/norgetråden/

Barnevernet-utgaven

Forrige:

Other urls found in this thread:

en.wikipedia.org/wiki/Cesare_Mori
twitter.com/SFWRedditVideos

morsomt bilde :)

Fuck Norge og fuck hvite folk!

>dfn ingen rullestoljv

Han gjor det gratis

fuck deg

Om ting er ulovlig eller ei, har ikke en dritt å si, fordi du kan ikke stoppe folk.

Nei, men om vi hadde hatt et fungerende rettssystem hadde vi hatt påskudd til å hugge hendene av folk eller steinet dem (uten rettsak)

Hvorfor sier du det?

jeg har sittet inne i hele dag og spist

Ja ok Abdullahi.

jo det kan vi
det var det samme de sa om mafian, men hvis staten hadde lagt opp til det kan du få en slutt på alt

en.wikipedia.org/wiki/Cesare_Mori

vi trenger en som han her

>ansette en gal fascist som politisjef som garantert bare henretter masse folk fordi de lever "muh degenererte" liv

Du er skada i hodet ditt.

Pingle, ingenting fungerer bedre i mot kriminalitet enn frykt og vold.

>Pingle

han satt nå en stopper på mafiaen i sicilia
men nå snakker vi i for brede trekk her, det er jo ikke mafiaen som begynte denne debatten, men seksualdegenerasjon

så klart det hadde blitt brukt andre metoder til å kjempe mot promiskuitet og lignende, kan jo ikke akuratt bruke tortur for å stoppe folk fra å ha seg i sykelige mengder, men poenget står, hvis staten hadde lagt opp til det hadde det vært lett å få folk til å leve mer anstendige liv, som sagt, dette med at folk skal få lov til å gjore akkurat som de vil i forhold til seksualitet er nytenkning, og kan(må) reverseres. Alt vi trenger er kompetente og drevne statsmenn som er villige til å skape resultater.

>Du er skada i hodet ditt.
nei, det er det du som er, du bare kan ikke se det for alle rundt deg er like skada.

Kanskje han viul en rullestoljv skal ha sex med deg så su slutter å breve om det?

Takk.

Vennligst brev oynene deres, guttååååå!

Er du full, Anonsen?

hva er farlig med at folk has seg så mye de vil når begge parter samtykker?
vanskelig modus: ikke brukt summeord eller megmeger

Nei, det har jeg ikke vært på over et år. Er bare litt stiv i hendene.

Det er bra. Fortsett slik.

Noen... noen som vil dra på kino i morgen? I
tenkte å se
war of the planet of the apes
OG
dunkirik

...

Begynte med at jeg drakk meg alt for full og spydde bare jeg tenkte på mat hele dagen etterpå, hadde bare ikke lyst å drikke etter det. Nå er det slik at jeg klarer ikke får meg til å drikke fordi det rett og slett hverken er verdt kaloriene eller rusen, foler meg bare ekkel.

>han satt nå en stopper på mafiaen i sicilia

Og hva så?

Du har valget mellom å leve i et fritt samfunn, og akseptere at folk gjör dritt du ikke liker, eller så må du akseptere å leve i et samfunn hvor göy ikke finnes, og du kan ende opp i en svart sekk når som helst basert på hvem du henger med, hva du gjör, og hva du sier.

Jeg tviler sterkt på at du er interessert i å bo i det sistenevnte samfunnet uansett hvor mye du megmeger på internett.

>du kan ikke stoppe folk.
Du kan da ikke mene at fengsel ikke har avskrekkende effekt

>vil noen bli med å se disse pleb drittfilmene

nei takk anonsen

det direkte resultatet av en handling er ikke det eneste resultatet, det er alltid et underliggende resultat som ikke er åpenbart for det nakne oye.
i korte trekk kan man si at - det skaper en los moral som sprer seg til alle fasetter av samfunnet
dette er kanskje vanskelig å forstå, men alle ting henger sammen, hver aksjon har en reaksjon som sprer seg uendelig utover, gode ting fostrer flere gode ting mens degenerasjon fostrer mer degenasjon, det er et ord som passer godt til det vi snakker om nå på tysk - zeitgeist, eller tidsånd, den tidsånden vi lever med nå er helt forferdelig, kanskje den verste siden romas fall, vi må rette på den, eller bli oppslukt av noe mer bærekraftig.

så klart vi ikke skal arrestere folk for at de har sex, selv utenfor ekteskapet, dette er helt greit, folk har alltid gjort dette, selv homser trenger vi ikke arrestere, det er når det blir praktisert på et sykelig nivå, og ikke minst når det blir praktisert åpenlyst - og det blir fremmet som dydig, at vi får problemer. Det er da det begynner å spre seg. det har alltid fantes degenererte folk, i selv de beste samfunn, men i motsetning til de beste samfunn, der det holdes i sjakk, lofter vi våre avvikere opp og stiller dem fram som, ikke bare noe akseptabelt, men noe godt, som idealet!

dette nytter ikke, dette er dodelig for sivilisasjonen, dette må stoppes, enten av oss eller abdulla

Oi, våkna jeg nettopp opp i 2015?

>jeg er så kul fordi jeg slenger dritt om disse populære nye filmene

Fengsel for hva da? Lage horete videoer på Degröret?

Du greide ikke vanskelig modus ser jeg...

200% autisme.

>Fengsel for hva da?
Dårlig rasehygiene blant annet

Nei da, dette er 2017.

>det direkte resultatet av en handling er ikke det eneste resultatet, det er alltid et underliggende resultat som ikke er åpenbart for det nakne oye.

Så veldig postmoderne av deg å si.

Gott ey gǫmlum mǫnnum,
gott ey ungum mǫnnum...

Pleier rullestoljver å være noe spesielt bevisste på stolen sin og hvordan den ser ut?

Kunne ikke brydd meg mindre. Jeg bryr meg om meg selv og min egen familie, og hvis jeg får barn, så blir det med en norsk kvinne.

Hva andre folk gjör bryr meg midt i brunöyet.

>Hva andre folk gjör bryr meg midt i brunöyet.
Du er et skikkelig godt kveg du.

Er jo ikke så mye annet å se da

Ja, så klart, men det viktigste er at den er praktisk i hverdagen og fungerer som den skal.

>Dårlig rasehygiene

Sier mannen som garantert er Nazist kun fordi han har lyst til å ta igjen på verden fordi livet hans er dritt.

Klassisk eksempel på europeeren som ikke er en lagspiller (noe som i seg selv er helt greit), men ikke innser at andre grupper som muslimer og negere er ekstreme lagspillere. Slik taper vi makt og innflytelse i vårt eget land, helt til vi sitter igjen med ingenting.

Feil fåvæ.

Alltså, när började 215454212454 miljoner norrmän komma till Karlskrona för? Genomresa till Gdansk eller?

>folk som ikke er i stand til å se de esoteriske men omfattende nyansene en simpel handling eller ytring kan ha på den nasjonale moral i sin helhet
fy faen...

brev noen bǿker som man bare MÅ lese da

Culture of Critique. Viktigste boken i vår tid.

>Alfred
der er det navnet igjen
jeg sverger, hver og en historisk figur jeg leser om som heter Alfred har ett eller annet med rasebiologi og gjore

>vi

Beklager men dette er bare en retorisk felle. Du bare projiserer kollektivisme på negere og muslimer fordi du er kollektivist og rasist selv.

La meg bare minne deg på at det er ingen som dreper flere muslimer enn andre muslimer.

...

Tror du ikke muslimer og negere i Norge er kollektivister? La oss si en muslim eller neger starter et selskap her, hvem har han mest lyst til å ansette, en felles svartskalle eller deg? Han kommer til å ansette en av sine egne för han leter etter noe annet en gang, fordi omgangskretsen hans allerede i stor grad består av folk som er lik ham.

Hur lätt kan jag få medborgarskap?

Hvordan ber man ut kjedelige jeanette?

kan du backe dette opp med noe som helst?

>La meg bare minne deg på at det er ingen som dreper flere muslimer enn andre muslimer.
sant nok, både negre og muslimer dreper hverandre utrolig mye, men en muslim kommer for eksempel i 99% av tilfeller aldri til å gi en jobb til en ikke-muslim, mens i dagens norge gjor vi så godt vi kan for å gi så mange stillinger til muslimer.

dette er det som menes med gruppepreferanse.

ta 7/11 i usa som et eksempel
tror du det er ren tilfeldighet at kjeden er nesten utelukkende drevet av indere?

Det er sånn det er

t. enhver jævla person som har kjopt kebab

Herregud mann, må jeg dokumentere at negere har flere negere i omgangskretsen sin enn Ola Nordmann?

mangfold handler om å kvitte seg med hvite folk sdm

je-

...

Hvis du er i 40-årene og blir utsatt for intens oppmerksomhet fra en vakker dame, er det ikke sikkert at det er din sjarm og ditt gode utseende hun er opptatt av.

hatytringer vil jeg IKKE hǿre!

tenker på og/å lage taco til middag i kveld
hva tenker tråden om dette?

Tenker at fra nå av vet du å skrive "å".

Jeg tenker at å er korrekt.

for all del. for min del spiste jeg fredagstaco i går

og banjoen og meg vi foler for å synge je je
bra dette er bra bra bra dette er bra bra
bra dette er bra bra bra bra bra
bra dette er bra bra bra dette er bra bra
bra dette er bra bra bra bra bra

Det er kjent.

kanskje jeg skal
RONKE

Fy faen. Posta feil bilde uansett, men hadde tenkt til å skrive "tallene bekrefter", men turte ikke. Så får jeg Hitler-dubletter... uansett, dette mente jeg å breve.

te hva da

ala ballaa

...

magnet:?xt=urn:btih:GXBSBN4JXHURZ7EBS42QQLUD7T7DDPPT&dn=%5b131129%5d%5b%e3%83%94%e3%83%b3%e3%82%af%e3%83%91%e3%82%a4%e3%83%8a%e3%83%83%e3%83%97%e3%83%ab%5dJUNK%20LAND%20THE%20ANIMATION%20%e3%80%8c%e3%81%be%e3%81%98%e3%82%81%e3%81%aa%e5%bd%bc%e5%a5%b3%e3%81%a8%e2%80%a6%e6%80%9d%e3%81%a3%e3%81%a6%e3%81%9f%ef%bc%9f%e3%80%8d.mp4&tr=udp%3a%2f%2ftracker.doko.moe%3a6969

>dfn ingen germansk jv fra Ǿst-Prǿyssen

vent nå litt prover du å hakke meg kompis

DEN klikker jeg på, ja

haha fy faen

>folk er redde for å klikke må magnetlinker

Kanskje jeg skal ta meg en ol

tar å gråter litt

Du... k-k-k-kunne bare sagt hva da... liksom... u-u-u.u.-uten å breve en sån skummel link
for alt jeg vet kan det være bare noe du lagde for og få tak i IP adressen min hvis du skjonner

Seriöst spörsmål gutta

*gir deg en god klem*

om du hovrer den sier den hva den er da. i allefall i brannreven min

HAHAHAHA FY FAEWN

>%5dJUNK%20LAND%20THE%20ANIMATION%'
>JUNK LAND THE ANIMATION
tipper det er junk land the animation jeg

MARIANNE JEG ELSKER DEG IKKE GÅ FRA MEGGGG

jeg pleide å jobbe med ei som het marianne
hun var sånn, 45, men hun hadde svære patter
opp og nedd, vugget de, når hun gikk
fåvæ

kan ikke noen breve bildet med kino-user?

:^)

>entitLELd

ingen?

NOEN må vel ha lagret det

fåvæ?

avenue croix