Sverigetråden - Zara stormarupplagan

...

HE FU SE

>dkn ingen söt men dominant kirino-user fälla som suger av en och sedan pumpar pf

Skaffa en frisyr som denna

J-jag är en sötbrevare och inte alls en bortkastad individ som är i äldre 20-års åldern..

J-jag är ju gullig för att jag bifogar söta teckningar på unga flickor, och det gör mig inte alls till en pedofil..

J-jag är en grundpelare i trådkulturen och inte alls en börda på grabbarna som vill ha en tråd fylld med intressanta diskussioner.

H-har inte alla detta?

>H-har inte alla detta?
Lär dig skriva korrekt din nolla innan jag slår sönder dina fingrar med en hammare.

>dkn vill leva på kanten
>väljer en ny sorts chips
>smakar skit
Ska aldrig ta en risk igen, fy fan

Jäklar vad många milfs det var på kolmården

är zara "fjärde riket före popmusiken" larsson /vårjänta/?

jag är en jättesöt tjej.

jag har inte tänkt på det så mycket, vill ha det kortare bara.

det ser snyggt ut, men det är inte min stil.

>dkn var aldrig i irc i trådens gyllene era

>brevade i den döda tråden

Käkade de nya våfflor OLW chips igår, fyfan vad äckligt

Skatt är stöld.

>autismsyn
lmaoar

Varför vill du inte se vit ut?

Hur har du det nu då?
>dkn måste klippa sig

>trådens gyllene era
Bra méme.

>jag är en jättesöt tjej.
bevisa det genom att breva bild på dina söta fötter, annars tror ingen dig tyvärr :(

Dessa är goda

Hur ser du hur den normala bilden ser ut om du inte har normal syn

Han skämtar ju bara.

...

Sötaste transan :3

>cream cheese
har inte smakat krämig ost varianten av den, men antar att den kan vara god.
Bjäre varsamt saltade kan man aldrig tröttna på dock

Tråden är fylld med nollor som inmundigar chips och andra nyttigheter på en vanlig vardag.

Fattar varför inga kvinnor vill ha er, ni är helt enkelt FÖRLORARE!

FAN SARU
TA TILLBAKS DET

tack för påminnelsen donald

Vad gör du här då stormkuken

jag är blont hår och blåa ögon samt så är jag blek. räcker inte det?

ganska långt.

du behöver inte tro mig.

okej.

RÖDA FLAGGOR FÖR KILLAR:
>han har autismsyn
>han skriver autismsiffror
>han har autismhandstil
>han gör autistknutar
>han vet inte vad något av dessa är

Kan du bli min transflickvän?

Jag har exklusiva bilder på reianons fötter, jag brevar dem i tråden om jag får 3000 kronor i bitmynt insatt på följande adress: 15UMEMpnqM6ShaL5DN47WvLPjjfHJh9Vyx

Aldrig sett dessa chips. De kanske bara finns i södra Sverige. Kettle göra ju bra chips de med vinäger är nice

>han har vita korta strumpor

konfirmerad transa, pssh vad besviken man blir, jag som trodde du var en riktig flicka men men

Lägg till dessa:
>vet inte vad han ska göra med armarna när han går eller är stillastående
>han vågar inte ha ögonkontakt
>han vågar inte hälsa på okända individer
>han tittar på 2d

>jonte och sebbe är Sveriges framtida ledare

>är zara "fjärde riket före popmusiken" larsson /vårjänta/?
Yassss!!!!

Det är jag med, eller du kanske är lite fet och inte har så fin ansiktsstruktur så du kanske inte passar i det, eller? Men om du ser normal ut, skaffa en sådan frisyr, även om du har dåligt hårfäste.
Ja, de sträcker sig i princip bara ut till karlstad om jag har rätt. Och har aldrig hört talats om Kettle chips, är de lantiga av sig?

funderar oironiskt på att göra fler såna där webms fast med engelsk undertext och aningen subtilare budskap

Problemet med dagens ledare i Sverige är att de inte är män, de är fjollor som saknar testosteron.

De kan varken försvara sig själva eller representera Sveriges individers intressen, utan de går på knä för EU dag in och dag ut.

nybögen....

breva tumnaglar

Okej har inte sett dem i Karlstad o jag brukar vara där.

Kettle har många olika smaker, o du får testa när du får tillfälle.

jag är inte transa och jag kommer aldrig bli det. sluta nu.

gör det inte.

jag bryr mig inte så mycket. vill bara ha kortare hår nu under sommaren favä. har du sådant hår?

Gör det!

Den 1 juli tågade ”stolta homofiler” genom gatorna i Kristianstad. Motståndsrörelsen var på plats för att markera mot dekadensen och visa att det finns krafter som fortfarande står upp för kärnfamiljen.

Arrangörerna hade hoppats på mellan fyratusen till femtusen personer i tåget men det var det inte i närheten av. En mer rimlig uppskattning av antalet är att det var under 500 deltagare i tåget. Efter tåget kom en kvinna fram och ville fråga oss om vår syn på homolobbyn. Vi förklarade den och frågade henne om hon kan tänka sig att barn måste växa upp utan en mamma eller en pappa för att de lever med ett homosexuellt par, men detta var inget hinder enligt kvinnan. Ju längre diskussionen gick, desto mer hätsk blev den och till slut spårade den ur helt i att felaktiga tillmälen kastades mot aktivisterna.

DRA ÅT HELVETE VA TJOCK JAG ÄÄÄR
STÄLLDE MIG PÅ VÅGEN OCH DEN EXPLODERADE MED EN SMÄLL

Känner mig så hemma när jag träffar min släkt och andra människor som ser ut som mig, man känner sig 100% trygg, man vet att man inte kommer bli slagen, man vet att de aldrig kommer göra dig illa på något sätt.

>jag är inte transa och jag kommer aldrig bli det. sluta nu.
Oroa dig inte, jag bryr mig inte om du är transa. Du är okej, du är våran söta transa :3

>jag är inte transa
haha aa, och jag är en söt liten 2dflicka ivl

Söt söt söt transa!

De kanske är ännu mer söder, de finns iallafall i Göteborg. Kan dock beställa hem kettle om jag hittar chipsen på någon hemsida.
Ja har sådant hår.

Dom är norrlänningar. Det är allmänt känt att norrlänningar är hanrejer.

Korrekt

haha ägd

blir du ofta mobbad eller?

Ännu en dag där man GÖR INGENTING

Bli ihop med mig så gör vi saker tillsammans

Jag älskar när NOLLOR som dig vågar kalla någon som mig som har vart här sedan Badbolls tid i tråden för nybög.

Jag skulle seriöst slita dig i stycken, du tror att du bara kan förolämpa någon online utan att de ska ha konsekvenser?

Dina konsekvenser kommer vara grova och förhoppnings vis lär du dig en läxa.

Jag har faktiskt gjort saker idag och det känns bra.

Är du en söt flicka?

Är en söt kille

hade

men va?

mm visst...

du vet ju inte ens hur jag ser ut.

nice.

Nej. Men däremot så har jag aldrig känt mig trygg eller hemma hos icke-svenskar, mår inte bra av att träffa icke-svenskar, känner mig bara deprimerad och låtsas att vara glad. Finns inget finare än det svenska folket, alltså det riktiga svenska folket.

En söt flicka (kille)?

>du vet ju inte ens hur jag ser ut.
Du ser ju ut som rei så måste vara en söt transa :3

det är någon slags idrottsdag i borås som sänds på svt just nu. bara svenskar ute och tittar på aktiviteterna, ser mysigt ut favä

Nej söt kille som Olle

>dkn en mamma med hennes sexton ungar har stått och gormat utanför mitt hus i snart en halvtimma

Sö pon var av den bästa sorten. Kort, lent ansikte, mörk röst och hårig. Bingo! Han ville även ses igen.

När Tomte umgås med folk som inte är hans mamma eller folk hans mamma bett vara snälla mot honom blir han mobbad. Därför han är så främlingsfientlig.

>mm visst...
kreativa svar ser jag, du måste vara en pojke trots allt

om vad?

Det där låter inte som en sö po.

t. riktig sö po

reng eftr jelp

Näj

ettettvå va erd in nedsittatjon

Mysigt, kan fortfarande inte fatta varför folk vill ha invandring, syftar nu inte på politikerna och judejävlarna som vill förstöra men det vanliga folket som är för invandring, vad är vackrare än en svensk tjej och vad är snyggare än en riktig svensk kille? Absolut ingenting.
haha lul x)

En av ungarna har damp och vill inte göra som mamman säger eller nått.

>dkn bor fan i ett fint villakvarter där det knappt kör bilar
>aldrig varit med om något liknande

Borde man gå och fråga vad som är problemet eller vad?

................

finns ju inget bra att svara på det ju... jag är för trött för detta.

Har tomte en pappa? Känns lite som att han inte har det.

>Borde man gå och fråga vad som är problemet eller vad?
aa hjälp stackars morsan. Ta med godis elelr glass om du har å ge till skitungarna

Kan någon breva kockgrodan som finnen breva i förra tråden?

men breva nyttiga snacks då miffon, brukar tugga på morotar men de blir tråkigt efter ett tag

Ska vi kramas irl :3?

Fan. Okej då. De står ju fortfarande där.

det värsta är att när man börjar göra saker dagligen och det blir normalläge sen mår man dåligt över att man inte gjorde ännu fler saker istället
man kan inte vinna

>morotar
user jag

hehe oj då

>donken när user kommer haffa en milf
f1 h1

hur tänkte du att vi skulle kunna göra det?

>finns ju inget bra att svara på det ju... jag är för trött för detta.
svara med det enda legitima svaret; nämligen barfota fötter i form av bild

vem /kpop/ här

Du ger kontakt info och sen möter man upp och kramas samt har kaffe ute :3

Jag ber om ursäkt för att jag någonsin kallade en 2dbög autistisk. Detta är autism på riktigt.

H-hallo

Kan bara tala för mig själv men tycker det hjälper enormt att skriva en lista på små skitsaker man ska göra. Blir löjligt motiverad av det jämfört med att bara tänka att jag ska göra något.