/norgetråden/

Skeptisk til alt sånn-utgaven
Forrige:

Other urls found in this thread:

i.4cdn.org/wsg/1501718688951.webm
youtube.com/watch?v=FKn_XxYRe1o
vg.no/nyheter/meninger/finland/den-norske-hyggeboblen/a/24154351/
folketsnyheter.net/2017/09/27/den-norska-nmr-ledaren-arbetar-pa-lidl-i-ludvika/
nettavisen.no/livsstil/forfatter-trekker-barnebok-om-flerkoneri/3423377376.html
nettavisen.no/nyheter/ingegerd-(83)-plyer-handlevognen-tvers-gjennom-nazistene/3423377414.html
twitter.com/SFWRedditVideos

For Sigrid

i.4cdn.org/wsg/1501718688951.webm

...

ikke helt sikker fåvæ, hu ble nærmest liggende på meg på en Quiz jeg var på i studiesammenheng, og lurte på om jeg ville ta en kaffe dagen etter.
Etter det ballet det seg på helt av seg selv, vet fortsatt ikke hva jeg egentlig gjorde.

Det merkeligste er at jeg ikke ser særlig bra ut, mens hun er normal/pen etter alle standarder.

Gutta jeg er lei av å gjore andre vondt på grunn av autismen min. Jeg har tidligere skutt ned flere forsok på å bli nærmere kjent med meg, uten å tenke over det. Hvorfor er jeg så skadet?

Er litt for brå slutt på den fåvæ, ellers er den perfekt

Du må dele kreftene dine med oss anonsen! Kanskje jv2017 kan bli en realitet for oss alle!

youtube.com/watch?v=FKn_XxYRe1o
Her er hele. Mesterverk

Tenkte meg til butikken etterpå

t. mann som trenger middag

kansk...je

HAHAHAHAHHAHAHA

vg.no/nyheter/meninger/finland/den-norske-hyggeboblen/a/24154351/
SANNA SARROMAA, finne, feminist og forfatter har postet nok en tankevekkende kronikk igjen gutta!

Skulle gjerne gitt noen tips om jeg hadde hatt noen, de jeg har er så generelle at man har hort dem mange ganger for fåvæ

>Gjör narr av folk som jobber
>Utlendinger blör den svenske velferdsstaten tom
Jaja, sånn kan det gå.

...

Hva mente han med dette

English!

folketsnyheter.net/2017/09/27/den-norska-nmr-ledaren-arbetar-pa-lidl-i-ludvika/
Bare en kommunist som forsöker å få nazilederen sparket fra Lidl.

God morgen gutta

Pröver de i det hele tatt å få det til å se ut som navnet sitt?

Jeg gir blanke, nå....

KJORER VI!

Fåvæ

Hva er galt? Dette er jo en perfekt oppsummering av den skandinaviske psyke:
>Jeg lurer litt på om de norske foreldrene sier ifra. Jeg tror egentlig ikke det. Jeg tror det er viktigere for dem å framstå som hyggelige og populære

Neppe. Ser bare ut som et dårlig forsǿk på å skrive "El M"

hyggelig å se at alle de 14 år gamle nassene har höstferie

Jasså

>folk har hostferie
>her sitter jeg på forelesning

h-hurra...

hvilket fag?

Sitter og blir forelest til om etniske identiteter i et historisk perspektiv, det er ganske artig. Har lært mye om inn og ut grupper og historisk forskning sett i sånn sammfunnsperspektiv.

Faget heter Objects and identities in the viking age.

Daym... er det våkent?

hva slags nazi-studier er det du går på da?
og hvorfor er det på engelsk, du brever jo fra Norge

Hvor mange prosent av vikingene var personer av farge?

Hvilken filosof er mest reddit? Nietzsche?

er det /vårtfag/?

Alle. Har du noen gang sett en person hvis hudfarge ikke var en farge?

ble litt sur av det maleriet der

burde jeg bli fengslet for rasisme?

Både ja og nei, vi diskuterte post-modernistisk feministisk historisk """forskning""" og foreleseren overrasket meg med hvor våken han var.

Tviler på at det var noen fåvæ, og var det noen var det vel treller.

Er ikke bare bare skulle jeg tro. Det blir snakket en del om nazisme men ikke i positive lys. Vi ler litt godt av ethnonasjonalisme.

Studerer historie fåvæ

eg e no hudfarga eg då

Er albinoer hvite?

h-hvorfor ler dere av etnonasjonalisme?
i-ikke le av meg vær så snill

>Vi ler litt godt av ethnonasjonalisme.

fy faen...

>Vi ler litt godt av ethnonasjonalisme.
Hvorfor? Alle andre grupper enn vest-europeere har inn-gruppe-preferanse som bare faen, hvis vi skal ha noen sjans må vi begynne med det samme.

ALLE ER LIK!

>Hva skal vi snakke om i dag da?
>Rase og nasjonalisme igjen.

...

>Alle andre grupper enn vest-europeere har inn-gruppe-preferanse som bare faen,
Hva definerer du som inn-gruppa di? Hvorfor?

Fordi koblingene til fortiden ofte er basert på ganske shaky historisk vitenskap. Det var aldri noe "pan-germansk" folkeslag eller kultur, og selv for 1000 år siden drepte nordmenn og dansker hverandre når de slåss om Irland. Mye nazipropaganda er ganske latterlig hvis du faktisk leser de historiske kildene.

Så begynn å snakk om noe annet da din lille sutreunge

dette
blanda upp fåvæ

>Hva definerer du som inn-gruppa di? Hvorfor?
Det norske folk. Fordi det er gruppen landet mitt bestod av fram til 60-70 tallet. Hvis ikke nordmenn begynner å se på seg selv som en gruppe som faktisk har egne interesser vil vår innflytelse og befolkningstall (i vårt eget fuckings land) fortsette synke for hver dag som går. Barnabarna våres kommer til å være en mislikt minoritet i sitt eget land, norske barn er allerede det på barneskoler i Oslo.

>The original Danes or Vikings were Blacks . (11)This is made clear in the Oseberg 8th Century Vikings on the Norway Sledge carving of the Black seafarers that populated the region at this time. It is clear from this carving that the 8th Century Vikings were different from the Blond, big bodied folk of Viking legends.
>11. W.B., The Doctrine of Celtism, Notes and Queries, (1871) 7: p.8.

>etniske skandinavere finnes ikke fordi de kriga med hverandre, og drev handel med folk fra andre nasjoner
>etniske japanere finnes ikke fordi de kriga med hverandre og brevveksla med Kina på kinesisk

OK, så du mener at inngruppa burde holde seg slik den er og at inngruppa er de som bodde i kongeriket norge for 1960? Hva betyr det å være norsk? Hvilken historisk bakgrunn krever du for at noen skal være Norsk? Bestemorra mi er svensk, er jeg fortsatt Norsk?

>Bestemorra mi er svensk, er jeg fortsatt Norsk?
NEI, KOM DEG UT SVENSKEFAEN!

kanskje jeg burde endre navn til adolf for å hedre oldefaren min

Skal dere se denne? Blir den kino?

...

da går jeg da

Ser dritt ut, og jo nesbo suger

Nöyaktig hvor grensa går er vanskelig å si, men det som er sikkert er at verken negere, arabere og asiatere er norske. Det du egentlig sier her er
>det er meningslöst å skille mellom dag og natt fordi det er ikke et nöyaktig objektivt punkt som skiller dem

Fy faen jeg hadde rævkjort hun der så hardt ass

nettavisen.no/livsstil/forfatter-trekker-barnebok-om-flerkoneri/3423377376.html

Hahahhahaa, fy faen.

>Etter omtale på den hoyreradikale nettsiden friatider.se, vil forfatteren trekke boken fra markedet
men hvorfor?

Nei, tvert imot, jeg sier det er store skiller innad i det "norske folk", kulturelt og historisk sett.

Rogalendinger burde få sitt eget land, trondere burde få sitt eget land, vestlendinger burde få sitt eget land, vika burde bli sitt eget land, og Finnmark burde gis tilbake til samene. Norge (norvegr) er bare veien til Nord, det bor mange folkeslag her men nasser tror at det finnes et slags "pan-norvegisk" folk, som er feil til de grader.

Du har autisme.

>Vi ler litt godt av ethnonasjonalisme
>Han har gått 4 uker på universitetet og er alt indoktrinert av kulturmarxistene.

Dette er ikke en introduksjon, dette er et fag for bachelors og masterstudenter. Jeg er ikke akkurat ny på universitetet.

nettavisen.no/nyheter/ingegerd-(83)-plyer-handlevognen-tvers-gjennom-nazistene/3423377414.html

Er hun, tor jeg si det, vår dame?

>åh, du bruker ikke sosiale medier?

NEI JEG GJOR IKKE DET FOR FAEN SKAO DET VÆRE SÅ ILLE DA FITTEKJERRING

>det finnes ikke ett norsk folk
>etnonasjonalisme er derfor meningslöst
>så, det er ingenting galt med å fylle landet med negere og arabere
Dette er hjernen din på humanistiske fag.

>farfar har fyra fruar
farfar har fem fruar nå fåvæ!

Syns vi skal tvangsflytte kjære Ingegerd til Rinkeby.

>>så, det er ingenting galt med å fylle landet med negere og arabere
Sa jeg aldri haha

Hva er hovedfaget ditt? Kjönn og kultur?

Hvem /ferdig med skole/ her?
Glad jeg er ferdig fåvæ.

Liker Fassbender veldig godt, så skal nok det ja.

Nei bare historie herregud, jeg er jo ikke gærning heller.

Men Oslo er allerede fylt opp med dem, hva önsker du å gjöre med det? Eller er det greit at norske barn er en minoritet i sin egen hovedstad?

Liker ikke måten det gjores på. Det er ingenting galt med innvandring, så lenge det skjer naturlig som for eksempel med arbeidsinnvandring. Det som nesten kan karakteriseres som en import synes jeg blir for dumt. Riv ned hele velferdsstaten, start med alle overforinger til utlendinger så skal du se at de du vil kalle "negere" holder seg unna.

>Eller er det greit at norske barn er en minoritet i sin egen hovedstad?
Vi har vel allerede kommet fram til det det ikke er noe som heter "norsk" siden det er sosiale konstrukter akkurat som rase. Alle er norske, så det finnes ingen minoritet eller majoritet.

>i har vel allerede kommet fram til det det ikke er noe som heter "norsk" siden det er sosiale konstrukter akkurat som rase.
Feil, men ja norsk finnes ikke. Du kan si rogalandsk finnes, men innad i der finner du også undergrupper. Poenget er at Norge har så mye forskjellig kultur at det er latterlig å samle det under en hel paraply. De språklige forskjellene er også slående, jeg sliter med å skjonne hva de snakker om når jeg drar på ferie til Gol.
>Alle er norske, så det finnes ingen minoritet eller majoritet.
hurr durr heng deg

>Eller er det greit at norske barn er en minoritet i sin egen hovedstad?
Tenkt til å svare på den?
>"negere" holder seg unna.
De er her allerede din jævla hanrei, med en födselsrate over dobbelt så höy som den norske. Hva tror du skjer om du plutselig fjerner velferdsstaten med tusenvis av ubrukelig negere? KAOS. Det er utrolig hva slags omveier folk tar (som å rive ned velferdsstaten) istedenfor å bare innrömme hva som bör gjöres: kast ut hver jævla neger.

>Han studerer historie
Du skal "jobbe" på NAV etter skolegangen ser jeg.

akademiker fjått :DDDDDD

>De er her allerede din jævla hanrei, med en födselsrate over dobbelt så höy som den norske. Hva tror du skjer om du plutselig fjerner velferdsstaten med tusenvis av ubrukelig negere?
Jeg tror vi får et samfunn med mer toleranse og kjærlighet for hverandre. Sånn seriost, du må slutte med denne rassismen din user, du virker nesten som om du er litt usikker på noe. Jeg har ikke noe imot negere jeg, de er som regel hyggelige, iallefall mere hyggelige enn sånne nasser som deg. Fred, kjærlighet, og toleranse har vunnet anonsen, bare gi opp og bli med på det vinnende laget :)

Innså nettopp hvorfor venstresiden oppförer seg så hånlig ovenfor oss... folka de får höre konservative meninger fra er folk som han der.

aha, så du erkjenner til og medat det finnes forskjeller innad i det skandinaviske folket
så hvorfor er du så i mot tanken om å forene disse skandinaviske folkene i ett land som bare de kan bo i?
eller vil du at Skandinavia skal deles opp ytterligere?
det er ganske dumt å hevde at det er forskjeller på Östlendinger og svensker for eks.
Jeg kan love deg at det ikke finnes én eneste person i Hedmark eller Östfold som ikke har en svensk forfar innen fem generasjoner tilbake

Må si meg enig med Jan Petter. Humanitære fag er en venstrevridd sirkelrunk.

Hva tror dere APere ville sagt om man for 30 år siden påstod at norske barn vil være minoriteter i Osloskolene i 2017?

Dette er jo gammelt nytt.

>eller vil du at Skandinavia skal deles opp ytterligere?
Ja, for min del kan vi balkanisere hele norden. De ble samlet av blodtorste konger med syke ideologier bak seg (kristendom) og en må jo forstå at det er store forskjeller kulturellt sett mellom Trondelag og Rogaland.

Det er ingen som snakker om "pan-europeisme" eller "pan-norvegisme", din tåpe.
Nordmenn har siden Harald Hårfagre visst hvem som er nordmenn og ikke. Alle vet hva etnisk norsk betyr. Dette blir for dumt.

Kan vi ikke alle bare være venner..?

höres ut som du troller noe jævlig her fåvæ
i det ene öyeblikket vil du ha flere etnostater bestående av ulike landsdeler som Tröndelag og Rogaland
i det andre vil du at alle mulige folk skal kunne komme til Norge og bosette seg her så lenge de er snille og greie og lærer seg norsk og sånn
din siste (du) fra meg fåvæ

hva skjer hvis man sier i fra til politiet at noen på et new zealandsk tovingsentusiastforum sier de skal begå selvmord?

Var jo det Karl I og FrP sa. Men de ble mött med hån og latter av de andre partiene. Det var ingen utenom Frp som i hele tatt trodde at det var noen fare for at det noen gang skulle skje.

Egg i håret

De gir mest sannsynlig faen

Brever på nytt

Er du her A.? Blir du i Norge i helgen?

Noen andre fra Haugesund som vil bli med ut i helgen?

Jeg tror jeg kjenner denne Jan

hva med tire og akutteam?