öinen mongoli -painos
/mämmi/
Other urls found in this thread:
jimms.fi
jimms.fi
jimms.fi
twitter.com
Oispa kaljaa.
Binland
Benis XDD
NEEKERI NEEKERI NEEKERI NEEKERI
Yöllinen neekeriviesti
Iltaa nyymit. Mikä meno?
how do I get a finnish gf?
jenkki sweetmintissä säilyy maku paljon kauemmin kuin muissa purukumeissa
Nähäyti kripparikrull krams kräkki flänkele mitaa murkrunkkari slaskfittää
Tilaanko nää 40e/kk osamakssulla? Tulis kyl 70e kallimmaaks ku kerralla maksu mut ois ainaki varaa.
tulee kalliimmaksi kuin 70e koska silloin kun maksat viimiset osamaksus niin jonkun osan hinta on jo tippunut
Mut ei opiskelijalla oo 400e tosta noin vaan repästä ;_;
Ehkä sit tilaan puolet kerralla maksulla ja puolet osamaksulla.
ala säästään sitten, ei koskaan kannata ostaa lainalla, osta vasta sitten kun on rahaa
maltti on valttia
Oon huono säästämään. Ainoo mikä ehkä onnistuis ois et ostaisin noi osat kolmessa erässä, taidan tehdä niin.
voi vittu
tai pyydät perheeltä korotonta lainaa, mut jos sul on aina ollut ongelmia rahan kanssa niin ne ei välttämättä lainaa sulle
En usko että lainais. Mut toisaalta oikeesti semmosen jolla wowi pyörii 60 fps sais jollain 100-200e jos vaan löytyis noita vanhempia osia mitä ei enää uutena saa.
saahan niitä jos ostaa konepaketteja, niis on aina vanhat paskat osat sisällä mut semmonen riittäis just wowiin
perkele saatana
En usko että noilla pyörii. Tän hetkiset specit ja ei pyöri 60 fps kokoajan.
jaa tbc? montako corea sulla on? defaulttina TBC käyttää vaan kahta, itellä tuli 60 lisää fps kun pistin kaikki neljä käyttöön
Oispa Uni.
Oon laittanu ne kaikki coret päälle. Ja 4-ydin prossuhan toi. Ei tämmönen FPS oo hyväksyttävä 10 vuotta vanhassa pelissä.
Ei oo ees max settingsit niinku view distancesta jo näkyy ja silti näin paska FPS:
vaikuttaako vsync?
Tuntuu kyllä hyvältä kun on oikeasti hyviä ystäviä.
outo resoluutio, vaihtelee kans
pelaakko ikkunassa vai fullscreen?
Ei vaikuta.
Mul on täs kannettavas kiinni 24" näyttö nii ku otan screenshotin nii se ottaa siit kummatki nii leikkasin ne vaan paintissa niin siitä johtuu toi resoluutio.
öö eikös se rasita konetta jos pidät kahta näyttöä käytössä yhtä aikaa?
Kokeilin just äsken ja oli sama FPS. Ei mul ees oo tos kannettavan näytöl melkee koskaan mitää.
yllättävän raskas toi TBC kummiskin, itel on ihan i7 ja 1070 ja shattrathis fps heiluu 88-180 ilman addoneita, 1440p ja asetukset max
itellä tekee samaa, auttaisko fullscreeni?
Siis mul oli fullscreenil toi kyl. Mut tuntuuko susta et näillä mun specseillä ei kuuluis ihan näin paska fps kuitenkaa olla?
en osaa sanoa, shattrath on tosi huonosti optimoitu kans, itellä menee fps yli 300 heti kun poistun sieltä, mut vertaa noita sun spekseja siihen pitä porukalla oli joskus 2007 ja kyl niillä nyt varmaan yli 30-40 fps oli suurimmalla osalla, tiedä sit taas shattrathin kans
paljon sulla on fps vaikka humanien alotusmestassa?
Juuh, tällänen FPS alotuspaikassa. Mun vanha kone jonka sais nykyään jos löytyis jostain osia niin jollain 100-200e oli Radeon HD 6850, AMD phenom II 1055t @ 3ghz, 4gb ramia ja joku halppis emo ja virtalähde pyöri wowi kans pari sataa FPS parhailla kraffoilla. En ois uskonu et nää osat tässä kannettavassa ois sentää niin paskoja et wowikin pyörii näin heikosti. Siis kyllähän sitä voi pelaa mut ku jollain romullakin pitäis pyörii helposti kokoajan 60 fps nii ei vittu.
tjooh joku tossa läppärissä kusee ja pahasti, siin on vissin win10? ootko koittanut pyörittää wowia vaikka XP compatibility modessa?
otas muuten quest helper pois päältä, se syö tosi paljon kans
Juuh, on w10. Kokeilin XP ja Vista compatibility modee ja sama juttu. Sama juttu ilman addoneit.
en keksi kyllä sitten mitään
Lopullista psykoosia odottaessa että vihdoin uskaltaisin tappaa itteni
Oiskohan tossa vaan paskat specsit? Kokeilen huomenna (tänään) jotain peliä mikä vaatii enemmän ja katon että miten se pyörii. Jos WoWi pyörii noin paskasti niin vaativimpien pelien pitäis pyöriä vielä paskemmin, ellei ajurit tai joku vaan sovi TBC:n kanssa.
Eihän ittesä tappamises oo mitään järkeä nyymi.
Mitä mieltä olette yksinäisyydestä?
90% ajasta mukavaa. Itse tykkään yksinolosta.
Aika ikävää näin pidemmänpäälle.
>stk et tule koskaan saamaan kunnon ystävää
>stk et tule koskaan rakastumaan naiseen, joka vielä kaikenpäälle rakastaa takaiin
Mulla on ollu paljon kavereita, myös pari tosi hyvää kaveria mut ite epäonnistuin elämässä kun niistä tuli turbonormoja niin välit on aika heikot nykysin.
semmonen epäonnistunut ihminen sieltä
heräsin just painajaiseen ja nyt en uskalla enää nukahtaa. oispa nyymi joka ois mun kaa lusikassa ja suojelis mua
Vois käydä kaaressa ostaa ruokaa, mites muiden nyymien aamu menee?
TÖISSÄ
Menen nukkumaan
Hyvää yötä nyymit
Kaikki nukkuu.
Tulin just töistä ja menen nukkumaan nyt.
Huomenta :3
Aamupaino oli 95,9kg, ihan jees. En oo kyl saanu käytyä paskal pariin päivään. Joskus helmikuun lopulla painoin viel 106,8kg.
Tää kyl menis huomattavasti nopeemmin, jos jaksas käydä vaikka kävelemässä, mut juuh
Mietin että onko aamuvirtsan juominen ebin tröle.
Bläkkis kuulostaa kyl paljon paremmalle kännissä.
Tee soppari mun kaa ja tuu mun taikatytöks.
Hui että tulipa pelottava kakka.
P.S. Toivottavasti oli nuo eiliset punajuuret eikä mitään muuta.
Enään 31 minuuttia. Lähden kävelemään kauppaan klo 8:45. Ostan 24 olutta.
Hyyh
...
Yrjöttää
Joku homo hakkaa mattojansa ulkona klo 9 aamulla enkä saa unta oon nukkunu vaan 5h rääää
Itse olen nukkunut tällä viikolla joka yö 2-4 tuntia
Ite menisin kanssa hakkaamaan mattoja
Opettele nukkumaan, itse osasin jo syntyessäni
Osaan kyllä, mutta kaksi työtä oli virhe
Juuh en kyllä ryhtyisi tommosiin
*Huutaa niin kovaa että kaikki mämmiläiset herää*
>syö 1-2 isoa ateriaa päivässä
>turvottaa ja on paha olo
>juuh hmm, pitäs varmaan alkaa syömään pienempiä annoksia
>hyvä idea
Tein just 1650kcal aamiaisen.
Mulla alko vuotaa verta nenästä kun söin eilen pelkästään 2x sellasta Kokkikartanon lihakeittoa, mietin että mistähän johtuu, onko niissä sitten vaan helvetti suolaa tjsp
...
Helvetisti*
Ainakin tuhti aamiainen on. Ja tsekattu.
Silloin kun jaksoin laihduttaa joskus niin söin vaan sämpylän tuoremehulla aamaiseksi, sitten opistolla lounas ja illalla ei paljon mitään. Siis lisääntyneen kävelyharrastuksen ja karkkilakon lisäksi.
En tiedä tosin agendaasi mutta näillä itse menin.
>vaan sämpylän tuoremehulla aamaiseksi
>vaan
Eiks tää oo ihan normi aamupala?
Itellä iski niin paha närästys yhtenä yönä samimättöjen jälkeen etten oo tällä viikolla uskaltanut syödä paljoa muuta kuin kaurapuuroa, hedelmiä ja turkkilaista jugurttia.
Juuh, en tiedä.
Mulla on päivittäinen kaloriraja nyt on laitettu 2k/päivä, joskus menee täyteen ja joskus jää vähän vajaaks. Painoin tos aamulla 95,9kg, joka on ihan kiva pudotus jostain helmikuun lopulta, kun painoin vajaa 107kg. Joulukuusta helmikuuhun paino kyl tippu ihan hyvin kans, kun lopetin ryyppäämisen, mut en uskaltanu sillon käydä vaa'alla, niin tarkka paino on mysteeri. Yli 110kg kuitenkin sillon erittäin todennäköisesti.
Jostain syystä aamulla herätessä on hirveen hankala olla tekemättä tällaista tuhtia aamupalaa, kun taas myöhään nukkuessa se syöminen venyy helposti jonnekin alkuiltaan.
Onhan se, mutta ennen sen tavan omaksumista join vaan aamuisin satunnaisesti vettä ja lounas oli päivän 1. hiukopala.
läski
Huomenta nöppöset :3
Kai se tuhti aamupala on parempi kuin kerralla paljon. Kaloriraja kuulostaa hieman kovalle jos mitään muistan niistä. Mutta jos toimii niin ok
>pitää lähettää pomolle sähköpostia
>älä keksi miten muotoilisit sen
Vituttaa olla burger
Oon itel nykyään huomannu että tulee fyysisesti sairas olo jos on vetänyt jotain pitsaa 2 päivää ja sitä syö sit mielellään jotain hernekeittoa sen jälkeen
Hei,
-asia-
Allekirjoitus (nimi, puh)
Mun päivittäinen kulutus tällä mun suht minimaalisella liikunnalla on joku 2500kcal, joten toi 2000kcal/päivä on ihan ok siinä mielessä. Ainut """liikunta""" mitä nyt oon parin viikon aikana harjottanu on ollu kevyt venyttely, sekä sit tietty antabuksen haen kahdesti viikos.
No huomenta sullekkin, kaunotar x3
Mutta kun en keksi miten sen asian muotoilee. Vittu haluan rottailla taas
Miten viralliset välit teillä on?
"Tervehdys,
asiani koskee asiaa X.
[asiaa jostain]
terveisin user"
juuh
Tää mun aamiainen on tänään:
>kananuudeli tonnikalalla
>4 palaa leipää margariinilla
>litra piimää (550kcal)
>suklaatuutti
Eiköhän täällä oo joku lugiolainen joka voi sua auttaa
Liikunta voi olla yliarvostettuakin. Kun itse siis laihduttelin joskus niin ensin ei tapahtunut paljon mitään kilojen suhteen. Puoli tuntia kävelyä pari kertaa viikossa. Kun aloitin sen aamupalan syönnin niin sitten vasta
juuh
On tää kuitenkin menny mul ihan hyvin. Liikunnas ois lähinnä se, et se kasvattas lihaksia ja sit samal peruskulutusta.
No laita vaikka ranskalaisilla viivoilla asiasi esille. Sitten halutessasi muodosta niistä pari lyhyttä lausetta jos jaksat.
Arvoisa kusipää,
Minä eroan.
Terveisin,
Hra. Nyymi, teille joko Mestari tai Sensei
Minkälainen uistin kannattaa ostaa jos aikoo kokeilla kirjolohien onkimista koskesta
>Litra piimää
Hyvä mies
Perho