tror faen ikke det
/Norgetråden/
Gutta... jeg tenkte på å avnegre for å minske regningen på negringen, men det blir fortsatt en del å betale.
Hva syns dere, gutta? Må jeg kanskje gjöre noe... drastisk... for å kunne betale for dette?
Er det slik at når ein er over 15 kan ein rå over penga sine sjölv? Gjeld det berre dei som ein har tent gjennom syssel eller alt som er på kontoen din?
kan du også slutte? dette var aldri morsomt.
Altså ER du faktisk litt redd for ho.
Min gut, eg kjenner meg heilt igjen i dette, men det er tydeleg utifrå det du brevar at ho liker deg. Og faktum er at du ofte gjer betre progresjon i alt jo betre du har det (ikkje berre psykologisk, men det kan til og med ha hormonelle effektar) og no har du moglegheita til å få eit veldig mykje betre og rikare liv. Ikkje kast det bort!
"Me kjem alle til å klare det bror, det er ei sjuk fitte i oss alle!" - Zyzz, 2011
>"Det er jo helt elementært!"
Du som ikke synes det er nok å være rasist, men som onsker å ta det enda et hakk over i Kokoland, og som i 2017 erklærer deg selv som nazist. En såkalt nynazist. Eller, for å sminke sannheten, nasjonalsosialist. Forskjellen er som i kortspillene «Olsen» og «Vri-åtter».
For sent fåvæ
Forsåvidt sant.
Joda, man kan godt pröve å forstå nazismen
Bare fordi man pröver å forstå noe betyr ikke det at man kommer til å like det.
Nazisme bygger tross alt på diktatur, og du trenger ikke være en mesterhjerne for å se mange feil med diktatur
Også er det jo alt det der om folkedrap, det er heller ikke så bra