/norgetråden/

Norge for Nordmenn utgaven.

Other urls found in this thread:

discord.gg/sfjSCZ
youtube.com/watch?v=JeR64WybfVo
aftenposten.no/verden/i/k5oRL/Tysk-politi-arresterte-nazi-hilsende-turister¨
twitter.com/AnonBabble

anime

bændikåt

Tempo Panter fåvæ

anime hehe

Faen skulle onske jeg hadde lappen ass... har 200 kr på konto og slik kommer det nok til å bli en stund med mindre NAV hjelper til snart.

meg idvl

Fy fæn...polska meme, anime og furries...rullestol user hjelp oss

>lovte meg selv en uke uten PCen
>Tre dager inn, ender med at jeg sitter mye med nettbrettet isteden

Jaja... Foler meg uansett bedre, får ikke gjort alt det samme på denne saken. Foles nesten ut som evnen min til fantasi og spekulasjon har åpnet opp mer i fravær av konstant stimulans fra skjermen.

>discord.gg/sfjSCZ
K-k-k-k-k-k-k-k-kanskje en annen gang jeg foler meg ikke helt i toppform i dag.

kom igjen a er toppstemning i discord nå, jeg og anonsen snakker om dakimuraer

Ta en rullestoljv eller tre, hvis du tror det hjelper.

Faen ass nå blerre slapt her gutta er dere ute og sosialiserer eller noe sånt eller??? jævla normisser

Innafor å florte med usikre smålubne jenter selv om man egentlig ikke er tiltrukket til dem men bare er ensom og vil ha noen å holde rundt og si sote ting til?

Har du ikke lappen til bil eller i det minste moped? Hvor gammel er du?
Få livet på stell så kjoper du seg Tempo, livets lykke.

Dodt meme general?

20, og ingen lapp idetheletatt.

19, leser til teoriprova nå faktisk.

Hvis du ikke har lappen og bil som 18-åring er du undermenneske.

Innafor å kalle bilar for vognar og syklar for hester med hjul?

21, men lappen til bil, tung henger, truck og snart MC

Bil?

Har du egen bil som 18 er du idiot, rik eller begge deler

Er det bare jeg som negrer meg til jul her, eller hva?

>Bil?
Selvfolgelig. Det er ingen grunn til å ta mopedlappen etter man har fyllt 18 år. Om det var det du antydde.

>ha bil
>være idiot
LOL, ja sånt har en sammenheng

Tror faktisk det ja.

Hvis du ikke er "rik" nok til å ha bil i dagens norge så er du faktisk undermenneske.

nei nå må du gi deg

Bil koster 10K i året bare i bilavgift, så må du plusse på drivstoff, service og jevnlig vedlikehold.

Bare lurte
Du kan jo kjore opp til A2 som 18 også

t. likar ikkje å ri på hjulhesten sin

Ja, men ikke gi noen falske forhåpninger, det er bare slemt

Hahahaha
Undermennesker brevet i samme tråd som meg

Tenkt deg, som 18år. Brude du legge inn 10K+Bilpris+service+vedlikehold i en aksjekonto/fond. Eller slose det på bil?
Med mindre du bor ute på bygda burde du heller ta bussen.

Ujevnheter suger, gutta.

>hans foreldre er undermennesker som ikke har råd til å skjemme bort sǿnnen sin litt med lappen+bil
HEHEHEHEHEEHEHEHEHEHEH

>inb4 de velger å ikke skjemme meg bort
BS! De har ikke råd til å skjemme deg bort fordi de har andre prioriteringer

U N D E R M E N N E S K E F A M I L I E

nei jeg har ingen "hjulhest"
Hver gang jeg ser på finn er det bare dritt eller dyrt

>det er folk her i tråden hvis foreldre er undermennesker
Flaut.

>bussen
Når en god hjulhest koster 5 lapper ny eller 1-2 brukt og gir deg gratis trening samt transport som de fleste steder er like raskt som buss ser jeg ikke helt poenget.

Eneste stedet i landet det er et godt stabilt bruktmarked for hjulhester er egentlig Oslo. Ellers i landet er det veldig mye overpriset drit.

Laster i meg noen notter og rosiner
Slurker ned litt fersk kaffe

Om jeg muligens skulle være i den situasjonen at jeg får bittelitt ekstra penger snart som jeg på ingen måte trenger. Hva bor jeg gjore med dem? Bare noen fåtalls tusen, opp mot 10.

Nei nå
Fikk utveksling betalt av dem, så foler jeg har fått noe med hoyere verdi enn bil. Fikk lappen av bestemor.
Men å gjore narr av folk med dårligere rå i Norge, det er undermenneskelig.

Brev bilde da

Opprett en konto ved Nordnett så legger du dem i fond med avkastning på 10-17%. Eventuelt kan du bruke bankens fond om du er DNBkunde.

Ville bare trigge deg litt og se om du sperget ut med noe arbeiderklasse-vås om de "bortskjemte".

...

Takker, da skal jeg se litt på dette her. Bedre å se om jeg får dem til å vokse litt enn å bare la dem ligge og friste til jeg sloser dem på pepsi max og proteinbarer

Kvifor seier folk "han/ho" i staden for "den"?

Lag deg konto med en gang så sender de info om de beste fondene. Noe viktig er alt du ikke legger alt i et fond. Fordel det på 2til3 ulike.

Pene tall ja
Vi bygger ikke et land gjennom å rakke ned våre egne, Norge for nordmenn

Har ikke mott han nei.
Skulle gjerne ha dratt til Oslo eller noe for å motes, men jeg har ikke noe penger fåvæ

Ok, takk for tipset.

>Brev bilde da
Av hva? Annonser for gode bruktsykler?

Har du lyst til å joine discorden vår? Vi sitter og prater litt i voice chat nå. Hadde vært goyalt å prate med deg igjen.

discord.gg/sfjSCZ

AAAHAHAHAHAAHAHAHAH

Kan sikkert joine, men jeg blir nok ikke med i voice chat i kveld

>nord"menn" er så hanreiet at de må blande ut rein vodka eller drikke brunt piss som akevitt

Hvordan er det å leve med autisme?

>hanrei

Slutt å bruke buzzord.

>systembolaget
>norrman
är sverige för norge det som estland är för finland?

Liker ikke mentaliteten din, men det er noe sannhet i at man burde kunne drikke ren vodka. Man er ikke nordmann ellers.

Ja, helt riktig.

Namn?

>meme

>Liker ikke mentaliteten din
takk det samme

På nynorsk...? Eller kva meiner du no?
Framvoksteren av "grammatiske" kjǿnn i indoeuropeisk hekk truleg saman med eit tidlegare skilje mellom levande/ikkje-levande... og her svarar sjǿlvsagt "ikkje-levande" til det som no er "inkjekjǿnn", medan "levande" skilte seg inn i to grupper (feminin og maskulin), som til ein viss grad samsvarar med biologisk kjǿnn. Vi kjenner nemleg til eit eldgamalt indoeuropeisk språk frå Asia (hettittisk) som IKKJE har kjǿnn på same måte som slavisk, keltisk, germansk osb; hettittisk hadde berre levande/ikkje-levande. Dette framstår altså som mest sannsynleg for meg.
(Men det finst andre teoriar. Det er eit omstridt punkt.)

Hvorfor brever du dette i en tråd full av folk som enten regelmessig drikker sprit rett fra flasken eller holdert seg til ol (basert på brev gjennom årene her inne)?

dust
eg meiner når folk seier "han/ho som gjorde dette fortener straff" liksom

...

Her gir han deg et skikkelig spennende svar også kaller du ham dust? Jeg skjems av deg.

HAHA GUTTA LIKER DERE SOTE JENTER?

>også

...

Greit, det skal være delt i dette tilfellet, men det er en rimelig feil å gjore.

>autisme

FY FAEN JEG ELSKER SOTE JENTER ASS

Ja, men jeg foretrekker dem ekte

hva faen gjör man hjemme i en uke uten PC?

Hva mente du med dette?

hvem siterer du?

JA

HEI

HEI DU

IKKE MOBB, OK?

Yurianon? Elsker Akari?user?

FY FAEN ASS ANONSEN, FORKLAR: HVORFOR ER SOTE JENTER SÅ SOTE?

fytti grisen altså fy faen

bare fordi de er på en skjerm betyr ikke at de ikke er ekte

hvem /bartebyen/ her?
noen anoniner som vil pule?

>den absolutte tilstanden i norgetråden i dag

Heisann, jeg ser du brever et sint brev! Jeg må dessverre rapportere deg! #sommerfuglpatruljen

Ser i meg litt FLCL og venter på at en venn skal laste ned GTA V gutta

Kommer an på, er du etnisk norsk og ikke en mannling? Og har du stor pikk?

aha. ordet "den" er nedervd frå "þann"; som i utgangspunktet er ei hankjǿnnsform i akkusativ... i nominativ "sá", hokjǿnn "sú". så viss vi skal omsetja dette "den" til norrǿnt (eller islandsk) får vi berre "sá"/"sú" og vi kjem like langt. ordet er altså ikkje lausrive frå "kjǿnnssystemet", sjǿlv om det kanskje framstår sånn for oss i dag.
alle forsǿk som eg har sett på å slå hankjǿnnet saman med hokjǿnnet i norsk skapar faktisk berre mange fleire problem enn det lǿyser. det er som å brenna ned huset ditt fordi mjǿlka i kjǿleskapet har gått ut på dato...
mitt råd er å bruka hankjǿnnet generelt (difor "nokon kjem", ikkje "noka kjem") og hokjǿnnet spesielt.

/Bartebyen/ men ikke homofil
Hopp fra Tyholttårnet

Ja, blå oyne og blond, 1.90, kjottpolse +

>user_iner_
lær deg norsk.

...

BARE GI MEG EN JV NÅ!!!!!

Fant et bilde av deg

>dette bildet
Hahahah jeg lo.

noen höye og mörke menn som vil pule i oslo? :)
shaver etterpå

uironisk ææææÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

nå må du FAENMEG gi deg

Hvorfor mistenker jeg at det er en penis mellom disse bena her?

youtube.com/watch?v=JeR64WybfVo

FUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARK BRAAAAAAAAAAAAH

HOY TEST
O
Y

T
E
S
T

aftenposten.no/verden/i/k5oRL/Tysk-politi-arresterte-nazi-hilsende-turister¨

Si hei!