Sverigetråden - Nattupplagan

...

Other urls found in this thread:

twitter.com/EgorPutilov/status/904538398370783233
rmv.se/aktuellt/medicinska-aldersbedomningar-statistik-till-och-med-31-augusti/
twitter.com/AnonBabble

Döda dig själv vidriga jävla pedofilfanskap.

Döda dig själv Axel hon är 17 år

> be in sweden on vacation

> picrelated

grounds for war desu

dampis...

Gå och lägg dig nu Emma

På riktigt? Om du är i närheten så är jag gärna på att heema några vänstersvin och dricka efteråt

Va? Har du aldrig sett ett par bröst förut? HUR gammal är du? H-herrejistanes... Ahahahah! D-då är det dags att fixa det då! Bara stäng dina ögon för en stund, och sååååååå...

HÄR! BOING!

AHAHAHAHA! Du borde ha sett ditt ansiktsuttryck! J-jistanes, user! D-d-de är bara fettsäckar på min bröstkorg, vet du! Får de dig verkligen att bli SÅ upphetsad?! T-ta en titt på det här då! Kolla på hur de studsar upp och ner! Boing boing! J-jag slår vad om att du vill känna på dem också, eller hur, Herr Perversa Oskuldspojke user?! G-gör det då! Snattra på dessa snattrande snattare allt du vill! Ta din tid!
Tusan, s-sug på dem också! Jag vet att du verkligen vill det~! Var bara försiktig; mina bröstvårtor är superhårda just nu! V-vet inte varföööör...~!
J-j-j-j-j-jag slår vad om att du vill se min slida med! Pervo! J-j-jaha, vi har redan kommit så här långt! Lika väl då! Jag har inga t-trosor på mig ändå!
N-n-n-nå, vad tycker du? ...Jaha, ser ut som att ditt rasande stånd i dina byxor svarar på DEN frågan! HAHAHAHAHA! D-d-du är verkligen ett patetiskt pervo, user! J-j-j-jag slår vad om att det här är första gången du sett en sen du föl ur din mammas! K-k-kolla hur våt den är! Jesums jävla Kristums, jag är så jävla våt! J-jag har aldrig sett den så här våt förut! Titta vad du nu gjort, ditt satans pervo! D-du vet verkligen hur man besvärar en tjej! Herresatans! Jesus i himlarna! Jag hoppas du tar ansvar för detta!
Trots allt, eftersom den är så här våt, så är det mycket lättare att trycka upp något där i! Och jag läcker som en satans kran här!
Du borde verkligen p-p-p-proppa upp den OMEDELBUMS!

And don't come back!

om dubletter blir det kärnvapenkrig imorgon

*pust*

rullar om

Att Feminist Axel blir triggad över att tråden finner en kvinna som inte är över trettio och singelmamma attraktiv klassas inte som "massa bråk" i min bok

is this the only good looking girl in sweden? either way shes a qt

>halmgubbe: brevet

M8 she looks like an ayy lmao

ge han inga (you):n, dampanon försöker bara sabba tråden för han tror han bestämmer över den

är tråden regelrätt finns det inget att bråka om

nah, it's just this one really autistic dude who keeps shitting up the threads with pics of her because he's an obsessed stalker.

Om man anser att attraktion till en 17 åring är pedofili så är man orionsikt genusvetar Axel

>dkn var orolig över nåt men har glömt vad det var så allt är hyfsat okej nu

> is this the only good looking girl in sweden

no

proof: picrelated

>regelrätt

Med din logik så är alla jävla 2dtrådar regelrätta också bara för att de brevades vid sidan 10/bildgräns.

ja, jag antar det? jag hatar 2d-trådar men det är bättre att bara köra vidare än att trådkriga och tjafsa

Grejen är ju att folk dampar ännu mer över 2dtrådarna än över martinatrådarna.

nej verkligen inte

Då var du inte i 2dtråden som brevades tidig kväll nu för några timmar sedan. Herregud vad folk bråkade och höll på.

lol

>Med din logik så är alla jävla 2dtrådar regelrätta också
>t. nybög som inte kan reglerna

2d trådarna är i 90 % inte Sverigerelaterade och därför icke regelrätta

OP bilden ska vara relaterad till Sverige

problemet var inte att starten var 2d utan att hela tråd var fylld med 2d bilder samt en massa>
>gulle XD
snack. Denna tråd1 har just nu endast en Martinabild och den enda som bråkar om det är snubben som skriker pedofil om en 17åring

>OP bilden ska vara relaterad till Sverige
detta har aldrig varit en "regel"
bara något du diktat upp i din sjuka autistskalle

häng dig

>detta har aldrig varit en "regel"
döda dig själv jävla nybög

Kan intyga att jag i varje fall hört det som en regel många gånger.
Jag tycker det är en bra regel.

Ok men nu är det faktikst så att det bara är en hittepåregel att trådstarterna ska vara Sverigerelaterade.

Det är något folk började gaffla om i början av 2016 men ingen brydde sig innan det.

Men ok vi säger att regeln gäller, då har du ändå folk som spammar 2dtrådar med ex detta som kvalificerar sig som Sverigerelaterat.

Vem fan bryr sig om trådstarten är 2d, Martina eller ej? Låt skaparen bestämma

nej
icke sverigerelaterad tvåde är verboten

im joking min bror

it wasnt me

twitter.com/EgorPutilov/status/904538398370783233

>icke sverigerelaterad tvåde är verboten
ingen bryr sig

>Ok men nu är det faktikst så att det bara är en hittepåregel att trådstarterna ska vara Sverigerelaterade
döda dig själv nybög det har varit regel sen 2013

>då har du ändå folk som spammar 2dtrådar med ex detta som kvalificerar sig som Sverigerelaterat
Det är en bra OP bild. Problemet är inte bilden i detta fallet utan ordet spam. Tid bör passera innan samma bild använts till OP. Om det tar 3-6 månader mellan denna bilden används som Op igen har jag inga problem med det. Här är ett annat exempel på okej 2d bild

>oj titta haha jag brevade ett ""gammalt"" trådjagjag vilken gammelbög jag måste vara xD

>döda dig själv nybög det har varit regel sen 2013
Bevisa det.

Jag kan inte minnas en enda tråd föra 2016 där folk har grinat över "möh sverigerelaterade trådstart".

>det är ett "nybögar blir stjärtsmärtade över att deras 3 månader gamla SvT mapp inte kan förmedla känslor på ett bra sätt" avsnitt

>Det är en bra OP bild.
>Här är ett annat exempel på okej 2d bild
'nej'

>han är stolt över att han har spenderat en viss mängd tid i en tråd för ett bildbräde för kinesiska teckningar

av alla grejer man kan känna stolthet över måste detta vara det mest patetiska.

>VI VAR SPOTTLOSKOR OCH SKIT

ska vi ha stränga trådstartsregler får det ju vara fason. 2d ursäktas inte bara för man målat dit en svensk flagga

>Bevisa det.
mm börjar gå igenom 2013 arkivet nu

>Jag kan inte minnas en enda tråd föra 2016 där folk har grinat över "möh sverigerelaterade trådstart"
1. du är nybög så du kan inte minnas mycket alls från innan 2016
2. Cancern att breva orelaterad OP bild hade inte varit ett särskilt stort problem innan 2016

Slutsats: Nybögar förstör fan allting och bör skjutas

Äckliga 3dhoror som spammas ska inte ursäktas bara för att de råkar vara svenska.

Var vi vikingar o shit?

>m-möh nybögar ;_______;

cringe

>möh cringe
cringe

>cringe
Tack för att du illustrerar min poäng

ultragammelbögar som sidf använder cringe och det är därmed trådkultur.

tråden utvecklas med eller utan dig farfar
bara att gilla läget :^)

snopp

puss!

>2014
>ultragammalbög

>tråden utvecklas
Den är verkligen skit nu jämfört med 2013 - 2015.

Tja bögar. Vad gör ni?

>tråden innan
>snubblarcirkelrunk
>spottloskespam som hörde hemma på Sup Forums
>/soc/spam om träffar och trams


hahahahaha jättebra tråd ni hade *asg*

>gammelbögar som grinar

Skrattar varje gång favä, och jag kom hit i höstas.

>donken du föddes i tid för att uppleva sverigetråden från start till dess att den dog 2014-15
r1 najs favä

Det var helt okej favä.

>tråden nu
>bögcirkelrunk
>2d spam som hör hemma på Sup Forums
>ingen diskussion 2d bögar har ingen personlighet

tråden har aldrig varit bra lmao

det är bara så himla kul att se gammelbögar som grinar om fornstora dar likt de cuckar de är haha

gå och lägg dig axel

>axel boogeyman

topp skratt

rmv.se/aktuellt/medicinska-aldersbedomningar-statistik-till-och-med-31-augusti/

Nästan alla testade skäggbarn ljuger om sin ålder.
Kommer vänsternpartierna någonsin erkänna detta?

NORRA SEOUL JÄMNAT MED MARKEN

AMERIKANSKA B2:OR HAR PRECIS LYFT FRÅN JAPAN

MOTANGREPP INOM 10

DET FUCKING HÄNDERRRRR

om du ska beta så får du göra det trovärdigt ju

Köp bitcoin medan ni har råd.

Kan inte sova, vad göra

spela spel med kompisar :3

Kan inte, sitter på en keff mac och har inga vänner.
Har dock 200 papp på mitt konto, fick förskott på mitt arv igår. Bör man köpa bitcoins?

>Bör man köpa bitcoins?
Nei

ingen bryr sig om bitcoins

gonatt! :3

gonatt :3

Ja. Men bestäm själv för fan.

>fick förskott
Ficki ficki?

Äh, gå och bygg en altan

Mam sobie zbudować altanę?

god morgon

f1 död tråd

>dkn vaknat
Då ska man bara skita lite

Måste du vara så ocensurerad, user?

Borde jag sagt att jag skulle gå på toa?

god morgon, tiden för frukost, vad ska ni ha?

neet?

en kaviarsmörgås

t. jonas

När ska vi dräpa borgarna och den falska vänstern som vill förstöra den svenska arbetarens tillvaro storebror?

Ikväll

Anal kuk

Skjut mig

varför

Bra!

Hell seger kamrat

Jag är i molnet

0-4 va hemma idag
5-9 inte det

God morgon!