/mämmi/

Karhupainos

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=hBlbLgl5WDs
twitter.com/SFWRedditImages

Miksi hän on niin söpö?

Veljet

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

>4 mämmiä samaan aikaan ylhäällä
Juuh

Pullukka

Olisin tehnyt meeminä viidennenkin mutta ei Sup Forums antanut tehdä toista heti putkeen

on mennyt paremminkin joskus

Vitun crackerit OIKEA MÄMMI
Kaikki turkkilaisia vihaavat homot tapetaan!!!

Loppujen lopuksi kaikki kuitenkit siirtyvät tohon baittilankaan

ei siirry, joka kerta mämmiläiset seuraavat sääntöjä, tää on tätä suomalaista lainkuuliaisuutta

Mene sinä helevettiin siitä. Osannut edes AP:ta tehdä

Oonkohan mä psykoosissa

crackerit on hyviä

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

>Ei mämmiä aihe, nimi tai kommentti kentässä
Paska lanka.

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Tol meijän mehmetillä on aika paha identiteettikriisi.

Onkohan siinä langassa edes ketään muuta Suomen lipulla postaavaa?

Sillä taitaa olla ihan oikeasti psykoosit tulilla

se on se sama joka tekee näitä terroristeja mamujen lapsista, tuntevat olonsa ulkomaalaisiksi ja sitten etitään sitä identiteettiä uskonnosta

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

EN HALUA HODARIINI SRIRACHAA

Hyvä se turkkilainen ja itisneekeri näemmä kontaminoitui tohon paskalankaan. Arvostan

Oho, vilkasin tota toista lankaa ja kerrankin mämmiläiset taistelee mutakuonoja vastaan eikä itsensä kesken.

how do i get a finnish gf?

pee yourself

Huutista miten muutama neekeri on tarpeeksi koko langan paskomiseen. Ilmankos ruotsilla ja saksalla asiat menee päin vittua, kun siellä on noita satojatuhansia

haista vittu!

jaa pitäiskö huomenna hypätä junaan ja lähtä pillun perässä keravalle?

t turkuboy

haha tää oli paras

Asun Keravalla.

...

Katsooko muut E L E K T R O N I S T A U R H E I L U A ?

onks keravalla muka naisia

Omenalla onanointi on oikopolku onneen

Ok itseasiassa. Tunnen montakin nättiä pönttöstä täältä.

Kansain välinen.

Vittu mua vituttaa nää ylilautahomot jotka eivät tajua kirjoittaa /mämmi/ otsikkoon (tai edes lankaan) kun ollaan taas kahdessa langassa.

juu moonmoonia

>siirrä hiirtä
>paina hiirestä
>paina näppäimistön näppäimiä
>olet juuri urheillut

Tahdon taputella tuhdin tytyn tujuja tissejä takaapäin.

Siis toihan on vaan meijän vakioturkki joka on täällä paskapostannu somalisoturin kanssa jo vaikka kuinka kauan.

voihan se olla toki ansakin, eipä se haittaiskaan

Näin joku yö sitten unta että olin muusien kanssa Makin mökillä ja mentiin Umin ja Nozomin kanssa telttailemaan muilta salaa ja nuolin niiden kainaloita.

Teki mieli kertoa.

>osoita aseella
>paina liipasimesta
>olet juuri urheillut

Norsusafari on kuule muutakin, poika

...

Mitähän annan pyllynreikä maistuu? :3

Rasistit vittuun mämmistä

tää. mämmissä ei muslimeja kaivata

Moikka moi nyymit. Tulis just kotiin parin päivän reissulta. Jäinkö mistään jänskästä paitsi?

Juu onhan noita "urheilulajeja". Joku darts, vittu pelaajat on 10x läskimpiä ku keskiverto videopelipro. Kaikki vaan juo brittibupissa kaljaa ja sit menee kisoihin heittää tikkoja.

seksistit kans vittuun

eli ei feministejä

Missä olit?

Mökillä.

Kaikki ei-lolit vittuun mämmistä.

Ja basistit

Kaikki vittuun mämmistä joista en tykkää.

Tähän kuuluu muunmuassa sinä, somalit, turkkilaiset, öyhöttäjät, Sup Forums lapset, srirachapostaaja ja kaikki ulkomaalaiset.

...

Animet pyttyyn. Lolit pottaan.

Hyvä kun poimii tälläsiä pieniä määriä kerralla niin vaikka menisi samaan paikkaan niin edelliskerran pienet marjat on kypsynyt isoiksi mollukoiksi.
Pitää käydä vielä viikonloppuna poimimassa lisää.

no varmaan paskalta

Ketä on öyhöttäjä?
Tee noista mustikkapiirakkaa.

Sellainen äänekäs vähä-älyinen poliittinen olento joka pitää ääntä asioista joita ei täysin käsitä luodakseen kunnollista poliittista dialogia.

Normot kuulluu neekereiden kanssa turkkilankaan.

CRY WHITE BOI

youtube.com/watch?v=hBlbLgl5WDs

Suomalaisuutta ei ole olemassa

sperm atack ruisk ruisk uh ah

Aa juuh. Toi kuvaa täysin /mämmi/:n wannabe poliitikkoja.

Muistakaa pojat, jos osoitat kiinnostusta sille mitä muut ajattelevat sinusta, osoitat epäsuorasti sen että tunnet intuitiivista alemmuutta sitä kohtaan, joka mielipiteensä sinusta sinulle tarjoaa. Hän taas näkee tämän triggeröitymisen heikouttena ja intuitiivisella tasolla ymmärtää kuinka vietävissä olet.

Tässä myös todennäköisesti syy sille, miksi suomalaiset on nii helposti röllättävissä: alemmuuskompleksi.

Näinhän se on.

Tän takia valkoisia ei voi triggeröidä rodustaan, komeita ulkonäöstään, pitkiä pituudestaan jne

Elikkä suomalaiset ei ole osa valkoista rotua

>alemmuuskompleksi
Puhu vaan omasta puolestasi. Muutenkin suomalaisten paskapostaus perustuu siihen, että se syötti otetaan ja koko röllilanka spämmätään ja pädetään tuhannen autistin voimalla. Se rölli lopulta ei jaksa vastata omaan viestiin tai lankaan

Juurikin näin.

N-no me ainakin täällä stadissa ollaan te ootte vaan alemmuuskompleksista kärsiviä böndejä joilla on vinot silmät

What build will you guys play?

Mulla on vähän erilaina toi. Mua ei kiinnosta missään tilanteessa et oonko minä/joku tai jokin asia huonompi tai parempi. Oon vaan tosi autistinen sen suhteen että mun on pakko korjata tilanne että miten se oikeesti on, asiasta riippumatta. Eli vaan totuus kiinnostaa.

Mut mut onkin jo diagnosoitu niin kai se on mulle sallittua.

Miten valkoisia, komeita, pitkiä ja varakkaita isolla kullilla ja atleettisella keholla varustettuja heteromiehiä voi triggeröidä?

Talar du svensk?

Kirjaimellisesti ei mitenkään

En mä mikään hurri oo

Senkin homo-hurri

Ja jag talar svenska.

Svenska är inte homo.

Väitättekö että me 4kaanin autistit edustetaan normaaleja suomalaisia? No ei helvetissä.

Mä ainakin edustan en tiedä teistä vinosilmäsistä böndeistä

Onko meidän puhdasrotuiseen mämmiin soluttautunut unibrow karvakoura sen haisevan neekerin lisäksi?

Etninen puhdistus koska?

Muita jotka lurkkaa pelkästään mämmiä?

Koska tällainen ihminen on kaikinpuolinpuolin täydellinen, häntä voi triggeröidä vain niistä ominaisuuksista jotka suosivat muuta kuin häntä itseään. Tästä siis cuck meemi

Heräsin äsken ja rupean nyt katsomaan Internationalia

Se nekru taitaa olla huhu, mutta t*rkkilainen täältä löytyy. Tuskin kukaan, keneltä edes vähän itsekunnioitusta löytyy, haluaisi esittää olevansa karvakäsi ali-ihminen

Eli jos kyseinen henkilö olisi vielä kaikenlisäksi turbonatsi, ei häntä voisi triggeröidä mistään.

Ai se neuvosto liiton kansallis laulu?

No eiköhän sen passi oo jo selvä todiste sen turkkilaisuudesta.

Ketä paikka? Näyttää hienolta.

Kieltämättä kyllä vaikea löytää kuvia suomalaisista ja turkkilaisista passeista

Se kuva on mun mielestä pyöriny joskus ylilaudallakin

Hm jaa, oispa ne molemmat huhuja

Olen valkoinen, pitkä, varakas ja komea mies.

Triggeröikää minua

En usko tähän bönde vinosilmä meemuun. t. Asun böndellä (Sipoo) ja asunu Vantaalla, Stadi ja Kerava ja ei täällä ole vinosilmiä

Mä oon valkoisempi, pitempi, varakkaampi ja komeampi

ähäkutti