Sverigetråden - Chadupplagan

...

Other urls found in this thread:

friatider.se/hel-ne-fritzon-nobbar-norges-minister-vill-sprida-missvisande-bild-av-sverige
friatider.se/oskyldig-burksamlare-knivhuggen-nio-g-nger-16-rig-rom-h-ktad
friatider.se/afrikaner-ska-f-s-ka-asyl-i-europa-direkt-fr-n-afrika
youtube.com/watch?v=ZBgz_7kKmWs
nordic.altright.com/2017/08/28/den-liberala-diktaturen/
friatider.se/regeringen-skrotar-reklamskatten-f-r-att-bek-mpa-fake-news
friatider.se/hovr-tten-stoppar-sadistisk-v-ldt-ktsmans-utvisning-han-m-r-d-ligt
youtube.com/watch?v=GtWLZgrv1aM
friatider.se/v-ldt-kter-forts-tter-att-ka
avpixlat.info/2016/10/03/no-go-zoner-nu-sveriges-framsta-kannetecken/
twitter.com/SFWRedditImages

friatider.se/hel-ne-fritzon-nobbar-norges-minister-vill-sprida-missvisande-bild-av-sverige

Han i mitten är en ConorBrevare!

jag i mitten

BÖG
ANAL
SEX

KVÄÄÄÄ vill knula Martina

Du är för gammal och ful

sluta breva denna

t. pedofil som suktar efter 13-åringar.

Dags för dig att åka in i finkan, de eller så kommer jag personligen skära av din pungsäck.

haha bög

vilken jävla bubbla bor hon i? alla som vet något om sverige vet att det är helt kaos här och att undergången är nära.

BÖGANALSEX

friatider.se/oskyldig-burksamlare-knivhuggen-nio-g-nger-16-rig-rom-h-ktad

>va svensk
>va en hederlig man
>plocka upp burkar för att hålla det rent åt folk från nedskräpande legister(läs invandrare)
>bli överfallen av en """""svensk""""" med romskt namn
>få nio knivhugg, i både huvud och hals

Sluta svara på tumblrpedofilbögen

Var han verkligen en bra kung? Han förlorade vår stormaktsstatus?

spännande och exotiskt

>Martina
>13

>migrationsminister
>Heléne Fritzon
>Fritzon
>Fri
>zon

>HEIL SEGER

Bottenlöst är finemang!

>Kommunstyrelsen i Vellinge har beslutat att införa tiggeriförbud
>– Fler kommer att följa efter

JAAAAAAAAAAAAA

FÖ FU ja

Hon är 17 ditt efterblivna våp

>eller så kommer jag personligen skära av din pungsäck
Lycka till, bankar in ansiktet på dig när jag ser dig Axel

Han överskattade sin egen förmåga att vinna mot ryssarna

muh stormakts tid, vad fan skulle vi med massa östländer till?

det är redan inte tillåtet på fler ställen men polisen gör inte åt något tiggarna ändå

BÅDDENLÖDÄBINEMAM

Är så trött

friatider.se/afrikaner-ska-f-s-ka-asyl-i-europa-direkt-fr-n-afrika

HejDÅ världen, va kul att leva i epoken västerlandetssistadagar

vi har samma

Hej sötnos, var har du varit.

youtube.com/watch?v=ZBgz_7kKmWs

>dkn ingen flykting-fv att trösta och ge kärlek

Folkflyttningar för att krossa nationell gemenskap och med det motstånd mot centralmakten, är ett historiskt beprövat tilltag, som vi återser idag.

nordic.altright.com/2017/08/28/den-liberala-diktaturen/

shhh

olle öberg verkar vara en riktigt cuck

Detta är ju positivt. Det kommer minska antalet som kommer hit utan asylskäl då de inte kommer få asyl.
Är du dum som inte förstår detta?
Problemet vi har idag är att hela världen kan komma hit och påstå att de är från x land och behöver asyl, detta skulle stoppa det

bild relaterad

Vill ha en sö po pv.

Har oironiskt inget emot att det kommer flyktingtjejer hit samt vissa flyktingkillar som integreras och sköter sig (dock är de få). Jag har en tjej på mitt sommarjobb som är flykting. Kom själv från Irak pga hennes durka durka familj skulle gifta bort henne med en 40 år äldre släkting on hon vägrade. Nu vill de hedersmörda henne så hon har gömd identitet. Hon berättade allt detta för mig under en känslomässig kväll då hon druckit lite. Hon arbetar och pluggar på sidan och vill bli ingenjör. Topp-paj.

ursäkta
jag har autism

Okej, jag förstår. Hejdå~

Mm precis

>han tror folk från Eritrea och somalia eller vilket skitland somhelst kommer skickas tillbaka

De får ju redan asyl idag inte alla, men kraven kommer minskas parallellt med att annan invandring minskar. Detta betyder att tyskland kommer nog ta in åtminstone 500tu per år och svea kommer nog ha 60tu årligen som dras direkt från afrika. Du är alldeles för naiv gosse.

Varför ska fetischer ingå i LGBBQT?

Faktiskt så får väldigt få asyl i Sverige nuförtiden. Det är bara att processen är extremt seg och de överklagar 17 gånger samt att polisen inte ens orkar deportera dem.

Jag på bilden, går väldigt snabbt hem från butiken efter att ha köpt 1.5l coca cola zero, normal köper jag pepsi max men den där gången köpte jag coca cola zero för att det var väldigt billigt. Jag hade isbitar färdigt i frysen, dessutom laga jag coca colan i frysen också och tog en lång varm dusch, så jag hade iskallt cola at njuta på efter duschen. Detta hände i december 2016.

Jag förstår att vårt system är paj men det går att fixa. Vårt stora problem nu är att folk från Asien och Afrika som inte ens är i närheten av att ha asylskäl ljuger sig till asyl eller stannar här illegalt då Europas gränser är öppna

när insåg ni att ras spelar ABSOLUT INGEN roll?

friatider.se/regeringen-skrotar-reklamskatten-f-r-att-bek-mpa-fake-news

>vurmar för massinvandringen
>det kostar massor för staten
>staten höjer skatt för det utarmade folket
>(((vurmarna))) får skattesäkning

Det är fan som att föreslå att alla ska lägga 100kr varje dag i en burk för att elda upp pengarna årligen och sedan begära att dina 100kr aldrig läggs ner i burken och att du får ta 100 ur burken. Sjukt

När jag var 19 och växte ur min stormbögsperiod. Typ när jag började på högskolan och träffade folk från hela världen.

>det går att fixa
Du har mindre än två månader på dig.

Uppvotar dig ^^ +1

typ 100% på ensammkommande syrier tror jag. 40% på ensammkommande """"barn"""" från afrika tror jag

Därför att de är galna. Jag vill bara ha en sö po pv liksom.

Tack jag älskar dig.

>Ja, då var de två mottagningsveckorna över och de har varit två av de bästa veckorna av mitt liv.
Fyfan vad jag hatar nbögar

>fake news
otroligt hur ett uttryck påhittat av CNN fått sånt stort genomslag i världen att regeringar satsar stora summor pengar på att bekämpa det

;)

Du är ju precis som dem. Varför känner du ett behov av att spamma ditt "sö po" skit i tråden? Gå på grindr eller något istället. /soc/-cancer förstör allt det rör vid.

>negrer och blattar är våldsamma och ociviliserade
>vita är lugna och civiliserade
>RAS SPELAR INGEN ROLL
t. hanrej svensson

>musiken
vafan jag älskar afghaner nu???

Är ju dock sant att """""""media""""" som fria tider ljuger och förvrider sanningen konstant och att det haft en reell effekt på samhällsopinionen. Klart det spelar roll.

hahah vilken jävla idiot

friatider.se/hovr-tten-stoppar-sadistisk-v-ldt-ktsmans-utvisning-han-m-r-d-ligt

om våldtäktsmän från Afghanistan får stanna så får nog också afrikaner stanna

>78872110
Undrar om någon är dum nog att falla för detta

Tönt favä

>och de har varit två av de bästa veckorna av mitt liv.
>Fyfan vad jag hatar nbögar
varför? Lät ju som att du har haft kul

>t. hanrej svensson

Ses snart nbög

kan friatidercucken lägga ner?

Vad gör du på fyrkanalen, user?

Axel..........

Ge ett bevis

Judiska (((svt))) lämnar ju konstant ute relevanta artiklar och information när det faller i """""fel"""""" händer

Citerade en nbög

och detsamam kan sägas om Aftonbladet, SVt och DN.
"flyktingkrisen, ett kompetensregna över Sverige" sa t.ex SVT 2015.

Kommer Sveriges regering även bekämpa dem?

Okej

Ta våldtäktsstatistiken eller "no go zones". Bokstavliga myter som blåsts upp av Sup Forums-nivå media och som sedan presenteras som fakta i bl a USA och Tjeckien.

>4kanalens syfte är att vara en dejtingsida för bögar
Häng dig

...

Ja men återigen det är Sveriges hanrejeri. Att upprätta ställen i lokalområden där folk kan söka asyl kommer i alla flal stoppa resten av Europa från att översvämmas. Om Sverige fortsätter att välja massinvandring är det vårat problem

Inte för att hitta en jävla partner iaf. Rannsaka dig själv.

MSM en skit men de håller iaf högre journalistisk standard än alternativ media. Säger inte att de är bra.

när ska ni svälja genuspillret?

hashtag inte politisk

Asså politik är bara skräpp kan vi inte alla kolla på anime så jag slipper ta svåra ställningar och beslut?

Alla kan inte leva med den lättjan ditt avskrädde, vissa av oss har rygg att kämpa för de mindre välbärgade som måste leva med det skräpet ni röstar in i landet i införskaffadet av tolerans poäng

när du svalt min sats

>okej säger han
>om friatider vi prata om
>om friatider han inte nämner

DEEPTHROAT-TÄVLING | Vlogg

youtube.com/watch?v=GtWLZgrv1aM

>han läser Fria Tider

>MSM en skit men de håller iaf högre journalistisk standard än alternativ media
Håller faktiskt inte med, ser de som lika trovärdiga. Så länge du kan källkritik behöver inte staten lägga sig i. Speciellt när de endast kommer försöka censurera alternativa medier när statlig media och huvudströmmedias lögner kommer få fortsätta

Våldtäkter i Sverige har ökat iochmed invandring. Det finns no go zones där poliser och ambulansförare blir attackerade av blattar och negrer. Dagen efter Trump sa "last night in sweden" så var det ett upplopp i rinkeby när poliser försökte gripa en blatte som säljde knark

>Alla kan inte leva med den lättjan ditt avskrädde
bli bra, finns inga flyktingar där jag bor

:D queen

hahahaha aa

>högre standard

Du kanske hittar en eller två bra artiklar per vecka i dn och svd men då är det konstant irrelevant skit till de större politiskadragen. Typ som någon nedbrytning och infografer över busslinjer eller sexvanor.

Förnekar du att fria tider presenterat dessa myter som fakta?

friatider.se/v-ldt-kter-forts-tter-att-ka

avpixlat.info/2016/10/03/no-go-zoner-nu-sveriges-framsta-kannetecken/

fan vilken idiot. Är ju bara att hänga ut med benen före så minskas ju höjden han måste hoppa

Jag börjar bli lite rädd för vad nordkorea håller på med favä
vill inte ha världskrig

bara om jag får pu di ru i flera timmar först OwO

>sveriges hanrejeri

du menar

>tysk
>frank
>ital
>span
>eng
>grek
>ned
>brus

Bara en tidsfråga innan judarna lyckas opponera eller rent ta över det politiskasystemen i resten av europa

Jag börjar bli lite rädd för vad user håller på med favä
vill inte ha trådkrig

hur djup var klon i reddit tjejen?

O-o-o-o-o-okej OwwwwO

Liv --> Individ --> Familj

du vad? Våldtäkterna har ökat markant i Sverige och no go zoner har vi. Problemet är att staten och media har kritiserat begreppet genom att påstå att no go zoner är ställen som måste vara militärt ockuperade och därför har vi inga när polisens rapport som först nämnde no go zoner endast syftade på att polis och annan räddningstjänst inte kan resa in där utan eskort.

Det är vad no go zoner betyder i Sverige och vi ar runt 70 nu och de ökar. No go zoner har aldrig betytt att vanliga civila inte kan vistas där. Hela Sverigetråden skulle kunna åka in till Tensta Centrum eller Rosengård utan några som helst problem, men om en polisbil kör in där blir den vandaliserad

Idioten glömde sitt snubbel på den här gången.

breva mer finemang och länka trådar med finemang

Dds, sånna som dig repetsdag designades för