Sverigetråden - nynazistiska nättroll-upplagan

...

Other urls found in this thread:

nyaa.si/view/935816
jungefreiheit.de/politik/ausland/2017/musikfestival-in-schweden-wegen-vergewaltigungen-abgesagt/
dn.se/nyheter/sverige/efter-bravalla-for-valdtakterna-finns-det-inga-misstankta/
dn.se/kultur-noje/inget-bravalla-2018/
dn.se/kultur-noje/problemet-ar-storre-i-skolan-an-pa-festivaler/
youtube.com/watch?v=Lhq21huSCaU
twitter.com/SFWRedditGifs

/balt/

oy vey vad är detta för OP?!

...

trött trådstart

Fy fan vad jag hatar rödhåriga. De är snäppet bättre än skithudade.

Hade jag varit en negerälskande dum svensk hora hade jag nog röstat på Annie, förstår varför C växer.

oy vey det är en till shoah

:3

Erai-råor eller FörfärligaUndertexter?

>125x125

>IS terrorister ska lagföras inte gå fria
ni vet vad hon menar med detta va? Att vi ska ta emot de jihadister som är svenska medborgare och den lilla % vi kan döma för brott kommer dömas medan resten kommer få soc stöd

"tack" Annie :^)

haha aa ska bomba ( jag skojar bara säpo) min lillebrors graduation

Å ve heter det på svenska.

Erai Råar är väl inte översatta? Trodde det var tanken med raws.

Fina siffror förresten.

HELL FUCKING SEGER!!!!!!!!

ingen av dem, rannsaka dig själv, läs en bok istället, ta en promenad, kläm finnen i röven som varit där i tre veckor, trimma skägget, slå dig själv på truten, ät en Japp

Men man måste ju vara en fempojke för att ha på sig den.

hur gammal e han?

*Ack och ve

>klas lund
>88
>man till vänster med blut und ehre tatuering halvgömd

>graduation

18 niu

Hur fick du plats i den folkmassan?

>graduation
Vad menar han med detta?

>fula och ensamma gubbar

lmao medans muhammed och hassan knullar kvinnorna så jagar de på bögarna eller bölar om att kvinnor inte tittar på dem

lebaneser bekräftade att vara korta som as, är så lågt i tak jag skulle slå i skallen på varje balk

Vad heter det på svenska? Google översätt gav inget

examen/student

>dkn farfar inte känner igen en längre

Du är väl inte extremist user?

h-heh nä, bara extremt kåt för kvinnor /feminina po

Är extrem könskrigare

*klibbar din rödhåriga fitta och slår ihjäl ditt barn*
Haha nej

Är en extrem raskrigare

he se

jo ska sticka en stor kniv i halsen på dig

...

minns du den tiden som jag själv aldrig sett?

Hur känns det att dela en säng med någon?

har bara gjort det en gång och då med en kille men det var fan bästa känslan någonsin

inte ett dugg speciellt eller magiskt som dina dåjinns berättat för dig .. ungefär som att sova med hunden bredvid; en illaluktande hårboll

Skulle tro att det känns jävligt bra om det var tjejen du älskar

För vilket syfte?

Obekvämt och varmt.
Du kan inte sova på ditt normala sätt, och delar man täcke är det ännu värre.

Plus, dom kanske snarkar eller dreglar, fy fan.

lol vet inte ens vad en dåjinn är för något

skinhead skinhead getting really pissed

skinhead skinhead tatted on my wrist

Var tvungen att dela hotellrum med den hetaste tjejen i min gymnasieklass och sängen var en dubbelsäng. Det var väldigt pinsamt och obekvämt

Nej, inte riktigt. Råor har separata släppgrupper, som sen textas av undertextgrupper. Men till exampel nyaa.si/view/935816 har undertexter men är en officiell fors.

Gick de o se den nya Alien eller var den dålig?

Ni får väl i er tillräckligt mycket kalcium?

Tar kalciumpiller på kvällen + magnesium, zink och melatonin.

nu DETTA är vad jag kallar beta

haha jag minns den dåjin med

user har inte helt fel, men det är sådant man får ta med det mysiga, sedan brukar man ju inte dela täcke direkt om det inte bara är en visit då kanske. Fast det där med att sova normalt beror ju lite på hur man brukar sova, värmen kan rentav vara mysig också.
>införe oskuldssovande vs. chadsovande

Är SNDS trådpersonligheter bara ett jagjag?

Måste varit tråkigt stt läsa eftersom inget hände
Radera detta

O P I N I O N !
L I V E !

>inte knula henne
Det finns beta, och sen finns det det här

Vad fan, hon sov i samma säng som dig, vad hon ville var uppenbart.

Hi Sweden,
today I read about the rapings at the Bråvalla Festival and the cancelling for 2018.
jungefreiheit.de/politik/ausland/2017/musikfestival-in-schweden-wegen-vergewaltigungen-abgesagt/
Is there anyone here who can give me a short rundown about how this is being discussed in Sweden focusing on the most popular medias and politicians? What is known about the offenders? Case of Code 291?
Also every now and then I must think about the horrible rape and torturing of the helpless woman in the wheelchair a few month ago on Gotland. Can you give me an update on this case, have the offenders been convicted of rape or been deported? Is this case still relevant in Sweden?
Thanks.

>user vet inte hur sönderknullad han blev av sötpajen när han sov

Men are pigs. End of story.

rassesvin

It being cancelled probably has more to do with bad economics than anything. Code 291 has ceased to be.

Haha mm en tjej med modellkropp och är jagad av alla chads över hela världen skulle vilja ligga med oskuldus maximus

Känns jävligt bra när det är ett random ligg också.

Bara så du vet.

Det var i förrgår, idiot.

Bra att du inte tappade oskulden
Inga nbögar ska fan vara vid liv i min tråd

I'd first like to start with my own and many others speculation that Bråvalla has been losing money for years and now as a way to virtue signal they claim they're shutting it down because of rapes. That is BS because they didn't shut it down all the other years when it happened but anyway that's just something extra

>Is there anyone here who can give me a short rundown about how this is being discussed in Sweden
left says the problem is all men and our horrible view on women.
The Right cites crime statistics which shows MENA immigrants and africans are overrepresented in sexual crimes, the left calls the right racist

>focusing on the most popular medias and politicians?
Again they agree with the left, the problem is mens views on women

>What is known about the offenders?
nothing yet afaik. I don't think anyone has been arrested

>amerikanon.. kan inte du sova på golvet?

pågår just nu

>10 av 10 brud accepterar att sova bredvid en
>hon vill bli knulad
Vad menar han med detta?

Vad var grejen med Amerikanons midsommar? Fattar inte

TSUUUUUUUUUUU

Det är hela veckan

han kunde ha knulat men misslyckades

Hur dum tror du jag är?

Hade ni min middag?

Han hade chansen att knulla med 16-åringar (hon på fest/ de på dansbanan) men han blåste det.

Jag blev full och tyckte det var skoj stt breva bilder

Hade ingen middag.

>Hur dum tror du jag är?
på en skala?

För lite sås

reianon...

d1a

Kanske med andra bestick, tycker inte om att skaften inte matchar på det viset. Lite ordning får det allt vara user.

ordna dig själv, weebcuck

Ser ut som din mammas fitta

Mina bestick matchar så det är ingen fara på torpet vad gäller ordning här inte.

tar zoloft och kan inte runka. fyfan vill bara spela skinnflöjten nu när jag ser Annie Lööf i rutan

...

jag på bilden

Ska hacka sönder er om ni inte är snälla och lyder mamma.

>tycker inte om att skaften inte matchar på det viset

Vilken av dem skulle ni knulla?

Case 291 was only temporary to cover up the fact that the police couldn't investigate crimes because if that got out, they'd have much larger problems than the immigrants.

It's not being discussed much at all, all I heard was that some festival was restricting visitors to women but I get all my news from Sverigetråden so I don't really know.

dn.se/nyheter/sverige/efter-bravalla-for-valdtakterna-finns-det-inga-misstankta/
>This year, the Bråvalla festival has lead to reports of four rapes and 24 other sex crimes. But the police is almost completely out of suspects and the opportunity to be able to convict someone of the crimes is minimal
>– It's no secret. In general when a lot of people are in one place it's very hard, Martin Hedberg from Östergötland police says.
dn.se/kultur-noje/inget-bravalla-2018/
Nothing about immigrants here, they say that they want to make a statement.
dn.se/kultur-noje/problemet-ar-storre-i-skolan-an-pa-festivaler/
>(((Experts))): The problems [with sexual assault] are larger in schools than festivals
It talks about how kids should be exposed to more "activities promoting equality" when participating in sports associations.

>Gotland
All charges dropped.
>– The charge isn't based on threats or violence but rather the exploitation of her special situation. The plaintiff's story isn't robust enough to constitute the ground for jailing. It diverges that much from the suspects' story. On a whole I make the judgement that it doesn't constitute sufficient cause for jailing, he tells the newspaper.

Min mamma är död och jag bor ute på gatan, tack ;_;

youtube.com/watch?v=Lhq21huSCaU

vad hände med sånt här? varför är det bara twerk idag?

t. musikvideorunkare pro

båda, samtidigt

Vad är grejen med att han vatten på gymmet om det är ljummet, unkigt, fullt med järn och bara gör en törstigare?