittelemään kranaatteja siihen parvekkeelle niin että koko paska räjähti. Joku kenraali alkoi sitten antamaan niille runtua siitä että yritetään tappaa se pelkkä muslimi eikä kaikkia niitä sivullisia

en mä oo tyhmä

meissä kaikissa on tyhmyyttä

Eli vaikka olisin niin valtava laardipallo, että omaisin kiertoradan, ei minua siltikään voitaisi pitää läskinä? Mielen kiintoista.

aika hauska uni

itellä tosi harvoin tulee muistettua unia ja jos tulee niin ne on kirjaimellisesti jotain perus jokapäivän juttua

Ite näin viimeyönä unta että olin suomalainen SS-mies jolla oli kyky matkustaa ajassa.
Sitten muutin pieniä asioita toisessa maailmansodassa ja matkustin tulevaisuuteen katsomaan millaisia muutoksia nykyajassa tapahtui. Tavoitteena oli että suomen imperiumi hallitsisi maailmaa kun olisin muuttanut oikeita asioita.

Oli jännä uni.

Absoluuttinen hullumies

Olin toissayönä saada pinppiä, mutta kaikki maalliset, maagiset ja kosmiset voimat olivat minua vastaan.

taikurinyymi

>nyymiltä viedään rahat kädestä unessa
>voimafantasiat

Ooga booga we ewre KINGS and shet

no kuka nyt unissaan ilman syytä ihmisiä pieksee

se oli selvästikkin vain symbolismi joka oikeutti hänelle sen väkivallan

Ite näin unta missä pääsin panemaan. Vastaavia unia ei ole tullukkaan pitkään aikaan.

Can you finns tell me why you're using cuckeuromoney and not this awesome money?

Mä näin unta siitä että söin ruokaa työmmies ruokalassa ja sit heräsin tosi nälkäsenä

Olikohan se enneuni :o

Jews.

probably to protect from inflation or something

ei voida

jews

Mis oot? Tartteks samisettei? Voin vaihtaa limuun, en pääse kauppaan kun menee 15min pääst kii.

Painu vittuun.

Because this fat fucking faggot """forgot""" to mention that the vote to join the €uro was baked in the vote to join the EU.

en asu sun lähellä koska kaupat meneekin 23 kii

jews

Runkkukullini sykkii

You guys need to call for the inner sisu and kill the jews.
rip

Tapa ittes.
Noh, on tuol toi huotsikka joka on kai 24h auki mut vittu mä sinne jaksa kävellä enkä mennä julkisil jonnekki perseesee.

>mua isompi tyyppi tekee mulle pahaa kuitenkin
on se symbolismi

pin-pin ragen vetäminen siitä et joku tekee jotain pahaa on vaan seuraus

>herättää kunnioitusta

ei vittu, ei saatana

mul on tylsää

Alepa onki 23 auki. Meenpä sinne sit.

Postaa jotain jännää

Mul taas liikaa tekemist just nyt.

hieno juttu

nin on ost an limnua

ilmeeni kun 20 vuoden päästä joku alle 10% kansasta on työllistyneitä ja ihmiset kärsii masiksesta yms kun eivät oo sopeutunu vapaaherran elämään, mut ite oon siinä vaiheessa ollu jo 25 vuotta täs jamassa ja oon täysin sopeutunut vallitsevaan ympäristöön

Hei, hei jäbät! Mulla ois idea! Mitä jos me heivattais vittuun koko 21-09 kaljanvähittäismyyntikielto, niin joka putka olis auki 24h? Eiks ois aika päheetä?

mikä on sitä jännää?

mä vasemmalla

En tajuu

Enpä kuule usko et toi tulevaisuus tulee olee hirveen valosaa. Rotat varmaan menettää tuet tai sit saa iha minimaalisii määrii. Ja suurin osa ihmisist tarttee rutiinin.

löyty vanhoi kuvei

...

onko sama muija? aika thicc ja nätti vasemmal mut valas oikeella

...

Jumalauta. Yksi niistä galleriapaccsuista, joita varhaisteininä seurailin. Unohdin koko eukon.

Juutalaiset eivät tule ikinä päästäämään ihmistä hamsterinpyörästä ettei ole liikaa aikaa ajatella. Ehkä me aletaan rakentamaan yhdessä uutta Baabelin tornia

Nää on vissii sisarukset. IRC galleriasta tai jostain vuosia sitten

Mul on toi varapuhelin ja päätin myyä sen, se on käyttämätön mut se oli iha tahmane ja likane, jotai kaatunu siihe. Tein sit aika kallun ratkasun et purin sen osiin ja pesin hanan alla. Nyt annan sen kuivuu pari päivää ja jos toimii ni myyn sen.

Luulisi tämmöisten utereiden vaikuttavan jo painojakaumaan.

Vaikutti ainakin panojakaumaan.

/mämmi/ miitti millon?

Kertokaa minulle tästä.. Espoosta

Sunnuntaina klo 12 Pukinmäen mäccärissä

Asun tääl.

Leppävaara on hyvä paikka

>pukinmäki
Siel on muistaakseni joku yökerho. Miitti siellä!

jos tykkää betonista, nisteistä, mamuista ja rikollisuudesta

>viesti on alati uudistuva aselaji, olette johtajia ja maavoimien taistelutapa ja varustus on juuri uudistumassa, voitte siis odottaa kertauskutsuja tiheällä tahdilla t. kapteeni

Paskapuhetta, näin yli kuusi vuotta odottaneena sanoisin.

Mikä noista lisäaineita täynnä olevista makuvesistä tekee terveellistä?

Lintuvaarassa olisi kivaa mutta ne svidun naapurit. Kävelin viime talvena talon ympäri ilmakon kanssa ampumassa isoja jääpuikkoja hallitusti alas. Ei kun kyttäauto pihalle
>Lähiseudun asukkaat ovat soitelleet kiväärillä aseistautuneesta haalareihin pukeutuneesta isokokoisesta miehestä kulkemassa talojen pihoilla.
Olin tasan tarkkaan omalla pihalla koko ajan enkä sihtaillut minnekään muualle. Pystyin jopa näyttämään jalanjälkeni lumessa talon ympärillä.

Ei siitä mitään seurauksia tullut. Naapureita varmaan vitutti kun kytät ajoivat pois ja minä poika jatkoin ammuskelua.

placebo ja kivennäisaineet

Kärsivällisyyttä. Itel kesti yheksän vuotta mut tulihan se sieltä sitte

Ite lähden syksyllä kertaamaan. Päättivät laittaa nurmiporasta huollon puolelle. Elinajanodote sodan aikana tosin nousi aiemmasta kahdeksasta minuutista hiukkasen

Suomalaiset ovat marsista.

Itsehän olette Venuksen kukkuloilta

Suski!