/nederdraad/

/nederdraad/

18:00 iedereen moet eten - editie

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=SVvMySiVNqo
oneplus.net/nl/5
tweakers.net/nieuws/125755/google-toont-lijst-met-ondersteuningstermijn-voor-nexus-en-pixel-toestellen.html
vocaroo.com/i/s1sGBisHuJ6c
midomi
twitter.com/AnonBabble

...

>ben net klaar met eten
>in alle haast een nieuwe maken
>lelg is me voor

Is dat soort eten degenaratief?

Is het erg om dik te zijn? Wat maakt het eigenlijk uit dat je niet supergezond leeft?

>Is dat soort eten degenaratief?
Nee, niet als je genoeg sport om die calorieën er af te werken.

>Is het erg om dik te zijn?
Ja, want het maak je o.a. minder aantrekkelijk voor het andere geslacht. Mensen oordelen snel over je: "Je bent dik, dus je hebt geen zelfcontrole, bent lui etc."


>Wat maakt het eigenlijk uit dat je niet supergezond leeft?
Dat hangt af van waar je zelf waarde aan hecht.

>moet nog eten halen
>ga wiet roken

Krijg je ervan van zo dik te zijn

Niet alle meisjes willen afgetrainde of slanke jongen.

Sommigen willen de dadbod en ik ben de praktische uitvinder van de dadbod.

Druk dit eens uit in percentages :)

Dik zijn is om heel veel redenen slecht. Gezondheit, uiterlijk, noem het maar op.
Wat het eten betreft, meeste snack voedsel is gewoon troep, kwaliteit en voedingswaarde. Maar ja, het is makkelijk en lekker. Ik ben je moeder toch niet oetz?

Ik haat wietflikkers zo erg he

IK BEN NIET DIK

Ken geen percentages, maar heb wel exen die me legitimatiem geil vonden.

Eentje werd klets en klets nat van mijn buikje.

Laat het zitten vriend. He gewoon sporten. Je zal er pol beter van gaan voelen.
t. flikker die in zijn jeugd moddervet was

>geen boulet en geen samurai saus bij de frieten

En dit noem je eten?

dit.
bijna net zo erg als zandnegers.

>drinkt wel alcohol

>dvw net 10 gratis g aan W gewonnen
hihi.

Netjes. Je krijgt un (jij).

>insinuerend

Wietflikker aub

>Je gedrag veranderen op basis van wat vrouwwezens van je vinden
Jij gaat het niet maken vriend

>mgw ik volledig RechteHoek ben, en niet rook, drink of drugs neem

Voelt best goed na je ontwenningsperiode

b-bedankt.

Hier heb je er één terug.

Ik wil ook geen moeder ik wil iemand die mij vertelt hoe ik moet leven. Ik ben totaal de draag kwijt omdat we geen totalitaire morele instituten meer hebben.

>impliceren dat ik een man ben
>impliceren dat het alleen om een potentiële partner gaat

"ik vind het gewoon niet lekker"

Ik wil je doodslaan met een natte krant.

Kan juist niet wachten tot mijn vriend komende week weer eens een paar dagen pleite is.

Inshallah broeder, inshallah

Er zit regelmatig een kerel bij mij in de bus en trein die zo autistisch is dat ie sociaal gezien zo raar overkomt dat altijd de hele bus en trein hem aangaapt van wtf ben/doe jij?! Nou gaat ie heel vaak random tegen mensen lullen en je ziet die mensen dan gewoon plaatsvervangende schaamte krijgen en dan negeren ze hem gewoon tot ie z'n mond houdt. Nou ben ik eerlijk gezegd oprecht blij dat ie nog nooit naast mij is gaan zitten, want ik zou er echt niet mee om kunnen gaan. Vandaag stapte ie dezelfde trein in als ik en ging ie naast een meisje zitten. Binnen 3 seconden begon ie er tegenaan te lullen en zij reageerde gewoon heel normaal. Toen ze allebei de trein uit moesten voor een overstap (ik moest er ook uit) vroeg ie (ongeveer, heb het niet precies verstaan) of ze samen op een bankje konden gaan zitten omdat ie niet echt een tijd had waarop ie per se terug moest zijn op zijn eindbestemming. Toen ze ja zei, zei ie dat ie van dat soort dingen helemaal gelukkig wordt. Nou weet ik zijn eindbestemming aangezien ik hem daar ook altijd tegenkom en toen ik overstapte op mijn trein (die hij dus ook moest hebben) zag ik dat ze die trein allebei over hadden geslagen en samen op een bankje zaten te praten.

Als je je deprie voelt, ga gewoon sporten. Je voelt je er na gewoon beter van wege de stoffen die na het sporten in je hersenen vrij komen.
Zyzz houdt van je. Ik ook user.

>>impliceren dat ik een man ben
kk op vriend

Wat is er mis met doen alsof je een meisje bent?

Jongens ik ga zwichten voor de slimme telefoon miem. Zal ik gewoon zo'n Iphone kopen, de nieuwe die binnenkort uitkomt? Ik moet er aan omdat ik ga studeren en dus Whatsapp nodig zal hebben of ik ga een alleenganger worden.

>Je zult nooit meer Tijdperk van Mythologie spelen tegen je vrienden

waarom nog leven. De muziek geeft me nog steeds de voels

youtube.com/watch?v=SVvMySiVNqo

Iedereen haat dikke mensen. Ga nooit boven 17% lichaamsvet

Te vaak gezien dat soort mensen, het zijn lopen cringe vertoningen terwijl ze wel de sweettalk skills hebben om toch nog wat sociaal contact te hebben ook al zijn ze echt kk dom. Zijn eigelijk geen autisten maar meer gefaalde normies.

Kijk eens hier, dit is wat je wil.

Het ligt eraan hoe ver je er mee gaat. Online als meisje voordoen om gratis shit te krijgen kan ik nog wel tolereren.

oneplus.net/nl/5

Dit dus gewoon

user doe normaal, je hebt geen vrienden.

Anders kon je het prima tegen ze spelen namelijk.

>Wat maakt het eigenlijk uit dat je niet supergezond leeft?
Kost mij extra verzekeringskosten als jij ziek wordt door je degeneraat eetgedrag

zolang je maar weet dat je niet een meisje bent is het prima

>zo dom zijn om voor de eenplus miem te vallen
De eenplus 5 is letterlijk even duur als een samsung melkweg, met slechtere garantie, geschoffeerd scherm, geschoffeerd alles. Je kunt de nieuwste samsung of apple voor 600 euro krijgen, terwijl de eenplus 500 of 560 euro kost. kortom, OPGELICHT

>Kost mij extra verzekeringskosten als jij ziek wordt door je degeneraat eetgedrag
Denk je dat mij dat wat kan schelen? Dit is de nederdraad moederneuker

t. Boogie2988

Koop gewoon een goedkoop model dombo
Voor 200-300 euro heb je een degelijk toestel

>autist probeert autisten te verdedigen

>de "zal ik iphone kope?" miem is terug

ik begin volgende week met mijn hormoontherapie

wat ga je studeren?

Gender studies

niemand die dit nog speelt, en er is zelfs geen goede online versie meer van

verwijder dit

Het spel kwam een jaar of drie geleden uit op Steam. Er zit ook een of nieuwe Chinese DLC bij.

Nee, ze mogen allemaal dood vallen. Het verhaal kinkt gewoon als een GGZ patient met dat gedrag, maar dat maakt hem nog geen autist.

Goed gezien, wat ga je er tegen doen?

Ik ben hem niet. Ik ga bedrijfskunde in Nijmegen studeren.

>dvw GGZ patient

Koop een uit de Nexus serie of Pixel serie.

Je kunt het op voobly.com online spelen.

Ik speel geen AOM, maar AOE2 wordt er nog volop gespeeld, en Twitch streams van Tyrant TheViper (beste AOE2 speler uit Noorwegen) krijgen met gemak duizenden kijkers.

tweakers.net/nieuws/125755/google-toont-lijst-met-ondersteuningstermijn-voor-nexus-en-pixel-toestellen.html

Google heeft pixelgebruikers gecuckt.

Kijk de kontpijn in de commentaren.

...

warom koop je niet gewoon een goedkope slimme telefoon.

>wil pizza gaan halen want gisteren al frieten
>herinner me dat je daar bijna een uur voor moet staan wachten
dat wordt weer brood met kaas vanavond

Ik heb er ook een puur voor whatsapp gehaald, met €120,- had ik al eentje die aan als m'n wensen voldeed.

Weet iemand welk lied dit is? Ik heb het geprobeerd te zingen.
vocaroo.com/i/s1sGBisHuJ6c

is dat niet dat baantjer thema?

dit is autisme

Die goedkope dingen werken voor geen meter, en kom op ben je zo kk arm dat je het niet kunt missen.

Ik had net heel erg lang oogcontact met een meisje uit mijn gebouw. Echt heel intens en lang.

Nu zit ze buiten.

Ik ben autistisch en snap menselijk gedrag niet.

Hoe pak ik dit aan?

Ga ik bij haar zitten> Is dit iets wat normaals? Mag je interesse laten zien, of is dit te opdringerig en gaat een averechts effect hebben?

Ik vind haar gewoon echt heel leuk en ik heb nog nooit een vd gehad. De manier waarop ze naar me keek leek wel bijzonder. Maar ik kan dat dus niet inschatten.

Bedankt voor u advies /nederdraad/!

Weet welke je bedoeld maar weet de naam niet.

warem zou je 400 euro uitgeven voor een telefoon die je amper gaat gebruiken.

>niet gewoon je denkpad gebruiken om de rest van je dingen te doen

Nee, het is veel meer upbeat, en geen walz. Volgens mij is de melodie een trombone, brass, of trompet ofzoiets.

Het deed mij in ieder geval altijd denken aan The Naked Gun of een soortgelijke film.

Je neemt aan dat hij niet werkt. 'T ding gaat al meer dan een jaar zonder problemen mee.

Wat zei haar lichaamstaal? Heb je al eerder dit soort contact met haar gehad?

Haal 2 koffie, zeg dat je er een andere gehaald voor je vriend maar dat hij plots weg moest, en bied haar een koffie aan.

Heb daarna een gesprekje met wat zij zoal doet in het leven. Eindig je gesprek met dat je het heel gezellig vond en dat je haar nog wel eens spreekt. Dat laatste kan je als een smoes gebruiken om de volgende keer met haar te praten

Ik crave naar zoete shit nu maar kheb niets :/

Hoi meneer kreeft, hoe is het leven diep in de zee?

Omdat je ook niet de allergoedkoopste kankerauto koopt, de allergoedkoopste broeken of truien, de allergoedkoopste voedsel, daarom. En omdat je niet zo kk skeer bent dat je die paar tientjes per maand niet kan missen. Zelfs als je minimumloon verdient kun je het makkelijk betalen.

midomi com
probeer het hier eens te zingen.
ik zou het wel openen in firefox want chrome doet raar.

ik weiger gewoon mee te doen aan die sociaale status miem.
je bent gewoon een normaaltje.

>de allergoedkoopste voedsel

Zo te horen heb je het minste geld aan je opleiding besteed.

>midomi com
>Goodbye My Lover - James Blunt

nee dat is hem niet

impliceer je nu dat gewoon omdat iemand niet het allerduurste will kopen dat ze gelijk het allergoedkoopste kopen.

JE KOOPT GEWOON LEKKER ETEN OOK ALS HET WAT DUURDER IS OMDAT HET CHILL IS ZO KOOP JE OOK EEN DUURDERE TELEFOON OMDAT HET CHILL IS

Ja, ik besteed inderdaad meer geld aan een product als ik daar de behoefte toe voel. Alsnog zie jij andere anons redenering niet in, die user heeft duidelijk geen behoefte aan de extra "functionaliteit" die je krijgt voor die €280,-.

Koop gewoon geen Appel, dat is hetzelfde als naar een portretschilder gaan voor een foto van jezelf.

Een broek is een broek. Een van €20 doet het net zo goed als €200.

>heb geen verstand van iets in IT
>maakt niet uit, dan leer je het toch gewoon

>heb geen verstand van een vak in recht
>SORRY JE MOET 5 JAAR ERVARING ERIN HEBBEN

>Omdat je ook niet de allergoedkoopste kankerauto koopt
Juist wel, het is gewoon mooi om te hebben. Maar dingen zoals telefoon en eten mogen van top qualiteit zijn.

Voor een baan is ervaring wel nodig in de IT

Tuurlijk, en een auto van 800 euro rijdt ook even lekker als een auto van 80,000 euro.

En dat terwijl recht echt tien keer makkelijker te leren is dan IT. Je leest gewoon een boek erover en klaar.

Wat is dit hier voor een auti-gedoe. Met een €120 telefoon kun je nooit goede selfie maken. Het is nonsens om te suggereren dat je net zo goed een telefoon die vijf keer zo goedkoop is kan kopen.

Dat niet, maar met €8.000 kan je wel een auto kopen die doet wat je nodig hebt. Kan je die overige €72.000 besparen

Wat een scheve vergelijking. Als je een blinddoek om zou doen, dan zou je niet het verschil kunnen voelen tussen een broek van €80 en €15.

Precies, met je eens neger :)

>selfie

Een touw kost maar een paar euro

Ik woon niet in de binnenstad. Plus het contact met haar is zo intens dat ze het zou doorzien.

Ik heb weleens vaker van dit soort momenten gehad met haar uitgespreid over een jaar. Echt 3-4 keer dat ze me heel lang intens aankeek, met een kleine glimlach. Zo van "nu ga ik jou eens goed bekijken". Gewoon 4-5 seconden dat ze echt diep in mijn ogen keek. Het is lastig, omdat het aan de ene kant zo overduidelijk lijkt, maar aan de andere kant ik heb ik er wel vaker naast gezeten.

Het is alleen gewoon eng. Ze valt dan helemaal stil en kijkt SUPER LANG, maar het is niet ongemakkelijk.

>hij leert geen echt vak
lmke mjvk

Stuur jij jouw mamma nooit selfies? Veel beter dan naar huis gaan.