Valg-utgaven
Forrige
Valg-utgaven
Forrige
Other urls found in this thread:
youtube.com
twitter.com
twitter.com
Forst for Sigrid
Förste for nordisk manndom.
>Förste
Anonsen, jeg...
slaviske jenter
sånn kan det gå
Jeg skulle i grunn onske jeg kunne invitere dere her inne på besok. At vi faktisk kunne være der for hverandre mer enn å skrive til hverandre her inne. Kom på middag! La oss se en serie sammen. Kanskje vi kan spille brettspill! Jeg har aldri vært venner med noen som kan forstå denne smerten. Kanskje det hadde vært bra? Og kanskje det hadde vært dritt fordi man trykket hverandre ned? Vet ikke.
germanske jenter
dette må vel være innafor
>dfn ingen motopp med gutta; ingen kommunisme, ingen nazisme, ingen megmeger, bare folelser
fyfaen
Hadde vært noe det. Men når vi först mötes irl og ser trynene til hverandre ville det nok blitt kleint med for mange fölelser.
Tja, tror det hadde funka fåvæ. Jeg kan gjerne snakke om all driten i livet mitt hvis stemninga er riktig.
Brever denne for jeg legger meg:
youtube.com
Hun er så sot
Imaginiser at det er brevere i tråden akkurat nå som ikke har over en million fǿlgere på Instagram. Haha, fy faen.
Jeg og egentlig... må ha drukket da. Natta
er de, tǿr jeg si det, /våre karer/?
Diaréer i Oslo.
God morgen g-gutta.
For jver som gir motivasjon til å lide seg gjennom en mokkadag.
Hvem /alfahann/?
Jeg er ALfahannen.
Jeg ville drepe noen av dere her for en norsk gf
Er smågodten nodt til å koste 14 kroner hektoet eller
ja
slutt å spise smågodt
dyrk dine egne grǿnnsaker
kanskje jeg skal bli en verdensberomt DJ
Skoletid gutta
Lurer på hvordan det er å kunne velge og vrake blant alle landets fjortisfitter.
...
Kanskje jeg burde lære meg simlisk.
romsdal vgs?
heisann doxxeanon
Da har Ribba moblert sin nye leilighet i Liverpool, hva synes tråden om hans smak i interior?
wow såpass homo
har du virkelig lært det hemmelige språket vårt, eller proxy?
for et ræva språk å lære seg
Nei, det er det ikke
Veldig Feng Shui
ikke gramatisk sett
men reee hold dumme amerikanere ute
Vi kan dra på hyttetur.
Hahaha, den stolen. Hvordan klarer den vekta hans?
Tror ikke jeg har vært i romsdal for fåvæ
ikke vær redd magnusz, du mistenker meg for noen andre
NAV snart da gutta. Jeg tar og löper ned på butikken först.
Kjop en Urge fåvæ
Har dessverre ikke det her. Får bli monster...
Jaja, hva slags kurs er du på? Eller er det bare ett mote?
Kurs som skal hjelpe unge folk komme ut i arbeid
Kos deg på kurs Sverigeanon. Ta bilde av monstern fåvæ
Tenker nesten bare på fitte for tida gutta.
kanskje jeg skulle gjore noe arbeid
>Han er uironisk lönnslave og ikke NAUT, som kan spille dataspill hele natta, sove hele dagen og gjöre akkurat som de önsker.
>åpner fjesboka for fǿrste gang på flere måneder
>knuset fra ungdomsskolen har blitt sammen med en neger fra usa
poesi
Er jo student jeg da, noen må jo bygge fremtidens velferdsstat, så våre nye landsmenn kan få det fint
Du stemmer vel på Krf, ikke sant user?
Du har vel en smellvakker, tradisjonell kjæreste eller...?
>twitter.com
Kodder ikke, hun der er dritsot IDVL også. Så henne på skoledebatt, synd hun ikke engang er kristen.
>krf
>ikke kristen
hva er dette for noe
Fine öyne fåvæ.
ikke enda, dessverre. jaktområdet er ganske begrenset når man er homo på bygda.
Hun starter åpningsinnlegget med å snakke om hvordan hun er med i KRFU uten å være kristen fordi "muh verdens svakeste"
Litt synd men ja ja sånn er det nå.
hvilket åpningsinnlegg?
Jeg også, kalrer ikke konsentrere meg om noe annet. Eneste er på trening, men da er det jo selvfolgelig en million sotnoser der som skrever for å gjore benkpress så klarer jeg ikke konsentrere meg da heller.
DOES NORDIC COUNTRIES LIKE BLACK PEOPLE?
I AM SICK OF THE RACIST WHITE PEOPLE IN THIS COUNTRY
På skoledebatter ditt naut, les hva jeg skriver.
Neida, det går bra anonsen. Jeg er glad i deg.
At best you will be considered a novelty. That's at best.
Don't come here unless you're a bible thumping, gun totin, republican. We need more of those.
No, we don't. We obviously have some people with blue-hair--disease. But in general there is no love for black people, I don't know anyone well who does not dislike them openly (not hate, just dislike).
De fleste svarte menneskene i Norge er flyktninger fra Somalia, Eritrea, Etiopia, Sudan og Kongo. Gir ikke et veldig godt forsteintrykk.
>starter
Hadde jo all grunn i verden til å tro at du refererte til et videoklipp eller lignende som jeg hadde oversett når du ikke skriver om fortiden. Var jo nysgjerrig og hadde lyst å se det eventuelle klippet jeg og ikke sant jaja men jeg er jo tullingen her : _(
får vell stå opp jeg da
nei, gå vekk
>bible thumping, gun totin, republican
Why would you? They elected Trump and will probably deport me to mexico soon
Jeg lurer, har vi et norsk ord for bacon?
Dust
Lunsj gutta
Just apply as refugee in Canada
>begyndte at se Varg videoer efter at have set memes på Sup Forums
>synes nu uironisk at han er en klog mand
Nå syns jeg NAV skal gi meg en jobb, og det litt brennkvikt.
Noe er ikke helt dust, men noe er også helt dust
Gutta, jeg takler ikke å dra på forelesning eller gruppetimer, hva skal jeg gjore?
Tenkte gå en ekstra lang tur i dag, til kjopesenteret. Skal kjope middag for hvertfall 2-4 dager. Får nok ta med ryggsekk.
Gå på forelesning og gruppetimer, la det bli kleint som bare det, men over tid lærer du av det og blir flinkere
evt finn fremmede på skype eller lignende for å prate å bli flinkere til det på en tryggere arena
Er det det sosiale? Har du angst for å være rundt folk? Selv om du ikke snakker med dem?
Begge deler ja. Klarte å komme meg til forelesning forste uke dette semesteret, men så fikk jeg influensa uken etter og gikk glipp av forste runde med gruppe timer. Nå går det bare ikke.
Har provd men det er helt jævlig for meg. Har ikke noe problem med å snakke med folk over Internett. Raidet i wow og har fått ett par ganske gode venner gjennom Internett. Sliter bare med folk jeg ikke kjenner, tar en stund for jeg "varmer opp" til folk.
dere har vel husket å be morgenbonn, gutta?
Skjerp deg. Dette sier jeg som en kompis, ikke som en som ser ned på deg. Du må nok bare komme i rett mentalitet, tenk deg til selvtillit. Jeg er også veldig treig med å varme opp til folk. Jeg har hatt 2 venner de siste 10 årene og de har vært kjempegode venner, men nå er jeg flyttet for meg selv og behovet for å sosialisere forsvinner ikke så jeg koser meg med de andre som bor her. Folk er faktisk ganske greie.
Har du forelesninger i morgen? Om det er på planen skal du mote opp, slik er det bare, jeg forventer rapport i morgen.
Har ikke forelesning for på mandag. Får vel prove å dra da.
Dette, bare mot opp. Ikke kast bort utdannelsen din, og ikke la "angsten" styre deg.
Jeg skal likevel ha rapporten i morgen.
Spok til side. Du må tenke deg til selvtillit, og du må planlegge at du skal x og y. Om du sier til deg selv at
>ja, jeg får vel gå
Så ender du opp med å finne en kreativ unnskyldning. Du skal gå, fordi det er viktig for deg, gjor det viktig for deg og få skyldfolelse om du ikke går.
Du klarer det fint, user.
Må bare deny the holocaust så blir de det
På norsk sier vi
>benekte
liker du ikke litt multikultur da
Takk kompis, noen ganger så glemmer man det Norske ordet, senpai.
Smart, og bærekraftig. Hurr durr!
Henger meg nå?
Det er bare hyggelig å hjelpe til hvor jeg kan, jeg kan forovrig også påpeke at man ikke skal bruke stor bokstav i
>Norske
>min tur til å vaske badet og gangen
>trenger 3 års erfaring for butikkjob
hvor tror de man får erfaring fra
...
Fy faen.. Jeg sokte også på en butikkjobb en gang, da krevde de også erfaring, men det var ikke spesifisert hvor mye. Det er så jævla tragisk, kan de ikke bare gjore ting litt enkelt?
Jeg er glad jeg havnet oppe i blokka jeg
>ble ikke fǿdt med minst 5 års erfaring
Ler av livet ditt akkurat nå.
Det er jo veldig komplisert å jobbe i en butikk.
Ja, en skulle jo faktisk tro det sånn som de snakker om jobbene når de utlyser stillinger