Sverigetråden - Söta upplagan

...

Other urls found in this thread:

youtube.com/watch?v=ggsoxFfLWK4
youtube.com/watch?v=n-bVobpkTKk
youtube.com/watch?v=hjyqpxkKJCM
twitter.com/NSFWRedditGif

Neger

Är homosexualitet ursvenskt?

Jude

Bög

Bannad från gymmet igen. Så trött på detta

Har du autism? Har inte ens brevat min tråd din äckliga lilla nolla

>dkn ingen negerboll

Utveckla.

ta de lugnt och sperga inte lmao

youtube.com/watch?v=ggsoxFfLWK4
breva er sylt just nu

Ska fan hitta dig och cutta dig fattaru det ditt vidriga lilla CPbarn

>bli såhär arg

Oskar Järmark.....

>dkn ingen söt

>Döpa det till negerbollar

Är svenska ett hanrejsspråk?

Ska käka chips och kolla på nya Pirater Av Carribien nu favä

sverigetråd

100 Bitcoin till den som ger mig OPs hemadress

Va? Har du aldrig sett ett par bröst förut? HUR gammal är du? H-herrejistanes... Ahahahah! D-då är det dags att fixa det då! Bara stäng dina ögon för en stund, och sååååååå...

HÄR! BOING!

AHAHAHAHA! Du borde ha sett ditt ansiktsuttryck! J-jistanes, user! D-d-de är bara fettsäckar på min bröstkorg, vet du! Får de dig verkligen att bli SÅ upphetsad?! T-ta en titt på det här då! Kolla på hur de studsar upp och ner! Boing boing! J-jag slår vad om att du vill känna på dem också, eller hur, Herr Perversa Oskuldspojke user?! G-gör det då! Snattra på dessa snattrande snattare allt du vill! Ta din tid!
Tusan, s-sug på dem också! Jag vet att du verkligen vill det~! Var bara försiktig; mina bröstvårtor är superhårda just nu! V-vet inte varföööör...~!
J-j-j-j-j-jag slår vad om att du vill se min slida med! Pervo! J-j-jaha, vi har redan kommit så här långt! Lika väl då! Jag har inga t-trosor på mig ändå!
N-n-n-nå, vad tycker du? ...Jaha, ser ut som att ditt rasande stånd i dina byxor svarar på DEN frågan! HAHAHAHAHA! D-d-du är verkligen ett patetiskt pervo, user! J-j-j-jag slår vad om att det här är första gången du sett en sen du föl ur din mammas! K-k-kolla hur våt den är! Jesums jävla Kristums, jag är så jävla våt! J-jag har aldrig sett den så här våt förut! Titta vad du nu gjort, ditt satans pervo! D-du vet verkligen hur man besvärar en tjej! Herresatans! Jesus i himlarna! Jag hoppas du tar ansvar för detta!
Trots allt, eftersom den är så här våt, så är det mycket lättare att trycka upp något där i! Och jag läcker som en satans kran här!
Du borde verkligen p-p-p-proppa upp den OMEDELBUMS!

>dkn ingen pv
Önskar mig inte något mer än det.

Iväg med dig

Bra mém

Frågade en tjej om hon kunde passa mig men hon sa nej så jag spottade på henne.

varför?

dessa känslor suger

...

Men skärp dig, Muhammed

hey what's the difference between talar, pratar and snackar?
tack sa mycket

...

varför?

>Äta svart människas bollar
>Inte hanrej

har bollar ens den kopplingen i svenska språket?

Talar = serious
Pratar = neutral
Snackar = non serious

Politikern talar om invandringskrisen
Vi pratade om vad vi skulle göra imorgon
Fyllegubben började snacka om hur hans kuk inte längre fungerar

Roughly speaking
talar is used in the context of speaking a language, like "Jag talar engelska". It's also used the same as tell. Like "Jag talade om för honom att.." There's more to it but that's two of the bigger examples. It's probably the most formal of the three, but it's not really formal.
pratar is the more general word for talking, but both are really used interchangeably
snackar is just a more colloquial term for both

>Fyllegubben började snacka om hur hans kuk inte längre fungerar
kek

detta

>svenska män

it's called formal not "serious" LMAO CONNY

V-vad tänker han göra med frukten?

youtube.com/watch?v=n-bVobpkTKk

Snacka inte skit om conny's för då för du ta och tala med mig och mig vill du inte prata med.

>såhär stjärtsmärtad över att hans förklaring inte uppskattades

inte jag favä

lol varför lär du dig svenska lmao
>svenska

häng dig själv ryggradslösa kräk

look

hmmm

>Män

Antog du just anons kön?

>death in rome
min neger

why do you hate your own language and culture lmao

ABOOOOOOOOOOOOO KÄFTEN HORAAA

probably a nigger see

Remember that "tjej" is Romaninan and "pojke" is Finnish. Instead use ursvenska words such as "flicka" and "gosse" respectively. Thank you.

>Remember that "tjej" is Romaninan and "pojke" is Finnish
>det är sant

Språk utvecklas, Asgeir

Vad gör svenska flickor just nu

Utveckling behöver inte betyda något bra.

Knullar somalier och Araber

Sök hjälp.

Det är okej att låna ord från Samiska och Finska, då dessa är språk som hör hemma på svensk mark.

Sover hoppas jag

>svenska ""män"" tänker på st sv mer än sv ho

Varg...

Milla du är en kinesjävel

...

Så jävla orättvist att man kan ta hormoner för att bli mindre man, men det finns inget som kan bota vit hud

Vad är grejen med att på måfå anklaga folk för att vara någon man inte tycker om?

Och när min tid har runnit ut
Vem bryr sig då?
De kämpar på
Får en soldat ett värdig slut?
Få somna in
Försvinna bort
Och aldrig vakna

För du är besatt av Finnar när de är äckliga mongoler

Det låter som om du är den som är besatt av finnar.

youtube.com/watch?v=hjyqpxkKJCM

>Finnar är svenska hahah

>Finnar är svenska

>Östsvenskar hahah

>De är precis som oss ju!!

>Jag har verkligen inte finskt påbrå! LÅL

Sök hjälp.

Låter som om du har blivit mobbad av finnar på internet. Ta det inte på så stort allvar, det är bara finniga tonåringar som vill retas med storebror.

VARFÖR finns det så jävla lite svenskt porr där tjejen pratar
Har hittat kanske 2 videor från 80-talet där man nästan kan höra tjejen genom den urhemska porrmusiken
ge mig en bra svensk joi för fan urusla porrindustri

>storebror
>2017
haha aa

Är du efterbliven? Finnar är äckliga mongoler, det säger jag inte som något skämt, det är fakta.

vilket mat ska man äta för att gå upp i vikt? något som är billigt och inte behöver tillagas

...

dyrt!

Visste du att sötpotatis är en fantastisk växt. Det är en basföda för många traditionella kulturer. NASA har övervägt den som en möjlig gröda som skall odlas på rymdskepp för långsiktiga uppdrag. När det gäller energiproduktionen är den bara på tredjeplats, bakom sockerrör och kassava. Den har allra högst matvärde (en kombination av ätbar energi och näring) av alla grödor per enhet tid och rum. En studie av fijianska gårdar som använde sig av kroppsarbete visade att förhållandet mellan energin som behövdes för att odla den och energiinnehållet var 1:17 för ris och 1:60 för sötpotatis. Den växer på dålig jord och behöver inte mycket kväve för att växa. Det har en relativt kort tillväxtperiod på 3-4 månader till skörd. Alla delar av växten kan ätas inklusive bladen vilka tillhandahåller ytterligare protein och näringsämnen.

...

jag till vänster

shh inga tårar
bara drömmar nu

Fan vad sugen jag blev på lammkorvar med senap.

...

...

De senaste två veckorna eller så har jag nästan bara ätit stekta kokbananer och ris.

>öbögen får äntligen ett (Du)
Hur känns det?

Såna har jag fått innan.

Jahapp

Är denna homotråd?

Med tanke på att du antagligen är den mest ignorerade och/eller filtrerade brevaren just nu, så tror jag inte det.

NEEEEEEEEEEEEJ!!!

Nej, homofiler ska hängas

ja :3

mehmet...

>dkn man använder 3 skärmar

Varför?