/mämmi/

Viilipöntön oispatus -painos

Other urls found in this thread:

is.fi/kotimaa/art-2000005345630.html
twitter.com/SFWRedditGifs

Yä!

>private instagram

I'm halfway watching Reindeerspotting right now, Holy shit this stuff is hardcore. High as a kite he almost drove over an old lady, insisting he drives like normal people do.

>subutex is hardcore
pussy fag detected

Well I'm not using anything, So yeah in that way I think I'm a pussy and proud of it.

Onko suomessa paljon valioyksilöitä joilla on teidän sukunimi? Iteltä löytyy vitusti mutta niin harvinainen etten uskalla kertoa

Subutex junkies are the absolute worst after benzo junkies.

Ketä on valioyksilö?

how do I get a finnish gf?

Jollain tavalla menestynyt ihminen. Wikipediasta löytää listan jos ettii sukunimellä

Ai valion maitopurkkeja vai?

Sure thing. pussy and proud? I think that's embarrassing...
>Subutex junkies are the absolute worst after benzo junkies.
yet I can reason with subutex junkies- I can't do that with benzo boys.

Myötikset näille urpoille jotka vääntää englantia /mämmi/ssä

Näyttääkö tytynyymi tuolta?

Mitä sitte? Toi jäbä on ulkomaalane.

juu 10 000e leikkauksen jälkeen

Senkö takia sipilä leikkaa kaikkea

Mille runkkais? Pitää olla 3D, 2D on paskaa.

Mitä mieltä nyymit on chemtraileista?

...

vittu mä vihaan naisia

katon aho girliä ja kuolen tuoliini

Tein tän kuvilla tinderin (linkki instagramiin jossa 10 miljoonaa seuraajaa), match rate tähän mennessä 100%

Saa nähä tekeekö tytyt alotteen vai ei

Ei vittu tajusin juuri että Sup Forums x:ssä voi filtteröidä lipun mukaan

Tietääköhän kuvan tyty tästä

no mitäpä vittu lottoot

kimi

Riippuu lusikan ja nyymien koosta

Kuinka monen muun mielestä toi on huvittavaa että kunkku paskoo nykysin suomen päälle ja palvoo venäjää kun dna tulokset tuli että se onki osittain ryssä?

Veneily on jokamiehenoikeus.

ton paneminen on jokamiehenoikeus

En tiedä

Ei veneitä panna.

Ei tolla asenteella.

Miks kukaan ostaa oltermannia ku toi rainbow variantti on ihan samaa tavaraa vaan halvempaa

Oltermannilla on juustojäbä.

Koska "oikea oltermanni" vihjaa siihen että oltermanni on oikea vaihtoehto eli "right alternative" josta voidaan päätyä johtopäätökseen että oltermanni juusto on alt-rightin vaihtoehto ja siten jokaisen itseäänkunnioittavan rasistin, fasistin ja basistin valinta.

Noh olenkin kitaristirumpalisti

Juuh juustojäbä on natsisymboli.
t. sibilä

Iltaa. Mikä meno?

Vittu mitä paskaa kun kommentit ei lataudu suomivideosta niin en nää mitä.mieltä ulkomaalaset on suomesta.

mikä video

ja mikä tää meemi on että meitä muka kiinnostaa mitä muut ajattelee

mul on paskahätä

Tää on paskin pakotus ikinä lopeta tää

Mikset mee animelle?

Voi juku, löysin tänään harvinaisen pokemonin.

Luin noita suomalaisten kommentteja tohon Turun puukotukseen liittyen ja varmaan puolet oli mädätystä, varsinkin jonneilta. Mikä tähän maahan/maailmaan on menny?

estrogeenia kraanavedessä

most finn men I read said stuff along the lines of get them out of finland while most finn women said #refugeeswelcome tier stuff
then again don't you people have 'hate speech' laws that would make people think twice before writing something anti refugees?

Hey Sven, if you see thi please reply. Whats your opinion on th fact tha you came to study here right when the terrorist attacks happened? Have you left already?

Minkälaista vastausta odotat tuohon?

90% of people condemn these attacks with "racism". Everybody in Finland is furious and even if that hate speech thing is true there is no way it would be enforced because it would cause even more outrage.

En tiiä, ei siit oo kuulunu. Onkohan se tääl enää ees?

käytin taas suonensisäisiä
tällä kertaa medikinet 10mg cr

rännitin ihan ite omaa kertaa, yllättävän helppoo

Ite en oo ikin ite IV, kaverit aina hoitanu. Mut jotenkin ällöttää kun ajattelen sitä mut käyttöhetkel se on jotenkin siistii. Hyi vittu, en kyl aijo enää.

sellanen nisti sieltä

mullakin, en oo ikinä ees kattonu sinnepäin ku se pistetään
mut oli toi suht iisi ku oli jo valmiit pistojäljet taipeissa
taas ilmeisesti yltetty joku virstanpylväs, noh mä alan himorunkkaamaan nyt

Puhu suomea horo

*repii nyymin kappaleiksi*

Onko kukaan saanu noita "napauta auton keskiosaa" captchoja koskaan oikein?

En yhtään kertaa.

Joo, mut alko vituttaa ton bugisuus niin vaihoin vihsoin suosiolla legacy captchaan. Tee säkin niin.

No en minäkään

ketä on legacy captcha

Settings alhaalta ja sit quotes and replying ja ruksaa legacy captcha ja save settings

kiitos

t. 1650 calle

Mitä enerkia_juomaa ja mässyä ostan kaupasta? t. sami

vettä ja leipää

Kalorit on energiaa alkoholissa on paljon kaloreita ostat kaljaa.
Karkiksi ässä vaahtix

Getti lähestyy

Yrittäkää saada se tänne

juu

Time for the third day at uni. The social event last night went terribly. I could barely talk to anybody, just stood around and waited for people to start talking to me. And when they did I didn't even talk at length. Usually just a few words. It felt like I was in the middle of some internal conflict. Like my natural urge to be alone was fighting my current desire to meet new people and make friends. Was a bit of a one sided fight though. I hardly even tried, when it came down to it. What a disappointing evening. And now I feel like the impressions I've made on people will stick. Goddamn it.

Tiesittekö että finnit on oikeesti jäänne ihmisruumiinne yrityksestä avata ja kasvattaa teidän feissini fyysinen manifestaatio kolmannelle silmälle?

Huomatkaa sanayhteys: FINNi;
Ennen finnit olivat kansaa joilla oli mahtavia maagisia kykyjä.
Eli tl;dr finnit ovat jäännemerkki finnisestä perimästä.

Clearasil ja muut semmoiset on juoni jolla teidän muinaisia henkisiä kykyjä estetään palautumasta.

Oispa meido

#1 get

>4 ohi

Oispa jalkarönttö

Lanka täynnä taas oispatusta. Miksette hommaa?

Hygienia on valhe.

Olen läski saamaton paska, ja liian laiska

is.fi/kotimaa/art-2000005345630.html
>oo toisen sukupolven mamu
>mee irakiin taisteleen isisin riveihin
>nylje jokunen vääräuskoinen hengiltä ja tee muutakin kivaa
>homma alkaakin vituttaa ku kurdit ja syyrialaiset vetää turpaan ja ryssät puottaa pommeja niskaan
>palaa suomeen
>saa erityiskohtelu ja taikaseinä ohituskaistat

Tämmöistä taas tääl hölmölässä.

Step 1. Get drunk
That's all there is to making friends in uni tbqh

ÄÄÄGHglöyähhhgh jrkhlkh *tukehtuu omaan vereensä, vuotaa kuiviin ja kuolee tuskallisesti*

Kuumottaa iha vitusti ku tapasin uusia "kavereita" kun olin nii kuoseissa mut rn muista yhtään et miten tapasin ne ja hengasin niiden kaa pari päivää.

Olin niin kuoseissa ollu et huhhuh. Ja ne käytti mua tietty hyväks, perkeleet.

I think you're just taunting me because I don't drink alkohol.

Itse asiassa finnit on pelkästään suomalaisiin rajoittuva mutaatio jossa ruumis yrittää kloonata itseään varmistaakseen sen, ettei mennä sukupuuttoon; tästä tulee se yhteys että niiden nimi on FINNi, ja suomalaisia kutsutaan FINNeiksi.
Niiden pitää vain antaa kasvaa täyteen kokoonsa ja sieltä tulee ulos klooni kyseisestä henkilöstä, mutta jutkut eivät halua että suomalainen rotu jatkuu niin he keksivät kaikenlaisia pahoja asioita finneistä.

Not being a colossal cunt while drunk probably also helps but who gives a shit, failing to create a social network while in uni will only mean that you'll lack the connections needed to get hired for any job more demanding than flipping burgers at McDonald's.

>not drinking alcohol while in uni

Might as well stop trying to form any contacts right now, getting shitfaced is the cornerstone of successful social life in university.

Onko perse kipee?

start drinking alcohol
its fun even if you it alone like me

>I think you're just taunting me because I don't drink alkohol.

U dun goofed.

Joo mut ei kirjaimellisesti. Menin lainaa joku ~80e ja tuskin tuun ikinä näkemään niitä. Oon vaan liian kiltti ja luotan ihmisiin liian helposti. Kai se johtuu siitä et mun "moraaleihin" kuuluu et sopimuksista pidetään kiinni ja toisia ei kuseteta varsinkaan taloudellisesti. En varmaan tuu näkee niitä rahoja ja siks oon peppukipee. Vittu taas. /blog

mutta /mämmi/läiset vastaavat minulle suomeksi, kun he katsovat mun lippu

Vittu te ootte oikeasti spurguja jos ainoastaan alkoholin kanssa voi pitää hauskaa

Kyl huumeiden kaa voi pitää hauskaa myös :^)

No mut ei ilman päihteitä pysty pitää hauskaa porukalla. Selvinpäin ollaan yksin.

Minkäs näille aivoille voi

Alkoholia ei juoda siksi ett ois hauskaa, sitä vedetään siksi ett kännit on ainut asia joka ees vähän auttaa elämän tuskaan.

Fuck me. Now I feel horrible.

Postaa perse

Maybe stop being passive? Also, I heard you're a muslim or something. Is that true?