/norgetråden/

Valgdags-utgaven

Forrige utgave:

Other urls found in this thread:

dagbladet.no/kultur/kjaeligre-sylvi-listhaug/60160602
youtube.com/watch?v=ZVpy9oxMhEg
youtube.com/watch?v=jefsJqMxxA8
twitter.com/NSFWRedditImage

Jei steme SV fuck hvite folk

Stem MDG

Én kebab med medium saus, behold vekslepengene

Hvorfor skal jeg stemme på en hanrei og en landssviker?

Hun var uironisk meget pen

Anime gutta stemmer FRP.

Natta folkens

får vell stå opp jeg da

Halla kompis. Planer i dag el? Komme bort og stemme litt? ;)

Hva faen jeg elsker ap nå

Ikkje svar utlendingar.
Ikkje snakk engelsk.

Var nettopp og stemte Alliansen

bortkasta stemme

Ingen som tvinger det til å stemme Rödt.

Hva i helvete sa du om meg, din skitne velferdsprofitor? Jeg sverger, jeg gikk ut som best i kullet på sosiologistudiet på Blindern, og jeg har vært involvert i utallige hemmelige aksjoner mot BI-studenter, og jeg har over 300 studiepoeng bare i tverrfaglige kjonnsstudier. Jeg er trent opp i å avskaffe kapitalismen og jeg er Bjornies fuktigste valgkampgeneral. Du er bare enda en hvit heterofil mann for meg. Jeg skal faenmeg gruse deg med presisjonsmegmeger som du aldri har sett maken til på denne jord, merk mine ord. Mens jeg skriver dette kontakter jeg mitt nettverk med revolusjonære kamerater og enslige mindreårige asylsokere over hele Norge og din skatteklasse blir loggfort akkurat nå, så forbered deg på stormen, din hoyrevridde lille orm. Stormen som utsletter den patetiske lille greia du kaller din formue. Du er dau, kapitalistsvin. Jeg kan stille opp i politiske debatter hvor som helst, når som helst, og kan skattlegge inntekten din på 700 forskjellige måter, og det bare med mine egne hender. Jeg er ikke bare topptrent i både væpnet og ubevæpnet revolusjon, men har også tilgang til hele arsenalet til Tjen Folket og jeg vil dra full nytte av det for å torke din miserable FrP-rompe bort fra Den Demokratiske Republikken Norge, din lille dritt. Hvis du hadde visst hvilken kommunistisk gjengjeldelse du og din “smarte” kommentar kom til å gi deg, du hadde du kanskje holdt kjeft. Men du klarte ikke det, og nå betaler du toppskatt, din idiot. Jeg kommer til å drite kommunisme-megmegs over hele deg, og du vil drukne i dem. Dere taper valget, drittunge

Toppkvalitets-pasta.

...

Om partall stemmer jeg Hoyre, og oddetall stemmer jeg MDG.

Helt dǿdfǿdt å stemme Rǿdt.

I dag skal jeg faktisk stemme på meg sjæl for forste gang gutta. Blir digg å si at jeg faktisk har gjennomfort en valgkamp, stilt til valg, og stemt på meg sjol.

Håper virkelig at det ikke er noen her som uironisk stemmer på partier som med 99.9% sikkerhet kommer til å få under 20 000 stemmer på landsbasis. De har hverken lovende målinger eller god stǿtte i folket å vise til, og samtlige er dårlig organiserte megmegpartier som mangler både ǿkonomiske muskler, og politisk tyngde. Flere lǿses opp eller legges i brakk etter valget. Uironisk heng dere, jævla kontrære snǿflak.

FY FAEN SÅ SINNA JEG BLIR
VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL

Liberalistanon?

Jeg stemte på FRP, og vil nå etter valget melde meg inn i Liberalistene.

Jeg hadde stemt Liberalistene, men vil ikke stemme på noe under sperregrensen fordi jeg ǿnsker å representeres. Det blir Liberalistene til kommunevalget.

hehe jeg stemmer piratpartiet xdd

hei. det var ikke jeg som brevet det brevet.

Hvem ellers kan finne på å skrive noe så dumt?

tipper alliansen får 3000 stemmer jeg

d-du også...

STEM ALLIANSEN

...ELLERS SMELLER DET!

Hva i helvete sa du om meg, din dumme kommunist? Jeg sverger, jeg gikk ut som best i kullet på Business- og Administrasjonsstudiet på BI, og jeg har vært involvert i tusenvis av hemmelige overforinger til Sveits, og jeg har over 200 millioner bare i tampongaksjer. Jeg er fra fodselen avlet opp med formålet å anskaffe meg den formuen jeg fortjener med en flat skatt. Du er bare enda en kleptokratisk bonde for meg. Jeg skal faenmeg konkursbegjære deg med soksmål som du aldri har sett maken til på denne jord, merk mine ord. Mens jeg skriver dette kontakter jeg mitt nettverk med pappagutter og advokatfedre over hele Oslo og din formue blir loggfort akkurat nå, så forbered deg på stormen, din venstrevridde lille orm. Stormen som utsletter den patetiske lille greia du kaller ditt liv. Du er dau, marxistfaen. Jeg kan bli flydd hvor som helst, når som helst, og kan undra skatten min på 700 forskjellige måter, og det bare med Iphonen min. Jeg er ikke bare topptrent i både tennis og badminton, men har også tilgang til hele arsenalet til Hoyre og Akademikerne og jeg vil dra full nytte av det for å torke din miserable Rodt-rompe bort fra Den Frie Foderasjonen Norge, din lille dritt. Hvis du hadde visst hvilken kapitalistiske gjengjeldelse du og din “smarte” kommentar kom til å gi deg, du hadde du kanskje holdt kjeft. Men du klarte ikke det, og nå betaler du restitusjon, din idiot. Jeg kommer til å drite kapitalisme-megmegs over hele deg, og du vil drukne i dem. Dere taper valget, drittunge

Jeg er ikke liberalistanon men jeg blir ofte forvekslet med han. Liberalistanon er såvidt jeg vet ikke medlem i partiet engang, men jeg stiller til og med på liste for de.

Fytti helvete å jeg elsker Norsk pasta

Hahaha.
Noen må faktisk lage vocaroo av disse.

Jeg stemte liberalistene tidligere i dag, privatiser alt fåvæ!

*privatiserer veien*

Privatiser valget

Slutt, ikke mer. Tåler ikke mer.

>MEN HUURRRR NÅ KOMEMR INGEN TIL Å byGGE VEIER
Hvorfor er sosialister så dumme?

>«Å hei Anonsen, jeg så deg ikke, du må bare slå deg ned. Jeg er frisǿren din i dag, hva kan jeg gjǿre for deg?»

Jeg er ganske sikker på at Liberalistene får mer enn 20.000 stemmer.

er ingenting som hadde gjort meg hardere enn om du stemte på frp

Det gleder meg å hore. Avhengig av hvor du bor, kan det faktisk hende at du stemte på en som vanker i tråden her.

Hadde vært fint om du kunne sortere deg selv ut, bryna dine er frastotende.

Klipp håret og trim skjegget mitt fåvæ! Og om du vil tjene noen slanter ekstra kan du gi meg en håndjager under frisörkappen, men det var mest håret og skjegget jeg var mest ute etter. Så ikke noe stress liksom.

Sör-Tröndelag. Gjorde ingen omrokeringer på listen. Så ikke på hvem som sto der en gang. Alternativet var Alliansen eller FrP og Bård.

Hva i Guds navn sa du om meg, din hedenske ateist? Jeg sverger, jeg gikk ut som best i kullet på Teologistudiet i Arendal , og jeg har vært involvert i tusenvis av konvertinger, og jeg har over 300 anbefalinger til å ta over Oslo Bispedomme. Jeg er trent opp til å bruke guds kjærlighet som et våpen men ikke regn med att jeg skal venne det andre kinn. Du er bare enda en gudelos hykler for meg. Jeg skal faenmeg jeg skal faen med be til knærne mine er rode ulikt noen har sett maken til i Guds himmel eller på denne jord, merk mine ord. Mens jeg skriver dette kontakter jeg mitt nettverk med altergutteer over hele Sorlandet og ditt medlemskap i den Norske Kirke blir loggfort akkurat nå, så forbered deg på stormen, din satans lille orm. Stormen som utsletter den patetiske lille greia du kaller din verdslige eksistens. Du er dau, ateistfaen. Jeg kan bringe guds vrede hvor som helst, når som helst, og kan be på over 700 forskjellige måter, og det bare med hoyrehånden min. Jeg er ikke bare topptrent i både nattverd og syndsforlatelse, men har også tilgang til hele arsenalet til Krf og jeg vil dra full nytte av det for å torke din miserable Hoyre/venstre diktomiske-rompe bort fra Vårherres Norge, din lille dritt. Hvis du hadde visst hvilken himmelsk gjengjeldelse du og din “smarte” kommentar kom til å gi deg, du hadde du kanskje holdt kjeft. Men du klarte ikke det, og nå vil du brenne for alltid, din idiot. Jeg kommer til å drite kristen-megmegs over hele deg, og du vil drukne i dem. Dere taper valget, drittunge

JEG KAN JO FOR FAEN IKKE SLÅ MEG NED NÅR DU SITTER I STOLEN MIN

>du hadde du kanskje holdt kjeft
Alle pastaene hadde denne skrivefeilen. Det skal være "da hadde du kanskje holdt kjeft"

Sier ikke om det er der jeg bor eller ikke, men du gjorde iallefall det riktige valget! Takk for stemmen din, du har vært med på å sende Norge i en retning av litt mer frihet, og du har hjulpet Norsk politikk til å bli litt mer prinsippiell. Dette er noe du kan være stolt over, da du ikke kaster bort stemmen din på noe du ikke tror på!

Jeg bare kopierte den forste

Innafor å ha langt hår som mann?

>FrP og Bård
Skulle stemt på Bård fåvæ!

Kan du gi meg hitlerjugend-looken?

Alt er innfore så lenge ein er kjekk, men det er du mest sannsynleg ikkje.

Men på eit vis er det jo framleis innfore om du ikkje er kjekk sida frisyre, klede og liknande jo ikkje har noko å seie for ein som allereie er seksuelt usynleg.

Skaff deg briller og hǿreapparat, di dǿvblinde kjerring, har stått her og ventet på at du skulle flytte deg i flere minutter.

Bra, da fortsetter jeg å gro håret

Fantastisk.

Innafor om du ser sånn ut:

Fikk ikke noe fisk gutta. Tror jeg tar på meg gummistovler neste gang

Dei skorne kan du heilt sikkert berre hive med ein gong du kjem heim.
Du har ikkje noko å tape på det fåvæ.

det var ingen inne på stemmelokalet så det gikk fint.

stemte på liberalistene gutta

Jaja, da blir det vel vernesko og gummistovler resten av året da

Stemte Frp för jeg dro til lövand, mest fordi jeg ville stemme på noen som faktisk ble å komme seg inn på stortinget.
Dagen etterpå annonserte de at våpenlovene skulle innstrammes.
Angrer litt nå. Skulle bare stemt Liberalistene fåvæ.

Får vel lage meg noe frokost

Ikkje glǿym å ta visdomsorda til ho Sigrid i betraktning fǿr de stemmer, gutar.
dagbladet.no/kultur/kjaeligre-sylvi-listhaug/60160602

>ble å komme
Hva mener han med dette?

Nei, fy faen gutta, det regner ute, tror jeg heller stemmer ved neste valg.

Nord-norsken min som blör ut i skrivinga mi, beklager.

For en sotpai.

Du er tilgitt.

>Kanskje du må ofre litt, men jeg personlig, som en 16 år gammel jente, har ikke hatt noe problem med å ofre litt

SǾTNOS
Ǿ
T
N
O
S

>amn eg forehandsroysta

Hev alderen på stemmeretten til 25 fåvæ..

...

Faktisk enig med deg. Skremmer meg litt at jeg får stemme neste år.

>han er under 18

Meir som opphev allmenn roysterett fåvæ sdm

Så lenge du ikke har begynt å få tynt hår eller alltid har hatt det. Der er stygt som faen. Ellers, la det gro.

Dette

jaja, da har jeg stemt på Alliansen da. hun som stemplet stemmeseddelen min var afrikaner, lurer litt på hva hun hadde tenkt hvis hun visste det.
stakk forresten også innom butikken, og der så jeg ei frp-dame som fikk autismeanfall fordi Dagbladet hadde et "stem Arbeiderpartiet"-klistremerke på seg.
men, men.
sånn gikk det, ja.

B U L L S H I T
U
L
L
S
H
I
T

>jodlet "Stemte FrP da. Om ingen av dere vil redde Norge så får jeg gjore det :)
>7 min siden
>minus 5 i score

Sånn går det når du stemmer på et rasistparti.

Litt hoyt da, hva med 24? Alderen for å ta tung MC lappen

En ting til: Om du lar en söt JV påvirke hva du har tenkt til å stemme er du en hanrei av störste rang.
>Du har vel tenkt å stemt SV i dag user :3 ?
>Nei, jeg stemmer alliansen!
>TA MEG NÅ!

youtube.com/watch?v=ZVpy9oxMhEg
jeg tror han har rett, gutta.
hva tenker dere?

Noen /Papparock/ her?
youtube.com/watch?v=jefsJqMxxA8

bare gifte menn bǿr få stemme fåvæ
ellers bǿr stemmealderen heves til 21
det er mer realistisk enn 25, og jeg trur det holder fåvæ. mange 21-åringer som er i arbeid

>Framstegspartiet
>redde Noreg

haha...fy faen. hvordan kan stygge-sigrid engang konkurrere.

Rundt og fint tall, er innafor. Men jeg synes at man i det minste bör være skattebetaler för man kan være med å bestemme hva skattepengene bör gå til..

tolv timer gutta

Dette fåvæ
Venstrevendelse er en ungdomssyke

>Bor være skattebetaler
Enig i denne fåvæ
Mange i tråden som ikke hadde fått stemme da, men er sikkert for det beste.
t. jobber og stemmer alliansen uironiskt

alle betaler skatt, user

Men er litt fan av systemet de har i Stjerneskipsoldat, der du må ha fullfort militærtjeneste for å kunne stemme/stille til valg. Hadde knærta hele venstresiden tvært.

Kan da umulig stemme. Er ikke klokka 14 der hjemme nå?
Lokalene stenger vel ikke ETTER midnatt?

SYYYYYYLVI DRITTHAAAAAAUG