/mämmi/

jaakkopainos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=fA5L1eh9Xq4
youtu.be/5fA2yV2i04c
youtube.com/watch?v=laFX0Ubo9m8
twitter.com/SFWRedditImages

sängyssäni makaa nainen

Totuus: Ei ole.

on

Huomenta huomenta! Mitäs nyymeille?

meen kohta nukkumaan naisen viereen

naisen*

...

Hyppäisin taas vaihteeksi mielummin parvekkeelta kun lähtisin töihin hyi helvetti

Kyssätkää mut välittömästi

how do I get a finnish gf?

tulin

...

Jaahas, on aika lähteä TÖI_HIN

Mä olen jo täällä

TÖI_ssä ollaan oltu jo KAKSI TUNTIA

Voi helvetti mikä darra. Ja kauppine ja co. kolistelee tuol fixaa noit putkii ku Keltanen vesi ja hana vuotaa ja en saa unta... Ei saatana, hakisko sitä kaliaa?

oispa nyymi jonka pyllyyn sujauttaa mun kiki samalla kun me nukutaan nakuna lusikassa

muistutus

youtube.com/watch?v=fA5L1eh9Xq4

unohin sulkee sälkkärit ja aurinko alko paistaa klo 7 suoraan silmiin.

Vittu.

*mällää sun silmille*

Lintu lens päin ikkunaa. Vittukun meinas saada sydärin kun kuulu pum. Ja vasta sain pestyä saatana ja heti joku vammanen homo posauttaa sulkarasvansa siihen reee

Vittu oonkohan miä tulos vanhaks ku ekaa kertaa tuli yhen päivän jälkeen krapula

Postaan töistä. Onneksi huomenna alkaa kesälomat

Kyssätkää mut sisältä

täällä tulee ihan vitusti rakeita

Noniin uusi hallituskriisi tulille 3..2..1..

Noh mitäs nyt

Salami, kinkku, pepperoni, pekoni, smetana, chili. Paras darrapitsu

Hyi vittu mun kaljapierut haisee kuolemalta.

Ketä /juhannus selvinpäin/ täällä?

Tilasin sitten 2 pitsaa, aivan järkyttävä darra, onneksi pystyy syömään. Viimeksi oli näin kaamea kun ryyppäsin 8 päivää putkeen
t. opskelia

Ite tilasin tälläsen: Sipuli, Smetana, Tomaatti, Valkosipuli, Kebabliha, Chili

>darra tänään kun huomenna juhannus
ja varmaan aattelit juoda jussinakin ja hommata hirveen darran?

Sininen tulevaisuus alkoi vuotamaan edustajia takaisin persuihin. 4-5 vielä niin oppositiolla on enemmistö

Ootko paskaa?

...

Yep, olen lopettanut juomisen.

Oletko tosissas?

Juuh yritän olla

En oo normo enkä alkkis niin joo.

youtu.be/5fA2yV2i04c
Onkos ketään muita valmiina?

Ehkä

En ajatellut ostaa muuta kuin yhden pelin. Parempi vaan säästää rahaa ja hankkia piraattiversio.

Mitä mieltä Twin Peaksin uudesta kaudesta tähän mennessä?

oho, en tiennyt että tollanen on tehty. kerron mielipiteen huomenna.

Onko hyvä sarja? En oo kattonu

En ole saanut aikaiseksi

joo

youtube.com/watch?v=laFX0Ubo9m8

Why are beautiful finnish women with niggers ;_;?

BBC

she's not even that cute

oon piereskelly tääl niin paljon et kävin kaupas hakee lisää kaljaa ja kun tulin takas kämpille niin hais viel pieru

/juhannus töis sä/

But she is cute and she is with an ape ;_;

I like your attitude, Sven. I have one Swedish friend (like legit Swede, not a Fenno"swede") and he's an anti-racist.

Mitä yleensä teette kun kaljat alkaa loppuu ja kaupat on jo kiinni masentumisen lisäks? Ite alan yrittää korvaa sitä samimätöllä.

Huomenta :3

Ja sinä chilin ex-poju, hylätä nyt yty siks että mitä normot mahollisesti ajattelee

Toisaalta olihan se tiedossa että herra on epäonnistunut normo kun yleensä onnistui saamaan tättäsen

What's anti-racist as in those AFA clowns?

No niin sammakotarinoita osa 25

>ps2 on tärkein viihdeaparaatti
>Pysty pelaamaan ehkä 1/5 pelikirjastosta mukiinmenevästi koska multitasking on mahdotonta
>Aina kun turhauttaa pistä paskaksi ohjain/kotelo/levy/tv
>Levyssä lukuvirhe rasvan tai naarmun takia?
>Suoraan roskiin jos joku ei ole paikalla estämässä
>lähes kaikki hyvät pelit paskottu, jäljellä vain paskoja leffalisenssipelejä ja änäri 07 x2
>kysy sammakolta kannattaakohan paskoa omia tavaroitaan, koska vittu omia tavaroita!
>Juu hähähä *pfrlllllt* ja sylki lentää

DvD levyt on aivan liian hauraita näille sälleille, pitäs tehdä pelikasetteja metallikuorilla niin vois jopa pysyä ehjänä vuotta pidempään

Äidin pierut kiihottavat minua. Tämä häiritsee mua, koska tiedän, ettei se oo normaalia. Kuitenkin monesti kun äiti päästää kaasua ilmoille, jään jonkin tekosyyn nojalla paikalle. Kaivan esimerkiksi kännykän esiin ja alan näpräämään sitä samalla haistellen tuoksua.

Muiden ihmisten kaasuvuodot eivät minua kiinnosta mitenkään. En ole uskaltanut kertoa asiasta kenellekkään, edes tytylleni.

>Ja sinä chilin ex-poju, hylätä nyt yty siks että mitä normot mahollisesti ajattelee

Mitä multa on mennyt ohi?

Well he's not a SJW but when I say that niggers are bad he gets a bit upset.

Is he from stockholm? I have really not seen anyone but losers from stockholm get upset

Meillä samat paitsi en tykkää pieruista ja äitini on kuollut.

Viime lanka n. 5 tuntia sitten

I can't honestly remember where he's from, I gotta ask him when he wakes up, but I remember it was pretty up north. But he lives in Finland now, studying. He's a cool guy otherwise.

Jätte bra!

Laita linkki plz pekka

Send him to some finnish thugs so they can beat him up for being a wuss and not liking to call niggers niggers.

tsili tötön suomipoju jätti sen kun se haluaa olla normo

Hmm, in finnish do you guys write words separate like anglos or do you fuse them like we do?

Nyt tsilitötö on ihan rikki ja vaan ryyppää ;_;

only olle

ihan on oma vikansa kun ei deittää oman tasosia miehiä vaan haahuilee normo pojista vaikka ite on autisti alkoholisti

> varaa kirja eilen
> tänään saa ilmoitus että varauksenne on saapunut
ebin

Se putsaus on se syy miksi se lintu lenti siihen.
Likaiset ikkunat ne tajuaa ikkunoiksi mutta puhtaita ne ei osaa käsitää.

vittu noita suomiräppäreiden nimiä oikeesti. "tippa-t" "paperi-t" "sairas-t" haha mitä vttua?

niiden etu nimi alkaa T:llä
sama kun täällä on pyöränyymi niin se ois räppimuodossa Pyörä-N

Itekkin hommasin yhen kirjan pari viikkoa sitten jota oli tarkotus lukea sängyssä ennen nukkumaan menoa koska jos tuijottaa koneen ruutua niin ei tuu uni niin helposti, mut oon lukenu siit ehkä joku 20 sivua.

Binit alkaa huveta :S mut en viitti hakee lisää koska oon juonu jo 30 binii.

ai blini

...

Olen varmaankin /mämmi/:n alkkiksin/nistein nyymi. Kerran kun oli viinat lopussa niin päätin tehdä niin, että otin ruiskun, vedin sen täyteen viinaa ja pruuttasin perseeseen. Tämä on tosi tarina.

No nyt on. Ite oon toi ämpäri_sammakko mut en sentää oo menny noi pitkälle, ainakaa viel.

Musta ei kyl koskaan tulis apustajaa. Oisin varmaan pahoinpidelly kaitsittavani ensimmäisen viikon aikana.

Voisit olla mun siivousapustaja. Mulla on jo sellanen, mutta se siivoo mun kämpän vaan ehkä kerran kuukaudessa. En kuolaa tai mitään suusta, oon vaan laiska.

Tienaiskohan hyvin jos rupeais mämmin kalja_apustajaks, tois kaljaa kotiin aina sovittuun aikaan tms

Eikä tää siis ole sama kuin laiton viinan kotiinkuljetus, ruoka_apustaja saa ostaa apustettavalla kaljaksia

se nätti kassarönttö oli taas siel ku menin ostaa lisää kaljaa ;_; tollasii ei sais olla olemassa koska ne alkaa oispattaa niin paljon et meinaa henkselit revetä

Onks tää se HELL SEGER (eli helvetti sanoo)?

Ite ainakin oisin valmis maksaa pari kolme egee jos extraa, toki enemmän jos tois enemmän kaliaa kotiin kauppojen kiinnimenemisen jälkeen. Katos, alkkiksen mieli toimii niin et "kyl tää kontti riittää" mut sit ei riitäkkää ja alkaa kaduttaa et ei ostanu enemmä.

miks mun pierut haisee niin pahalta? saanko pullottaa niitä ja tuoda seuraavaan /mämmi/-miittiin kaikkkien nuuhkittavaks?

*nappaa nyymin lusikkaan*

*söpöilee lusikassa* :3

*tökkää nyymiä muovihaarukalla* hähää

Ben Affleck on kyllä pirun hyvä näyttelijä ja ohjaaja

*holds up spork*

Heh ei mitään henkilökuntaa kakara *avaa luhan*

miksi /mämmi/ on täynnä söpöjä tytynyymei?

Onko paha jos korvavaikku on tommosta tummanpaskanruskeaa (semmosen etiopialaisen väristä)?

Juuh, aivosyöpä.