/norgetråden/

Det er altfor varmt-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=pfto-jwFnlg
youtube.com/watch?v=Yii1u2Lz-II
twitter.com/SFWRedditVideos

Forste for å se mindre og mindre feit ut og mer og mer T Y K K

>dfn ingen Lana Lang jv.

vem var i feil her

Får vel gi meg selv mening med livet ved å jobbe ræva av meg for å bli rik eg då

Hvem öl liker dere best gutta?

sjette for politiet

>holmlia
er det ikke bare negrer der?

ja fåvæ, hele sor og ost oslo er SVARTET

I denne utgaven brever vi legger, gutta.

hvis det er det så er jeg bare glad.

Her er mine igjen, for ordens skyld

t.Zydrunanon

Mack Isbjorn fåvæ

Er du en sværing?

...

Egentlig ikke, selv ikke for deg. Var 99kg, er nå 93kg etter alt for lang tid.

Skjǿnner. Hvor langt ned vil du?

Hadde tenkte meg ned til 90kg, ser ut som det kanskje ikke er nok, men kan være jeg stopper på 90 uansett. Så får jeg bare være forsiktig med å ikke gå opp igjen for fort. Vil bare ha av meg det verste flesket.

Hvor hǿy er du da?

jeg bare..............................

183 fåvæ

..er ein mann?

Prǿv 85kg da.

Det gidder jeg ikke, tar for lang tid

Er det ikke her de spilte inn kebabnorsk episoden

Er ikke det en livsstil for deg? Du kan bruke så lang tid du vil, ikke sant?

Målet er jo å gå opp i vekt, jeg skal jo bli sterkere, jeg må bare bli litt slankere for å forbedre fremgangen (og fordi lårene gnisser helt jævlig).

ALLE SAMMEN DANSER
ALLE ER PÅ RYTMEN
youtube.com/watch?v=pfto-jwFnlg

Hvor svær er det egentlig du har tenkt til å bli? Husk at for mye muskler ikke ser så bra ut.

ALLE HAR BLITT NEGER

Om jeg hadde hatt muligheten til å bli stor som bilde relatert hadde jeg blitt det. Det du sier om at det ikke ser bra ut er bare tull, kanskje kroppsbyggere ikke ser bra ut, men det er fordi de er så slanke og brune.

HENG DEG

Hmm. Synes du mannen på det bildet du viste meg nå ser bra ut, eller bare tuller du med meg?

fuck deg ass rassist jævel

provoserer virkelig fram tankene

neida
Steinar og Tore Sagen er derfra

JEG VIL IKKE JEG VIL IKKE JEG VIL IKKE

Jeg synes han ser bra ut, men jeg forstår hvorfor andre ikke synes det. Jeg synes jo han ser bra ut fordi jeg har respekt gor hva han er, ikke nodvendigvis fordi jeg ser skjonnheten i ham. Men målet er jo ikke å se bra ut, det er å presse kroppen til det ytterste og finne ut hva som er mulig.

Ta han her, han er 105kg, synes du det blir for mye muskler eller fett?

skal mamma tvinge det til å skaffe deg en jobb nå Sverigeanon?

hold kjeft og selg meg gront

gomler i meg nystekte sjokolademuffins

tenker å steke meg litt blomkål

Da har jeg laget en Tinder profil og sveipet til jeg ikke kan sveipe mer.
Da er det bare å vente på at noen skal like meg da gutta

Jeg synes han forrige ser helt jævlig ut fåvæ, men han her ser jo ganske bra ut. Hvor hǿy er han? Det er mye bedre at du legger det som et mål å bli som den fyren her enn han forrige sdm.

HENG
D
E
G

kjor på anonsen

Bra jobba, user. Jeg lurer på en ting, siden jeg ikke har tatt tinder-steget selv ennå. Hvor mye av facebook blir egentlig brukt for Tinderprofilen din?

>jeg hater mine egne landsmenn fordi jeg liker ikke dialekta dems

Du trenger ikke å bruke Facebook for å logge inn på Tinder lenger, men det er vel fornavn, alder, ting dere liker til felles og bilder som du selv velger som blir brukt.

>jeg elsker mine landsmenn fordi jeg er fra det samme landet

Så selv uten facebook kan du lage deg tinderkonto?

Ja.

Han er 183.
Målet er å nå potensialet mitt og jeg kommer nok aldri til å være like slank som Klokov.

>jeg kommer nok aldri til å være like slank som Klokov
Hvorfor ikke egentlig? Kan ikke du bare la være å få for mye flesk da?

rompesmerta femboi ostlending oppdaget

>eg hatar svartingar

Jo, det er jo ikke noe problem å bli så slank, men jeg tror ikke jeg kan bli så tung smatidig som jeg er så slank, altså kan jeg tillate meg litt mer flesk, men vi får se. Det jeg sier er at jeg er ikke like begavet osm ham. Men målet nå er jo altså å bli sterkere uten å bli for feit, rett og slett pg bare se hvor jeg ender opp, men det er nok rundt 100kg (som nokså slank) om jeg har forstått riktig, mnen det tar jo mange år å bygge all den muskelmassen

Skjǿnner. Hvor gammel er du nå da? Skulle ǿnske jeg trente like mye som deg. Mitt mål ville jo bare å se bedre ut, så vi har litt forskjellige mål. Men det er mye arbeid i å få opp muskelmasse uansett. Hadde aldri motivasjonen fåvæ.

ikke jobb i årevis på noe, som en jævla kopp

Snakker du av erfaring eller?

Ble 20 for noen dager siden. Prov igjen da, og ta tilnærmingen at du vil bli sterkere, sikkert mye kjekkere enn det du gjorde om du bare gjorde sånne normiss-greier og mye mer motiverende å kunne holde styr på fremgangen
>60kg blir 100kg blir 140kg blir 180kg
For meg er det jo hobbyen min, og selv om jeg bare har loftet i litt over et år så er det det som gir meg mest glede i livet. Jeg gleder meg til å trene. Det er sant at muskelmasse tar tid å bygge, men da må du passe på at du spiser optimalt og heller fokusere på en bedre måte å måle fremgang på tenker jeg.

man bruker da ikke årevis på å lage en kopp?

njaei kan fole sympatien men ikke i bokstavelig talt mening
DET VAR IKKE DÉT DET BETYDDE DIN FORBANNA KOPP

Er det noen posetive ting med Austlandet?
Eg skal flytte dit om eit par uker og eg lurer på om eg har megmeget meg sjolv nå til å flytte fra vestlandet

Hvor i Vestfold? Bor selv på et lite tettsted i Vestfold og jeg synes det er greit

Jeg er nå 26 fåvæ. Kommer til å bli 30 fǿr jeg ser forskjell i speilet, sikkert.

>Hvor i Vestfold?
err, hvor på ostlandet*

Ringerike

Håper ikke du skal flytte til Honefoss, for det er et hol

Innafor å kjöpe luftmyk utstyr og reise på treff?

youtube.com/watch?v=Yii1u2Lz-II

Her er bilde av meg. Venstre er i april 2016 (89kg ca), hoyre er i juli 2017 (93-4kg).

>nok en homsetråd full av menn i bar overkropp

Får vel bidra jeg også da.

fy faen. kvifor er Hondefoss eit hol da?

oi, du lærte å stramme musklene foran kameraet på ett år? gratulerer!

Herregud.. Greit overkroppen er ikke så alt for stor, det meste jeg har vokst er i beina, men poenget står fremdeles. Som du ser er jeg ikke tynnfeit lenger og er heller ikke skeiv som Jan Thomas.

Deilig, hvor bor du, skal vi motes?

>om du ser er jeg ikke tynnfeit lenger
hah det er du enda tjommis

"nei"
jeg gidder ikke prove å hjelpe om dere bare skal være teite og negative

>tynnfeit

Hahaha. Går det an å være hoylav også?

Tynnfeit er når du ser tynn ut med klær på fordi du har null muskler og en del fett så du er latterlig hoy fettprosent og ser ekkel ut

Jeg tror det tar lenger tid for meg. Jeg har en slank kroppstype. Jeg overdrev litt når jeg sa 30, men det kommer nok til å gå sakte for meg, vil jeg anta. Jeg prǿvde når jeg var på din alder og da gikk det altfor sakte til at jeg orket å fortsette, etter kanskje et halvannet år med regelmessig lǿfting.

eg e jo berra ein littan gutt på 26 år eg då

>tåler ikke litt skoy
hahah ta det rolig nå tjommis, ikke klikk nå

haha minnns ni denna

Nei, burde jeg det?

haha aa minns ni denna

Koste meg med en Nogne O Wit (boks) og en hvetestout på flaske, også fra Nogne O.

Hvor lang tid tar det egentlig fra man lager Tinder profilen til man faktisk får noen jenter som man har samsvart med?

>svenske "menn"

Da har du gjort 2 feil, du har ikke loftet hardt nok og ikke spist bra nok. Da jeg begynte i april i fjor var jeg rimelig svak, så de aller fleste i gymmen loftet mer enn meg, men på dette året har jeg mer enn doblet styrken min, mens de folkene enda lofter NOYAKTIG de samme vektene. Det handler om å gjore det riktig vet du.

Trodde du var han andre. Var noen i går også som bare var negative hele tiden da jeg provde å motivere litt.

haha aa

Det skjer aldri kompis. Tinder og alle andre sånn "sveipe" datingapper eksistere bare for å blåse opp egoet til kvinnfolk.

Jeg har hatt Tinder i halvannet år, og jeg har snakka med en(1) jente, og ho ble fort uinteressert.

Hvis det i det hele tatt er mannfolk som får seg noe igjennom den appen, så er det folk som ser ut som greske guder.

Er dette Sverigetråden? Fy faen for noen autister

hva skjedde med svea egentlig

M-men jeg ser uironisk ut som en gresk gud på Tinder.

Jeg har en ekkel, tynnfeit kompis som får seg fitte på tinder hele tiden. Han ser ut som Quasimodo, men har pene bilder og er nesten ikke autistisk.

det där är sverigetråden för jättelängesedan typ 2014 det är värre nu

Ser ut som 3 pakistanere der på hoyresiden

>Jeg har en ekkel, tynnfeit kompis som får seg fitte på tinder hele tiden

Uforståelig fåvæ.

Det kan umulig ha vært maten, spiste utrolig mye og bra. Jeg lǿftet jo mer enn jeg gjorde da jeg startet, men jeg så ikke noe forandring i speilet. Kun en svært vag forandring.

Vi nöyer oss med öyecollage her.