/mämmi/

SS-painos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=apnGqCiWTi8
youtube.com/watch?v=uieMZfMRq30
youtube.com/watch?v=5-oCaZh7h-g
youtube.com/watch?v=2C4qMaQoc6U
youtube.com/watch?v=8qbdNiU45PI
youtube.com/watch?v=JMPog33phuM
twitter.com/SFWRedditImages

/balt/

Ai Suoliston Sankarit?

Mun red bullit loppu :'(

Meni näköjään vanhaan

Tuli just mieleen, että onko suomalaisessa kansantarustossa minkäänlaisia vampyyrimaisia otuksia? Niitä kun löytyy vähän joka puolelta maailmaa, aina vähän erilaisena.

youtube.com/watch?v=apnGqCiWTi8

Natsit on parhautta.
Sieg Heil.

Moro karjalanyymi

Itikat on aika perseestä jtp

Ei suoranaan, mutta kaiken maailman metsinkäiset yms on kyllä yksiä vittusaatanoita.
>stk isovanhemmat pelotteli mua näkillä ja maahisilla on olin pikkupoika.

natsi-ihannoitsijat on kyllä kaikki jäätäviä mieslapsia

Mikä vitun hommapainos tää taas on? Tuuppa joskus steissille huuteleen noita juttujas niin saat kerätä leegojas pitkin stadia vitun separi

naku-JULIA tuohon lattialle ois kiva, jos totta puhutaan.

t. neekeri

>käyttää julkista liikennettä
lol köyhä.

t. homma

Oon tulossa opiskelemaan valtioiteiteitä hesaan, joten saatetaampa törmätäkkin, vitun antifantti kansanpetturi.

t. neekeri

Pysy siellä böndellä sisäsiittonen juntti ei kukaan sua tänne halua

>Pysy siellä böndellä sisäsiittonen juntti ei kukaan sua tänne halua
Ei Saksakaan kysynyt lupaa kun Puolaan hyökkäs.

Ei vittu kelatkaa ku tää natsijäbä menee jonnekki kouluun vaahtoomaan natseista ja se saa heti maineen "sinä" tyyppinä :DD

Mulla on tosi paha tapa aina puhua ihmisten päälle.

Miten vitussa tälläisestä voi päästä eroon. Tiedostin itse asian jo monta vuotta sitten ja aina humalassa kaverit sanovat kyllä siitä aika hermostuneesti, mutta teen sitä aina ja kaikkialla. En oikeastaan koskaan anna kenenkään puhua loppuun.

Saksalla oli kuitenkin legit syy.

>Miten vitussa tälläisestä voi päästä eroon
Ole hiljaa

autismi

on koska keskivertopelaaja haluaa kaiken nyt heti. Tämä on ongelma josta jokainen peli genreen katsomatta kärsii. Enne pelaajilla oli intohimo olla hyvä TAI halu pitää hauskaa, nyt ne suuttuvat jos joku toinen on parempi kun se pelaa enemmän tai oppii nopeammin ja kaikki pitää pehmentää näille idiooteille.

t. 29-vuotias joka ei varmaan koskaan kasva ulos tietokonepeleistä

Miksi suomalainen ali-ihminen liittyisi SS-joukkoihin?
>kunnia-arjalaiset öyh öyh
Kunnia-arjalainen tarkoitti hyödyllistä ali-ihmistä, niin juutalainen kuin suomalainenkin pystyi olemaan kunnia-arjalainen.

No yritän mutta sitten se on sitä että kerkeän sanoa 2 sanaa ja sitten vasta muistan "ai niin" ja olen jo keskeyttänyt sen jutun.

Oli oli, ja niin on mullakin.
Haluan puhdistaa meidän instituutiot kansanpettureista, ja mikä parempi tapa aloitella tätä, kuin mennä näihin instituutioihin, ymmärtää niiden toiminta ja ajattelutapa, tunnistaa kansanpetturit, ja sitten koulutuksen suomin työkaluin aloittaa toimet jotka tulevat johtamaan vihollisteni totaaliseen tuhoon.

juu ei enään voi ottaa pois pelaajilta jotain mihin ne on tottuneet, peli pilalla kun kerran vedät liian löysäksi

Jaaha mennyt jo melkein puoli pakkia kahdestatoista lonkerosta.

Lopetanko vai juonko lisää VAI korkkaanko Gambiinan?

Oma iso-enoni kuului SS joukkoihin.

vedä niin että henki lähtee ettei tarvi kuunnella sun paskan jauhantaa juomisesta

oikeestaan se syy on että wowis nykyään painotetaan raidaamiseen. moni ei ees päässy ennen wotlkia raidaamaan kertaakaan kun oli niin kovat tälläset sosiaaliset vaatimukset, kun taas nykyään voit turismoida lfrllä koko liudan. se oli se levaus ja wpvp/bg/arena pääpeli

Gambina on aina kova.
youtube.com/watch?v=uieMZfMRq30

Hei aika ilkeetä tommonen.

itsekkäitä tollaset spedet

No tuokin vielä, mutta vielä isompi ongelma ovat nämä "mun pitää elättää mun vaimon kuus lasta mä en kerkeä pelata joten on ihan EPISTÄ että tolla on parempi geari ku mulla".

Jopa Dota(2) on joutunut pikkuhiljaa ottamaan sen tyhmennyslinjan kun se oli liian monimutkainen idiooteille. Toki se on vieläkin genrensä monipuolisin peli, mutta sitä on tyhmennetty niin saatanasti viimeisen kolmen vuoden aikana että oksat pois. Ainut peli oikeastaan kilpailullinen peli jolle tätä ei ole tehty on SC2, ja no, pelaajamäärät puhukoot puolestaan.

Aika leveä kallo, taisi olla vähän pulaa miesvoimasta kun ottivat sinne tuonnäköisiä.

onkohan viinijäbä vielä terveenä.
aika monta vuotta ollu tuossa pullon kyljessä ja karvat harmaana.

Onhan se

youtube.com/watch?v=5-oCaZh7h-g

Kaks päivää inttiä takana ja vituttaa jo saatanasti. Paraneeko tä tästä yhtään vai pelkkää samaa paskaa?

Nyt jouksentelemaan Vietnamiin ja ampumaan riisiniiloja M16:lla tai asettelemaan ansalankoja ja tekemään jenkkeihin reikiä neuvosotovalmisteisella metsästyshaulikolla.

oikein tommosille itsekkäille kusipäille, ootko koskaan ajatellut et mitä vittua me muut saadaan tosta sun örvellysbloggauksesta?

Vittu kun viina himottaa ei helvetti.

pahin edessä

Ala tykittelemään shmuppeja scoremielessä jos haluat kilpailullista haastetta videopeleiltä, ei varmasti tuu tyhmennyksiäkään vastaan kun klassikkopelit on julkaistu joskus yli 15 vuotta sitten ja mitään nettimoninpeliä ei tarvita. Toki pelaajakunta on helvetin pieni.

nimim. koukussa

P-kausi paskaa. Paranee e ja j kaudella riippuen mihinkä joudut

p kausi on kakkaa
e kausi on vähän kovempaa kakkaa
aukki on ripulia
rukki on tulista veriripulia
j kausi on ihan hauskaa

tosi autistista, miksei samaa pakkomiellettä käyttäis hyödyski ja tahkois vaikka netissä rahaa tai opettelis soittaan instrumenttia?

No enhän tässä nyt edes ole missään kännissä, kunhan kyselin miten jatkan tästä kun itse en osaa päättää.

haista paska

oispa

youtube.com/watch?v=2C4qMaQoc6U

Oispa TBC

Heitä homo voltti

youtube.com/watch?v=8qbdNiU45PI

Osaan jo soittaa ja piirtää ja harjoittelen niitäkin. Tykkään vaan jostain syystä harjoitella autistisia asioita. Rahaa saa töistä. Toki pidän näitä shmuppeja ihan puhtaasti harrastuksena ja pelaan niitä rentoutumismielessä itse, ne vaan on hyvä esimerkki peligenrestä jossa voi kehittyä periaatteessa loputtomiin. Jos kiinnostaa pelitaidossa kehittymisessä nimenomaan suuren pelaajamäärän voittaminen eikä kehittyminen kehittymisen vuoksi, niin sitten en osaa auttaa sillä en ymmärrä tätä lähestymistapaa peleihin.

subjektiivisuus vs objektiivisuus, jos pelaa yksin niin peli määrää kuinka pärjäät, jos pelaat muiden kanssa ne määräävät kuinka hyvin pärjäät koska tulostas verrataan muihin

Ite otan aina saikkua viikon kun uus peli julkastaan. Oisinpa NEET jtp joka vois vaan pelata 247

mielipiteitä tästä kappaleesta?

youtube.com/watch?v=JMPog33phuM

Tekis mieli tehä makaronilootaa mut mul on huono itsekontrolli ja raivotan sen koko laatikon tyhjäksi liian nopeesti.

Juu, se on toki totta. Itse pidän enemmän tästä lähestymistavasta, jossa yritetään "ratkaista" peli mahdollisimman hyvin. Esim. rogueliket on kanssa lempigenrejäni ja joku DMC4:n kombojen opettelu ja mätkiminen on hauskaa vaikka siinä ei ole oikein minkäänlaista moninpelielementtiä. Olen tavallaan jopa iloinen siitä etten ole kiinnostunut noista suoraan toisia vastaan pelattavista nettimoninpeleistä koska ne tuntuvat olevan niin ailahtelevaisia muutoksille joko päivitysten tai pelaajakannan muuttumisen kautta. Toisaalta olin koulussakin se assburger joka tykkäsi hiihdosta mutta inhosi jalkapalloa.

pierasin nyrkkiin. mihin vapautan pierun?

Vapauta se perseesees.

how do I get a finnish gf?

you don't really want a gf

easy, just look like an average European man.

Mitä ostan lidlistä?

>asking Sup Forums how to get a gf

yeah, what he said

How to get yank gf? I'm not good at small talking :(

kaljaa

>mene töihin 88kg
>tule töistä 85kg
"vähän" menee tässä säässä nestettä hukkaan

ei vittu että on heikko olo

krapula taitaa jatkua huomennakin

vai kävitkö paskalla ja suoli tyhjeni

Alotan huomenna laiharin eli tänä iltana pidän sami-illan. Mitkä setit haen?

juuh, mutta tiedä tuota. kun kuitenkin syö ja juo töissäki nii pitäs olla kohtuullisempaa

Ajattelin kutsua Personan.

Kiitos kun muistutit. En haekkaan kaljaa kaupasta.

Alota laihari tänään.

juot törkeän vahvaa kahvia ja puhallat suolen paineripulilla tyhjäksi

Ite joisin viinaa ja sitten huomenna krapulapäissään tilaisin pitsa+kebun jonka jälkeen aloittaisin taas vasta huomenna laihiksen

prööt hyi hirveän hajuista piernutusta

>paketti saapui Kuopion Matkahuoltoon aamulla
>ei oo vieläkään edennyt noutopisteeseen, joka on noin kilometrin päässä

En sit paahda leipää iltapalaks.

prööt hyh lemustus

...

Bunch of Swedish men and a swedish woman, nothign special, why the finnish flag tho?

>RIGHT TO RAPE
what?

doesnt seem shopped at all

No niin, nyt sitten oispattaa taas.

...

9 runkkua takana. Tää tulee menemään vituiks mä sanon jo valmiiks. Kesti yli 45min laueta vaikka hakkasin tattia niin kovaa kuin käsistä lähti.

nauti tuhoutuneista hermopäistäs. kohta et runkkaa ollenkaan.

Satutin ite kerran olkapääni runkatessa. Varsin hasardia puuhaa jtp

ookko lukassut runkkaus onnettomuuksista?

En, anna toki lisätietoja.

En runkkaa mitenkään brutaalisti tai puolivelttoa munaa koska siitä olen kuullut että voi käydä vahinkoja.

Onko outoa jos kävisin yksin laivalla?

iho voi kulua puhki, sit menee kikkelin kautta bakteereja munaan ja saat jänniä tauteja
puristaminen ja kulmat voi rikkoa veritaskut jotka jäykistää sitä munaa et siin voi mennä erektio lopullisesti
mitäs aattelit tehdä siel yksinäsi?

Mummo lagittaa kassal, takana kaks öttömöttöstä ja mul on hirvee paine pyllyssä ja jos rentoutan sulkijalihakset niin varmaa alkaa pörisee pylly voi vittu