/norgetråden/

Mangfold-utgaven

Forrige

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=OSvxpxoWOT0
youtube.com/watch?v=qGKrc3A6HHM
youtube.com/watch?v=_Efr6Q0QIYI
youtube.com/watch?v=-ni_bI8l4u8
twitter.com/GovMikeHuckabee/status/890495682867585024
twitter.com/NSFWRedditGif

youtube.com/watch?v=OSvxpxoWOT0

Vil tilbake til de gamle gode dagene, når man ikke måtte jobbe.

youtube.com/watch?v=qGKrc3A6HHM

bare oss to her

trist

Ja-ja, vi får vel hore litt på Janusz sammen da.

youtube.com/watch?v=_Efr6Q0QIYI

henger meg nå

Bor ikke stole for meget på spådd befolkningsvekstrate, anonsen. Hvis f.eks. Dhaka oppnår den okonomiske velstanden til å brodfo 60 millioner innbyggere i 2075 er det nærliggende å tro at befolkningsveksten vil slakke av i god tid for de faktisk når det tallet. Fodselsrate er beviselig nært knyttet opp mot gjennomsnittlig utdannings- og lonnsnivå. Det er nok utvilsomt at land i den tredje verden vil ha en kraftig befolkningsokning, men jeg tviler på at det vil bli så ille som tabellen viser.

>skulle vise en kollega den nye bilen min på tlf
>han svipper til hoyre og kommer inn på clover mappa
>forste han ser er en gir fra boku no pico
Hahaha, da sier jeg opp og blir arbeidsledig igjen!

Hvorfor sveipet han til hoyre?

""""""GOD""""" """"""""""""""MORGEEEEEEEEEEEEEEN"""""""""""""""""
UUUUUUUUVRRRRRRRRRRRRRRÆÆÆÆÆÆÆÆÆLLLLLLLLLLLLLLLL

Han regnet vel med jeg hadde flere bilder av bilen og ikke bare et.

j...

Ka som e beste flyselskapet?

dfn ingen vakker blomst som gjor meg fullendt

Finnes det en spray du kan bruke på falskt skinn så det luker som ekte skinn? Det burde det gjore.

>være så forfengelig

kan jo hende forventet utdanningnivå o.l er inkludert i spådommen

...

...

Snart skal jeg på frisoren og sporre om å klippe for den forste gagen på norsk språk. Inne for jeg kommer tilbake hjem uten hår

Bare motstå fristelsen til å snakke engelsk, du klarer nok helt fint å få sveisen du vil ha på norsk.

Hva slags frisyre vil du ha?

Ja, jeg er nok sikkert at jeg kan forklare hva jeg vil, men uansett det er den forste gangen, så skal vi se.

Hva sporre du egentlig på frisoren? Kan jeg få en klipp i dag? Noe sånt?

Du kan spor om de har en ledig time, så har de nok det og slenger deg i stolen.

Ingenting spesialt, bare kortere på sidene, og lengre på toppen. Ja vet ikke hva det heter på norsk, på engelsk "mid-fade".

Bare en trim overalt

>bare kortere på sidene, og lengre på toppen.
Si dette. 90% av menn under 30 har sånn frisyre uansett så frisoren forstår det helt sikkert.

do sier sånn here
"jai vil knolle norske jenter ji meg en fet klipp baja"

Flott, det skal jeg da.

Tusen takk broren min, det hores helt fint ut. Kanskje på sluttet skriker jeg Allah Akbar også?

får vell stå opp jeg da

Morn gutta.

...

Hvorfor ser du på meg slik som du pleier å se på den der syvsoveren som står opp midt på dagen og mot kveldingen?

Skrev nettopp fåvæ i en normal chat med vennene mine.

Å nei, nå kommer de til å tro du er rar

Ja, sukk.

>vennene mine

lenge leve vesten ja

kor lang tid tek ted å få nokke sendt i posten innenlands?

t b h er heilt vanling

alle norske menn fortjener en varm latina jv så dere slipper de kalde isdronningene som er norske "kvinner"

ikke rart dere er så sjenerte

De tar odren fǿr lunch hver dag.
De sender den neste dag, da tar det typisk 1-2 dager fǿr den er på ditt postkontor.

>17 unike ip's
ha ha BARE

tåkt når?

Jeg må faktisk til posten nå å hente en pakke...... Det betyr at j-jeg må snakke med folk

Dersom sender sendte tingen på onsdag, tyder det at eg får det innan torsdag/fredag eller fredag/laurdag?

Kva hev du kjöpt? Eg kjöpte to spel, så dei kjem til postkassa

N-noen klesplagg

Forestille deg hvis du kunne ikke snakke på bra norsk og måtte den. Det er ikke goy. Fæn meg

>kunne ikke
>måtte den
kva land

>har lyst på noe godt å spise eller drikke
>må da gå ut og kjope det
>bor bare 3 minutters spasertur unna nærmeste butikk
>orker/tor ikke
hvorfor kunne ikke foreldrene mine bare ha kastet meg utfor en klippe eller noe sånt

Tenker du vil få den på mandag. De bruker som sagt en hel dag på å registrere ordren. Den dagen + en til to virkedager. Jeg vil anta at du får den mandag, men hvis du er heldig så kan det hende den kommer fredag.

Hvis du bestilte tidlig om morgenen på onsdagen, så tenker jeg fredag. Hvis du bestilte etter lunch på onsdag, eller i hvert fall sent på formiddagen eller kanskje kveldingen, så kommer den nok på mandag.

"hei, [hentekode]"
"takk, hadebra"
ja fy faen stakkars deg

Forresten, er ikke uvanlig med 3 virkedager. Noen bruker selv lenger tid, kanskje 4. Litt vanskelig å si. Men 4 virkedager er uvanlig tror jeg.

men det sto 1-2 på sida deira

Somalia. Beklager

Ingen samsvar på Tinder . Fy faen gutta...

Da blir det fredag eller mandag. Du må som regel regne med ordredagen. 1-2 dager + den dagen du bestiller.

brev hand med tidsstempel

...

3 busserulls spelte i vågen igår

FY FAEN D VA LIV

VÅGEN KOGDE FAEN

Er ikkje laurdag óg virkedag?

Nein.

Mener i hvert fall på at det ikke er det.

...

Nå må du roe deg ned her, du kan ikke sitte å spille hele dagen

hva slags bil?

GUUUUUUUUUUUUUUUUUTTA BOIS!

>boku no pico
Hæ?

youtube.com/watch?v=-ni_bI8l4u8

Trenger ikke å bekymre dere for mye.

Vår moralske relativisme angående innvandring vil forandre seg når den okonomiske tilstanden blir akseptert av hovedstrommen.

>dårlig samvittighet for hva som kommer
>slipp inn flere idioter for å holde realitetene lenger unna hovedstrommen

Det er ikke rase-krigen som kommer. Det er en klassisk ressurs krig vi har i vente.

kjǿre bort til posten og hente pakka mi da

Kanskje jeg skal kjope meg en bondegård.

GUTTAAAAAAAAAAAaaaa

Jeg har en date!!!

(det er en date hvis hun vil jeg skal se film hos henne alene sant??)

HEHEHE DATE DATE DATE!

Når bör eg sjå i kassa? Plar alltid å vere der når eg kjem heim frå skule klokka 2. Eg såg nett no og det var ingenting der.

Formiddagen en gang. Bare sjekk etter 14-15.

/jv2017/

Men hvis den er litt stor så blir den sendt til nærmeste postkontor. Hva bestilte du?

Er hun fin?
Ja, det er et stevnemote hvis du skal se film hos henne. Lykke til.

To spel (Eit manglar kover)

da går jeg da

Jeg synes hun er 7/10, men for ordens skyld skal jeg anta at jeg har litt desperado-briller på. Hun er kanskje 6/10.

innafor å kjope (og spise) lordagsgodt på fredag

lykke til tjukken

Tynnen er mer passende.

>jv fra Norge er deprimert og har ingen folelser igjen for meg

Hva gjor?

twitter.com/GovMikeHuckabee/status/890495682867585024

hva mente han med dette?

tynnen?

>pinna
>kvisten

Men gutta. Det er faktisk noen år siden jeg var på stevnemǿte sist. Selv om det er fǿrste stevnemǿte så er det vel innafor å prǿve å få seg ligg når man er invitert hjem til filmkveld, sant? Eller?

Ta hun med på et eventyr.

Hva faen er problemet hans?

jeg vil kose og pule og kysse

lurt å runke for, eller etter, man går ut for å gjore ærend?

De aller fleste knuller på andre eller tredje stevnemote. Men syntes at du skal kysse henne og prove i hvert fall.

I mens man gjor det ærendet.

Filmkveld er jo veldig intimt. Fǿles nesten ut som et direkte bykst til tredjedaten, siden vi skal være alene i leiligheten hennes. Men det kan hende det er jeg som bare har en rar ide her nå.

Noen som har lyst til å lofte noen vekter på domus athletica om en times tid?

jeg har aldri holdt hender med en jente engang så hva vet jeg men å invitere en mann hjem til å se på film hores ut som en invitasjon til å kysse og sånt hvis ikke puling direkte
kjor på

Filmdate er jo lett den letteste måten å få pult på. Man kikker jo bare på litt film, jenta legger seg i fanget ditt, så tar det typ 30 min, så erre FULL ON KLINIIIIINGS etterfulgt av FINGRIIIING YIIIIHAAAA så blir DET RIVE AV HVERANDRE KLÆRA WOOOOPPIDOOOO!

Bare ikke vær så klein som han andre i tråden som provde å sjekke opp en jente på kino, så tror jeg dette skal gå helt fint.

Skal egentlig lofte i kveld fåvæ. Det er da de slaviske sotnosjvene oftest er på gymmen.

Okei, men da sitter jo jeg på langt mer erfaring enn deg igrunn. Vel, siden hun er 24 og jeg er 26 så vurderer jeg det som et mulig ligg. Antar at hun ikke kaster bort hele kvelder på usikkerhet og den slags sånn som man gjǿr i tenårene. Var kanskje derfor hun ikke gikk for kinodate og den slags.

Ja, jeg har dette i hodet mitt også. Det må bli sånn, tenker jeg. Jeg tror ikke det er tilfeldig at hun vil være alene i leiligheten.