/mämmi/

youtube.com/watch?v=2_WqMMBBUMY

Autistiset läskit jotka häpäisevät itsensä ja muut painos.

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=H50nqenYMDM
twitter.com/AnonBabble

first for latvia

oispa loli

mammi
more like
meeemi :-D

anime

oispa suomi poika

anime
more
like
gaynime :-DDDD

sven

sven
more like
penis :D

Jussi

juusi
more like
JUUSTi

>austria

why?

i mean i kinda like hitler you don't have to bully

austria great country my fren
where are your evenings? :D

Suositelkaa jotain hyvää elokuvaa tai sarjaa.

youtube.com/watch?v=H50nqenYMDM

ancient aliens

Tosi outoa. Oon nyt kun lopetin alkoholin juomisen niin nukkunu tosi hyvin joka yö. En oo herännyt yöllä kertaakaan kun normisti heräilin aina 1-10 kertaa yössä.

are they real?
my great grandfather see an alien ship in baltic so i link it with great ufo mistery of baltic sea 2k17 estonian conspiracy to sink baltic

Atlantis ja Universal ovat hyviä sarjoja.

...

Omistatteko esineitä tai muuta omaisuutta jolla on teille paljon tunnearvoa?

rate this australian model

ei jumalauta

idk man theres definately some ayy lmao shit out there

i legit think there is a 30,6% chance someone itt has been proped in ass by alien ships

Onko nää kattomisen arvosia?
Lähestyn kasikautta kovaa vauhtia

4/5 but not better than Finland-chan

Viiksijäbä on kusipää.

en tiiä kuhan sanoin vitsinä

Honmasin DNA:n 4g netin. Tarpeeks nopee bannien kiertämiseen ja töistä paskapostaamiseen.

he looks a bit like gook but wud that mean northern ancestry

Näyttelijät on paskempia kuin SG-1, mut on Atlantis ihan katottava ekalla kerralla. Kato vaan.

t. asiantuntija

>tfw looks like this but with a more twinkish body

m-maybe I should lift ;~;

>mieti pitäiskö tilata pizza
>vaihtoehtoina "kebab", "kebab-liha", "kebabliha" ja "kebabpizza"

juuh enpä tilaakaan

pics x

Niin joo sit noi Lost City ja New Order jaksot on jotain loppupuolen parhaita jaksoja SG-1 tälleen btw

I only post myself to my future finnish cuteboy :3

He doesn't look like he lifts. If you have a face like that, dude, sign up at some modelling agency. He's like the legit most beautiful man I've ever seen, even if he can look like a twink at times.

i was close once but i dodged

I could be Finnish for you x

>If you have a face like that, dude, sign up at some modelling agency

Are you really sure I will be hired?

greentext experiens
i am ufologist pro

Yes, basically good bone structure, height and frame are things you need to model. Hard to say without a facepic, but if you are that attractive you should know it m9.

Well I know I look good, since I get hit on girls and stares. But I don't swing their way but I never been approached about modeling. You seem to know more about this, what do I do? How does one even get such contract?

Check any major modelling agencies in Sweden, I am pretty sure any legit site has an easy way of signing up, IMG is the simplest. You need a frontal picture, a profile and you in motion, walking back and forth and just enough to see how your face fits together as whole. It shouldn't be hard to get a job like that if you are attractive, but the pay isn't probably that great unless you are top tier model with huge exposure. You can still pull mad pucci though.

Piti tarkistaa et onko mulla ees mämmi auki, kun ruudulle mahtuu pelkästään yks suomalainen posti ja sekin lontooks

I haven't thought about this but I will look into it

Ive unironically experienced colonoscopy once and a nurse also stick up her thumb up my ass.

samat setit, paska lanka

prööt hyh paska haisnee onmkohan ulko nailta

priyy prut hirviä lemustus

What's your height?
What was it like?
once i had to give sample from angus since i was working in a place with food so they required us to go and do tests where they check if your angus contains dangerous bacteria or something

>What's your height?
187cm

Kuopionyymejä paikalla? Meen ens viikonlopuks kuopioon niin onko mitään tiettyjä hyviä ruokapaikkoja?

No voi vittu. Vaihdettiin toho mun ulko-oveen epävirallinen lukko, unohin sen alkuperäisen avaimen sisään ja nyt oon tääl ulkona. Pitää oottaa et joku tulee ulos et pääsisin samal oven avauksella sisään, jos tulee. Huoltomiehet ei viitti soittaa ton epävirallisen lukon takia. Saatana.

nice i am 1cm shorter
do i eat lots of milk to grow 2 b taller?

Ootko sä se sama tyyppi, joka hävitti sen avaimensa? Ootko harkinnu sellaseen palvelukotiin muuttamista?

ai toho vai?

Juuh oon.

mä tuun avaan. missä asut?

I'll give you the milk you need

hello where can i get your millk?

Oot kyl aika töhö. En oo ite 5v 10kk yksin asumisen aikana kertaakaan unohtanu avaimia sisälle, tai hävittäny mitään tärkeetä.

We boys in /mämmi/ have made our own milk brand called "Maito se Maito". It's a great source of protein and vitamins.

Colonoscopy was extremely unpleasant. Also they pumped my stomach full of air so I was ripping ass like crazy during the colonoscopy.

Pikkusiskonyymi ilmoittautuu. Juu siis laitoin systerille et sen kannattaa hakee töitä ja se oli et "juu kait se sit se ois". Toivottavasti saa niitä hommia.

I eat a lot of risgrynsgröt and managryn along with milk

Voin tarjota töitä jos se tulee hesaan.

No emmäkää ois mut ku mul o nyt eri avaimet ulko-oveen ja kämpän oveen ja toi ovikoodi meni jo 9 lukkoon enkä muistanut. Miten vitussa nyt pääsen sisään jos kukaan ei satu tulemaan ulos tai sisään?

Sinnehän se ei kirveelläkään suostu menemään. Sillä on hirvee inho stadia kohtaan.

Minne se on menos sit? Koirani puolesta kyselen.

Täällä on ihan mukavaa kunhan asuu hyvällä alueella. En oo yhtään mamuasukasta nähnyt missä asun.

Siis hakee siivoojan paikkaa. En kyl kerro sun koiralles mihin se aikoo mennä opiskelee tai töi.

> mummo joutu vanhainkotiin
> mee moikkaamaan
> matkalla sen huoneeseen vastaan tulee 9/10 hoitsu
RÄÄÄÄ en mä tullu tänne oispattamaan

Toisaalta se on ilmeisesti lähäriopiskelija, iso miinus

ps. tapahtuko täällä maanantain jälkeen mitään jännää

NYT MENET SINNE MUMMOS LUO JUMALAUTA ETKÄ JÄÄ OISPATTELEE MITÄÄN RÖNTTÖSIÄ

Onnekas kun pääsi vanhainkotiin.

>stk äidin vanhemmat kuoli ennen mun syntymää ja toinen ukki kuoli 15v sitten ja elossa oleva mummo on mulkku ja en oo nähny sitä seittemään vuoteen
Itseasiassa ei minkäänlaista tunnetta asiasta, tai helpotus ehkä

Oho, nyt korjasin tän mun korvaonkelman joka mulla oli ollut useamman päivän. Aluks luulin että kyse oli vaikusta, mutta ei sen puhdistaminen auttanut. Nyt laitoin topsin tarpeeks syvälle niin siihenhän tarttu sieltä hius. Ensimmäistä kertaa mulla on hius jäänyt jumiin sinne niin syvälle.

tosi hyvä miitti tänään. saatiin melkein kaikki mämmiläiset koolle. tehdään tää joskus uudestaan.

rikoin joskus ovenkahvani niin että se lähti avaamalla irti koko paska puolvälistä kahvaa poikki

>laita viestiä huolto_miehille
>mieti että tulevat ehkä joskus ensi viikolla
>lähde kauppaan
>tule takaisin kaupasta
>huolto_miehet ovella
>"kjeh kjäh täähän on oikeasti paskana, ei oikein usko kun joku sanoo että se on poikki eikä irti mutta sehän on poikki"
>juo kaljaa kun pojat korjaa oven

>nyymi alkaa käydä mummonsa luona viidesti päivässä ja kehittelee sen avulla viekkaan suunnitelman
>mummo menee mukaan että saa lapsenlapsia ja että on jotain tekemistä
>yhtäkkiä nyymi on hoitsun kanssa jatkuvasti kahden

>alarivi, kolmas vasemmalta
Onks toi nyt sit sellanen "etureppu"?

Nukuin päiväunet ja hirveen väsynyt olo nyt kun heräsi

*lapsenlapsenlapsia

Ompas amerikkalaiset rumia

Käykö täältä muita nyymejä coneissa?

Pelaan tätä ja nostelen painoja. Pitäis ostaa lisää painoja.

Oon aika varma että toi on jonkun romanttisen komedian juoni

En käy mut kovin kahden vaiheilla. Jos alentuisin samaan paikkaan turrien tai läskien cossaajien kanssa niin se vituttais, mutta joku söpö meido ois kiva. Mut sit kolmannelta kädeltä mitä mä siellä edes teen, ei oo kavereita enkä oikeen voi spergata tuntemattomien kanssa animestakaan

Niistä oikeasti noin 70% on ylipainoisia. Suunnilleen tuolta näyttävät riippumatta ovatko redditiä vai KKK:ta.

En. Oon harkinnu kun animesta tykkään, mutta en pidä ihmispaljoudesta, ja suurin osa porukasta siellä on varmaankin aika rasittavaa.

Ei.

Hitsinvitsi, sama arabian jalkkistyty tuli tänäänkin vastaan ja samassa kohdassakin kaupunkia, se on varmaan ton uuden kebulan pitäjän tyär kun siltä suunnalta tuli ja olikohan purilainen mukana

taas kyllä oli silmät liimattuna muhun et pitäisköhän sille hymyillä tj jos huomennakin näin sattuu

Mä meen aina yksin jotta saisin sitä juttuseuraa. Siellä voi kirjaimellisesti jutella ihan kenen kanssa.

how do i get a finnish gf?

Juuh, nukkuu. Toivottavasti nyymi ei nappaa lusikkaan.

Lähi-idän tytyt on kyllä ihan nättejä

*nappaa nyymin lusikkaan*

Juuh, kuumottaa kyllä kun itekkin bruneteista tykkään, mut varmaan ton isä pistäis mun pikkusen kebablihoiksi kun olen syntinen ateisti
+se on varmaan joku lukioikänen sakkoliha

Ropecon

tuijottiko se sua näin?