Puhelu joka pelasti/mämmi/n-painos
/mämmi/
nopea alasjuoksu
*yrjöää*
oispa loli
Oispa koire.
Jos koitat panna tota nii murskaako se sut reisillään?
Juuh
hmmm?
hmmmm?
ZANKOKU NA TENSHI NO TEEZE
Voiko sissijuustolla tiivistää ikkunoita? Tähän ja muihin päivän polttaviin kysymyksiin saatte vastauksen kello kahdeksan uutisissa. Siihen saakka, näkemiin.
>aland
EI KUN HALUAN SEN NYT!!!!!!!! KERRO NYT!!!!!!! TUU TAKAS JA KERRO TAI TUUN SINNE STUDIOLLE VETÄÄ SUA TURPAAN!!!!!!! JUMALAUTA!!!!!!!!!!!!!!
Huomenta :3
En ehtiny eilen kattoa apinuiden planeettoa niin pitää sit tänään
>Uusii /mämmi/-painoksen vaikka edellisestä samasta painoksesta ei ole edes viikkoa.
>Wahlroossit kumartavat Hakkaraisille
>Kontakteja ulkoavaruuteen
>Humaltuneena saa yliluonnollisia kykyjä
>Hallitsee Suomea rautaisella otteella
>Omistaa pankkeja ja sahoja ympäri maailman
>Lallin suora suvunjatke
>Tulee pyörittämään ensimmmäistä Marsilaista kaupunkia joka nimetään Hakkarapolikseksi
>Tälläkin hetkellä terraformaa Venusta omaksi henkilökohtaiseksi saunakseen
>Omistaa käytännössä kaikki maailman nimekkäät tislaamot
>Ensimmäinen täydellisyyteen pyrkivä tekoäly tulee emuloimaan Teuvoa
>Sanottu omaavan maailman kovimman viinapään
>Teuvon nouseminen eduskuntaan oli ennustettu Kalevalan runoissa
>Hän on Teuvo Hakkarainen
>Omistaa maailman laajimman nanobottiverkoston
>Sisälläsi on luultavasti hakkarabotteja™ nytkin
>Kaikkiin vastasyntyneisiin merkitään Hakkaraisen merkki
>Hakkarainen on jatkuvasti yhteydessä Väinämöiseen ja Ukkoon, joiden sanaa hän välittää tasavallan presidentille
>löysi Väinämöisen kanteleen
>Oppi puhumaan Suomea kaikilla murteilla alle viikossa
>Ainoita ihmisiä joilla on avaimet maanalaiseen Salaiseen kaupunkiin
>Itsenäiset valtiot ovat antaneet kultavarantonsa Hakkaraisen käyttöön, Ft Knoxissa ei ole kultaa, vaan Viitasaaressa
>On aikavääristymiä käyttämällä elänyt 57-vuotiaaksi vaikka syntyi ennen ajanlaskun alkua
>On todellisuudessa ajaton olento joka elää kaikissa aikajanoissa samanaikaisesti alkuräjähdyksestä universumin loppuun asti
>On kirjoittanut sotilaan käsikirjan ja yleisen palvelusohjesäännön
>Tulee ohjastamaan Suomen kansan uuteen rakkauden ja rauhan aikasn jossa ei ole musulmaaneja tai neekeriukkoja
Se olisi taas sitten kiima-aika, pojat
> stk en saisi pillua vaikka edessä olisi alaston 100% kiimainen naaras
Voiko alaikäinen käydä laitattamassa itselleen kierukan? Tyttöystäväni puolesta kyselen
Oho vantaalla on kunnon miljonäärejä
Juu
Onpas halpa luuri. Kai tartuit tarjoukseen?
*kuolee nyymin syliin*
>vantaahomo liian tyhmä estääkseen mainokset
>vantaahomo niin tyhmä että käyttää normovakoilinta
lisää shokeeraavia uutisia kello 22 uutisissa
Nähdään koulun jälkeen Nyymi~
*pitelee nyymin kuollutta ruumista*
Sillä Vegasin ampujalla oli kai "bump stock" sen pyssykässä. Miten semmoinen laite toimii? Älyän kyllä "bump firing":in toimintaperiaatteen, mutta millainen tommonen laite sitten oikein on?
aamun eka kakka paksua mutaa
aamun toinen kakka laihaa litkua
>yhyy uli uli
mp tästä?
Mulla on pökäle suolessa mutta se ei tule ulos
Toimii kai niin että sen sijaan että joudut itse vetämään liipaisimesta, aseen laukauksesta tuleva rekyyli liikuttaa asetta sillä tavalla että aseen liike vetää liipaisimesta uudelleen ja uudelleen ilman että sun tarvii itte tehdä mitään
moninpelaisin, jos tiedät mitä tarkoitan kjeh kjeh
Aion nyt runkata sille.
Siinä mielipiteeni.
Oispa isopyllyinen tyty jonka peppua halailla
PSYKOOSIT TULILLA
pelaako kukaan tota roskaa enää?
en kyl olis yllättynyt jos joku oikeesti vielä pelaa sitä, kyllähän se 60 dollaria aiheuttaa jos jonkinmoista katumusta ja se pitää jotenkin saada takaisin
...
Kuulostaa sellaiseslta viritykseltä, että ensimmäisen laukauksen jälkeen kaikki seuraavat menevät ihan minne sattuu.
Kyllä luutavasti, rekisteröitynyt pelaajamäärä on jotain 30 miljoonan luokkaa. Korean vinosilmät ainakin hakkaa tota
damn help me find finnish club dance song. the only thing I remember is that the words kolme kaksi are used there in the hook
no, it was in finnish. I already managed to find levikset repee, but still searching for the other one
Tilasin kreatiinia
Lähteekö luonnonmukaisuuskortti veks välittömästi?
Maybe this...?
youtube.com
youtube.com
also search some teflon brothers songs. kolme kaksi doesn't say much
*käyttää nyymin ruumista seksuaalisesti*
nyymi sä oisit halunnu tätä *niisk*
Ei kreatiini oo roinaa.
Ei, mutta se on PASKAA
Vedä kuppi kahvia ennen treenia, jaa saman asian halvemmalla
>jaa saman asian
ajaa*
*heittää nyymin raiskatun ruumiin lihamyllyyn*
Näin on parempi, olet kokenut jo tarpeeksi, ja jos rehellisiä ollaan niin niin olen minäkin *hyppää perässä*
Puol kiloo kreatiinia maksaa jonkun kympin ja sillä menee monta kuukautta.
yeah definitely
Puoli kiloa kahvia maksaa noin 3€, eli kympillä saat 3 ja nekin riittävät kuukausia.
>ja nekin riittävät kuukausia
Mulla ehkä viikon jtp.
Treenikäytössä siis.
Ei mutta hiukset kyllä
Semmonen se sarjatuli on.
Filtteripussin valmistusvirhesaldo:
2 * vinoon leikattuja
1 * räjähtäneitä
Virheellisten filttereiden osuus: 3%
Tarkoitin vielä enemmän kuin varsinaisella sarjatulella. Silloin sentään käyttäjällä on tukeva ote aseestaan, mutta jos koko paska ryskyy vapaasti ees-taas, pääset päättämään korkeintaan ilmansuunnasta mihin valtaosa kudeista lentää.
*paskantaa nyymin filtteripussiin*
>rodunsekoitusta
Juon aina kahvia ennen treeniä muutenkin elikkä kreatiinin kanssa saan sitten tupla gainssit?
juuh
Mikä vitun kehari täällä vertaa kahvia ja kreatiinia?
Kahvi poistaa vettä kehosta, kreatiini tekee just päinvastaista.
Sekoititko kreatiinin pre-workout-paskoihin?
Mitä helvettiä? Eihän ne aja mitään samaa asiaa.
Oon TYÄ maalla enkä tiedä mitä mun pitäis täällä tehdä.
Vittu mä vihaan salimakeja
Ei oo väliä jos maali on tuhatpäinen festarijoukko, tulialuetta riittää.
vittu perse kusi paska
yle.fi
>Jari Ehrnroothin kolumni: Islamisoitumisen uhka ja uskonnon vapaus
Kauheen rasistinen kolumni! Islamisaatio on mahdollisuus, ei uhka!
jooh oon hengannu töis viimeset 3 tuntii tekemättä mitään ja hommia nähtävästi tulee vasta maanantaina
taidan ehdottaa työnjohdolle että oon loppuviikon kotona päivystämässä, soitelkoon tarvittaessa
mun kivekset on aika hikiset
Luuttu käteen ja laitat paikat kuntoon
ei kuulu toimenkuvaan
Kun minä olin nuori niin tuommoiset toimenkuviin vetoajat vietiin saunan taakse
Itselläni on tästä syystä prosessorille tarkoitettu jäähdytyssiili tuulettimineen kiinnitettynä pusseihini ja toinen välihaani.
Jos oot se 38-v vanhus niin ei mikään ihmekään kun oli joka laman aikana pakko ottaa pomolta suihin ettei saanut potkuja.
no mitäpä se ukko paskaa jauho ni paskat sille annettiin suoraan suuhun kjeh kjeh
tyhmiin kysymyksiin saa tyhmiä vastauksia
Kiisu pomppii mun päällä ja naukuu kovaan ääneen. Haluuks se että mää nousen sängystä?
>Oliko asia hyvin hoidettu, noin niin kuin omasta mielestä?
Jos on journalisti niin luulis ymmärtävän että tää juttu on ihan vitun nolo ja vanha.
se haluu panna
Se haluaa vähän piehtaroida sun kanssa siellä sängyssä :3
Ui juma. Pääset panee.
Mun kissa yleensä työntää sen pyllyn mun naamalle jos haluaa että nousen
Miks avatarhomoilet
ei media tiedä mitkä nykyaikana on dänkkiä meemuja
Ajattelin toivoa joululahjaksi tämmöisen. Toivottavasti olen ollut kiltti poika tänä vuonna...
Tarkotin ton kyllä ihan reaktiokuvaksi koska se kuvas mun reaktiota ton toimittajan paskuuteen.
Mutta mulla on kyllä toi reaktiokuva tallennettu eri päin moneen kertaan koska tarvitsin sitä kerran yhdessä langassa monta kertaa.
Luulen että käyttävät tarkoituksella meemuja jotka tyä ukot ja yksin huoltaja äiditkin tajuavat.
>Aalto on ESS:n mukaan ilmoittanut muuttavansa pois Sysmästä tylytyksen takia.
Aalto taitaa olla pesunkestävä suvakki kun noin järkyttyy hyvin kevyestä vittuilusta. Voikohan se nyt hengittää
Nyt kiisu kyllästy pomppimiseen ja metelöimiseen ja kävi mun kainaloon torkuille
Se ois penkkipäivä
Innolla odottaen
huh huh kun kiihoittaa kun en runkannut ole
Minkä laisella penkillä ajattelit tänään istua? Oisko jäkki hyvä? x______________D
Jos mulla ois kissa niin vääntäisin sen varmaan solmuun alle viikossa.
mun vitun läski homo kissa nukkuu mun jalkojen päällä eikä mulla oo ollu mitään tuntoa jaloissa kolmeen tuntiin