NEDERDRAAD

/leen/ editie

welkom: aardige mensen
niet welkom: pestkoppen

Other urls found in this thread:

nu.nl/carriere/4909997/mensen-met-huis-water-sneller-weer-slag-baanverlies.html
youtube.com/watch?v=dmofY9LgrHA
youtube.com/watch?v=bQHJ9lFdun0
youtube.com/watch?v=adSWa5tSChA
dailymail.co.uk/news/article-4869268/Rare-phenomenon-sucks-water-Bahamas-beach.html
twitter.com/NSFWRedditImage

SOPA

PIPA

SEPA

bl*Cks are not welcome

ACTA

racistisch

good thing i am whi

>good taste in anime
good job, swampgermans

DlEt tHIS

thank you, mountaindutchy

COÑO MA PIMA

/negerbraap/

Pedofiel.

NO

...

STOP
STOP
STOP
STOP

>autochtonen kopen alle huizen op

Weet je dat dit betekend, dat er straks 33% allochtonen zullen zijn?

wat de neuk zit jij hier nog te doen en niet willekeurige vrouwen zwanger te maken?

:( mag niet van hun.

>betekend

Allochtoon bevat volgens deze bron echt elke buitenlander, dus ook Belgen, Duitsers, Fransen, etc

Het zijn dus niet allemaal Mohammed's uit Algerije

>de omgekeerde grammaticaregel

Hoe komt het dat er belgen zijn met een gevoel van trots en nationaliteit terwijl ze weten dat ze in een door europa verzonnen land leven met als enige doel stabiliteit in de regio?

wat is het mooi om lid te zijn

wat is het mooi om lid te zijn

wat is het mooi om lid te zijn

wat is het lidmaatschap toch mooi

en belangrijk

en geil

Omdat ze anders praten, enuuh
Hmmm

Omdat belgen geweldig zijn

Een patatje joppiesaus is ook geweldig.
Zijn belgen gelijk aan een frituurgerecht?

>hij is niet lid van het corps

lmke @ jou

Belgen zijn het frituur

Zei niemand ooit

Het is slechts een minderheid die zich echt met trots Belg voelt. De meesten haten België of zijn er onverschillig over

koek

wie van jullie is dit

nu.nl/carriere/4909997/mensen-met-huis-water-sneller-weer-slag-baanverlies.html

het is dus voor je eigen bestwil, Bartje. Die lekkage zet jou aan om een echte baan te zoeken.

youtube.com/watch?v=dmofY9LgrHA

hallo waarom mag mijn dochter geen kamer van de woningbouwcorporatie terwijl een uitvreter er drie bezet houdt terwijl hij er niet eens in eentje woont? mijn dochter gaat straks beginnen met haar studie en het zou heel fijn zijn als ze een eigen plek had. waarom is dit toegestaan?

>categorie 3 nu
ze overleven het wel

waarom paal jij dit?

Alles kan, niks moet

>mgw ik geen reet geef als een hoopje RodeNekken en mestiezen verdrinken

ik had juist gehoopt dat het categorie 5 bleef

racist.

Ik hoop dat ze allen zullen sterven.

Kut Amerikanen.

Ik heb beeldmateriaal van de laatste meet geupload.

youtube.com/watch?v=bQHJ9lFdun0

Best geil oetz, hoewel het ponyding niet zo mijn ding is.

Maar ja, zolang je maar meedoet.

Zou er niet van klaarkomen, maar zou prima meehuppelen als een paardje hoor.

ik ben meer van het hondjesspel oetz.

Ook prima. Misschien iets interactiever dan een paardje spelen.

Katmeisjes begleiden is ook e-erg leuk oetz.

Ik ben meer van de baas en secretaresse spel.
youtube.com/watch?v=adSWa5tSChA

>alleen met zijn hand
Zo heeft ze haar lesje dus absoluut niet geleerd.

We houden het blauwbord voor dit blauw bord.

Watje.

Studenten moeten gaan huren, niet ons sociaal stelsel misbruiken.

Pas op, straks krijg je nog billenkoek.

Wie /depressief/ hier?

ik
gisteren nog 4fmp gedaan, komende week lekker zelfmoordgedachtes

Ja natuurlijk, ze kan dan ook niets behalve een sociale huurwoning betalen. Maar die zitten dus allemaal vol met uitvreters die helemaal niets aan dit land toevoegen.

...oh...nee....

dailymail.co.uk/news/article-4869268/Rare-phenomenon-sucks-water-Bahamas-beach.html

Hoe komt het? :(

De 4fmp dip is de diepste dal van ellendigheid ooit in mijn leven. Ik was zo depressief dat ik het grappig vond hoe depressief ik was.

waarom komen er nooit luxemburgers hier?

Zo erg kan het toch niet zijn? Voor elk probleem is toch een oplossing?

Walen zijn niet welkom.

Ik kan ook gewoon een kamer op de vrije markt betalen. Zeg anders tegen je dochter dat er meer is in dit land dan de UvA.
Ik weet gewoon dat ik het niet moet doen.
Het probleem is dat ik al een depressie heb, als je dan ook nog eens met je serontine ed gaat knoeien wordt het een drama.

Heb ik nog iets gemist?

omdat ze ons niet verstaan

Wat en hoeveel heb je genomen?

Mij. En ik jou.

Het is maar tijdelijk. Goed eten. Leuke dingen. Jezelf omringen door vrienden.

Dan gaat het meestal naar 2-3 daagjes wel weer prima.

Wel een leuke avond gehad?

4fmp, 2 capsules. Denk dat het gelijk staat aan 2 xtc pillen, maar heb geen flauw idee hoeveel gram er exact in zit.
Weet ik, gewoon lekker sporten etc.
>leuke avond
Jazeker.

Avond mijn kameraden. Even een algemeen vraag voor studenten: hoeveel spaargeld hebben jullie? Dat is inclusief aandelen, beleggingen, crypto en andere opties.

Wat heeft de gemiddelde student aan spaargeld?

Ik heb hier een briefje van 5, twee euromunten en nog wat muntjes van 10

Ze gaat een serieuze studie doen. Ze kan er geen bijbaantje naast doen.

Waarom kunnen die uitvreters dan niet gewoon thuis blijven wonen ipv zij? Of liever nog helemaal weg?

Ik heb minder dan €1 op mijn spaarrekening.
>ze gaat een serieuze studie doen
Voor mensen zoals haar hebben wij het sociale leenstelsel ingevoerd. Als ze gewoon haar serieuze studie afrond en serieus geld gaat verdienen is die lening zo terug betaald.

Ik snap ook niet waarom jij je dochter in een sociale huurwoning wil hebben. Er is nog nooit een moment geweest in onze geschiedenis dat studenten in sociale huur zaten. Dit begint alleen een beetje op te komen in dure ruksteden als Amsterdam en Utrecht, maar als je je dochter daar laat studeren wil je gewoon bestolen worden.

>muntjes van 10
how dan???

Ik heb ongeveer 30.000 euro op mijn bankrekening staan en een paar K aan hard cash als er iets mis mocht gaan.

Gelukkig ben ik niet gaan studeren. Totale money sink is dat.

Dat is nog 3 keer zo'n grote rommel als echte xtc.

Zo he
En hoe verdien jij je brood nu dan?

Netjes kerel. Leeftijd en werk?

Fiere Arbeid.

en waarom zijn er dan woningbouwcorporaties speciaal ingesteld op studenten?

RANDSTAD
A
N
D
S
T
A
D

Wdn? Dit kankerdorp heeft maar 20.000 inwoners? KANKERZOOI WAAROM GA JE NIET OVER MIAMI KKIRMA

Dit is 77IQ jongens.

Zoals ik al zei, omdat in kankersteden als Amsterdam er pauper kinderen ook een plekje moeten hebben.

gewoon

>studeren
lmke

ik heb een rijke oom

21 - lasser in een metaalfabriek.

>de orkaan gaat niet over jason genova heen
REEEEE

Ik weet genoeg.

Ahahahaha sukkel

waar krijg je lasdiploma

en heb je die uberhaubt nodig

als je ook maar een beetje aspiraties heb in het leven of interesses in onderwerpen die dieper gaan dan bier en tieten is dat soort werk echt verschrikkelijk.
Ik werk nu slager in een groothandel en al mijn collega's zijn kankersimpel. Dit is echt niet uit te houden.

Maar zo'n lasser verdiend wel dik

Kwam weer samen met ex (haha kanker dom) en werkte toch niet, semi aan het daten met een ander meisje maar gevoel dat ik niet klaar ben om me over te geven aan intimiteit oetz.

Een vervelend gevoel.
Ik kwam mijn ex gisteren nog tegen op een feestje, samen met haar nieuwe vriendje aan het bekken. Snelste manier om je avond te verpesten

>ex

optiefen

Ga je nu mij uitlache? Ik zie al die stomme studenten weleens palen over hun armoedzaaierij. Iedereen bij mij op de fabriek rijdt gewoon een dikke auto en heeft een prima salaris.

School is niks meer waard, want als iedereen zomaar gratis een diploma kan halen, wat is dan de waarde van dat diploma nog? Inderdaad niks. Als je studeert voor een diploma in de huidige job market dan ben je echt kanker dom. Als ik zo'n studentje spreek heb ik ook altijd een diepe minachting voor ze.

gewoon mbo niveau 1 lassen ofzo. Weet ik veel. Kon me nooit boeien. Gewoon naar school gegaan. Beetje gemiemed. Diploma gehaald. Werkgever kwam naar mij toe. Baan en geld. Klaar.

Collega's zijn niet "simpel". Ze zijn gewoon niet pretentieus. Ze kijken allemaal dwars door die studentjes en hun mooie praatjes heen, maar weten ook wel dat ze in hun dikke auto er straks langshenen gassen.


Ik werk nu paar jaartjes al lasser om ff flink te cashen en dan ga ik gewoon mijn eigen startup beginnen of ga straks halve weekjes werken als ZZP.