Sverigetråden - Prinsessupplaga

...

Other urls found in this thread:

riksbank.se/sv/Sedlar--mynt/Sedlar/Att-losa-in-ogiltiga-sedlar/
youtube.com/watch?v=AEWtgNGdNJw
flashback.org/sok/näringsverksamhet utan företag
youtube.com/watch?v=cIFYM-ZGddI
twitter.com/SFWRedditGifs

f1h1

Shottar sourz och dricker öl

Fin upplaga favä. Vad gör ni såhär om natten?

jag tänkte titta på någon film

vad skulle ni göra med pengarna om ni blev notch-rika (2 miljarder USD) favä

Jag med. Vet inte riktigt vad bara.

skapa spel studio och skapa bra spel

Hoppas ni har en trevlig natt. Har ni planerat något roligt inför morgondagen som ni ser fram emot?

>räknar matte
>fnissar varje gång jag ser en parentes

De gamla silverfärgade en och femkronorna samt hundra/femhundrakronorssedlarna är nu ogiltiga i handeln. Men hoppet är ännu ej ute!

Mynten kan sättas in på ditt bankkonto fram tills den 31 augusti. 100/500kr sedlarna kan sättas in på ditt bankkonto ända tills den 30 juni 2018!

Tänk på att inte alla bankkontor har mynt och kontanthantering. Kontakta kontoret du tänker besöka i förväg och säkerställ att de kan ta emot dina sedlar och mynt!

Även efter den 30 juni 2018 så kan ni skicka sedlar hur gamla de än är till riksbanken för att få dem insatta på ert konto mot en avgift på 100kr!
riksbank.se/sv/Sedlar--mynt/Sedlar/Att-losa-in-ogiltiga-sedlar/

investera på penisförlängningsforskning och vara den första som får ta del av grödan

>lokal revisorfirma

vet inte ens vad det här är och hur jag hittar eller ringer en

Gud va synd att du snart har slut då.
Dricker vin och lyssnar på musik.

Nej, inte direkt. Men jag ska försöka göra något produktivt som omväxling.

herregud människa, googla revisor + [stad]

Sök på revisor , boka ett möte.

>räknar matte
>ser en trippelparantes

Am I rare?

vet ni vad som händer där då?

vadå, ska jag bara ringa och säga "hej jag är nästan miljonär hur ska jag göra med pengarna?"

youtube.com/watch?v=AEWtgNGdNJw

min neger
det bästa med det är att man ju skulle kunna göra spel som ändå inte är fördummade för gemene man, utan precis så svåra och komplexa som man ville fast inte begränsade av små budgetar
>dkn du kommer aldrig att göra din öppen-värld diabloklon

Överväger att onanera till fina bilder som mitt ex nyss skickade

>införe nbögar ut kväää

Hej, jag skulle vilja boka ett möte för rådgivning
Så kommer ni ta det där

Antagligen, säg som det är i telefonen och då säger de väl om de kan hjälpa en med ett betalt möte eller annars var man kanske kan rikta sig.

>öppen-värld diabloklon

vad i helvete, är du seriös? det här är exakt det spelet jag skulle vilja skapa. en öppen värld diablo+dark souls klon.

orkar inte gå någonstans vem fan gör det
vart hittar jag någon jag kan betala för ett telefon/skype samtal som fixar allt åt mig

>vill "skapa" kloner

>investera allt i någon sorts företag/anlita någon för det
>använd avkastningen till att betala forskning som ingen annan hade rört med tång (rasbiologisk forskning osv)

>dkn ingen /svt/ egenföretag spelstudio

Alltså, ett möte kan vara i sin ordning då det är ganska stora summor pengar vi pratar om. Ni kommer väl prata om olika sorters företag, så det kommer nog ta ett tag.

fyfan vad jobbigt. hur länge kan man hålla av med att betala skatt? hur länge tills skatteverket ringer och gråter?

Spel kan göras billigt om man vet vad man håller på med, missbruka proceduralgeneration och andra spels kartor osv så kan du få något rätt bra, jag menar ingen kommer märka att du bokstavligen snodde hela kartan från bara orsak 2. Sen släpper du det på piratbukten så du inte får säpo på dig.

PayPal kommer att anmäla till skatteverket, de kommer undra om du inte skriver upp det på nästa deklaration. Du borde dock fråga en revisor om det där.

super likeade henne

vet du hur mycket sverige kommer att stjäla ifrån mig?

vård skola omsorg user

öppna ett bankkonto utomlands och skicka dem dit

Har du varit i diablotrådarna på (ack o) Sup Forums på sista tiden? Har spergat ur för att exakt ett sånt spel borde skapas inom sub-genren. Fast inte riktigt mörka själar, nåt lite snabbare och med lite mer rörelsefrihet, bättre räckviddsstrid, fler monster osv, men generellt den sortens av spel där närstrid är mer än att klicka på monster.
>dkn kommer aldrig att vada över dimmiga myrar som barbaren och klyva gengångande mosslik i tu med din flamberge, följandes rökpelaren från en brinnande kyrka där onda druider har gjort ett blodsoffer
hälften av diablo var fan bara omgivningarna, fyfan att blizzard förvandlade akt 1 till nån sorts tim burton-kopia
klon och klon, skulle knappast bli en klon när man var färdig, säger bara diabloklon för att det är i det memetiska ledet (vill inte använda ARPG då det är en större genre än bara diablokloner).

Tack, user. Det är bara slöseri med statliga resurser att sitta och försvåra vårt arbete.

Ingen aning. Men kanske 40-50%. Ingen aning verkligen, men det är inte så svårt att kontakta en revisor.
flashback.org/sok/näringsverksamhet utan företag

80%

Du borde kunna deklarera det som hobbyverksamhet om du inte jobbar med det. Detta är varfór du ska kontakta en revisor, de kan sånt.

>dkn tyckte så förr men sen jag tog substanser känner jag inte så längre

nej har inte varit i några andra trådar, visste inte ens att några spelar d2 längre speciellt här

och bidragsnegrer

är väl inte jobbigt att åka in på möte, blir ju oftast mysigt lite sådär

Vår tid med sin sammansatta karakter har allt mera aflägsnat sig från den gyllene enfaldens idylliska frid.

>slut på toapapper

tack, ska kolla och fråga där kanske
jävlar kan inte tro att jag har blivit miljonär till slut (tills sverige stjäl allt iallafall)

Skatt är stöld.

om du behöver toapapper så äter du för lite fibrer till att börja med.

spelar inte d2 längre, men det är i minnet ändå
>har inte varit i några andra trådar
mig lurar du inte, herren av terror

autism är en livssynd

Spoiler alert: It's a man in the picture

för mig är livet skit ändå...

tog Morfin/Oxy ett tag med..rekommenderar det inte under långa perioder

En eller flera miljoner?

>nån klagar på att bunkeranon lämnade
>du börjar breva samtidigt
du vet vad du måste göra

hur rik är du nu förresten?

>har allt mera aflägsnat sig från den gyllene enfaldens idylliska frid.
Men den finns där!

Mer 2D i tråden tack.

så som det säljer nu är det minst 300k i månaden och det har knappast börjat

...

DET HAR DU RÄTT I REINFELDT

vilken dag är NMRs dag i almeveckan?

Hur äter man ris med ätpinnar egentligen?

...

youtube.com/watch?v=cIFYM-ZGddI

ingen

...

>sd är inte vedb–

n

Ska nog börja se om triologin imorgon. Sann bio.

od

>shottar 15%
>tror att han ska bli full

drick sprit förfan

Du ser restaurangen de valde att hyra?

mm?

dkn så trött att ljud börjar göra ont

När fan blev pewdiepie så jävla snygg?

...

jag på bilden

jag på bilden

pynta inte julgranen

i allmännare, bildl. anv., i fråga om sammansättningen l. strukturen l. karaktären av ngt abstrakt l. sammansättningen l. karaktären av ngt konkret med avs. på mer l. mindre abstrakta drag: som utgör en sammansättning av flera element l. moment l. egenskaper l. drag; som utmärkes av flera (olikartade) egenskaper l. drag l. en viss relation till mer än ett föremål l. förhållande; särsk. motsatt dels: enkel, dels: ensartad, enhetlig.

libbe på bilden

nästan HELT säker på att erik berglund hänger i tråden (från den kokta grodan)

Hej yumi.

Han gick fullt raskrig och gudarna gynnar honom.

vad i helvete är det du gör?

Kamoflauge och allt ju.

jag i kostymen

vad baserar du detta på? inga brev i tråden är ens hälften så uttrycksfulla som han är i tal

>den kokta grodan
Aldrig lyssnat, men är inte det bara fattigmannens motgift?

>uttrycksfulla som han är i tal
fär att det är lättare att vara uttrycksfull i tal kanske?

>fattigmannens
vad snackar du om? den kokta grodan är tusen gånger bättre än motgift

hittar på

brukar väl vara tvärtom

Får ta och lyssna på ett avsnitt då.

TRodde det kskulel räcka :( men är nog rätt full nu iaf.

sannerligen en alfahane

Vem?